• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Je krijgt nog 2 andere scans en dan ga je terug naar je kamer waar je mag bellen. Je mag alleen je bed niet uit." Zacht snikkend knik ik even en beland in de volgende kamer. De zuster legt kort uit dat de ene scan in een buis is en bij de andere ook maar dan met lichtflitsen om te zien hoe mijnart reageerd. Ik knik weer en ze doet een knijper op mijn vinger voor mijn hartslag. Starend naar boven zie ik de scan boven me en hij begint de draaien en te zoemn en even later zie ik allerlei lichtflitsen.na een poosje word ik uit de scan gehaald en zeggen ze dat de resultaten er binnen een kwartier zijn. Ik bijt op mijn lp en wacht tot ik terug gebracht word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik werd wakker met een gigantische hoofdpijn en zere spieren. Ook lag ik in een stoel in plaats van op een bed. Ik rekte me pijnlijk uit en liep naar de wasbak om wat te drinken. Daarna liet ik me weer in de stoel zakken. Ik glimlachte naar Niall toen hij werd binnen gereden en werd losgemaakt. "Hij moet blijven liggen en zich niet opwinden. Let daar asjeblieft op." Ik knikte en schoof de stoel wat naar Niall toe. "Hey, lief" zei ik schor.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Gelukkig wordt ik terug gebraht. Zodra de dokter weg is begin ik als een kind hard te huilem. Mojn schouders schokken en een oncontroleerbaar snik geluid kont uit mijn mond. 'i ik moet tien kilo aankomem:snik ik hopeloos. 'en en de dokter is zo gemeen' ok verstop mijn hoofd in mijjn kussen en ga verder smokken

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 17:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik aai zacht over zijn hoofd. Aan de ene kant snapte ik wel dat Niall zo veel moest aankomen, want er zat nog geen grammetje vlees aan zijn botten, maar de doctor had het misschien subtieler kunnen zeggen zodat deze jongen nu niet zo lag te janken. "Shhh, maar. Alles komt goed." probeerde ik hem te kalmeren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Shhh, maar. Alles komt goed." ik voel zijn handen door mijn haar 'hij is zo gemeen, hij zegt dat hij anders zorgt dat jij niet bij mij mag blijven en dat ik twintig kilo moet aan komen. Maar hij bond me vast en je weet hoe slecht ik daar tegen kan, alleen omdat ik jou in jou bed wou leggen'l snik ik en met waterige rode ogen kijk ik hem even aan. 'Ik wil hier weg Alex, ik wil niet zo zwaar worden, hoe het nu gaat gaat het prima' ik slik even moeilijk en leg mezelf op mijn zijkant neer 'denk je dat Hazz met Lou eerder zou kunnen komen? Ik wil ze echt graag zien, ik snap dat het bij Liam niet lukt maar Lou en Hazz toch wel' Ik zorg dat Alex in bed komt zitten en leg moe mijn hoofd op zijn schoot 'ik hou van je wist je dat?"

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 18:20 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    "Als je meewerkt is het vast niet zo erg, lief, maar je was zelf ook niet zo lief tegen de doctor en je luisterde ook niet. Dat moet je wel doen." Ik gaf hem een kus op zijn kruin. "Jij houd je rustig okay. Dan ga ik kijken of ik wat kan regelen en je bent echt niet zwaar. Je bent een veertje. Maak je daar dus geen zorgen over." Ik zuchtte even. "Ik zal kijken of ik hen eerder hier kan krijgen." Ik ga op de rand van zijn bed zitten en aai over zijn hoofd. "Ja, maar altijd fijn om te weten. Ik hou ook van jou."


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Als je meewerkt is het vast niet zo erg, lief, maar je was zelf ook niet zo lief tegen de doctor en je luisterde ook niet. Dat moet je wel doen." ik kijj hem snikkend aann. "Jij houd je rustig okay. Dan ga ik kijken of ik wat kan regelen en je bent echt niet zwaar. Je bent een veertje. Maak je daar dus geen zorgen over."Ik zal kijken of ik hen eerder hier kan krijgen." Ik knik en kijk Alex aan. "Ja, maar altijd fijn om te weten. Ik hou ook van jou." glimlached pak ik zijn hand vast en veeg mijn tranenweg. 'denk je dat de dokter me niet vastnind als ik zeg dat ik goed luister eb dam alleem meer paniek raak?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar zijn woorden. "Ik zou je gewoon stil houden en meewerken. Als hij namelijk denkt dat je betweterig gaat doen ben je waarschijnlijk verder van huis." Ik aaide zacht door zijn haar en viste mijn telefoon weer uit mijn zak om een nieuw mailtje naar Harry en Louis te sturen.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    "Ik zou je gewoon stil houden en meewerken. Als hij namelijk denkt dat je betweterig gaat doen ben je waarschijnlijk verder van huis." ik knik even en zucht zacht. 'ik moest in een buis met vage lichtjes' grinnik ik.Ik geniet van zijnhanden in mijn haren en kijk mee op zijn mobiel 'heb je foto's van je familie?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik aaide over zijn hoofd. "Het is vast alleen om te kijken wat er mis met je is, schat. Zonder je te hoeven open maken." Ik verzond de e-mail en keek naar hem. "Nee, alleen van mijn hondjes, die nu bij Jack zijn." Ik aaide nog eens over zijn hoofd en liet hem mijn honden zien.


    Bowties were never Cooler

    Niall horan

    "Het is vast alleen om te kijken wat er mis met je is, schat. Zonder je te hoeven open maken." ik knik even 'het was best grappig eigenlijk' ik grinnik zachtjes"Nee, alleen van mijn hondjes, die nu bij Jack zijn." 'ahhhh wat lief, hjoe heten ze?' ik pak mijn mobiel ook en zoek een foto van mijn goudvissen 'dit waren miojn enigste huisdieren maar omdat ik ze teveel eten gaf zijn ze overleden. Ik dacht dat ze toen even vaak als ik moest eten maar dat bleek niet zo te zijn' ik begin te lachen en laat een foto zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte. "Ze heten Tommy en May" Ik keek even naar zijn vissen. "Slimkees. Tommy en May krijgen maar 2 keer per dag brokjes... Dat denk ik ten minste. ik weet neit wat Jack ze allemaal nog meer voerd, maar hij zal wel goed voor ze zorgen." ik vertrouwde jack wel. Hij was de eerste die toen ik naar Baltimore was verhuist contact met me zocht. ik was 'Die vreemde brit'. Maar hij deed normaal, voor zo ver hij normaal was. Sinds dien was hij mijn beste vriend.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Ze heten Tommy en May" ik glimlach om de namen "Slimkees. Tommy en May krijgen maar 2 keer per dag brokjes... Dat denk ik ten minste. ik weet neit wat Jack ze allemaal nog meer voerd, maar hij zal wel goed voor ze zorgen." ik glimlach weer 'ze zien er echt lief uit. 'wil je wat vertellen over Jack?" nieuwsgierig kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Foy

    Met een misselijk gevoel word ik wakker en kijk rond. Ik voelde mijn hoofd lichtjes op en neer gaan en zag dat ik op Grant zijn borst tijdens de film in slaap gevallen was. Ik kijk naar zijn slapende gezicht en maak er snel een foto van en draai me kreunend weer om en krul me op. Ik voelde me sinds de val al niet zo geweldig maar de laatste tijd was het alleen maar erger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik gaap even en rek me uit. Ik zie gelijk Mackenzie liggen en ik grinnik even kort.
    Voorzichtig kruip ik weg en loop naar de keuken voor wat te drinken...


    El Diablo.