• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol ik voel me echt een oversekst iemand door de drie neukende perso's XD

    Nial Horan.

    Ik grijns als ik merk dat hij weer geërgerd raakt "Niall. Dit is niet leuk meer." ik grijns"echt wel" breng ik lachend uit "Jij bent de ergse"zegt hij als hij zijn hoofd in zijn nek gegooit heeft. Luid kreunen kwam hij klaar en kwam even bij. Voor ik het wist had hij me omgedraaid en vast gemaakt. "nee Alex doe dit niet of ik zweer je ik doe je iets aan" dreig ik wanhopig. Alex kon er al niet tegenen ik helemaal al niet. Hij bond mijn handen stevig vast en ik probeer ze los te wringen, hellaas, te strak. Alles werd zwart toen hij de blinddoek vast deed en ik kreun zacht en protesterend. "Ik zal alles doen wat je wilt als je me loslaat" beloof ik hem proberend. "Ahh toe nou Alex, ik ben veel te moe" loog ik, in de hoop eronder uit te komen. Oke ik had het eigenlijki kunnen verwachten. "nu is het mijn beurt" grijnst hij en ik bereid me voor op koude ijsklontjes en zijn warme adem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Valt mee hoor]


    Bowties were never Cooler

    [ghehe yes hij is af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [lol ik voel me echt een oversekst iemand door de drie neukende perso's XD

    Nial Horan.

    Ik grijns als ik merk dat hij weer geërgerd raakt "Niall. Dit is niet leuk meer." ik grijns"echt wel" breng ik lachend uit "Jij bent de ergse"zegt hij als hij zijn hoofd in zijn nek gegooit heeft. Luid kreunen kwam hij klaar en kwam even bij. Voor ik het wist had hij me omgedraaid en vast gemaakt. "nee Alex doe dit niet of ik zweer je ik doe je iets aan" dreig ik wanhopig. Alex kon er al niet tegenen ik helemaal al niet. Hij bond mijn handen stevig vast en ik probeer ze los te wringen, hellaas, te strak. Alles werd zwart toen hij de blinddoek vast deed en ik kreun zacht en protesterend. "Ik zal alles doen wat je wilt als je me loslaat" beloof ik hem proberend. "Ahh toe nou Alex, ik ben veel te moe" loog ik, in de hoop eronder uit te komen. Oke ik had het eigenlijki kunnen verwachten. "nu is het mijn beurt" grijnst hij en ik bereid me voor op koude ijsklontjes en zijn warme adem.


    Alex Gaskarth
    Ik hoorde hem smeken en smeken. Nee, ik ging hem niet vrijlaten. Hij zei dat hij veels te moe was. "Je grote vriend vind van niet." Ik streelde over zijn lengte. "Ik ga wat dingen halen. Ik ben zo terug, lieverd. Even blijven staan." Ik gaf hem een kus op zijn eikel en liep weer met een laken om mijn middel de kamer uit. Ik haalde weer een glas nieuwe ijsklontjes en een paar kaarsjes. Daarna liep ik weer terug. "Zo. Ben je er klaar voor?" Ik grijnsde, zonder hij het kon zien. Met mijn aansteker stak ik de kaarsjes aan en zette de ijsklontjes naast het bed. Ik ademde zacht tegen zijn eikel aan.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.[ omg ahhahaahhahaah poor nialler]

    "Je grote vriend vind van niet" zegt hij strelend over mijn stijve en ik kreun zacht. "Ik ga wat dingen halen. Ik ben zo terug lieverd, even biljven staan" ik beweeg wat onrustig heen en weer. Ik wou weten wat hij gaat doen. "Zo ben je er klaar voor?" ik hoor dat hij grijnst en een vaag geluid klonk kort door de kamer. Ik voel zijn warme adem tegen mijn eikel en slaak een kreun "Je bent gemeen" hijg ik

    [ben je klaar voor wat dramaXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hoezo?]

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde. "Jij niet dan?" Ik pakte een ijsklontje en trok ermee een streep van zijn borst over zijn buik en zijn stijve naar zijn eikel en weer terug. Daarna deed ik het ijsklontje in zijn mond en pakte ik een van de kaarsjes. Langzaam liet ik wat kaarsvet over de koude streep die ik net had gemaakt lopen. Ja, ik was gemeen, maar wat hij net had gedaan was nou ook weer niet zo lief geweest.


    Bowties were never Cooler

    [gehehheehehehheeh ik ga niets zeggenXD laat ik zeggen dat het met zijn anorexia heeft te maken.]

    Niall Horan.

    Ik schu dmijn hoofd "ik ben nooit gemeen. Ik ril als ik een ijsklontje van mijn borst naar mijn stijve voel gaan en terug. Ik voelde het ijsklontje in mijn mond en knauwde er wat op. Ineens voel ik iets warms druppen op de net nog koude streep en tril zachtjes van genot. Uit het niets voel ik een pijnlijke steek in mijn hele onderbuik en ik kreun pijnlijk " Alex" met een grimas van pijn probeer ik hem duidelik te maken dat ik pijn heb. Waarom nu weer, net nu we elkaar heerlijk aan het plagen en verwennen waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik ga rustig verder. Als ik dan opeens zijn gezicht zie vertrekken in pijn stop ik direct en maak ik hem los. "Wat is er, Niall?" vraag ik bezorgd. Ik pluk snel de gestolde stukjes kaarsvet van zijn huid. "Moet ik de zuster roepen?" Ik haatte de zuster echt, maar ik wilde niet dat hij zou sterven ofzo.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Gelukkig merkt hij het en maakt me los. Pijnlijk rol ik me op in een balletje. "wat is er Niall?" bezorgd plukt hij snel een stukje kaarsvet van me af. "Moet ik de zuster roepen?" ik schud mijn hoofd "mijn buik" piep ik als een klein kind. De steken werden steeds pijnlijker en de tranen stonden me nader het lachen.

    dramaaaaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik aaide over zijn buik. "Wacht. Ik haal asperines." Ik deed mijn boxer aan en rende naar beneden. daar haalde ik een heel stripje asperientjes en een glas water. Dat moest toch wel genoeg zijn? Ik liep terug. "Neem er een paar in. Als het niet werkt bel ik 911." Ik gaf het glas, de asperientjes en zijn boxer aan hem. Als ik 911 zou bellen en een ambulance zou komen wilde ik niet dat hij naakt zou zijn.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik voel zijn zachte hand op mijn buik "wacht ik haal asperines" snel rent hij weg en komt iets later aan met een strip "Neem er een paar in. Als het niet werkt bel ik 911"Met moeite kom ik een beetje overeind en neem e rtwee in. Moeilijk doe ik mijn boxer weer aan. "sorry ik verpest de hele middag" zeg ik zacht. Mijn ademhaling ging steeds ongelijker, of het nou kwam vna de pijn of van de net hete sex was wist ik niet.

    [ik kom zo op mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schudde mijn hoofd en blies de kaarsjes uit. "Dat maakt niet uit. Ik wil eerst dat jij je beter voelt. Dit kunnen we altijd later nog voortzetten... Nee, dit gaan we later voortzetten, maar eerst wil ik dat je je weer goed voelt." Ik aaide zacht over zijn hoofd en gaf hem een kusje op zijn buik.


    Bowties were never Cooler

    Nial Horan

    'dat maakt niet uit ik wil dat je eersy brter bent. Dit kunnen we altijd nog doorzetten, nee dit haan we dorzetten'ik voel zijn lippen op minn buik en glimlach. "wacht wat gaan we doorzetten?:niet begrojpend kik ik hem aan waar had hij heet ookalweer ober


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en ging zacht met een ijsklontje over zijn ruggengraat. "Dit" Ik drukte een kusje op zijn lippen en legde het ijsblokje weer weg. Nu was het hier neit de tijd voor.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Hij glimlacht dn gaat over mijn rug met het ijs. 'owja' ik ga overeind zitten en leg mijn hoofd op zijn schkuder. Uit het niets word ik overlafen door de vernoeidheid en val in een lichte slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan