• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik nam glimlachend de mok aan en nipte wat van de chocomelk. Mijn glimlach werd steeds groter door zijn woorden over mij dat ik bijna moest smelten. "Liam.. Heb je wel eens door dat er miljoenen tienermeisjes om jouw naam schreeuwen en dat ze een relatie met jou willen? Omdat jij gewoon een geweldig persoon bent en je hebt ook nog eens een goed innerlijk én uiterlijk. Zorgzaam, beschermend, schattig en zo kan ik er wel meer opnoemen en ga niet ontkennen, Payne en vergeet niet dat ik zielsveel van je houd." Ik grijnsde triomfantelijk en sloot voorzichtig mijn handen om de mok heen. "Ik ben serieus mentaal gestoord, geen wonder dat er geen jongen naar me kijkt op school en daar heb ik eigenlijk wel vrede mee." Ik glimlachte wat. Vrienden had ik wel, alleen mensen die ik dan ook echt vertrouwde. Sommigen wilden me alleen kennen omdat ik 'het zusje van Zayn Malik' was. Dat was nogal logisch omdat mijn achternaam Malik is. Of ze wilden me kennen omdat ik 'De vriendin van Liam Payne' was. Nogal irritant.


    Liam James Payne
    Ik keek naar beneden en bloosde een beetje. Ik had mezelf altijd voorgehouden dat die meisjes grotendeels voor Harry en Zayn aan het gillen waren, zo leek het in ieder geval wel altijd. Daarbij was ik vrij slecht in het accepteren van complimentjes. Ik nam nog een slokje en zette toen mijn mok even neer. Ik wist dat ze het nog wel eens lastig had op school en of ze daar helemaal vrede mee had was voor mij ook maar de vraag. Ik sloeg mijn armen dus maar stevig om haar heen. "Maakt niet uit, want je bent bezet dus geen van die jongens hoeft ook te kijken." Ik drukte een kus op haar wang en liet haar daarna toch maar weer los om geen chocomel incidenten te veroorzaken. Ik pakte mijn mok weer en nam nog een slok. Dit was gewoon heel prettig. We waren samen en gelukkig, daar draaide het toch om? Ik zou niks anders willen, tja, dat ze niet zwanger was, maar daar konden we nou ook weer niks aan doen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte breed toen hij begon te blozen, dat was gewoon te schattig voor woorden. "Nawh. Paynie is een beetje verlegen? Dat wist ik niet.." Grinnikte ik en keek hem met een grote lach aan. "Ik ben blij dat er geen jongens naar me kijken, geloof me. De belangrijkste jongen ben jij en dat moet jij nooit meer vergeten." Ik drukte een kus op zijn wang en keek hem met een grote grijns aan. ''Wat heb ik toch geluk met jou.'' zei ik zacht en nam een slok van mijn chocomelk om die daarna weg te leggen. Dit moment was gewoon perfect, samen zijn met Liam. Alleen. Gewoonweg perfect voor mij en ik zou zo wel de hele tijd kunnen blijven zitten. Ik begon wat te spelen met het ringetje dat Liam me had gegeven en kreeg automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik had hem zo gemist, dat ik niet naar een concert kon was nog erger. School moest wel voor ja, maar ik wilde toch heel graag mijn vriend en broer zijn en dat kon niet. Een happily ever after zou wel leuk zijn als mijn leven, maar mijn leven is nog lang niet afgelopen als het bij mij aankomt. Ik drukte een korte kus op Liam's lippen en glimlachte. We waren eigenlijk best wel klef, maar ach. Het kon mij niet zoveel schelen.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 12:59 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    Ze was zo zacht, lief, een beeldschoon. Ze was gewoon perfect. Ophelia sloeg haar warme en zachte armen om mijn middel, en trok me naar haar toe. Het klinkt heel cliché, maar ik voelde de passie. Wij samen... het voelde gewoon...goed, geweldig boedoel ik. Dit maakt onze band alleen nog maar sterker. Ze drukte me tegen het matras en boog naar me toe. Ik leg mijn armen om haar heen. Mijn handen schuiven naar haar onderrug om vervolgens het streepjesshirt over haar hoofd te trekken. Ik heb haar nog nooit zonder shirt of jurk gezien. Ik heb me immers altijd aan de afspraak gehouden. Maar het was niet erg. Ze heeft echt een goddelijk lichaam. Dit keer was ik het die haar op het matras drukte. Ik aai met mijn hand even over haar mooie gezicht en geef haar een kus. Haar lippen waren net van suiker, en ik zou ze helemaal oplikken. Tussendoor strijk ik door haar haar. Dit moment was echt magisch.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 15:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne
    Ik bloosde nog wat meer en schudde mijn hoofd door haar reactie. Ik keek haar aan van onder mijn krullen met een grote glimlach bij haar volgende uitspraak. "Dat zal ik niet doen, schatje. Echt niet." Ik glimlachte en dronk rustig door. Net toen mijn mok leeg was kuste ze me. Ik kuste haar nu nog zoetere lippen terug. Ze was echt geweldig. We waren misschien klef, maar niet aldoor zoenend. Handjes vasthouden en knuffelen, dat zeker wel. Daar kon ik ook gewoon echt geen genoeg van krijgen. Ik kon mijn vingers niet van haar afhouden, maar niet op de verkeerde manier, ten minste als ik sober was. Ik zette allebei onze mokken op mijn nachtkastje en trok haar weer op mijn schoot. "Je hebt een chocosnor." zei ik zacht voor ik het van haar bovenlip kuste. Misschien waren we toch ook wel met zoenen klef. Het kon mij alleen helemaal niks schelen. Ik hield van haar met heel mijn hart en dat mocht iedereen weten. Toen ik haar chocosnor had weggekust drukte ik mijn lippen weer op de haren en sloeg ik mijn armen weer om haar middel. Ik wilde haar gewoon bij me hebben en nooit meer loslaten.


    Bowties were never Cooler

    Megan Horan
    Ik voel mijn mobiel trillen en zie een bericht van Niall. Kom er gelijk aan, waar ben je? staat erin geschreven. Bij Harry(?) x verstuur ik naar hem terug. Niall kennende, staat hij hier binnen een paar minuten. Ik heb tijd nodig om na te denken, dat gaat niet met Harry om me heen. 'Het spijt me, ik was dronken,' zegt Harry. 'Dus omdat je dronken was, loop je iemand anders te zoenen?' De woede heeft plaatsgemaakt voor verdriet. Ik dacht werkelijk dat Harry zoiets niet zou doen. Hij staat bekent als de flirter, maar hij had juist tegen me gezegd dat hij mij en de fans zou bewijzen dat hij zo niet was. Binnen een paar stappen staat Harry bij me en trekt me in een omhelzing. Zonder twijfel sla ik ook mijn armen om hem heen. Het is allemaal zo ingewikkeld nu. Ik haat Harry om wat hij heeft gedaan, maar juist nu heb ik zijn armen om me heen nodig. 'Doe het nooit meer alsjeblieft,' fluister ik. Misschien vergeef ik hem wel, maar voorlopig vergeet ik het niet. Nu is het enige wat ik wil mijn broertje bij me hebben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte breed en legde mijn armen zoals gewoonlijk in zijn nek. Hij kuste mijn snorretje weg en drukte weer zijn lippen op de mijne. Nu pas realiseerde me hoe erg ik van hem hield en hij van mij. Ik haalde mijn lippen van de zijne af en hield onze neuzen tegen elkaar aan. "We zijn klef, vind je niet? Maar het maakt mij allemaal niets uit." Grijnsde ik en kuste hem weer. Mijn mondhoeken krulden weer omhoog en een gelukzalige zucht verliet mijn mond. Ik deed mijn mond open en dacht erover na wat Zayn hiervan zou denken. Hij zou vast kwaad zijn als hij ons zo zou zitten, tenminste als hij dacht dat hij me had bedrogen en ik zwanger van hem was. Daar ging ik me later wel zorgen over maken. Dit moment was belangrijker.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en wreef zacht met mijn neus langs de hare. Dit voelde zo goed. "We mogen toch lekker klef zijn. We zijn officieel samen en nu heb ik nog de toestemming van jou broer, dus we kunnen het beter nog maar nu doen voor hij het waarschijnlijk in de morgen verbied." Die dacht natuurlijk dat ik vreemd was gegaan en dat zij zwanger was. Dat was geen situatie die Zayn zo maar liet gaan. De aparte incidenten zouden me al een pak rammel kunnen opleveren waardoor ik een aantal ledematen zou breken, maar samen... Ik wist niet of ik dat zou overleven. Maar daar wilde ik me nu nog geen zorgen over maken. Ik trok haar nog wat dichter tegen me aan. "Ik hou zo veel van je, lieverd. Vergeet dat nooit. Ik hou meer van je dan van wie dan ook. En ik zal nooit van iemand meer houden dan van jou." Ik legde mijn hoofd in haar nek en drukte daar een kusje op.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    Nadat ik een berichtje terug heb gekregen dat ze bij Harry is voel ik me opnieuw boos worden, ze is nog bij hem ook! Geloof me hij komt voorlopig niet meer in de buurt van me zusje. Ik trek Amy mee de taxi in en noem gauw het adres. 'Opschieten graag' zeg ik tegen de taxi chauffeur al zou dat waarschijnlijk niet echt gebeuren. Toch zijn we der snel maar dat komt ook omdat het best dichtbij het vliegveld is, gelukkig want ik wil nu graag gelijk bij Megan zijn. Ik druk op de bel en wacht ongeduldig tot er open gedaan wordt. Laat er maar snel naar buiten komen. Ik sta voor de deur x stuur ik nog even voor de zekerheid naar Megan zodat ze ook wel weet dat ik het ben.

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even en voelde zijn lippen in zijn nek. "Het kietelt, maar het voelt goed." grinnikte ik. "Je weet toch dat ik van je houd. Zayn kan me even niks schelen, die laat ons wel met rust zo lang ik van je houd." zei ik zacht. Ik hoopte dat Zayn inzag dat ik van Liam hield en Zayn had nog zijn eigen problemen met Chayenne en Harry. Ik vond het best grappig hoe ieder bandlid een relatie had met een zusje van een ander bandlid. "Zayn gaat je heus niet in elkaar slaan. Dat beloof ik je, ja." fluisterde ik zacht en glimlachte. "Hij weet dat ik zielsveel van je houd en ik denk niet dat hij zijn zusje depressief wilt zien."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    'Dat heeft hij niet door.. Hij is gewoon boos en wil jou beschermen.' zegt hij zacht en ik bijt op mijn lip. Ik had Harry al vaak genoeg gezegd dat ik geen bescherming nodig heb, maar hij luistert nooit. 'Maar het komt wel goed schatje.' zegt Zayn waarna hij een zacht kusje op mijn hoofd drukt. Ik glimlach zwakjes en omhels hem. 'I love you.' mompel ik en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik denk even aan Harry. Hij doet zelf alsof hij zo'n goed vriendje is, maar hij is degene die vreemdgaat...


