• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    "Ik ook." zei ik zachtjes. Ik kuste haar zacht terug en deed de auto van het slot. "Ik wil in ieder geval nog toestemming van je ouders hebben voor je verjaardagskado en dan heb ik nog even uitstel tot ik Zayn moet gaan kalmeren en alles moet gaan uitleggen." Ik drukte een kus op haar voorhoofd en deed eerst haar portier open voor ik omliep en zelf instapte. Haar ouders mocht ik wel en zij mij ook, maar of ze me ook nog mochten nadat ze hadden gehoort wat ik van plan was voor haar 18e verjaardag... Dat wist ik zo net nog niet. Ik hoopte van wel. "Als we opschieten zijn we nog optijd voor thee." Het wa dan wel zaterdag, toch waren haar ouders waarschijnlijk rond theetijd wel wakker. Het ziekenhuisbezoek had niet heel lang geduurt, maar de rit naar haar ouders hun huis zou nog wel eventjes duren.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte even en knikte. ''Waarom zou je toestemming willen voor een cadeau?'' grinnikte ik. Raar mens dat hij was. Ik stapte zelf in de auto en zuchtte even. Alles was een fout. Dat herhaalde ik steeds in mijn hoofd. Een glimlach kwam op mijn gezicht en grinnikte even. Ik zag het gestreste gezicht van Liam en een 'awh' geluidje verliet mijn mond. ''Hey, alles gaat goed. Je hoeft je nergens zorgen over te maken, mijn verjaardag is pas over.. Negen dagen.'' zei ik met een glimlachje. ''Ach, dan maar naar mijn ouders.'' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik hoopte gewoon dat we alles niet hoefden te vertellen, gewoonweg omdat ik zo weer een preek kreeg - wat ik niet wilde. Ik beet weer op mijn lip en keek strak naar de weg.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik reed rustig weg. Alle stres, nouja, bija alle stres, was van me af gevallen. Dit gaf me alleen nog meer vastberadenheid om mijn plannetje door te zetten. Ik keek haar aan en legde een arm om haar heen toen we eenmaal op de snelweg waren. Een glimlach verscheen ook op mijn gezicht. "Dat weet ik. Ik maak me nu ook geen zorgen meer. Ik wil gewoon toestemming van je ouders hebben voor de backstage pasjes en dan moeten we naar Zayn om alles uit te leggen." Daar zag ik nogsteeds wel tegenop, maar al wat minder. Als hij maar lang genoeg rustig bleef om me uit te laten praten. Ik zuchtte even om nog wat stres te laten varen en wat moed bij elkaar te schrapen. Het zou alsnog best wel een opstakel kunnen zijn om het aan haar ouders te vragen, maar goed. Ik sloeg me er wel doorheen.

    [Waar is de rest, trouwens?]


    Bowties were never Cooler

    [Ik heb iedereen een GB gestuurd dat er een volgende dag is.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Okay, want zeker zonder Depay en ook Malino kunnen we niet heel veel verder meer.]


    Bowties were never Cooler

    [Ik kan pas vanavond reageren, ga nu weg met vrienden naar Alexandrium! x]


