• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik zag hoe ze wat opstandig haar thee voorzag van suiker. Ik was dan wel weer blij dat ze het lepeltje weglegde, nouja, weggooide. Ik zag haar ouders kijken. Ik wist ook wel dat ze goed was opgevoed, maar soms was ze wat opstandig. Het lag aan haar bui. Vaak had ik er niet heel erg veel last van. Ik glimlachte terug naar haar en blies zachtjes in mijn thee. Die was nogsteeds veels te warm om te drinken. Ik legde mijn arm om haar schouders toen ze tegen me aanleunde. Even keek ik naar haar kopje om zeker te zijn dat ze het niet over me heen zou gieten voor ik weer voorzichtig een slokje thee nam. Nu was die al beter te drinken. Ik was so opgetogen dat het mocht en blijkbaar waren haar ouders er ook blij mee dat ik het van plan was, want de sweer in de kamer was vrolijk. Ik dronk rustig mijn thee verder.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even. Iedereen was blij tegenwoordig, maar ja. Dat was ook wel leuk. Ik legde het kopje even neer op het dienblad en sloeg mijn armen om Liam heen. Een glimlach kwam op mijn mond en grinnikte weer. Met Liam in mijn armen voelde ik me altijd zo veilig en zo gelukkig. Dat kwam gewoon omdat we elkaar al meer dan twee jaar kende, maar ook echt één jaar een relatie hadden. Ik zuchtte even en sloot mijn ogen. Het zou er vast raar uitzien voor mijn ouders, maar dit deden ze ook met elkaar en dat was voor ons juist niet fijn om te zien. Mijn mondhoeken krulden even omhoog bij de gedachte, ik probeerde niet meer te grinniken. Gewoon, daarom. Dit moment was gewoon fijn, zo konden mijn ouders zien hoeveel ik wel niet van Liam hield.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte toen ze haar armen om me heen sloeg. Ik drukte een kus op haar kruin. Langzaam dronk ik mijn kopje leeg en zette dat weg. Ik was zo gelukkig met haar. Ik sloeg mijn armen ook om haar heen. Het was wat ongemakkelijk dat haar ouders er nog bij zaten, maar dat kon me toch maar weinig meer schelen. Ze hadden 'Ja' gezegt, dus ik was de wereld te rijk. Ik zuchtte even gelukzalig en ging met mijn hand door haar haren. Dat we hier al even waren maakte me niet echt uit. Ik zat hier prima zo met haar in mijn armen. Het voelde goed en veilig. Ik drukte mijn lippen nog een keer op haar kruin. We moesten nog langs Zayn, maar dat kon ook na de lunch. Het had niet zo'n haast. Over 9 dagen zou ze hopelijk de mijne zijn. Ik glimlachte breed bij die gedachte.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte breed toen hij een kus op mijn kruin drukte. Door de sfeer zelf werd ik ook blij, maar zo was ik nou eenmaal. Of ik ging anderen in mijn stemming meetrekken, dat was dan ook niet erg fijn voor de anderen. ''Ik houd van je.'' mompelde ik zacht en drukte een kus op zijn neus. Ik was het gelukkigste meisje ooit op aarde en daar kwam geen verandering in. Alleen als ik echt in een slechte bui was, dan ging ik alles verrot schelden en ja.. Dat wilde je gewoon niet weten. Soms ging ik mensen kwetsen terwijl ik dat nog geen eens bedoelde. Dat deed mij zelfs pijn. Ik glimlachte even waterig en gaf een kneepje in zijn hand.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Moet ik nog op iemand reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    [eigenlijk op Niall maar toen werd het volgende dag... dus niet meer]

    [Oh, oké]


    That is a perfect copy of reality.

    [zullen we anders doen dat Amy en Megan allebei bij Niall bleven slapen of zo? Dan kunnen Niall en Megan hun gesprek een beetje afmaken en Amy en Niall moeten nog wat tijd samen hebben ^^?]

    [Ik vind het goed (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte breed toen hij een kus op mijn kruin drukte. Door de sfeer zelf werd ik ook blij, maar zo was ik nou eenmaal. Of ik ging anderen in mijn stemming meetrekken, dat was dan ook niet erg fijn voor de anderen. ''Ik houd van je.'' mompelde ik zacht en drukte een kus op zijn neus. Ik was het gelukkigste meisje ooit op aarde en daar kwam geen verandering in. Alleen als ik echt in een slechte bui was, dan ging ik alles verrot schelden en ja.. Dat wilde je gewoon niet weten. Soms ging ik mensen kwetsen terwijl ik dat nog geen eens bedoelde. Dat deed mij zelfs pijn. Ik glimlachte even waterig en gaf een kneepje in zijn hand.


