• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grinnekte en liep met hem naar buiten. Daar zette ik hem neer en hield ik een taxi aan waar ik instapte. Ik gaf de chauffeur het adres en wachtte tot Niall zou instappen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach als ik de frisse lucht ruik en zie een zpnnetje. Vporzichtog stap ik in en nestel me tegen Alexbaam. Ik was toch wel moe al zou slaem niet lukken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik legde mijn arm om hem heen en keek rustig naar buiten terwijl we naar de kliniek reden. Waarom gingen we niet gewoon naar het vliegveld en vluchtten we naar huis? Natuurlijk zouden we direct worden teruggestuurt. Ik zuchtte en drukte een kus op Niall's hoofd.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik sluit even mijn ogen en glimlach omdat ik weer terug mocht. Ik sluit mijn ogen weer en zak weg in een lichte slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kijk naar buiten tot we bij de kliniek zijn. Daar til ik hem uit de auto en betaal ik de taxichauffeur voor ik met hem terug naar binnen loop, naar onze kamer.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik voel hoe ik opgetild word en schrik wakker. Ik begin te glimlachen als het Alex is en zie dat we al terug zijn. Al snel zijn we op onze kamer en legt hij me neer.
    Ineens gaat de deur woest open en zie ik Precilla boos kijkend naar ons ' waar waren jullie verdomme heen?! Jullie hadden geen toestemming of niets. Willen jullie zo graag weer de isolatie in?' Krijst ze boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik leg Niall net in bed als ik Precilla boos achter me hoor tieren. Ik draai me on met mijn handen gebald tot vuisten. "Wij waren naar het godverdomme ziekenhuis omdat IEMAND! Niall niet genoeg eten heeft gegeven om zijn hart te laten werken. Als het goed is heeft die IEMAND! ook een telefoontje van de doctor gehad met informatie over wat hij wel moet eten! En laat ons nu met rust want je hebt al veels te veel verpest!" Ik smijt boos de deur dicht. Als ze langer had getierd had ik haar neus gebroken. Dat zeker. Ik was niet snel boos of agressief maar van mijn geliefden bleef je af.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik kijk verbaasd naar Alex die boos word.'wij waren naar het verdomme ziekenhuis omdat IEMAND. Niall niet gemoeg eten heeft gegeven om zijn hart te laten werken. Als het goed heeft die IEMAND ook een telefoontje gehad vam een dokter met informaie wat hij wel moet eten en laat ons nu met rust want je hebt genoeg verpest" bangig probeer ik Alex rustiger te krijgen en al gauw smijt de deur open " laat. Ik even duidelijk zijn, een schreeuw niet zo ik heb oren die kunnen luisteren en doe werken prima. Twee die andere iemand vertikte om te rten van mij kreeg hij zijn eten en zijn sonde gewoon dus dat ligt niet aan mij. Drie ik heb nog helemaal geen telefoontje gehad. Vier als je wegwilt of gaat meld je dat. Vijf als een ambulance moet komen en jebelt meld je dat ook hoe erg iets ook is. Zes als je je kutkop niet houd zit je zo weer in isolatie zonder je vriendje en zeven je had me dit alles ook gewoon kunnen vertellen zodatik het kon doorgeven. Owja acht je gedraagt jenu of ik verpest je levennog erger" sist ze en ik zie haar ogen vlammen. Mijn ademhaling versneld angstig. " alsjeblieft neem a
    alex niet van me weg" fluister ik zachtjes en krijg ren dodelijke blik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik had me net terug naar Niall omgedraaid toen de deur weer open vloog. Ik draaide me weer om en voelde de woede steeds erger worden naar mate ze doortierde. Mijn bloed kookte. Ik kraak mijn vuisten nog heel even. Zodra ze is uitgesproken geef ik haar een rake rechtse hoek in haar gezicht en een harde knie tussen haar ribben. Met beide acties hoorde ik kraken, waardoor ik een grijns op mijn gezicht kreeg. "Ik bel eventjes de ambulance, goed?" vroeg ik poeslief voor ik haar nog een hoek in haar gezicht gaf en haar onderuit haalde. Ze gilde van de pijn en haar botten kraakten weer onder mijn vuist. Ik sloot de deur en deed deze nu ook op slot. Ik liep naar Niall toe en ging bij hem op het bed zitten. Ik belde snel de ambulance en legde het zo uit dat ze een gestoorde patient leek die altijd de grootste onzin uit kraamde en dacht dat ze hier werkte. Voor de rest vertelde ik dat ze van het dak was gedonderd in de hoop te kunnen vliegen. Ik hing op en keek naar Niall. "Alles opgelost. Zal ik zo dan wat drinken voor ons halen en wat te eten en misschien kunnen we dan eens kijken of we verder kunnen gaan met waar we mee bezig waren. Je hebt namelijk nog wat te goed." Ik knipoogde naar hem en grijnsde lichtjes.


