• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik sloeg mijn armen om hem heen. Aan de andere kant van de deur hoorde ik hoe Precilla krijsend werd afgevoert. "Je kan het. Ik beloof het. Ik zal je helpen en steunen. Het lukt je zeker." Ik drukte een kus op zijn lippen. "Zal ik wat eten en drinken halen? En wil je daarna verder gaan waar we waren gebleven, of niet?" Ik glimlachte naar hem.


    Bowties were never Cooler

    [Wat heb ik gemist?]


    El Diablo.

    Niall Horan.

    Ik hoorde gekrijs aan de andere kant van de deur en voelde zijn armen om me heen "Je kan het. Ik beloof het. Ik zal je helpen en steunen. Het lukt je zeker." Ik glimlach even. Ik kus hem terug "Zal ik wat eten en drinken halen? En wil je daarna verder gaan waar we waren gebleven, of niet?" glilach hij naar me. 'Ik ga wel mee, dan kunnen we samen wat drinken, amar ozu de dokter niet bellen voorhet dieet?? Moeten we dan niet bij de telefoon wachten//??' vragend kijk ik hem aan. 'Als je het niet erg vind ga ik dadelijk wat uitrusten want ik ben echt super moe, misschien een filmpje kijken samen?" Ik bijt zacht op mijn lip, ik wou maar al te graag verder gaan maar ik denk dat het nu een keer slim was om naa rmijn lijf te luisteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [uhmm Niall heeft hartfalen en precilla was boos op ze entoen heeft alex haar in elkaar getimmerd en is ze nu afgevoerd naar het ziekenuis, niall krijgt een speciaal dieet en ik heb iemand die Louis gaat spelen en als ze de laptop kan bemachtigen komt ze rpg'; en


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Alex heeft het dieet ook in een envelop bij zich]


    Bowties were never Cooler

    [Okii, wat kan ik met een van mijn perso's doen...]


    El Diablo.

    [ow ahhahaah, naja doe maar dat niall die nog niet gezien heeft. ehm Zayn kan miss. komen ofzo of je kunt met Grant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Verbaasd kijk ik Precilla na en knal mijn kauwgom nog is. Ik haal mijn schouders op en loop de kamer in. Ik zie gelijk Alex en Niall zitten. Ik zucht even diep door Alex en plof naast Niall. 'So..... Vas Happening?' zeg ik en glimlach naar Niall. Alex gun ik geen blik..


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik schudde mijn hoofd. "Hij zou Precilla bellen, maar ik heb het hier ook in deze envelop die ik je net heb laten zien. Je wordt wat vergeetachtig." Ik drukte een kus op zijn voorhoofd. "Ga jij anders zo maar slapen. Dan regel ik nog wat dingen die geregeld moeten worden." Zelf concerten plannen was lastig. Zeker met twee bands met een grote fanbase. Ik wist nog wel hoe ik dat vroeger vanuit mijn slaapkamertje deed. Ik stopte mijn telefoon in mijn zak. "Laten we wat gaan drinken." Ik stond op en tilde hem uit zijn bed. Op dat moment komt Zayn binnen waardoor ik Niall weer terugzette. Zoals altijd negeerde hij me weer, dus ik ging maar eens opruimen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 16:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Hij zou Precilla bellen, maar ik heb het hier ook in deze envelop die ik je net heb laten zien. Je wordt wat vergeetachtig." ik kijk even naar de envlop 'owja' zeg ik blozend, wat ongelovelijk dom van me. "Ga jij anders zo maar slapen. Dan regel ik nog wat dingen die geregeld moeten worden." ik knik weer. "Laten we wat gaan drinken." ik voel dat hij me optild en begin dom te grinniken. Voor dat we weglopen komt Zayn de kamer in en zet Alex me weer terug. Zayn ploft naast me neer 'So..... Vas Happening?' ik glimlach even door zijn zin, echt Zayn zinnen. Ik merk dat hij Alex reageerd en negeer het maar. 'Lou en Hazza komen ehm 'ik dacht even na, wanneer zouden ze nou komen? 'naja binnenkort al heel snel voor Liam' glimlach ik en kijk weer naar Alex. 'en wat ik heb dat weet ik eigenlijk ook niet meer, ik krijg een speciaal dieet dat weet ik nog wel' hulpeloos kijk ik Alex aan voor hulp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Lou en Hazza komen ehm ' zegt hij en automatisch grijns ik. 'Stylinson komt eraan, finally.' grijns ik. Ik was gewoon veel te lui om Louis en Harry te zeggen, dus ik zei altijd Stylinson. Niet dat ze het zo erg vinden hoor. 'naja binnenkort al heel snel voor Liam. en wat ik heb dat weet ik eigenlijk ook niet meer, ik krijg een speciaal dieet dat weet ik nog wel' zegt hij en ik knik. 'Nou, ik ben blij dat het weer goed met je gaat hoor.' glimlach ik. Ik knipoog grijnzend, gewoon als vriendschappelijk gebaar. Ik heb nu Perrie, dus ik laat Niall wel met rust. Als hij gelukkig kan worden met dat........ Geval... Nou ja, dan moet ik het maar accepteren...


