• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.

    "Rustig aan, moppie. Jij gaat eerst beter worden. De teksten en melodietjes zal ik anders wel aan hen doorsturen met jou notities als jij ligt te herstellen." ik zucht zacht "Komop Alex, ik ben gewoon beter, ik duw er elke dag een pil in tegen die raare dingen en klaar dan kan ik gewoon lekker feesten met de lads. Een of twee pilletjes per dag moet genoeg zijn en dat moet lukken, gewoon bij ontbijt en avond eten, heel de nacht feesten een uurtje slapen en dan werken en weer feesten, that's life" dromerig kijk ik voor me uit "zeg de dokter maar dat ik uiterlijk vanavond weer thuis wil zijn met jou en dan regelen we alles en zorgen we dat Li kan komen met Dan. Dan kan er gewoon bij zitten en anders zorg ik ook voor een oppasser iemand en dan kun jij met je vrienden ook gelijk wat doen en dan kunnen we misschien als come back met zijn alle doen dat we een gigantische optreden houden met jij en je friends en ik met mijn freinds. dan zien we elkaar zeggen we het gelijk tegen de mensjes en dan voila. Dan kunnen we aan het werk, regelen een leuke vriendin voor Li die op Dan kan passen en dan gaan we weer touren net als vroeger. En wij, wij gaan trouwen en samen wonen in een schattig groot open huis met een mooie tuin met zwembad enzo en dan kijken we wanneer we kindjes adopteren maar ik weet niet of jij dat wilt hjoor maar mij lijkt dat wel leuk owja en een huwelijksreis en dan zie ik mijn familie weer eventjes. En dan terug zijn webeide wereldberoemd en gaan we samen werken enzo en hebben we altijdtijd voor mekaar en we krijgen hele schattige kindjes die we dan dus adopteren met leuke lieve namen' ik kijk grijnzend nar Alex "dat word de toekomst dus kort gezegd de toekomst start vanavond"


    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte en geeuwde nu zelf even. Ik glimlachte door zijn woorden. "Eerst rust, manneke en jij gaat nergens heen tot je zeker nergens meer van neer kiepert en bijna dood gaat." Ik drukte een kus op zijn wang en legde mijn hoofd op zijn borst. Als ze hem weg gingen halen voor scans zouden ze me vast wel uit het bed kieperen, maar nu lag ik hier veels te lekker.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Eerst rust, manneke en jij gaat nergens heen tot je zeker nergens meer van neer kiepert en bijna dood gaat.""Alex ik ga niet dood komop niet zo negatief, denk aan mijn woorden en wordt vrolijk" ik merk dat ik druk begin te worden. De oude Niall was weer terug gekomen. "oh en ik wil je nog wel aan mijn ouders en broer voorstellen. We moeten dan alleen niet zeggen dat we samen het gedaan hebben want mijn ouders zijn veel geloviger dan dat ik ben." ik glimlahc "het homo gedeelte vinden ze niet erg maar als we vertellen dat we het al gedaan hebben zullen ze het niet leuk vinen dusja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar hem. "Dat lijkt me gezellig en ik zal mijn mond houden. Ik wil jou trouwens ook nog aan mijn ouders voorstellen en aan mijn zussen. Ze zullen het leuk vinden om je te leren kennen." Ik geeuwde nog eens en legde mijn hoofd weer op zijn borst


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Dat lijkt me gezellig en ik zal mijn mond houden. Ik wil jou trouwens ook nog aan mijn ouders voorstellen en aan mijn zussen. Ze zullen het leuk vinden om je te leren kennen." vrolijk kijk ik hem aan "hoelaat is het bij hun, we kunnen anders face-timen of skypen met ze. WIl je wat over hun vertellen ik ben nieuwsgierig en hyper"grijns ik naa rAlex "ik zei het, ik ben beter"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik dacht even na, maar ik was best moe, vreemd genoeg. "Ze zijn heel lief en staan eigenlijk altijd volledig achter me, wat ik ook doe." Ik geeuw nog eens terwijl mijn ogen langzaam toe vielen. Het laatste wat ik zag was een doctor die waarschijnlijk Niall kwam ophalen voor zijn scans.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Ze zijn heel lief en staan eigenlijk altijd volledig achter me, wat ik ook doe." ik glimlach en zie dat hij inslaap valt. De dokter komt binnen "Niall Horan, we gaan de scans maken" zegt hij en ik knik "wacht heel even" zeg ik Zo snel als ik kan sta ik op en probeer Alex van het bed te tillen. "Niall ga terug je bed in " zegt de dokter streng Ik schud mijn hoofd "ik leg eerst mijn vriend in bed" Voorzichtig til ik hem op, ik ben bijna bij zijn bed als iemand me tegen houd en weg trekt waardoor Alex valt. "Wat doe je nou! Straks is hij bewusteloos of wat" schreeuw ik boos naar de dokter "Ik ben geen gehandicapte ofzo" bezorgd kijk ik naar Alex. "Niall je moet voorzichtig doen, we moeten eerst onder zoeken ik had hem ook op bed kunnen leggen"zegt de dokter zo kalm mogelijk. "Zoals ik al zei ik ben geen handicap, geen me maar gewoon zo'n pil zodat ik hier weg kan' sis ik kwaad. Voorzichtig til ik hem weer op en leg hem op bed, geen idee of ie wakker was geworden. Nukkig ga ik terug liggen en kijk boos voor me uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Doctor
    Ik zuchtte. deze jongen was echt irritant. Nu snapte ik dat in zijn dossier stond dat we hem het best konden vastbinden en weg konden houden van zijn vriendje. Als hij weer gaar liggen roep ik een zuster op die niet veel later naast me staat. "Haal de nummer 4" ze knikte en liep snel weg. Ik tilde de andere jongen uit de patient zijn bed en legde die in een stoel. "Jij blijft liggen. Je vriendje overleeft het echt wel zonder je." De zuster kwam terug met 4 banden. Snel maakten we ermee zijn polsen en enkels vast aan het bed. "Gewoon om je rustig te houden voor de scans. Verdoving is namelijk nu vrij gevaarlijk." De zusters begonnen zijn bed naar de lift te rijden en ik liep rustig mee.


    Bowties were never Cooler

    [omg tro,olololololool] m elikes this

    Niall James Horan

    Ik hoor hoe de dokter de zuster roept 'haal de nummer vier' roept hij. Het zal vast een medicijn nummer zijns telde ik mezelf gerust. Ik zag dat Alex nog sliep en ik glimlach zwakjes. De dokter legt Alex in een stoel en tevreden knik ik. "Jij blijft liggen. Je vriendje overleeft het echt wel zonder je." ik knik weer. De zuster kwam terug met een soort van banden en voor ik het wist lag ik vastgebonden aan het bed . "Gewoon om je rustig te houden voor de scans. Verdoving is namelijk nu vrij gevaarlijk." zegt hij, die banden maakt eme juist in paniek, begrepen ze dat nu niet dan. Mijn hartslag gaat gelijk sneller en angstig probeer ik me los te trekken. 'Alex! Help, help mee' schreeuw ik bangig en mijn ademhaling versneld ook gelijk. Angstig merk ik dat ik weg gereden word en ik begin te spartelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Doctor
    Ik wilde dit jong bijna een klap in zijn gezicht geven. Ik had echt meelei met zijn zuster in de kliniek. De liftdeuren gingen dicht. "Als jij je klep niet houd sturen we je vriendje terug en blijf jij lekker hier." Ik grijnsde een beetje en duwde op het juiste knopje. "trouwens als je zo druk doet maak je het erger en kom je hier misschien niet meer weg tot je een grootschalige operatie hebt gehad, wat je niet aankan tot je nog eens 10 tot 20 kilo bent aangekomen."


    Bowties were never Cooler

    [omg wat een lulhoofd ahahah]

    Niall James Horan.

    "Als jij je klep niet houd sturen we je vriendje terug en blijf jij lekker hier." bangig kijk ik hem aan 'waarom moet ik vast?" piep ik zachtjes naar hem. "trouwens als je zo druk doet maak je het erger en kom je hier misschien niet meer weg tot je een grootschalige operatie hebt gehad, wat je niet aankan tot je nog eens 10 tot 20 kilo bent aangekomen." mijn ogen worden groot 't-tien kilo'ik slik moeilijk de brok in mijn keel weg, Ik wou niet aan komen. Ik mocht niet eens meer in de buurt van een weegschaal en ik had dus geen idee hoe zwaar ik was geworden in middels maar tien tot twintig kilo erbij zou ik niet aankunnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Doctor
    Ik keek hem aan. "Dat is waar. Minimaal 10 kilo en dan gaan we je elke dag wegen om te kijken hoe goed je al op weg bent." Ik wist hoe ik mijn patienten bang moest maken. "en je ligt vast omdat je blijkbaar niet in staat bent stil te liggen en rustig aan te doen. Want je bent ziek en hebt echt een lichamelijke beperking, dus hou je gedijst om we zetten ej op zo'n dwangvoer planning." De deuren gingen open en de zusters reden hem door naar de ruimte die voor hem klaarstond.


    Bowties were never Cooler

    [oops]

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 22:45 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall horan

    Bang kijk ikvhem aan terwijl mijn tranen beginnen te stromem, doktoren waren juist toch om te helpen? Deze leek meer o pde zuster in het kliniek
    ik wou geen tien kilo zwaarder worden! Als verdoofd staarvik voor me uit em word onder een apparaat gelegd. Al snel was het klaar.. 'mAg ik mijn ouders bellem?: fluister ik zacht en kijk smekend de dokter aan. Ik voelde me net een klein kind wat avoor het eerst een nachtje zonder zijn ouders moest slapen en zijn knujffel vergeten was. Ik bijt zacht op mijn lip terwijl mijn tranen geruisloos door gaan

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 7:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Doctor
    We deden de scan vrij snel en gelukkig bleef hij stil liggen. Ik liep terug naar de jongen. "Je krijgt nog 2 andere scans en dan ga je terug naar je kamer waar je mag bellen. Je mag alleen je bed niet uit." De zusters begonnen zijn bed naar een volgende kamer te rollen terwijl ik wat dingen opschreef op zijn patienten kaart.


    Bowties were never Cooler