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Het was soms ook schattig hoe beschermend hij ook was. ''Ze gaan heus wel de toestemming geven, ze weten toch dat ik voorzichtig ben met alle drank en jij bent er.'' zei ik grinnikend. Ik gaf een kneepje in zijn hand en glimlachte breed. ''Zayn gaat wel bijdraaien. Dat sowieso. Ik ga het hem wel vertellen dat het allemaal een misverstand was en dat ik niet zwanger ben.'' zei ik resoluut. ''En dan kan jij met mijn ouders praten, dan ga ik me omkleden en eventueel nog douchen. Ik voel me echt vies.'' lachte ik. Echt, ik wilde gewoon douchen en me omkleden. Ik zuchtte even en sloeg mijn ogen neer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte. "Dat is dan een plan zo te horen." Ik drukte snel een kus op haar wang voor ik de afslag af draaide. Ik reed op de automatsche piloot door de straten. Ik reed deze route zo vaak, zowel van mijn appartement als van het huis van mijn ouders, dat ik hem kon dromen. Iets wat soms zelfs nog wel eens gebeurde. Ik parkeerde netjes voor de deur en hielp haar uit de auto voor ik naar de voordeur liep en op de bel drukte. Ik deed de auto op slot en glimlachte toen haar moeder de deur open deed. "Goede morgen. Mogen we binnen komen? Marie-Anne wilde zich graag omkleden en douchen en ik wilde graag met u en uw man praten, als dat kan." Ze trok een wenkbrauw vragend op en liet ons toen binnen. "Het thee water staat op. Dus jullie komen net optijd. Ga snel douchen, liefje. Dan drinken we samen wat." zei ze tegen marie-Anne voor ze mij meenam naar de woonkamer.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik knikte naar mijn moeder en snelde de trap op om alvast kleren en ondergoed bij te rapen. Met een glimlach draaide ik de slot van de badkamer op slot en ontdeed me van mijn kleren. Ik draaide de douche aan en voelde hoe de warme stralen op mijn rug belandde. Ik ging mijn haar niet wassen, daar was ik nu even te lui voor en mijn haar was nog niet zo vies. Mijn mondhoeken krulden wat verder omhoog en zuchtte diep. Een douche deed me altijd wel goed. Zacht zong ik One Of Those Girls van Avril Lavigne en zeepte mezelf verder in. Daarna draaide ik de douche weer uit en stapte uit de cabine. Ik liep met een handdoek om mijn middel naar mijn kamer en kleedde me daar om. Weer zong ik verder met liedjes van Avril, dit keer met Complicated. Ach, zo kon je wel met dat lied mijn leven beschrijven. Ik liep al zingend naar mijn spiegel en begon mijn haar te kammen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik ging wat gespannen op de stoel tegenover de bank zitten waar nu zowel haar vader als haar moeder zaten. "Ik wilde graag met u spreken over Marie-Anne's 18e verjaardag. Zij denkt dat ik u alleen wil vragen of ze die 1e mei backstage mag bij ons optreden in London, maar dat is maar een deel van mijn kado. Het andere deel wil ik een verrassing laten zijn, maar ik wil daar wel uw toestemming voor vragen." Ze keken me even verward aan. "Ik wilde jullie om goedkeuring vragen om haar ten huwelijk te vragen." Hun monden vielen open van verbazing. Ik bleef gespannen zitten. Boven hoorde ik Marie-Anne Complicated zingen. Dat was dit zeker. Ik kreeg een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik beet op mijn lip en keek weer naar haar ouders. Die zaten nu stilletjes met elkaar te overleggen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Avril Lavigne was dan ook mijn grootste idool ooit en ik wilde haar meer dan wat dan ook ontmoeten. Ze heeft mijn leven gered van alle depressies, donkere momenten en er iets goeds van gemaakt. Daar was ik haar levenslang dankbaar voor. Ik zong nog verder en dacht in de tussentijd na over welk liedje ik straks ging zingen. Na lang te twijfelen tussen Nobody's Home en Smile had ik toch Nobody's Home gekozen en zong weer verder. Ik deed mijn haar in een hoge staart en stapte weer in mijn Converse schoenen. Mijn outfit was een grote paarse oversized sweater, donkerblauwe skinny jeans en mijn Converse schoenen. Ik hield niet van ingewikkelde outfits, daar werd ik zelf namelijk gek van. Ik deed geen make-up op, gewoonweg omdat ik daar weer te lui voor was, dus ik rekte wat tijd door wat op mijn telefoon te doen. Liam was nog bezig met mijn ouders en daar ging ik mij niet in bemoeien.