    El Diablo.

    Niall Horan

    'Stylinson komt eraan, finally.' grijnst hij 'Nou, ik ben blij dat het weer goed met je gaat hoor.' ik zie dat hij knipoogt maar ik merk ook dat hij nu meer vriendschappelijker is en ik glimlach 'Alex is proberen te regelen dat zijn band en wij samen een openingsoptreden kunnen gaan houdenhier ergens het is wel dat ik niet meer kan zingen en dansen ofzo tegelijk' zeg ik zuchtend. Ik geeuw weer even 'ziekenhuizen zijn saai' mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Alex is proberen te regelen dat zijn band en wij samen een openingsoptreden kunnen gaan houdenhier ergens het is wel dat ik niet meer kan zingen en dansen ofzo tegelijk. ziekenhuizen zijn saai' mompelt hij en ik knik. Mijn blik verstrakt als ik hoor dat die band van Alex mee moet doen. Geweldig... Ik bedoel, ik wil niet arrogant doen ofzo. Maar wie zijn hun nou, zelfs ik heb nog nooit van hun gehoord... Ik zucht even en knik. 'Ja, is goed.' zeg ik en voel gelijk hoe mijn humeur daalt. Komt One Direction eindelijk weer bij elkaar, nee moet er nog zon vage band bij zijn. Ik vis mijn telefoon uit mijn zak, zou Cris dit trouwens al weten. Gaylord heeft je sexbuddy het ziekenhuis in geslagen... stuur ik naar hem. Ik ontvang al snel een berichtje. Ik weet het.... Ik krijg hem nog wel, vandaag nog... lees ik en ik schuif de Iphone weer in mijn zak...


    El Diablo.

    Niall Horan.

    'Ja, is goed.' ik glimlach even en zie dat hij met zijn mobiel kloot terwijl ik mezelf even uitrek. 'ik ga even wat aantrekken' zeg ik en lop naar mijn kast.
    Ik haal mijn bekende witte polo, rode vest en beige chinno uit de kast met witte sneakers. Daarna pak ik mijn kam en ga door mijn haren ermee voor ik neerplof. 'en hoe gaat het met jou?" ik kijk hem vragend aan 'ik heb er eigenlijk wel heel veel zin in om weer lekker te kunnen optreden. En ik had het idee dat Alex met zijn band ons voorprogramma is dan worden hun ook gelijk populairder en dat is gewoon gezellig denk ik.' ik staar kort naar Alex


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek semi-beledigd naar Niall. "Oi! We zijn best bekend en zijn eigenlijk continu op tour, maar we zijn niet je standaard pop boyband." Ik kon er echt niet tegen als mensen mijn fans afkraakten. Ze waren altijd zo geweldig voor ons. En overal met heel velen. We stonden misschien niet op de grootste podia, maar we waren zo gelukkig en hadden genoeg tijd om alles te doen wat we wilden, kletsen met de fans en samen nog watergevechten doen op het dak van onze bus. "Het grootste probleem zal trouwens One Direction op Warped krijgen, niet All Time Low. Wij staan daar al sinds we 17 zijn en hebben maar 2 jaar gemist. Een popbandje wordt nog erg lastig." Het was hard maar waar.


    Bowties were never Cooler