• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'en hoe gaat het met jou?' vraagt Niall en ik kijk hem aan. 'Goed hoor.' zeg ik. ik heb er eigenlijk wel heel veel zin in om weer lekker te kunnen optreden. En ik had het idee dat Alex met zijn band ons voorprogramma is dan worden hun ook gelijk populairder en dat is gewoon gezellig denk ik.' zegt hij en mijn grijns word breder. 'Alleen het voorprogamma? Thank god..' zeg ik. Niall wist dat ik zijn vriendje niet mocht, en daar moest hij maar mee leven. "Oi! We zijn best bekend en zijn eigenlijk continu op tour, maar we zijn niet je standaard pop boyband." komt Alex er doorheen. Ik zucht even geïrriteerd. Ik kon niet eens praten met mijn beste vriend of hij kwam er al doorheen. "Het grootste probleem zal trouwens One Direction op Warped krijgen, niet All Time Low. Wij staan daar al sinds we 17 zijn en hebben maar 2 jaar gemist. Een popbandje wordt nog erg lastig." zegt hij en ik rol even met mijn ogen. 'Dan gaan we toch niet naar Warped. Het is niet het enige podia hier.' mompel ik snauwend...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik spring op met vuur in mijn ogen en mijn handen gebald tot vuisten. "Als jullie snel een groot optreden willen spelen is Warped de plek. Met een belletje heb ik het geregelt. 50.000 mensen. En als dat blijkbaar 'niet goed genoeg' is voor jullie ben ik weg. Leuk dat jullie zo een grote zaal uitverkopen, maar daar draait het niet alleen om. Warped zijn mijn mensen en ik zou het niet anders willen." Snauwde ik ze toe. Ik hield echt van Niall, maar dit ging mij ver. Aan 'mijn mensen' kwam je NIET!


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    "Als jullie snel een groot optreden willen spelen is Warped de plek. Met een belletje heb ik het geregelt. 50.000 mensen. En als dat blijkbaar 'niet goed genoeg' is voor jullie ben ik weg. Leuk dat jullie zo een grote zaal uitverkopen, maar daar draait het niet alleen om. Warped zijn mijn mensen en ik zou het niet anders willen." snauwt hij terug met gebalde vuisten. Ik sta kalm op en loop naar hem toe tot ik vlak voor hem sta. Ik ben groter dus kijk op hem neer. 'Weetje hoe dat komt? One Direction kan een zaal uitverkopen, iets wat All Time Whatever nooit zal lukken.' sis ik...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Dit keer krimp ik niet in elkaar als hij naar me toe loopt. Ik ben woest. Ik word zelfs niet maar een beetje van mijn stuk gebracht als hij zo op me neer kijkt. Als hij dat naar me sist schiet mijn hand uit en laat zijn neus onder mijn knokkels kraken en ik zie bloed uit mijn neus en mond vloeien. Dat voelde goed. "Ik ben weg. Als jullie, of in ieder geval jij me zoekt, Niall, ben ik thuis of op Warped. Misschien tot ooit." Ik had mijn koffer zitten inpakken. Die ritste ik nu dicht en pakte ook mijn gitaarkoffer, met gitaar, op. Dit was misschien plots, maar ik kon dit soort sterallures niet aan. Ja, sommige bands waren bekender onder het grote publiek dan andere, maar je had respect voor elkaar en hoopte elkaar het beste toe. Dar hadden zij blijkbaar niet door. Of misschien ging het in het 'normale' circuit wel anders. Nou dan was ik blij dat ik daar niet in zat. Ik liep de deur uit en het terrein af richting de bushalte.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach als ik Alex over zijn bandje hoor praten maar Zayn vliegt er gelijk op af. Bangig volg ik alles in stilte en ik zie dat Alex Zayn slaat. 'ik ben weg, als jullie, of in ieder geval jij me zoekn Niall ben ik thuis of op warped. Misschien tot ooit' Ongelovig kijk ik hem aan en zie hoe hij zijn spullen pakt. Tranen branden in mijn ogen en ik ren hem achterna 'Alex!, Alex!?' schreeuw ik hard maar ik zie hem nergens. Verdomme waar was hij heen?!. Ik ril van de kou en zoek mijn mobiel. Snel ren ik naar mijn kamer en pak mijn mobiel 'Bedankt Zayn, heel erg bedankt.laat hem ook trots zijn op wat hij heeft gehaald. Dat wij nou bekender zijn boeiend, hij heeft plezier in wat hij doet' snauw ik boos en bel naar Alex. Fuck voicemail 'Alex alsjeblieft, zo bedoelde ik het niet, kom terug! Wat moet ik zonder je?" stamel ik en begin vervolgens te huilen

    [sorry ik was posters aaan het ophangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik grom als ik het bloed weg veeg. "Ik ben weg. Als jullie, of in ieder geval jij me zoekt, Niall, ben ik thuis of op Warped. Misschien tot ooit." zegt hij waarna hij weg loopt. Ik voel mijn bloed koken en ik schud mijn hoofd. Hier kwam hij niet mee weg. 'Ik vermoord hem echt waar.' sis ik en loop de gang op. Mijn vuisten waren strak en ik trap de deur naar buiten open. Hij kan lachen...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik veegde Zayn's bloed van mijn knokkels toen de bus aan kwam rijden. Ik stapte in en betaalde een kaartje naar het vliegveld. Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak om Jock te bellen. Ik zag dat Niall had gebelt. De bus reed weg en ik belde hem terug. Ik wachtte rustig tot hij zou opnemen terwijl ik het landschap voorbij zag razen. Het was hier prachtig, al kon ik er toch wat minder van genieten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik zie dat Zayn weg rent en dingen schreeuw maar ik wist gewoon dat hij veilig was. Ik hoor mijn mobiel afgaan en ik zie Alex<3 op mijn display staan.
    "M-met Ni-Niall' snik ik zacht en staar verdrietig voor me uit. Niets lag hier, het leek alsof hij er nooit geweest was. Waarom deed Zayn dit? Bozig van verdriet loop ik naar de tuin en vergeet de mobiel even 'Waarom Zayn waarom godverdomme dit, je hebt jou liefde, ik heb mijn liefde, jij had mijn leven al eerder verpest remember, en ik was degene die hetje vergaf maar nu weet ik het niet meer. Ik weet niet ofik nu uberhaupt nog zin heb in One Direction. Ik wil niet met een egoïstisch zieilg persoon als jij rond huppelen. Ik scheer mezelf nog liever kaal' schreeuw ik boos naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Waarom Zayn waarom godverdomme dit, je hebt jou liefde, ik heb mijn liefde, jij had mijn leven al eerder verpest remember, en ik was degene die hetje vergaf maar nu weet ik het niet meer. Ik weet niet ofik nu uberhaupt nog zin heb in One Direction. Ik wil niet met een egoïstisch zieilg persoon als jij rond huppelen. Ik scheer mezelf nog liever kaal' schreeuwt Niall en ik draai me om. 'Weetje? One Direction boeit me niet meer! Of ik kan beter zeggen, jij boeit me niet meer. Rot lekker op naar je vriendje! Hij zit binnenkort toch wel in de cel.' schreeuw ik terug. Ik loop naar het dorp en pak mijn telefoon. Snel bel ik Paul. 'Ja Paul met mij. Je kan toch een rechtzaak openen tegen mishandeling?' vraag ik. 'Ja, hoezo Zayn?' vraagt hij. Ik grom even. 'Heb je ooit gehoord van Alex Gaskarth? Hij heeft mijn neus gebroken, een bloedlip geslagen en twee blauwe ogen. Wat kan hij daarvoor krijgen?' vraag ik en veeg het bloed weg. 'Ehh. Een paar jaar cel, als ik het goed heb.' zegt hij en een lichte grijns ontstaat op mijn lippen. 'Regel maar een rechtzaak, ik wil hem uit mijn leven.' zeg ik en hang vervolgens op...


    El Diablo.

    Niall Horan

    . 'Weetje? One Direction boeit me niet meer! Of ik kan beter zeggen, jij boeit me niet meer. Rot lekker op naar je vriendje! Hij zit binnenkort toch wel in de cel.' 'Jij bent echt de grootste lul in de hele wereld' gil ik naar hem, nog nooit had ik een van de jongens voor zoiets uitgemaakt. Ik zie dat hij wegloopt en stort in op de tegels. Nu was ik iedereen kwijt... Met moeite sleep ik mezelf overeind en loop naar mijn laptop. Ik typ een mailtje voor de jongens dat ik toch niet meer opnieuw in One Direction wil dat ze met zijn vieren verder moeten gaan. Daarn a pak ik mijn mobiel om Greg te bellen maar ik zie dat Alex nog open staat. 'sorry' zeg ik schor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Gelukkig krijg in Niall aan de lijn. "Wat is er? Ik ben bijna op het vliegveld." Op dat moment hoor ik hem tegen Zayn gillen. Wat hij gilde deed me vreemd genoeg goed, deze jongen had het wel begrepen, maar wat Zayn zei en wat ik daarna nog hoorde op de achtergrond maakte me weer woest. Zo erg had ik hem ook niet geraakt en dat was geen mishandeling, dat was gewoon een klap geven. We waren allemaal Britten, konden we dit dan neit als Britten oplossen zonder rechtzaken en alles? Ik glimlachte even naar mijn telefoon toen ik Niall weer hoorde. "Maakt niet uit. Ik stap zo op het vliegtuig naar Baltimore. Als je hier binnen een uur kan zijn kan je mee als je wil. Ik kan namelijk niet blijven als Zayn zo blijft doen." Ondertussen stapte ik uit bij het vliegveld.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Wat is er? Ik ben bijna op het vliegveld."Maakt niet uit. Ik stap zo op het vliegtuig naar Baltimore. Als je hier binnen een uur kan zijn kan je mee als je wil. Ik kan namelijk niet blijven als Zayn zo blijft doen." 'Alex, ze laten ons niet vliegen, waarschijnlijk weten ze allemaal dat we in een kliniek zitten maar ik kom' zeg ik nog steeds schor. Snel prop ik zoveel mogelijk spullen in mijn koffer en pak mijn gitaar 'ik pak nu een taxi, we blijven aan de lijn' zeg ik vastbesloten. Ik ren zo hard mogelijk naar buiten en hijgend kom ik bij het dorp aan waar wel taxi's waren. 'Naar vliegveld en een beetje snel graag' commandeer ik. 'heey ben jij niet Niall Horan?" vraagt de man en kijkt me aan 'Ja dat ben ik en nu snel rijden' sis ik boos Zenuwachtig tik ik op mijn been en zie een stukje verder op Zayn staan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnekte bij zijn woorden. "Vergeet je spullen niet, lieverd. Je komt namelijk niet meer daar terug." Nee, terug wilde ik niet, nooit meer. Ik liep naar de balie en haalde twee tickets. Het was maar goed dat ik Niall's volledige naam etc. kende want dat maakte dit zo veel makkelijker. Bij de ingang wachtte ik ongeduldig op hem. De vlucht zou over twee en een half uur gaan boarden, maar onze bagage moest ook nog ingecheckt worden en we moesten zelf nog gescant worden, dus hij moest nu snel komen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Kwaad loop ik terug naar de inrichting, gelijk naar de woonkamer. Ik zie Cris en Perrie zitten en mopperend plof ik in het midden. 'Rot Alex, stomme klootzak, ik krijg hem nog wel.' mompel ik mopperend. Ik open twitter en kijk naar de trends. Ik grijns als ik de trends zie. "#PoorZayn", "#WeHateAlexGaskarth" en "#EverythingAlrightZ". Ik besluit maar even te tweeten. Alles is oké, ik krijg @Alex nog wel ;) x tweet ik snel en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Niall Horan

    "Vergeet je spullen niet, lieverd. Je komt namelijk niet meer daar terug." 'i know' zeg ik zacht.
    Ik merk dat de auto langzamer rijd 'rij nou eens door!' schreeuw ik woest naar de man en hij mompeld dat er een file is.
    "Alex, ik ben bang dat ik het niet red' fluister ik zacht. Ik wou niet zonder Alex. Dan was ik liever nog dood.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan