• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik zuchtte. "Dat hoop ik maar." Ik aaide zacht over haar haar toen ze op mijn borst lag en ik gaf haar een kusje. "We hoeven ook nog niet te slapen." Ik glimalchte scheef. "Ik houd ook heel erg veel van jou." Toen begon ze weer over morgen. Wat een buzzkill. "Ik ben vooral heel erg nerveus." Haar hoofd was niet hetgeen wat op het spel stond. Het mijne wel. "Gelukkig weet ik iets om mijn zenuwen te kalmeren." Ik glimlachte en kuste haar zachtjes. Het liet mijn gedachten vervagen en mijn zorgen verdwijnen.


    Bowties were never Cooler

    { Sorreeh :x }

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 21:11 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik voelde hoe hij zacht zijb lippen op de mijne drukten. Automatisch begon ik te grijnzen en beet in zijn onderlip om daarna mijn mond een stukje op te doen. "Jij moet vaker gestrest zijn." fluisterde ik zacht en drukte mijn lippen weer vol tederheid en liefde op die van Liam. Grinnikend draaide ik ons om zodat Liam boven me hing en ik beneden.

    (Even snel.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik zuchtte zacht en rolde met mijn ogen. "Dat zeg je niet meer als ik straks op mijn 20ste grijs ben door alle stres." Ik gaf haar een knipoog en kuste haar zachtjes terug. Haar lippen voelde zo fijn op de mijnen. Nu pas merkte ik dat ik over haar heen hing. Ondanks dat ze nu zwanger was, ging ik nogsteeds mijn belofte sober niet breken. Ik zette mijn handen naast haar neer en gaf haar nog een kus op haar wang. "Weltruste, lieverd. Tot morgen." Ik ging weer op mijn rug naast haar liggen en trok haar op mijn borst. Zacht begon ik weer Little Things te zingen. Langzaam werd het steeds zachter en voor de laatste zin nog viel ik in slaap.

    [Ik heb pww, dus ik ben een stuk minder online waarschijnlijk]


    Bowties were never Cooler

    (ik kan nu even niet reageren. Succes! (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik keek hem lachend aan. "Je bent in augustus twintig. Ik wordt in mei achttien. Je wordt heus niet grijs van de stress, anders moet je het gewoon laten verven." Zei ik lachend. "Oeh, ik ga mijn haar dip-dyen. Paars.." Fluisterde ik en keek naar Liam die al aan het slapen was. Ik grinnikte even en pakte mijn telefoon erbij om er een foto te maken. 'Payne is sleeping.. Ssht!' Tweette ik en legde mijn telefoon onder de kussen. "Trusten." Ik legde mijn hoofd op zijn borst en sloeg mijn armen om hem heen. Langzaam en vredig viel ik in slaap.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Nu even op de anderen wachten, I guess?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Guess so]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles


    'Dus omdat je dronken was, loop je iemand anders te zoenen? ze kijkt me woedend aan. Ze slaat haar armen ook om mij heen zonder twijfeling.. Zonder twijfeling. 'Doe het nooit meer alsjeblieft,' fluisterd ze. Ik krab even op mijn achterhoofd wat ik altijd doe als ik zenuwachtig ben. ''Dus het is weer goed'' mompel ik voorzichtig. Ik open mijn ogen even die ik had dicht gedaan en kijk haar met puppyogen aan. ''Harry zal het nooi...'' geiriteerd kijk ik naar de deurbel die gaat. Zeker 1 van de jongens die het geschreeuw hoorde. Mijn gezicht betrekt even wat als het Niall is. Verzichtig duw ik de klink naar beneden en duw hem wagenwijd open. ''Oowh jij'' mompel ik


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Megan Horan
    'Dus het is weer goed,' mompelt hij. In mijn achterhoofd is er nog steeds een stem die zegt dat ik niet zo stom moet doen, dat ik er gewoon een punt achter moet zetten. Hij kijkt me met zijn zielige ogen aan. Een week geleden had ik er nog om kunnen lachen. Nu moet ik een traan van mijn wang vegen, misschien keek hij ook wel naar dat meisje op deze manier. 'Harry zal het nooi-' Hij krijgt de kans niet om de zin af te maken door de bel die gaat. Ondanks alles verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. Niall is echt zo snel mogelijk gekomen, op hem kan je wel vertrouwen. Harry weet niet dat ik Niall heb gevraagt te komen. 'Oh, jij,' mompelt Harry naast me als hij ziet dat het Niall is. Gelijk vlieg ik in Niall zijn armen. 'Bedankt dat je gelijk bent gekomen,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 21:28 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Niall James Horan

    Als Harry in de deuropening staat kijk ik hem boos aan en wil hem net aan de kant duwen als Megan er al aankomt. Ik sla mijn armen om haar heen. 'Geen probleem' zeg ik en kijk daarna Harry weer boos aan. Het liefst zou ik hem nu in elkaar slaan maar dat kon ook weer niet. ' Kom we gaan' zeg ik en trek Megan weg. De taxi waar Amy in zit staat er nog steeds en ik kijk Megan aan. Ik druk een kus op haar wang, 'Zullen we naar mijn huis?' vraag ik en hou er weer dicht tegen me aan. Ech niet dat Harry nog een relatie met er mocht hebben al denk ik ook niet dat Megan dat nu zo graag wilt. Ik snap ook niet ho hij dit gewoon kan? hoe kan hij mijn zusje zomaar bedriegen? en dan nog wel met de eerste beste slet die daar rond liep, aan die foto's te doen. ik probeer gauw aan iets anders te denken omdat ik voel hoe boos ik wordt en ik eigenlijk me om wil draaien en Harry een paar klappen wil geven, ik vertrouwde hem gewoon! Ik vertrouwde hem met me zusje, maar echt niet dat hij nu nog maar iets met haar te maken mag hebben.

    Marie-Anne Malik

    Ik worstelde mezelf uit Liam's armen en liep met een slaperig hoofd naar de badkamer. Ik moest alweer mijn pillen nemen. Met gespleten ogen keek ik naar de spiegel. Zuchtend pakte ik mijn bril uit de toilettas die ik hier wel altijd had. Brillen had ik ook wel overal, in mijn normale tas ook nog. Ik zocht in alle lades naar mijn pillen en nam er twee in mijn handpalmen. Zo snel als het kon, slikte ik ze door en leunde met mijn handen op de wastafel. Ik zag er vermoeid uit, maar ik had geen zin om alles onder een laag make-up te verbergen. Zo'n mens was ik namelijk niet. Ik glimlachte even naar mijn spiegelbeeld en begon mijn haar te kammen. Zacht begon ik Clarity te zingen. Hier was toch niemand, wie kon het schelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik werd wakker van een zacht gezang uit de badkamer. Vanacht was ik nog een keer wakker geworden om het ziekenhuis te bellen voor een afspraak. Vanochtend om 9 uur. Ik glimlachte even toen ik merkte dat Marie-Anne aan het zingen was. Ik schoof uit bed en liep naar beneden. Daar maakte ik twee kommen cornflakes en twee mokken thee die ik samen met 2 vorken naar boven mee nam. "Ontbijt is klaar, lieverd." zei ik toen ik ze op mijn buro zette en toen naast haar in de badkamer kwam staan. "We moeten om 9 uur in het ziekenhuis zijn. Het is nu 8." Ik drukte een kusje op haar wang en wikkelde mijn armen van achter om haar middel. Zelfs zo warrig in de ochtend was ze prachtig en geweldig.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte even en knikte. "Is goed." Zei ik. Ik hield mijn bril maar even op, anders werd ik zo weer duizelig en kon ik amper iets zien. Liever een bril dragen dan dat. Ik zette mijn kam weg samen met de toilettas en trok Liam mee naar de slaapkamer, waar al een ontbijt klaarstond. Glimlachend nam ik een slok van de thee en pakte de kom. "Nu maar hopen dat vandaag alles goed gaat." Zuchtte ik. Ik hoopte zo erg dat de test fout was en ik niet zwanger was. Als het echt zo was, ging ik letterlijk flippen in het ziekenhuis en geloof me, dat wil je niet meemaken. "We moeten echt minder dronken zijn, nu ik er toch over nadenk. Tenminste, samen dan. Soms kan het geen kwaad, maar je weet wat ik bedoel." Zei ik en haalde mijn schouders op. Ik zette de kom weer op zijn bureau en hield de kop thee in mijn handen. Dan weed het zo lekker warm.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en ging met de andere kom en mok thee op mijn bed zitten. "Inderdaad" zuchtte ik voor ik wat cornflakes met mijn vork mijn mond in hees en begon te kauwen. Ik grinnekte bij haar opmerking. "Inderdaad. Al had ik niet het gevoel dat we dronken waren, maar goed. het zal wel zo moeten zijn geweest, want ik herrinder me niks meer behalve dat we gingen slapen..." Ik nam een slok thee, voor ik de mok op mijn nachtkastje zette en rustig verder ging met het eten van mijn cornflakes. Dit was het enige eten, naast soep dan, waarvan mijn moeder me nogsteeds probeerde te laten eten met een lepen en ik consequent altijd opstond om een vork te pakken. Nu had ik het zelf gemaakt, dus kon ik gewoon van mijn ontbijt genieten met een vork. "Als je suiker in je thee wilt. ik denk dat er nog wel wat suikerklontjes in mijn buro la liggen." Die had ik daar een keer neergelegd voor een nu onbekende reden, maar ik had mezelf er nooit toe kunnen zetten ze op te ruimen of weg te gooien.


    Bowties were never Cooler