• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik grinnekte. "Alles komt wel goed, liefje. Ik ben gewoon bang dat er eerst een paar klappen gaan vallen voordat ik alles uit kan leggen..." Ik beet even op mijn onderlip. Ik wist zeker dat Zayn het niet lichtjes zou nemen wat hij gister te horen had gekregen. De roddel dat ik vreemd ging en de foute info dat zij van mij zwanger was. Ik hoopte gewoon dat hij me liet uitpraten en me zou geloven, want het was de waarheid wat ik zou zeggen. Ik glimlachte naar haar. "Jij was daar dan zekerder over dan ik." Ik was er gewoon zo blij over. Ik kon het nogsteeds neit echt geloven dat het echt van haar ouders mocht. Ik reed relaxt verder. Ik hield zo veel van het meisje naast me en over 9 dagen zou ze beter weten hoe veel ik wel neit voor haar voelde.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even. ''Daar ben ik wel bang voor ja. Zayn is nou eenmaal zo, anders kan ik het niet maken. Sorry.'' mompelde ik. Ik was aan de andere kant bang dat Zayn Liam in elkaar zou slaan dat Liam vreemdging en dan ook mij zwanger had gemaakt, wat niet waar was. De sms was een impulsieve reactie van me, zoiets moest Zayn als eerst weten. Mijn glimlach werd steeds breder. De eerste keer toen Zayn mij aan de anderen voorstelde, was dan ook een belangrijk moment voor mezelf. Daar leerde ik Liam voor het eerst kennen. Ik vond hem wel leuk, maar ik denk altijd dat de jongens de eerste stap moesten zetten. Als ik dan ook verliefd was, durfde ik niets te ondernemen. Ach, zo was ik nou eenmaal. Ik hield zielsveel van Liam en daar kon niemand ook verandering in maken.

    [Ben om 10u weg, daarna ben ik weer om 12.30 uit.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ben om 11 uur weg tot half 2]

    Liam James Payne
    Ik keek haar aan. "Het maakt niet uit. Ik overleef het wel." Voor haar kon ik alles aan. Of het nou een boze Zayn was, of een wilde leeuw, ik kon het wel aan. Ik drukte een kusje op haar wang. Ik draaide de afrit af het centrum van London in. Eerst zou ik mijn auto wel bij het appartementencomplex parkeren en haar tas binnen zetten voor we de stad in gingen. Ik wist dat in de stad veel fans waren, maar als ik vroeg om wat rust kreeg ik dat vaak ook. Gelukkig maar. Anders zou ik echt gek worden. Ik drukte nog een kusje op haar wang. "Waar heb je zin in?" vroeg ik terwijl ik door het drukke verkeer van de stad manoeuvreerde. Hier was het wel weer heel druk, zoals altijd in London. Toch was het maar gewoon druk. Op 1 mei zou het afgeladen zijn hier.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 10:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Mijn mondhoeken krulden een beetje omhoog. ''Ah, oké. Ik hoop het voor je.'' grinnikte ik. Dat was maar goed ook, als hij optimistisch bleef ging alles goed komen. Dat was wat mijn vader zei tenminste en ik geloofde mijn vader ook. Ik drukte even een kus op zijn lippen, maar wilde hem niet afleiden dus ik trok me snel terug. Wat hield ik toch van hem, meer dan ik van iemand heb gehouden. Ik beet even op mijn lip en haalde mijn schouders op. ''Subway? Euh, Starbucks? Het maakt mij niet zoveel uit.'' glimlachte ik. Ik had wel trek, maar ik wist niet precies wat ik wilde. London was als gewoonlijk druk en op één mei zo het dan ook drukker worden van de mensen. Het was mijn verjaardag, maar ik kon ermee leven.

    [Sorreh, was gaan slapen. Slaap inhalen.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Lekker toch?]


    Bowties were never Cooler

    [Heerlijk, vier uur geslapen (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Mijn mondhoeken krulden een beetje omhoog. ''Ah, oké. Ik hoop het voor je.'' grinnikte ik. Dat was maar goed ook, als hij optimistisch bleef ging alles goed komen. Dat was wat mijn vader zei tenminste en ik geloofde mijn vader ook. Ik drukte even een kus op zijn lippen, maar wilde hem niet afleiden dus ik trok me snel terug. Wat hield ik toch van hem, meer dan ik van iemand heb gehouden. Ik beet even op mijn lip en haalde mijn schouders op. ''Subway? Euh, Starbucks? Het maakt mij niet zoveel uit.'' glimlachte ik. Ik had wel trek, maar ik wist niet precies wat ik wilde. London was als gewoonlijk druk en op één mei zo het dan ook drukker worden van de mensen. Het was mijn verjaardag, maar ik kon ermee leven.

    [Sorreh, was gaan slapen. Slaap inhalen.]


    Liam James Payne
    Ik glimlachte."Starbucks klinkt goed en die ligt om de hoek."In de stad zelf keken ze gelukkig niet zo van mij of een van de andere jongens op. Dat was wel fijn. Zo kon ik toch wel wat normaal leven. Thuis natuurlijk ook, maar op dagen dat er shows waren was het wel altijd hectisch in de steden waar we optraden. Ik parkeerde de auto bij het complex en stapte uit om haar deur open te doen. "Zullen we eerst jou tas eens bij mij binnen gooien en dan gaan? Het lijkt me namelijk niet dat je met die tas door de stad wil." Ik glimlachte naar haar en hield haar deur voor haar open. Mijn sleutels rinkelden in mijn vrije hand. Ik hoopte nu alleen dat Zayn nog sliep, want voor hij had gegeten was hij al helemaal niet te genieten. Daarbij wilde ik zelf eerst eten om de zenuwen en de blijheid wat weg te eten.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik knikte. ''Ik vind het goed, ik vind alles goed.'' glimlachte ik. Liam parkeerde bij het appartementencomplex en hield de deur open. Ik sleepte mijn tas mee en knikte nogmaals. ''Ja, ik ga niet met mijn tas naar de stad meenemen. Dat ziet er zo raar uit.'' grinnikte ik. Mijn tas was niet bijzonder zwaar, maar ik wilde 'm niet de hele tijd meenemen in de stad. Straks gingen mensen me raar aankijken en waarom zou ik nog ook mijn tas meenemen naar de stad? Anders ging ik 'm gewoon in de auto laten, maar dit was veel beter. Geen paniek als er een dief rondloopt. Als Zayn nou sliep, was het een goed begin van de dag. Ik zuchtte even en keek Liam aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en gooide de autodeur zacht achter haar dicht waarna ik de auto sloot en mijn arm om haar middel legde om naar mijn voordeur te lopen. Ik viste mijn sleutels uit mijn zak en haalde de deur van het slot. Binnen rook het muf, maar nogsteeds naar schoonmaakmiddel. Het had dus wel nut gehad alles schoon te maken voor ik ging. Ik liep naar binnen en zette wat ramen open. Ik liep daarna weer naar haar toe. "Zullen we gaan?" Ik sloeg mijn arm weer om haar heen en drukte een kusje op haar wang. "Ik hou van je, lieverd." Het was zeker waar. Voor mijn echte gevoel had ik geen woorden, maar dit kwam nog wel een beetje in de buurt.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte breed toen hij zijn arm om middel legde. Liam opende de deur en ik dumpte mijn tas gelijk op de bank. ''En ik houd van jou. Je bent meer dan een beste vriend. Een soulmate waar ik hopeloos verliefd op ben geworden.'' zei ik glimlachend en drukte een kus op zijn lippen. Ik keek op de klok en knikte. ''Is goed. Tas staat daar, mijn normale schoudertas heb ik om en ja.. We zijn zowat klaar.'' knikte ik. Ik hield echt van Liam, ik snapte nog steeds niet dat hij op me viel, maar ach. Ik had maar geluk met hem. De liefste, beste vriend ooit. Mijn mondhoeken krulden verder omhoog en pakte Liam's hand vast.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. "Jij weet altijd zo goed alles te verwoorden. Door jou woorden durf ik te geloven dat je hetzelfde voor mij voelt als ik voor jou." het was waar. Ik vond het maar vreemd zat zij voor mij was gevallen. Ik was misschien beroemd, ik was nogsteeds de verlegen jongen die ik eerst was. Toch was ik er echt heel erg blij mee. Ik kuste haar kort terug. "Laten we dan maar gaan." Ik kneep zacht in haar hand en liep toen met haar naar buiten. Ik draaide de deur op slot en begon toen met haar richting de starbucks te lopen. Het was best lekker buiten, zeker voor Groot-Britannie. Mijn jas deed ik toch maar neit uit, want frisjes was het nog wel, zelfs voor eind april. Ik begon vrolijk te fluiten. Mijn dag kon niet meer stuk, nouja, bijna dan. Daar zou ik straks weer strak van de spanning voor staan, maar nu eerst even lekker eten.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even om zijn woorden. ''Ach, dan ben ik toch een beetje slim, niet?'' grijnsde ik. Ik ritste mijn jas dicht omdat het toch nog wat koud was voor eind april. ''Je moet niet zo onzeker zijn, weet je. Je bent echt geweldig, lief enzovoort. Ik snap nog steeds niet dat je op mij bent gevallen.'' lachte ik. Het weer was wel normaal, maar van mij mocht het wel ietsje warmer zijn. Warmte had ik namelijk even nodig, nu maar hopen dat het op één mei ook wel wat goed weer was, anders werd ik nogal chagrijnig als het om dat soort dingen ging namelijk. Op mijn verjaardag moest alles perfect zijn, ik was dan ook een erge perfectionist. Ik kon daar weinig om schelen, ik was nou hoe ik eenmaal was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte naar haar. "Je bent heel slim, lieverd." Ik voelde hoe ze haar jas dicht deed. Die van mij hing dan wel nog open, maar het was inderdaad frisjes. Ik was maar blij dat het op een maart rond de 20 graden zou zijn. Dan zou alles echt perfect zijn. Zelfs zij, perfectionistje dat ze was, zou het helemaal perfect vinden. "En jij moet ook niet zo onzeker zijn. Er zijn zo duizend jongens die graag mijn plek in zouden nemen, als je broer ze niet tegen hield." Ik drukte een kus op haar wang en hield de deur van de Starbucks voor haar open. "Wat wil je hebben?" Ik had niet heel veel trek. Maar een sandwich en een koffie konden er altijd wel in. Daarbij kon ik beter maar iets in mijn maag hebben als ik knock-out zou gaan, want dan zou ik het beter aankunnen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Een glimlachje ontstond rond mijn lippen en grinnikte kort. ''Ah, wel. Dank je dan maar.'' grinnikte ik. Ik keek naar Liam en beet op mijn lip. ''Ik geloof je niet, echt niet. Niemand heeft dan ook een poging gedaan.'' zei ik. Ik was er eigenlijk best blij mee, dat ik niet zoveel jongens om me heen had. Behalve de jongens dan, die waren dan ook echt te aardig voor woorden, maar ook te raar voor woorden.Ik grinnikte even om de gedachte en stapte de Starbucks binnen. Zoveel trek had ik niet, maar een koffie kon er wel bij. ''Een Java Chip en een donut.'' knikte ik. Donuts, ik hield van donuts. Ze leken net bagels, maar waren net iets anders. Wat er ook allemaal in mijn hoofd omging..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte. "Dat denk jij maar." Ik liep met haar de Starbucks in en hoorde haar bestellen. "Voor mij ook, graag." De donuts waren hier erg lekker en echt zin in brood had ik nou ook weer niet. Ik liep door naar de kassa en betaalde onze koffie en donuts. "Zoek jij anders vast een plekje uit, dan kom ik eraan met de koffie." Ik gaf haar een kus op haar wang om daarna rustig bij het einde van de balie op onze bestelling te wachten. De mensen hier keken al niet meer van me op. De jongens en ik kwamen hier dan ook best heel vaak. Hier waren we dan ook weer gewoon mensen, geen sterren. Al was het in London grotendeels wel te doen.

    Topic 3

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 15:32 ]


    Bowties were never Cooler