    Zayn Malik
    Ze glimlacht zwakjes en omhelst me, waarna ze haar hoofd op mijn borstkas legt. 'I love you.' mompelt ze zachtjes. Ik zuchtte en streelde met mijn hand door haar haar. 'I love you too.' zeg ik zachtjes en ik sla mijn armen om haar heen. Het was een lastige situatie, niet alleen voor mij, maar net zo goed voor Chayenne en Harry. Het was niet zo dat ik Harry niet snapte, ik was ook beschermend over Marie-Anne. Maar hij wist dat ik een goede jongen was en dat ik goed zou zijn voor Chay. Ik wist dat ook van Liam, dat hij goed zou zijn voor Marie-Anne en daarom had ik de relatie goedgekeurd. Alhoewel ik nu niet meer wist of het wel zo'n goed idee was, de relatie tussen hem en Marie-Anne. Hij had haar zwanger gemaakt en was nog vreemd gegaan ook. Geloof mij maar dat die jongen er niet zonder een stevig gesprek met mij af zou komen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ll Awhh Ik ben nu dus boos!! Had een stukje geschreven van ongeveer 10-11 regels heb ik het perongeluk weggeklikt. Dat betekent dat ik ron half 8 weer ga schrijven ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even en voelde zijn lippen in zijn nek. "Het kietelt, maar het voelt goed." grinnikte ik. "Je weet toch dat ik van je houd. Zayn kan me even niks schelen, die laat ons wel met rust zo lang ik van je houd." zei ik zacht. Ik hoopte dat Zayn inzag dat ik van Liam hield en Zayn had nog zijn eigen problemen met Chayenne en Harry. Ik vond het best grappig hoe ieder bandlid een relatie had met een zusje van een ander bandlid. "Zayn gaat je heus niet in elkaar slaan. Dat beloof ik je, ja." fluisterde ik zacht en glimlachte. "Hij weet dat ik zielsveel van je houd en ik denk niet dat hij zijn zusje depressief wilt zien."


    Liam James Payne
    Ik glimlachte toen ze dat zei. "Dat hoop ik dan maar, liefje. Gelukkig heb ik mijn ogen en ledematen niet nodig bij het zingen." Ik drukte een kus op haar wang. "Ik weet ook wel hoe Zayn zich voelt en als ik zou merken dat Louis Phee zwanger had gemaakt zou ik ook zijn nek omdraaien, zelfs met Phee's geschiedenis." Ik snapte hem echt wel. Zelf vond ik mezelf ook verschrikkelijk, maar ik was niet ook nog eens zelf 5 in mijn hoofd. Toch zou ik het snappen als Zayn zijn handen neit thuis zou laten, hoe veel keer sterker dan ik hij ook was. Ik was een idioot geweest en meisjes werden niet uit het niets zwanger. Daarbij was ik blijkbaar zo dom geweest geen condoom te gebruiken... Ookal had ik er een in mijn portemonnee zitten.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    ''Ach, ik verzeker je dat Zayn je niet in elkaar gaat slaan. Ik kan wel boksen, hoor. Het is wel jammer dat ik er vanaf ben gegaan.'' zei ik lachend. Dat was dan ook honderd procent waar, maar op een gegeven moment had ik er geen zin meer in en ben gestopt. Ik had er wel veel van geleerd. Zoals hoe je mensen het makkelijkst in elkaar kon slaan. ''Phee doet het wel rustig aan met Louis en vice versa. Hoop ik, maar je kent Louis. Hij is dan wel een kleuter in zijn hoofd, domme dingen doen als Phee zwanger maken, doet hij niet.'' Hoop ik, maar dat zei ik maar niet. Dat maakte Liam maar zenuwachtiger.

    [Ben een beetje inspiratieloos.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik luisterde naar haar. "Ik ga je echt niet opzetten tegen je broer, lieverd." Toen ze over Phee begon begon beet ik op mijn lip. "Als ik al niet me in kan houden met drie biertjes op, hoe kan hij dan van haar afblijven als hij vaker dronken is dan ik?" Ik was nu echt bezorgt. Niet alleen om Phee maar ook over onze afspraak. Ik drukte wat halfhartig een kus op haar wang. "Zullen we anders gewoon weer gaan slapen. Dit gesprek loopt namelijk de verkeerde kant op. Ik wil me geen zorgen maken over Zayn of Phee." Ik liet me achterover vallen op mijn bed en trok haar met me mee. Ik trok daarna de dekens over ons heen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik beet op mijn lip en zuchtte. "Louis kan nu niet dronken zijn en ze heeft zich al aan de afspraak gehouden." zei ik. Liam trok mij mee op het bed op. "Maar ik kan en wil niet slapen. Liam Payne." zei ik met een pruillipje. Ik kon geen oog dicht doen, dat zeker. Zuchtend sloeg ik mijn armen om Liam heen en glimlachte wat. "En ik hou van jou." grinnikte ik en drukte een kus op zijb neus. "Ik heb zin in morgen en jij?" vroeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.