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Na nog een paar angstvallige minuten keken ze me bijden aan. "Je bent een goede jongen en we vertrouwen erop dat je onze dochter geen pijn zal doen. Je hebt onze toestemming. Beloof ons alleen wel dat dit niet alleen gaat om dat geen sex voor het huwelijk ding, maar dat dit echte liefde is." Mijn ogen werden groot. Hadden ze nou echt ja gezegt? Ik kreeg een dolgelukkige glimlach op mijn gezicht. "Dank u wel. U allebei. Dit is echt niet alleen maar om sex. Dat beloof ik. Ik hou van haar met heel mijn hart en ziel. Dit is een gebaar naar haar toe om dat te laten zien." Ik glimlachte, net als zij. Ik was zo blij en opgelucht. "Zou u het wel voor haar geheim willen houden. Ik wil graag dat het een complete verrassing is." Ze knikten weer. Haar moeder liep weg om de thee te halen en ik ging wat relaxter zitten. "Zorg goed voor mijn kleine meid. " zei haar vader nog tegen me. "Tot en met de dag dat ik sterf, meneer." beloofde ik hem. Het was helemaal waar, hoe cliche het ook was.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 22:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik stopte mijn telefoon in mijn zak en pakte een vest uit mijn kast voor straks. Daarna liep ik naar beneden, naar de keuken en begroette mijn moeder even. ''Jij ziet er blij uit.'' grinnikte ik. Mijn moeder glimlachte en knikte. ''Wees lief en breng dit naar de woonkamer.'' zei ze en gaf me een dienblad met een kop thee, kopjes, lepels en wat suiker. Ik knikte en probeerde even balans te houden, toen ik die had liep ik naar de woonkamer en zette het dienblad op de salontafel. ''De thee.'' glimlachte ik breed en plofte naast Liam neer. ''Iedereen ziet er tegenwoordig blij uit.'' lachte ik en drukte een kus op zijn wang. Ach, het kon ook maar aan mij zitten. Ik zette een grote glimlach op en schonk wat thee in voor mezelf. Het kopje hield ik in mijn hand voor de warmte, wat ik wel nodig had na een douche. Ik had tenminste mijn haar niet gewassen, anders bevroor ik bijna.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte breed toen ik haar binnen zag komen. Ik pakte haar handen in de mijnen, zoals ik hier altijd eigenlijk deed. Meer deed ik niet voor ouders. Zowel mijn eigen als de haren. Ik glimlachte door haar kus op haar wang en stal er snel eentje van haar lippen toen haar vader even wegkeek. Ik moest haar handen weer loslaten toen ze thee inschonk. Ik pakte daarna de theepot van haar over. "U ook?" Haar ouders knikten allebei en ik schonk nog 3 kopjes in. De perfecte schoonzoon was ik echt niet, maar ik was opgevoed. Ik pakte mijn kopje op en nam een voorzichtig slokje, waardoor ik natuurlijk mijn tong brandde. Ik hield het kopje dus maar in mijn hand en zocht met de ander haar vrije hand weer op. Ik wilde haar mijn jas weer geven, maar die hing in de gang en ik had geen vest aan. Alleen een trui met een t-shirt eronder, maar goed. Het leek me nu toch niet zo'n goed plan om mijn trui uit te trekken. Die kreeg ze in de auto wel.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 22:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte even en deed wat suiker in mijn thee, daarna roerde ik ermee met een lepel en gooide die weg op het dienblad. Ik kreeg wat blikken van mijn ouders en haalde mijn schouders op, ik wist heus wel dat ik me wat netter kon gedragen, maar zo ben ik nou eenmaal. Iemand die zich soms iets te veel van anderen aantrok en met stemmingswisselingen, die irritant kunnen zijn voor jezelf en voor de anderen om je heen. Ik nipte van mijn thee en keek Liam met een glimlachje aan. Aan de sfeer te zien, was het hem gelukt om mijn ouders over te halen. Het was dan ook een simpele festival, dus het zou me verbazen als mijn ouders geen toestemming gaven. Over negen dagen was ik achttien, eindelijk. Vrijheid van een volwassene. Ik ging dan hoogstwaarschijnlijk ook rijlessen nemen, want ik wilde ook zelf ergens naartoe gaan zonder dat ik op iemand moest wachten en zo me weer verveelde. Zachtjes beet ik op mijn lip en leunde tegen Liam's schouder aan met de thee nog in mijn handen. Hoe onhandig ik dan wel was, ik ging dat kopje niet laten omvallen. Dat kopje was heet en ik wilde geen brandwond op mijn benen of hand.


    I don't want you to die, I want you to suffer.