    Bowties were never Cooler

    Nualll Goran

    Cersteend kijk i k naar wat Alex diet. Uk hoor Precilla schreeueen en ik zucht zacht en ipgelucht als hij naast me zit. Hij grijnst en zeg dat we wat eten en daarna nisschien verder konden waardoor ik grinnik. 'zyllen we kijken wat voor dieet het is?' ik glimlach even. Nu moest ik van een maaltijd naar verplicht drie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Ik zag hoe Alex zich omdraaide en probeerde zijn hand te pakken om terug te trekken. Bangig verstop ik me onder de dekens als hij haar begint te slaan en te schoppen en kijk met een spleetje mee. 'Ik bel eventjes een ambulance, goed?' poeslief kijkt hij haar aan en ik zie dat ze grimast. Ik bijt op mijn lip van angst toen Precilla gilde en ik botter hoorde kraken en ik werd bang, niet alleen van die heks maar ook voor Alex. Zou hij mij ook zo een pijn doen als er ooit wat gebeurd tussen ons. angstig tril ik zachtjes en hij zette haar eruit en vervolgens belt hij een ambulance. 'alles opgelost; zegt hij en loop naar me toe en kwam naast me zitten 'zal ik zo dan wat drinken voor ons halen en wat te eten misschien kunnen we dan eens kijkne of we verder kunnen gaan met waar we mee bezig waren. Je hebt namelijk nog wat te goed' knipoogt hij en grijnsd. Nog bangig slik ik en kijk ik hem aan 'Alex, beloof je me nooit zo'n pijn te doen' fluister ik met een onvaste stem en kijk hem bangig en afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 19:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijns een beetje als ik hem hoor grinneken. "Dat beloof ik schat. Ik zal je nooit echt pijn doen. Ik zal je alleen plagen. Laten we nu maar eens kijken wat hierin zit." Ik haalde de papieren uit een envelop die de doctor me had gegeven. Erop stond dat de patient, Niall, om de twee uur minimaal 350 callorieen naar binnen moest werken. Het liefst nog iets meer. Er stond ook een lijst bij wat het allemaal kon zijn. Ik legde mijn vinger op de getallen en liet hem de lijst lezen. "Elke twee uur moet je iets van deze lijst eten in deze afmetingen." Zonder de callorieen erbij leek het gelukkig maar weinig en zou hij het wel aankunnen. Zo zou zijn spijsvertering weer beginnen te werken en was hij straks weer de slanke vreetzak waar ik zo veel over had gehoord.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 22:17 ]


    Bowties were never Cooler

    Nisll Horan

    Opgekucht zucht ik en ik ha wat overeind zitten. Ik kijk naar de lijst en schrik moeilijk 'Alex ik kan datnnirt in een keer maar strsks moetnik weer naar die gemeenebdokter" gelukkug stond er heel veel fruit en groente maar de aantal keren eten zou moeilijk worden. Ik schuig tegen Alex aan :je helpt me toch wel?'


    Omg dadelijkexame


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Success!!]


    Bowties were never Cooler

    Thanks geen zin praktijk en theorie vijf uur kom je nogneben rpgen wel om een uur uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan