• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Foy

    Ik hoor een korte grinnik en gaap even en zie dat hij al weg is. Met moeie ogen sta ik op. Ik trek warme shirts uit mijn kast en trek er een vest van Grant erbij aan, een paar TOMS en een trainingsbroek. Het zag er niet uit maar het was lekker en warm. Mijn haren borstel ik een beetje en loop dan naar de keuken en plof daar neer 'hoi' mompel ik hees


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnekte en schudde mijn hoofd bij zijn vraag. "Ow, Jack. Hij is gestoord, maar mijn beste vriend. Echt, wat die gast allemaal doet, onbeschrijfelijk. Samen zijn we misschien nog wel het ergst. Hij is wel degenen die me als eerste gewoon behandelde en niet als 'Dat vreemde Britse joch.'" Ik glimlachte en stopte mijn telefoon weer weg toen ik het andwoord van Louis en Harry had gelezen. "Harry en Louis pakken het eerste vliegtuig waar nog plek is hierheen. Ze zijn er dus waarschijnlijk morgen avond of overmorgen vroeg."


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach door zijn verhaal 'hij lijkt me aardig. Ik eil hem wrl eens ontmprten' ik kijk eben naar Alex die op zijn mobiel zat. 'louis en harry pakkrn het bliegtuig en zijn er morgen avond of overmorgen. Mijn ogen glunderen en blij lijkik jem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnekte. "Hij komt ook als de andere jongens ook hier zijn." Ik haalde met mijn hand mijn haren uit mijn ogen. Ik zag zijn ogen glunderen bij mijn mededeling. Ik vond het fijn om hem blij te zien, ondanks dat hij er toch echt slecht aan toe was. Volgens de doctor zou hij 10 kilo moeten aankomen. Ik zou hem daarmee wel helpen, al hoopte ik wel dat hij daarvoor niet in het ziekenhuis hoefde te blijven.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Hij komt ook als de andere jongens ook hier zijn." Blij glimlach ik 'hij lijkt me echt super aardig. We moeten een keer gewoon met allemaal vrienden en familie een feestje houden en uit eten gaan enzo dat zal dan vast leuk zijn. 'je bent een schat Alex ' ik druk een kus op zijn wang

    [wie speelt hem??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [no clue]


    Bowties were never Cooler

    [haha oke ik ga ff eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnekte. "Vrienden ben ik mee bezig. Familie wordt lastig, maar aangezien mijn ouders eens in de zo veel tijd naar Groot Britannie terug gaan kunnen ze daar jou ouders ook wel ontmoeten. Daarbij, ik ben nogsteeds een Brit, dus als we willen trouwen moet dat daar." Ik drukte een kus terug op zijn wang. "Maar nu nog even niet, want daar zijn we veels te jong voor." Trouwen was voor oude mensen en dat waren wij nog lang niet, al moest het wel voor mijn 28ste. Ik was neit van plan te sterven, maar er hing nou eenmaal een vloep op die leeftijd, en dan kon je weer veilig door tot de 50.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horab

    'vr ienden ben ik mee bezig. Familie wordt lastig, maar aangezien mijn ouders eens in de zo veel tijd naar Groot Britannie terug gaan kunnen ze daar jou ouders ook wel ontmoeten. Daarbij, ik ben nogsteeds een Brit, dus als we willen trouwen moet dat daar."  ij glimlach 'ben je gelovig?' vraag ik zacht. Ik wou grag in de kerk trouwen. 'maar nu nig even niet we zijn te jong om te trouwen "ik glimlah'wel voor mijn dertigste"ik glimlach en ga langzaam even door zijn haren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schudde mijn hoofd. "Niet echt nee." Ik grinnekte en genoot van zijn handen door mijn haren. "In ieder geval voor mijn 28ste, want daar rust een rockersvloek op." Ik drukte een kus op zijn wang en keek op toen de doctor binnen kwam. "De uitslagen zijn binnen. Zijn hart is er opzich nog vrij goed aantoe. Het krijgt alleen niet genoeg voedingsstoffen binnen. We schrijven je een dieet voor waar alles in zit om je hart weer gezond te krijgen en als je je daaraan houd mag je weer naar huis. We zullen ook de kliniek inlichten." Ik zuchtte zacht en onhoorbaar. Niall moest gaan eten, en dat zou hem nog heel zwaar gaan vallen waarschijnlijk.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach door zijn wprden 'maar jij bent mijn rocker dus je gaat heeel laat ps dood' de dpkter komt binnen. Bhij verteld dat uk op een speciaal dieet moet en ik knik zuchtend. Het zou moeilijker dan ooit worden maar Alex hielp me. 'hoelang noet ik hier het dieet volgen voor ik mag gaan?:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnekte en keek naar de doctor. Hij zei dat Niall op een speciaal dinner moest. Ik keek naar de doctor bij Niall's vraag. "Als je je er op de letter aan houdt mag je naar huis. Ik zal je begeleiders en verzorgers inlichten." Ik keek naar Niall en de doctor. "Ik zal je helpen, liever." zei ik tegen Niall.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik knik blij 'ik doe het. Het is in het bgin vast moeilijk maar als ze me de tijd en steun geven luky het. Zeker als de mensen langs jomen' blij kikk ik naar Alex en zwiep her deken van me af 'ik beloog het'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hield Niall tegen toen hij min of meer van het bed wilde springen. "Rustig aan. Ik wil niet dat je weer neer gaat." De doctor knikte. "Je moet zeker de komende weken nog rustig doen. Daarna kan je weer rustig beginnen aan de dingen die je normaal doet." Met die woorden liep hij weg en tilde ik Niall van het bed.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik grinnik als Alex me tegen houd en ik knik weer. Daarna tilt alex me op. 'dan moet je me mar verzotgen' grijnzend kijk ik hem aan. 'eindelijk terug'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan