• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik aaide zacht over haar haar en luisterde. Ik wist echt niet wat ik nu moest zeggen. Stille tranen liepen ook over mijn gezicht. Het was allemaal mijn schuld. Ik had sober moeten blijven. Ik had maar 3 bier op, en kon me volgens mij alles van de avond nog herrinderen. Blijkbaar dus niet en was het bier toch te veel geweest. Ik hoorde mijn moeder roepen voor het eten. Ik veegde mijn tranen weg en veegde daarna die van haar weg. Wat een klote dag was vandaag toch. ik had gehoopt dat alles perfect zou gaan, maar in tegendeel. Ik tilde haar op en keek haar aan. Ik wilde haar beschermen. Dat was punt een. "We slapen er een nachtje over en gaan dan zoizo morgen naar het ziekenhuis. Ik wil niet dat er problemen ontstaan bij jou omdat we niet zijn gegaan. Voor de rest wil ik het het liefst stil houden tegenover mijn ouders tot na het ziekenhuis. Ik wil ze geen zorgen bezorgen de dag dat ik terug thuis ben. Vind je dat een goed plan?" Ik keek haar in haar ogen. De mooiste ogen van de hele wereld. Deze ogen gaven me alleen maar meer kracht er alles aan te doen haar wensen te verwezelijken. Wat er ook zou gebeuren.


    Bowties were never Cooler

    [Ik keek net Doctor Who!!! En nu staat alle wifi van het huis voor de zekerheid uit...]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    Ik glimlach even als ze me bedankt en kijk naar de ketting om haar nek. 'Prachtig' zeg ik met een glimlach en druk gauw een kus op haar lippen. Hij stond echt heel mooi. Ik grinnik even en knik daarna. 'Dat willen we natuurlijk niet want dan worden ze helemaal gek' grinnik ik even en denk even aan hoe het zo zou zijn. Heel druk in iedergeval maar ik ga niet te lang bij de fans blijven. Een paar knuffels en foto's en dan vindt ik het wel prima voor nu. 'Kom' zeg ik en trek haar mee de deur door. Gelijk hoor ik hard gegil waardoor ik de neiging heb mijn oren dicht te houden. Ik kijk naar Amy en knijp even zachtjes in der hand. Daarna laat ik er los en begin de eerste paar fans een knuffel te geven. Af en toe kijk ik even naar Amy toe, ik denk dat de fans misschien ook wel et haar op de foto willen, ze is wel het zusje van Louis...


    Amy Celine Tomlinson

    Als Niall zegt dat hij de ketting om me nek prachtig vindt, glimlach ik even, en hij drukt snel een kus op mijn lippen, dan lopen we samen naar buiten, even houdt hij me nog vast dan loopt hij naar de fans toe. Ik lach even en loop ook naar een aantal fans toe, ik geef een paar knuffels, en ga met een paar mensen op de foto, dan loop ik snel door en wacht uit het zicht van de fans op Niall, ik ga op een paaltje zitten, die niet zo ver van me af staat en kijk dan even rustig rond, waar zouden die andere zijn, allang thuis, kan, we waren wel redelijk sloom vandaag. Dan spring ik van het paaltje af en kijk ik vanaf de verte naar Niall, en zijn fans. Ik glimlach even als ik eraan denk dat we over enkele minuten fijn met z'en tweeën kunnen zijn, daar heb ik lang op moeten wachten.


    That is a perfect copy of reality.

    (Wiehie, ik ben er weer. Straks Alcatraz kijken^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik keek Liam aan en knikte vastberaden. "In die drie maanden wist ik het niet. Hoe dom kon ik zijn." Mompelde ik en vloekte binnensmonds. "We moeten niet meer als een kip zonder kop alcohol drinken." Grinnikte ik. Het was waar, ik deed het nogal regelmatig en ja, zo ontstonden er natuurlijk hier en daar problemen. "Ik vind alles goed. Als we morgen maar naar het ziekenhuis gaan, want ik word er serieus gek van." Zuchtte ik. Ik beet op mijn lip en keek Liam weer aan. "Ik heb Zayn als gesms't. Hij moest het gewoon weten, hij is mijn broer." Mijn ogen gingen naar mijn eigen buik en een geërgerde kreun verliet mijn mond. "Ik wil niet zwanger zijn en ik klink vast als een klein kind nu." Mompelde ik. Nee, ik was hier gewoon te jong voor. Zwanger zijn hoorde je pas op je vijfentwintigste, zoiets tenminste. Niet op je zeventiende! Een traan gleed weer over mijn wang.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik was stil. Misschien was het ook wel een slechte eigenschap, maar ik zei nooit echt heel erg veel. Ik drukte nog een kusje op haar voorhoofd voor ik haar weer aankeek. Mijn ogen werden groot toen ze zei dat ze Zayn had gesmst. Ik snapte het wel, maar zowel het nep affere incident als het bericht dat ik prongelijk zijn zusje zwanger had gemaakt... "Hij gaat me vermoorden." fluisterde ik angsitg, meer tegen mezelf dan tegen haar. Ik kuste haar traan weg. "Kom. Na het eten kunnen we naar bed. Als we dit overleven halen we het tot de morgen." Ik drukte zacht een kus op haar lippen. "Samen?" vroeg ik terwijl ik haar eindelijk weer op de grond zette. Ik liet haar los behalve haar hand en fixte snel haar haar een beetje. Huilen kon ik me wel uitkletsen, maar warrig haar werd lastiger, zeker omdat ik mijn ouders en de hare had gezegt dat ik sex met haar zou bewaren tot na een huwelijk. Ik beet op mijn lip. Ik ging echt binnekort dood. Hopelijk zou mijn moeder het snel doen voor Zayn me dood kwam martelen...


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Al snel ben ik klaar met de fans, ik wou nu gewoon alleen zijn met me meisje, ik heb der al veel te lang gemist. Ik maak nog de laatste foto en zwaai daarna een beetje terwijl ik wegloop. Ik zie Amy op een paaltje zitten en glimlach naar haar terwijl ik naar der toe loop. Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach naar haar, 'kom we gaan' zeg ik met een glimlach en laat haar daarna weer los. Ik pak haar hand vast en trek der mee. Ik wil nu echt graag alleen zijn met der, dat heb ik echt gemist. Megan had ik ook gemist dus die moest ik ook snel weer even normaal spreken, niet alleen een ontmoeting op het vliegveld. Ik kijk even om me heen en dan weer naar Amy.

    Marie-Anne Malik

    Integendeel tot Liam was ik nogal een prater bij dit soort momenten en het enigste wat ik kon doen was dan ook praten en ratelen. Ik zuchtte even en keek Liam met een glimlachje aan. "Maak je geen zorgen, Zayn gaat je niet vermoorden. Als ik hem daarbij uitpraat niet nee, maar vergeet die foto niet." Zei ik uiterst serieus. Ik wilde dan ook niet dat Zayn Liam dood ging trappen of iets dergelijks, ik hield van beiden jongens. "Is goed, ik ga wel bij jou slapen dan." Mompelde ik. "Ik denk niet dat ik je moeder tegen kan houden.. Ze is en blijft je moeder. Ze kan je alleen maar een lange preek geven. En over.. Geen seks voor het huwelijk, dat hebben we allang verbroken, blijkbaar." Het verraste me dat ik erg luchtig deed over de hele situatie. Misschien hielp die pil toch wel. Ik grinnikte even om de gedachte en pakte zijn hand vast. "Ik weet nu al dat je mijn eerste en laatste vriend bent." Lachte ik. Stemmingswisseling, daar ging die weer. Ik ergerde me dood aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    Voor ik het weet zijn we al bij mijn huis. Ik stap als eerste uit, en rijk mijn hand naar Ophelia toe om vervolgens haar naar buiten te begeleiden. Ik sluit de deur, en betaal de chauffeur. 'Thanks Matt.' zeg ik tegen hem. Ik open de deur van mijn huis zodat Ophelia direct naar binnen kan lopen. Ik plof in de bank en ruik er aan. Ik zie er nu gek uit, maar huis ruikt als...thuis. Ik ben blij dat ik terug ben, maar bij Ophelia zijn is nog beter. 'Wat wil je eigenlijk eten, ik heb honger.' Ik bedenk dat ik nog wat spulletjes moet pakken. 'Enuuh, wil je ook een filmpje zien ofzo?' Ik kan de spulletjes wel klaarzetten in de lege kamer boven, daar is ook een tv waar muziek op kan. 'Ik moet even naar het toilet, ben zo terug babe.' Ik ga naar boven om de spulletjes klaar te zetten. Vanuit een andere kamer haal ik een klein tafeltje met twee stoelen. Ik zet ze in de lege kamer. Ook pak ik een tafelkleedje en kussentjes voor de stoelen. Ik zet een jazzy muziekje op en een achtergrond van een haardvuurtje. Verder vouw ik servetjes, en leg die op borden. Aan de rechterkant van het bord een mes, met de snijdende kant naar binnen. Een vork aan de linkerkant, ik twijfel even of ik een lepel neer zal leggen, maar doe het toch boven het bord. Als laatste leg ik een roos op Ophelia haar stoel, en een kaars in het midden op de tafel. Ik doe hem straks wel aan. Ik race weer naar beneden, straks merkt Ophelia dat ik met wat anders bezig was. Ach, zo erg is dat ook weer niet. 'Ben ik weer!' zeg ik als ik de deur opendoe.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Is het goed als er nog 1 concert komt op 1 mei in London zelf?]

    Liam James Payne
    Ze deed verrassend luchtig over de situatie, terwijl ik er veels te rationeel onder werd. Het was bijna grappig om te zien hoe mensen op dit soort berichten reageerden. Ik glimlachte naar haar. "En anders was dat ook zo geweest." Ik had al een tijdje een plannetje, maar ik durfde niet zo goed. Misschien was binnekort toch wel de tijd om wat dingen te gaan regelen. Mijn moeder riep nog eens dat we moesten opschieten. "Kom. Eten." Ik pakte haar hand en liep met haar de trap af naar de eetkamer beneden.Mijn moeder glimlachte toen ze ons beneden zag komen. "Daar zijn jullie eindelijk. Ga snel zitten." Ik liep naar de tafel en hield daar een stoel voor haar uit. Ik was misschien wel de idioot die dronken zonder te weten zijn vriendin had ontmaagd en zwanger had gemaakt, ik was nogsteeds wel goed opgevoed.


    Bowties were never Cooler

    (Ja hoor (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte even en ging op de stoel zitten. Op een of andere manier voelde ik de gespannen sfeer, het was dan eenmaal een hectische dag en zeker voor mij. Dat ik te horen kreeg dat mijn vriend 'misschien' vreemdging met zijn ex en dat ik zwanger was van hem. Echt een doodnormale dag. Ik grijnsde even en schepte wat eten op. Het eten was zoals altijd hier heerlijk. Ik bedankte Karen even voor het eten en liep toen naar boven. Waarom precies wist ik zelf niet, maar ik wilde dingen doen.. Zuchtend liet ik me op het bed vallen en keek naar het plafond. Waarom ging ik ook dan naar Liam, aan de ene kant was het goed - zo was ik achtergekomen dat ik al drie maanden zwanger was, maar zo ook dat hij vreemd is gegaan, hoogstwaarschijnlijk. Ik pakte mijn mobiel en startte Twitter op. Omdat ik vroeger een fan was, had ik veel update accounts in mijn timeline. Duizenden berichten dat Liam vreemdging met Danielle. Duizenden. Ik opende een foto en tot mijn grote verdriet was hij daar als negentien, niet zeventien. En voor de zoveelste keer vandaag rolden er tranen over mijn wangen. Ik snapte het niet meer. Mezelf en iedereen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Moet ik nog ergens op reageren? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Ergens op Megan geloof ik.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Moringa schreef:
    (...)


    Megan Horan
    'Hij moet met zijn vuile poten van mijn zusje afblijven,' begint Harry weer over Chayenne. Sinds we hier zijn is dat het enige waar Harry zich mee bezig heeft gehouden. Ik heb het gevoel dat hij het hand vasthouden en de knuffel alleen deed om mij een plezier te doen. Niet omdat hij blij was me te zien. En dan waren die dingen alleen door mij toedoen gekomen. ''Je hoeft niet weg hoor. De fans hebben al een halfjaar met ons doorgebracht ik wil nu met jou zijn,' glimlacht hij. Na een kus op mijn wang trekt hij me mee. Na zo'n kleine actie voel ik gelijk de vlinders in mijn maag. Dit is de Harry waar ik verliefd op ben geworden, niet de Harry die zich als een zak gedraagt tegenover zijn zusje. 'Kom we gaan,' zegt hij. Als ik in de auto zit zwaait hij nog even naar wat fans en stapt vervolgens ook in. Nu er niemand meer is die foto's kan maken en ons kan storen kruip ik dicht tegen Harry aan. Ik buig naar voren zodat ik hem een kus kan geven. Eindelijk raakt mijn mond weer zijn zachte lippen. 'Ik hou van je,' glimlach ik erna. Met mijn hoofd op Harry's schouder voel ik hoe de auto in beweging komt en wegrijdt.


    [Hierop. :')]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”