• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Het begin;

    De kandidaten hebben zich allemaal verzameld bij het gebouw waar alles zich af gaat spelen.
    De jongens zijn daar met z'n alle naartoe om hun ontmoeten en natuurlijk ook andersom.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:49 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Als ik het gekraak hoor van chips, mijn chips nog wel, word ik nog kwader. "Het is van mij!" Het kan me niet schelen dat de helft van Londen hier meeluistert, ik wil mijn chips! Ik ben nooit sterker geweest dan Lou, maar gek genoeg neem eten de macht in me over. Ik sta op duw Louis weg en pak de chips. Ik zet een paar stappen en laat met weer op Louis vallen. Ik hou de chips uit zijn buurt terwijl ik verder eet. "Dit ga je niet winnen, biatch, ik ga winnen." Grijns ik tevreden over mijn woordkeuze. Ik kijk in de zak en zie alleen nog maar een paar kruimels. "Louis, hier is je chips." Ik leeg het zakje boven zijn hoofd en sta op. Ik laat mijn bekende lach horen, maar word dan weer serieus. "Gaan we nu naar Starbucks?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lucy Alexandra Knight

    Fluitend liep ik over de stoep heen en keek naar het gebouw waar ik de komende week moest blijven. Een werkelijke hel, eigenlijk. Ik was nog geen fan van die jongens, maar ik wilde toch winnen en ze konden wel zingen. Met een zuchtje liep ik het gebouw binnen en keek even rond. Hier en daar hoorde ik wat geluiden. Ik dumpte mijn koffer in de gang en liep naar buiten, naar de Starbucks. Koffie was mijn leven, op Red Bull na dan. Met een glimlach liep ik naar binnen en snoof de geur van versgemalen koffie en snacks binnen. Ik bestelde een Java Chip en ging op een kruk zitten bij het raam.

    (Ik weet niet of het vier zinnen zijn :/ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    oke, dat Niall door kon slaan wat eten betreft en Louis gek was wist ik, maar dit sloeg alles. 'Jongens, hoe oud zijn jullie nou.' Louis had al een paar keer om hulp gesmeekt, maar echt niet dat ik tussen Niall en zijn eten kwam. Al kon ik er maar moeilijk tegen dat Niall zo aan Louis zat. ik sabelde aan mijn onderlip en keek toe, maar piepten hard toen Niall zich voor de tweede keer op Louis liet vallen. 'Nu is het genoeg.' Maar Niall stond al op. Razendsnel, voordat Niall zich straks nogmaals op Louis storten, trok ik mijn maatje overeind en veegde de kruimels chips uit zijn haar. 'Komt goed, popje.' glimlachte ik lief. 'Nee, Niall. we moeten de kandidaten ontvangen.' zuchten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Misschien was mijn laatste actie toch niet de beste van allemaal. Maar dat kreeg je ervan als je eerst iets deed en toen pas nadacht. 'Maar ik heb honger.' Zonder er verder aandacht aan te besteden, keek ik naar Harry. 'Ergens tussen de 4 en 6.' Opgelucht haalde ik adem toen Niall opstond, maar piepte toen hij me wegduwde en niet veel later weer op me liet vallen. Ergens hoorde ik nog iemand piepen, en wist gewoon dat -dat Harry was. Nog voor ik iets kon zeggen, begon Niall al te praten dus knikte alleen maar. 'Je bent nog niet van me af. Let maar op mijn woorden.' Zei ik serieus en trok een pruillipje toen de chips kruimels in mijn haar belandde. Al was deze weer ver te zoeken op het moment dat Niall opstond. Bang sloot ik toch mijn ogen, omdat ik het idee had dat hij zich toch weer op me zou laten vallen. Langzaam opende ik mijn ogen weer als ik met beide benen op de grond sta en keek Harry aan. 'Dankjewel, Pumpkin.' Glimlachte ik en bleef dicht tegen hem aanstaan. Ik vertrouwde het namelijk nog steeds niet helemaal. 'Ah, kom op zo erg is het niet, Hazz en daarbij kunnen we straks altijd naar de Starbucks gaan.' zei ik, maar het laatste was meer tegen allebei.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Victoria Rose Green.
    Met een zucht rolde ik mijn grote koffer achter me aan, die gelukkig voorzien was van wieltjes. Door mijn oortjes kwam zachtjes de muziek van Little Mix, een Britse meidengroep. Ze hadden echt goede muziek en met mijn stem kon ik hen makkelijk bijhouden. Ik zette mijn zwarte Rayban van mijn neus in mijn haar en knipperde even tegen het licht. Mijn ogen richtten zich op een Starbucks en een glimlach sierde mijn lippen. Ik had verschrikkelijke dorst en een Caramel Frappuccino kon er altijd wel in. Eerst zette ik mijn koffers weg en liep er daarna heen. Ik trok mijn spijker tuinbroek met korte pijpen even goed. Ik droeg er een neonoranje strapless bh onder en slippers in dezelfde kleur. Rustig sloot ik achteraan in de rij en keek stiekem om me heen of ik wat bekende zag.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    Zayn Javadd Malik

    Geërgerd en geïrriteerd keek ik naar Louis en Niall. 'Houd nou alsjeblieft jullie koppen, dankjewel' gromde ik. Lichtelijk gehumeurd trok ik mijn donkerblauwe beanie wat verder over mijn haar. Het was weer eens een bad hairday. Ugh, ik had letterlijk twee uur vóór de spiegel gestaan om mijn haar goed te krijgen. Na een tijdje hield ik op en had ik maar een beanie over mijn hoofd getrokken. Aangezien ik geen zin had gister om kleren klaar te leggen, had ik vanmorgen maar gewoon een donkere spijkerbroek aangetrokken, witte gympen, een wit shirt en een lichtkleurig spijkervest. Ik keek op, en alweer zag ik dat Niall en Louis aan het klieren waren. Harry had ze uit elkaar gehaald, en ik kreeg de neiging om weg te rennen. Snel greep ik in mijn zak naar het pakje sigaretten, en viste hem eruit. Ik was geminderd, maar niet gestopt. Natuurlijk wilde ik stoppen, en ik zou er veel voor over hebben alleen het was zo moeilijk. Uit mijn zak haalde ik ook gelijk de aansteker, waarna ik het pakje openmaakte. Er zat er nog maar één in. Dat werd dus al snel nieuwe kopen. Al lopend stak ik de sigaret aan, waarna ik er gelijk een trekje van nam. De rook blies ik uit, nog altijd met mijn gezicht op onweer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Heey, mijn late topics, waar kan ik beginnen?

    Ps. MindBreaker=Ziamstorason]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Chiara Bella Love

    Ik kijk even in de spiegel van mijn auto en zet mijn haar goed. Ik had rood steil haar. Oorspronkelijk heb ik bruin krullend haar maar ik hou ervan om mijn haar te verven. Zo had ik eens gehad dat ik mijn haar blond had geverfd en het er echt niet uit zag. Ik keek even uit het raam naar het huis waar ik de komende maanden zou verblijven. Ik moest eigenlijk met het vliegtuig naar Engeland komen maar ik was er al een week eerder doordat mijn tante een 50 jarige jubileum had en ze daarom voor al mijn nichtjes en neefjes boven de 16 een auto heeft gekocht. 2 om precies te zijn. Ook al was het niet zo een slim idee omdat ik hier toch niet woon. Ik strijk mijn outfit even glad en stap dan uit de auto. Ik hield ervan om mijn buik te laten zien ik stond dan ook als slet bekend op school ook al weet ik niet echt waarom. Ik heb het überhaupt nog nooit met iemand gedaan. Met een glimlach maak ik de deur open maar spring dan naar achter als ik iemand voor de deur zie staan met een niet al te blij gezicht. ''uh Hoi'' mompel ik vragend. (Zayn)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Jawaad Malik

    Bij het gebouw aangekomen, stond ik stil en keek ik wat rond. Een zesde bandlid. Zelf was ik het er niet helemaal mee eens, om dan zou One Direction anders zijn. Maar het kon toch geen kwaad? Zuchtend leunde ik tegen de muur aan, waarbij ik de sigaret tussen mijn vingers hield. En dan nog. Waarom moesten we überhaupt zo vroeg opstaan? Ja, oké, het was middag maar toch. Mijn blik ging naar een meisje wat aan kwam lopen. Rood haar, blote kleding. Kandidaat nummer één. 'Uh hoi' mompelde ze toen ze wegsprong. Eén wenkbrauw schoot omhoog en ik keek verveeld naar het meisje. Raar kind. 'Hi' was mijn korte antwoord. 'Zayn Malik' mompelde ik, terwijl ik nog een trekje van mijn sigaret nam. De laatste rook blies ik vóór me uit, waarna ik de peuk op de grond liet vallen, en er even op trapte zodat ie uit was. Mijn mond was nog altijd tot een rechte streep gevormd, en mijn handen stak ik in mijn zakken. Het was warm, wat nieuw was hier. Gelukkig duurde het maar één week. Geen maand, geen half jaar, geen jaar. Eén week. Dat kon ik wel overleven. De nieuwsgierigheid ging uit naar welke kandidaten ík zou krijgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik glimlachte onschuldig mijn tanden bloot en drukte een klein kusje op Louis zijn wang. Ik hield van de bijnamen die hij me altijd gaf. Toch rolde ik met mijn ogen toen hij zeidat het niet erg was en we zo wel naar de starbucks konden. Of we daar tijd voor hadden. Ik zei er enkel niets over en haakte mijn arm in die van Louis, om hem me te trekken, achter Zayn aan. Volgens mij had de laatste zijn dag niet helemaal. En ik kreeg mijn gelijk toen we bij het gebouw waren en de eerste kandidaten verscheen. 'Zayn.' Mompelde ik zachtjes. Hij wist net zo goed als de rest dat je altijd vrolijk en aardig tegen de buitenwereld moest zijn. Hoe moeilijk dat soms ook was. Ik had er immers ook alles behalve zin in. Ik wilde niet dat er ieman bij one direction kwam. Het zou alles veranderen. Daarbij was meer dan de helft van de kandidaten vrouwelijk en dat zou waarschijnlijk heel veel fans gaan kosten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chiara Bella Love

    Geiriteerd keek ik de jongen voor me aan. Oke, je bent niet blij maar kan je dan niet normaal doen. Ik wist überhaupt niet eens of het een bandlid of kandidaat was. Ik kijk hulpeloos naar mijn gitaar op de grond. Ik hield van gitaar spelen en ik was dan ook niet echt aansprakelijk als ik met mijn gitaar bezig ben. ''Nou ja zeg. Jij bent geiriteerd dat hoef je niet aftereageren op mij'' sis ik verontwaardig. Ik zou je ook snel zeggen als me iets niet zint en dit zint me totaal niet. Ik duw mijn rode haren over mijn schouder als ik merk dat er een paar haartjes op mijn gezicht zweven. Ik pak behendig mijn gitaar op. En kijk de jongen die voor de deur staat afwachtend aan. Ik wil langs en ik ga langs.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:42 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kyle Nathan Jones

    Ik kom aan op de plek waar ik moet naja, ik moet eerst nog een stukje lopen. Ik stop mijn oortjes in mijn oren en begin rustig mee te zingen. Ik vraag me af wat er allemaal gaat gebeuren daar. Ik hoop in iedergeval dat ik goed genoeg ben om uiteindelijk te winnen. Mijn hand haal ik even door mijn haar terwijl ik met de andere nog een koffer achter me aantrek, gelukkig had ik er gewoon een met wieltjes want dat is veel makkelijker. Nog steeds zingend kom ik aan en zie ik Zayn Louis en Harry staan waarna ik er heen loop. Dan stop ik maar met zingen en doe een van mijn oortjes uit. 'Hooi, ik ben Kyle' stel ik mezelf rustig voor. Ik kijk even naar Zayn, die had er niet zoveel zin in vandaag volgens mij.

    Zayn Javadd Malik

    'Zayn' mompelde Harry zacht. 'Wát?' kefte ik naar hem. 'Nou ja zeg. Jij bent geiriteerd dat hoef je niet aftereageren op mij' siste het meisje. Ik haalde simpel mijn schouders op. 'En wat nou als ik dat wel doe?' zuchtte ik. 'Weet je, loop gewoon naar binnen. Dan heb je geen last meer van me, en dan hoef ik jou gekrijs niet meer aan te horen' gromde ik. 'Hooi, ik ben Kyle' stelde de jongen die eraan kwam zich voor. 'Kandidaat nummer twee' Mijn stem klonk nog altijd vol ergernis. 'Waarom ben ik hier eigenlijk? Ik had net zo goed iets anders kunnen doen, bijvoorbeeld met Safaa of Whaliya. Maar néé, ik moest hierheen' mompelde ik. Doniya zou wel weer met vriendinnen bezig zijn, dus die was geen keus geweest. En ik zou toch van Paul op mijn kop krijgen als ik hier niet aanwezig was. Jammer, maar morgen zou het wel anders zijn. Óf ik zou vrolijk zijn, óf ik had een slechte week. Hopelijk was het dat eerste, om ik vond het nu al zielig voor de lads.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."