• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Het begin;

    De kandidaten hebben zich allemaal verzameld bij het gebouw waar alles zich af gaat spelen.
    De jongens zijn daar met z'n alle naartoe om hun ontmoeten en natuurlijk ook andersom.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:49 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Het gaat even niet goed thuis, dus ga nu weg naar een vriendin. waarschijnlijk zal ik ergens vanavond nog wel posten, maar durf het niet met zekerheid te zeggen, sorry.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Waar moet ik met Lou nog op reageren? en maak niet uit. Sterkte (: ^^)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 21:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magicales schreef:
    ( Waar moet ik met Lou nog op reageren? en maak niet uit. Sterkte (: ^^)


    [Je kan met Lou op Tori reageren? (:
    @ Mufinn Sterkte!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [Je kan met Lou op Tori reageren? (:
    @ Mufinn Sterkte!]


    (Reactie komt eraan (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Langzaam kreeg ik mijn vrolijkheid weer terug, maar dat lag toen echt aan Harry. Vrolijk liep ik dan ook met hem achter Zayn aan. De rest luisterde ik bijna niet naar, wetende dat mijn humeur dan helemaal zou dalen en tegen alles en iedereen zou gaan snauwen. De uitval van Zayn tegen Harry kreeg ik wel mee en sloeg mijn arm om Harry heen toen hij automatisch iets dichter tegen me aan kroop. Op sommige momenten liet ik mijn bekende glimlach zien, maar dat was ook niet heel vaak. Ik keek naar de nieuwe kandidate die erbij was komen staan terwijl ik Harry ook los liet. Eigenlijk wilde ik hem achterna lopen, alleen wist dat ik daar misschien beter even mee kon wachten. Straks zou ik wel met hem gaan praten. Ik wist dat dit hem echt pijn deed. 'Hellow' begroette ik het meisje uiteindelijk, zo vrolijk mogelijk, terug en zette een stap haar richting op. 'Je hoeft niet verlegen te zijn. We bijten niet, al komt het op dit moment wel over.' mompelde ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Victoria Rose Green.
    Nadat de jongen met de krulletjes naar binnen gestormd was en de chagrijnige jongen die net tegen de muur aan geleund stond erachteraan ging, bleven ik, de andere jongen en een ander meisje over. Een beetje verbaasd keek ik de twee jongens na. Zo te zien waren ze er niet echt blij mee dat er een wedstrijd gehouden werd om een zesde bandlid voor de groep te zoeken.
    'Hellow,' begroette de overgebleven jongen me toen op een vrolijke toon. Ik keek om en zag hij een stap in mijn richting zette. 'Je hoeft niet verlegen te zijn. We bijten niet, al komt het op dit moment wel over,' mompelde hij zacht en ik schoot zachtjes in de lach. 'Thanks,' reageerde ik. 'Ik snap het wel hoor, jullie vinden het waarschijnlijk geen van alle leuk dat er een nieuw bandlid komt,' vertelde ik de jongen, maar stak toen mijn hand naar hem uit. Nog steeds voorzichtig, alsof hij me inderdaad zou zou kunnen bijten. 'Ik ben Victoria,' lachte ik hem toen mijn mooiste lach toe.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [dankjulliewel.]

    Harry Styles
    Ik piepten toen mijn pols werd vastgepakt en gromde zachtjes toen ik zag dat het Zayn was. Hij boot zijn excuse aan en ik beet op mijn onderlip. Ik snapte echt wel hoe hij zich voelden. Ik had ook mijn dag niet, maar ik zou het alleen nooit op een van de jongens af reageren. Gewoon omdat hun de enige waren die me begrepen. Onwillekeurig glimlachte ik toen Zayn over zij. Haar begon. Die jongen was af en toe echt voorspelbaar. 'Gewoon niet meer doen.' Glimlachte ik zwak en trok aan de zoom van zijn shirt. Misschien was ik iets te makkelijk, maar ik wist wel dat Zayn het niet zo bedoelde. Ik gaf hem een klein kusje op zijn wang en zuchten. 'Ik wil niet.' Mompelde ik zachtjes. Doelen op deze hele compititie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn blik ging kort nog eens de richting op waar Harry en Zayn in verdwenen waren en beet op mijn lip. Ik wist niet goed wat daarvan te denken, maar vertrouwde erop dat het goed kwam. Mijn blik ging weer terug naar het meisje en bleef onderweg nog kort hangen bij nog een ander meisje. 'Dat waren Harry en Zayn. Het is iets waar je niet teveel op moet letten.' zei ik bij haar verbaasde blik. We moesten allemaal nog aan alles wennen, en daarbij zou het ook niet meer worden als normaal.
    Ik glimlachte zwak toen het meisje zachtjes in de lach schoot door mijn woorden en knikte. 'Het is niet, dus geen dank.' zei ik. 'Ik ben blij dat je het snapt, maar het zal waarschijnlijk niet de reden zijn. Of tenminste de enige reden. Ik weet het allemaal niet en bemoei me er ook niet mee.' Haar hand pakte ik daarna aan en schudde deze. 'Leuk je te ontmoeten Victoria. Ik ben bekend onder vele namen, maar de echte is toch Louis, Louis Tomlinson.' zei ik waarna ik toch zachtjes lachte. Als het nodig was, moesten we het beste er maar van maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    'Gewoon niet meer doen' glimlachte Harry zwakjes. 'Natuurlijk niet. Ik zal me inhouden, en ik zal aardig doen' beloofde ik hem gelijk. Ik schudde mijn hoofd en glimlachte toen Harry een kusje op mijn wang drukte. Dat was het teken dat ie me vergeven had, waarbij ik opkeek toen hij moest zuchten. 'Ik wil niet' mompelde Harry, dit keer wat zachter. Mijn arm sloeg ik om Harry heen. 'Ik wil ook niet. Het is geen One Direction meer met nog iemand erbij. En áls het een meisje wordt, dan kunnen we de titel van de grootste Boyband op de wereld ook wel vergeten' Was ik het met hem eens. 'Maar, er zit ook een goede kant aan, Hazza. Het brengt ons nóg dichter bij elkaar, alhoewel dat nauwelijks mogelijk is' probeerde ik. Dat was dan ook het enige goede. 'En dat van meer fans en meer goede publiciteit geloof ik trouwens niet zo' gromde ik. 'Maar we redden het wel. We zijn en blijven met zijn vijven de vijf idioten van xFactor, en een zesde bandlid kan dat niet verpesten' zei ik.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mag ik trouwens zeggen dat ik het een beetje ongeloofwaardig vind dat de kanidaten niet weten dat het de jongens van 1D zijn. Ik bedoel. Iedereen weet hoe ze eruit zien. En zo nie ga hè toch niet meedoen aan zo'n wedstrijd als je niet weet waar je überhaupt in terecht komt... Oke, dat wilde ik even kwijt ;x en overdrijf ik, maar ik ben gewoon in een pistes nu. ;3]

    Harry Styles
    Automatisch kroop ik iets dichter naar Zayn toen hij zijn arm om me heen sloeg. Ik was altijd al afhankelijk geweest, maar wat de Jonges betreft kon ik er heel erg in doorslaan. 'Ik grinnikte zachtjes. 'Dat was de reden dat ik niet zo'n zin heb ik een vrouwelijke bandlid' maar zoveel jongens hadden zich niet aangemeld. 'Nog dichterbij?' Dat was niet mogelijk. Ik had me nog nooit zo blootgesteld aan mensen, dan aan deze vijf jongens. 'Niemand kan tussen ons inkomen, toch?' De twijfel in mijn stem was duidelijk hoorbaar. Ik was er gewoon bang voor. We waren hier met zijn vijven ingedoken. We hadden samen de wereld veroverd. Het had ons dichter bij elkaar gebracht, dan welke vriendschap ooit. En dit alles kon zomaar uit elkaar vallen door een persoon. Ruzies die zich zouden vormen omdat we het niet over de persoon eens zouden zijn. Ik duwde mijn neus in Zayn zijn wang en sloot mijn ogen even. Ik kon er maar niet bij hoe ze zo'n stomme wedstrijd konden bedenken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ll Hoezo? Ik snap je redenering niet echt hoor want het kan gewoon. Je kan toch blindelings meedoen aan een wedstrijd omdat je graag van zingen houd en je beroemd wil worden? ll En die iedereen weet hoe ze eruit zien is grote bullshit. Als ik mijn zusje van 7 ga vragen weet je hoe one direction eruit ziet zegt ze het 9 van de tien keer fout. Maar ze luistert wel muziek van hun ll

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Lieverd, jou zusje van zeven is jonger en is niet zo toegewijd. Okè, mìjn zusje van zeven weet dan ook niet wie ze zijn maar ze luistert het om de tekst. Maar ik vind het wel een punt. Als je meedoet aan een wedstrijd, moet je de wereldberoemde band wel kennen. Om hoe ga je dat doen bij optredens? Interviews? Dan zeg je niet 'Ja, die en die'. Was douchen, ga nu schrijven]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 0:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    'Dat was de reden dat ik niet zo'n zin heb in een vrouwelijk bandlid' grinnikte Harry. Grijnzend keek ik hem aan. 'Precies, ja' lachte ik zachtjes. 'Nog dichterbij?' vroeg hij. Ik knikte, en sloeg mijn andere arm ook om hem heen. 'Dat is mogelijk. Om we weten dan echt alles van elkaar, maar we voelen ons hierbij als èèn' zei ik compleet overtuigd. 'Dat klonk nogal debiel, hè?' Mijn gezicht betrok even. 'Ik dacht al dat ik onzin uitkraamde. Maar ik wilde zo graag eens intelligent en wijs klinken. Schijnbaar is poëzie gewoon niks voor mij' mompelde ik. 'Niemand kan tussen ons inkomen, toch? vroeg Harry. 'Nee, Haz. Maar dan ook echt niemand kan tussen ons inkomen. Dat staat vast' zei ik, terwijl ik knikte. Harry trok ik in een knuffel, waarbij ik mijn kin op zijn schouder legde. Hierop liepen de ruzies altijd uit. Op knuffels, en daar was ik blik om.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [als je blindelings mee doet aan een wedstrijd omdat je van zingen houd en graag beroem wil worden ga je meedoen aan x factor. Niet aan een wedstrijd van en band die al bestaat.. En wa je zusje betreft. Je zegt het goed. Die is 7. Dat is niet te vergelijken.]

    Harry Styles
    Ik giechelde zachtjes en schudden ligt mijn hoofd. 'Nee, het klink meer dan logisch.' Misschien bracht hij het een beetje raar, maar debiel was het niet. 'Maar misschien kun je dichten inderdaad maar bete aan anderen overlaten.' Grijnsde ik. Ik was opgelucht dat Zayn er hetzelfde over dacht en niemand tussen ons in kon komen. Wat er ook zou gebeuren. Ik zou het namelijk alles behalve trekken als ik hem of een van de andere kwijt zou raken. Ik zou het mentaal niet aankunnen. Ik was verslaafd aan ze geraakt en kon nog geen dag zonder ze. Ik klemde mezelf aan Zayn vast toen hij me in een knuffel trok en glimlachten tegen zijn schouder aan. Dit wilde ik. Geen boze of geïrriteerde Zayn. Ik wilde dat hij blij was en lachten. Dan was hij het leukst. Hij moest gewoon gelukkig zijn. 'Mijn lieve badboy.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Nee, het klinkt meer dan logisch' giechelde Harry. 'Lach me niet uit' pruilde ik. Harry had me weer opgevrolijkt, wat zelden iemand kon. 'Maar misschien kun je dichten inderdaad maar beter aan anderen overlaten' grijnsde hij. Ik lachte even en haalde een hand door zijn krullen. 'Zal ik doen' grinnikte ik. 'Mijn lieve badboy' Oh nee, daar gaan we weer. Maar goed, het was allemaal begonnen door mezelf dus dan moest ik eraan lijden. 'Het is Pretty Pretty Princess voor jou' mompelde ik, terwijl ik Harry quasi-verdrietig aankeek. Als niemand er bij was, moesten ze me zo noemen. En als iemand er bij was, ook al was het familie, moesten de lads zweren dat ze me niet zo noemden. 'Zullen we hieruit glippen en het eerste, beste vliegtuig naar de Noordpool nemen? Ijsberen zijn leuk' glimlachte ik.

    [Sorry, in slaap gevallen, haha]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 8:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."