    Liam James Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden nog wat meer. "En ik van jou." Ik drukte een kus op haar voorhoofd. Ik was zo blij met haar. Ik hield haar dicht bij me en keek even naar haar ouders. "Blijven jullie eten, of gaan jullie zo weer weg?" vroeg haar vader. Ik keek even naar Marie-Anne en toen weer naar hem. "Ik denk dat we zo maar gaan. Ik moet nog wat met Zayn regelen en ik denk dat Marie-Anne ook wel wat tijd met haar broer door wil brengen." Ik aaide even door haar lange haren. "Dan moeten jullie zo maar gaan." zei hij. Ik knikte. "Heel erg bedankt en ik denk tot gauw." Ik ging staan en trok haar met me mee omhoog, omdat mijn arm nogsteeds om haar schouders lag.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    ''Dat is maar goed ook.'' grinnikte ik. Mijn vader vroeg ons of we bleven eten, maar Liam antwoordde voor ons beiden dat we zo weg moesten. ''Tot morgen, denk ik. Ik blijf nog wel even bij Liam slapen. Denk ik, maar het kan ook zijn dat ik vanavond weer terugkom..'' zei ik en keek ze beiden met een glimlach aan. Ik liep naar de gang en griste mijn jas van de kapstok. ''Dus, ik mag backstage?'' vroeg ik aan Liam en glimlachte kort waarna ik mijn jas weer aandeed. Eindelijk wat warmte van mijn vertrouwde jas. Ik grinnikte even en checkte al mijn kleren. Zo was alles wel weer goed, hoopte ik. Ik rende nog even snel naar boven en pakte mijn tas waar al mijn nodige spullen in zaten. Daarna liep ik weer naar beneden en ging naast Liam staan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en liep met haar mee naar de gang. Daar deed ik nu weer gewoon mijn eigen jas aan, want zij had nu haar eigen. "Jup, alles... Nouja, bijna alles, is geregeld." Die pasjes had ik zo voor elkaar, maar waarschijnlijk werd Zayn het hijkelpunt. Ik wilde dit namelijk niet doen zonder zijn toestemming, ookal had ik al die van haar ouders. Ik wilde dat hij mijn getuigen was, en dat kon niet als hij het afkeurde. Ze rende nog even snel weg en kwam terug met de bekende tas. Dat was de tas die ze altijd meenam als ze bij mij kwam slapen. "Zullen we dan maar gaan. Dan kunnen we in London wat eten voor we naar je broer gaan." Ik deed de deur open en liep rustig naar de auto. Ik was vrolijk en ietsje ontspannender, maar tegen het gesprek met Zayn hikte ik toch wel op.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte naar Liam en knikte. ''Ach, Zayn gaat het heus wel toelaten.'' stelde ik hem gerust. Zayn ging wel bijdraaien, tenminste dat hoopte ik heel erg, want ik wilde gewoon mee naar het festival. Dat was niet alles, het was dat hij dacht dat Liam vreemdging, wat absoluut niet zo was. ''In London eten lijkt me goed, daarna naar Zayn. Lijkt een goed plan.'' zei ik en slingerde mijn tas over mijn schouder heen. Ik kon wel een heel weekend met deze tas op stap, daar zat dan ook alles in wat ik nodig had. Kleren, pyjama's, toilettas, pillen etcetera. Ik liep naar de auto en stapte alvast in, de tas plaatste ik onder mijn stoel en deed mijn gordel om. Liam leek heel blij voor mijn gevoel en ook wat minder nerveus. ''Gaat het een beetje? Straks ontplof je nog van de blijheid.'' lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik keek haar aan. "Ik hoop het maar." Daarna luiep ik rustig achter haar aan naar de auto. Ik stapte in en deed ook mijn gordel om voor ik de motor startte. Ik zat nu achter het stuur met een grote stralende glimlach op mijn gezicht, al tikten mijn vingers nogsteeds hyperactief en zenuwachtig op het stuur terwijl ik wegreed. Ik keek naar haar met een wat meer vertederde glimlach. "Ja hoor. Het gaat. Ik ontplof echt niet. Ik ben gewoon heel erg blij dat je ouders ja hebben gezegt." Ik was daar echt vrolijk om. Ik draaide de snelweg op, nu om koers te zetten naar hartje London waar Zayn's appartament lag, net als dat van mij en van de andere boys. De weg was verrassend rustig, al was het zondag. Zelfs voor een zondag was het wel erg rustig op de weg naar London. Maar goed, wat maakte het me uit. Ik wist dat ik goed reed en of er nou andere mensen op de weg waren of niet kon me maar weinig schelen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte zwakjes en knikte. ''Als Zayn niet bijdraait, dan ga ik hem gewoon dwingen, ja?'' glimlachte ik. Zayn moest er maar vrede mee hebben dat ik gelukkig met Liam was en hij ook hopelijk met mij. Ik was namelijk gelukkiger dan ooit en ja.. Als het aan Liam lag was hij ook wel blij. Voor mijn gevoel ging hij straks gewoon ontploffen van enthousiastheid. Of het nou wel een woord was.. Ze woonden allemaal in één appartementencomplex of zoiets wat er op leek dan. Ik zuchtte diep. ''Ik wist wel dat ze ja gingen zeggen.'' glimlachte ik. Mijn ouders waren niet het soort dat gelijk iets weigerde en het festival was dan ook niet echt een gevaarte voor mij. Behalve al het drank dan. Ik zou sowieso aangeschoten worden, maar ik ging ervoor zorgen dat ik niet té dronken werd. Anders ging Liam of Zayn of gewoon één van de andere jongens me helpen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.