• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    Begin:
    Iedereen hangt gewoon een beetje rond, dan zien de meiden de jongens ook staan (:


    El Diablo.

    Liam Payne

    Ik sluit de deur van mijn appartement achter me en haal kort een hand door mijn korte haar. Wat zou ik eens gaan doen.. Misschien even kijken of er nog wat leuks in de stad zat, dat uiteindelijk ook weer geld voor mij ging opleveren. Ik grijns even en pak mijn mobiel ernbij. Jullie ook al op "jacht"? stuur ik naar Zayn, Louis, Niall en Harry. Ik ben in de stad, nog niks goeds gezien... Te zelfverzekerd... krijg ik van Zayn terug gestuurd. Ik loop de stad in en kijk even om me heen. Opeens zie ik een meisje op een bankje zitten en een lichte grijns verschijnt kort op mijn gezicht. Showtime... Ik plof naast haar, 'Hey, gaat het wel je ziet er nogal... Sad uit...' zeg ik met een zwakke glimlach..


    El Diablo.

    Melanie Jones
    Na een tijdje gezeten te hebben wil ik opstaan en weer naar huis lopen. Ik zou de gevolgen maar onder ogen moeten zien en dan zou het met een flinke straf wel weer goed komen. Opeens gaat er een jongen naast me zitten. 'Hey, gaat het wel? Je ziet er nogal... sad uit..' vroeg hij met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht. Kwam hij nou echt uit zichzelf met mij praten? Ik kijk hem even aan. 'Jawel hoor.' zei ik met dezelfde zwakke glimlach die hij me net gaf. Ik hield er niet zo van om tegen vreemde te praten, en vooral niet als ze meteen naar mijn gevoelens gingen vragen. Maar goed, laat ik maar vriendelijk zijn voordat ik mezelf in nog meer problemen werk. Ik draai mijn hoofd weer terug en staar weer naar hetzelfde saaie punt als waar ik net naartoe staarde. Naar een dood, saai punt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne

    Ik bestudeer haar even. Het is een mooi meisje, ze zou veel verdienen maar dan heb ik eerst het vertrouwen nodig. En precies dat is het moeilijkste van het hele proces.. 'Jawel hoor.' zei ze met een zwakke glimlach en ik frons even. 'Volgens mij niet, maargoed. Je kent me niet, niet heel gek dat je het dan niet wil zeggen.' lach ik. Ik krab even in mijn nek en ga dan met mijn hand door mijn korte haar. Ik voel wat gel zitten en snel veeg ik het weg. 'Zou ik ook niet doen hoor.' mompel ik vervolgens en kijk haar aan. 'Ik ben Liam.' glimlach ik toch maar. Even het vriendelijke joch uithangen...


    El Diablo.

    Melanie Jones
    'Volgens mij niet, maargoed. Je kent me niet, niet heel gek dat je het dan niet wil zeggen.' hoor ik hem naast me lachen en ik kijk even met opgetrokken wenkbrauwen naar de onbekende jongen naast me. Hij had me nog nooit gezien, gesproken of wat dan ook, en nu al wist hij dat het niet goed ging. Loog ik dan zo slecht? Ik sla mijn benen in mijn strakke zwarte broek over elkaar heen en ik zag hoe hij zijn hand door zijn korte haren haalde. 'Zou ik ook niet doen hoor.' mompelt hij en hij kijkt me weer diep in mijn ogen aan. 'Ik ben Liam.' glimlacht hij en uit beleefdheid glimlach ik terug. Wat boeide het mij nou hoe hij heette. Ja, hij was een leuke jongen, hij was mooi en vriendelijk maar wat zou het hem uitmaken hoe ik heette.. 'Melanie.' zei ik met een vriendelijke glimlach toch maar terug. Geheel tegen mijn zin in om zo te doen, ik hield gewoon niet van vreemden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Bree Leigh Jackson
    Ik pak mijn jas en loop naar buiten. Ik voel dan plots mijn iPhone trillen. Kan je naar het park komen? X Jake Ik trek mijn wenkbrauw op. Meestal was het veel liefs of meer kusjes maar goed. Ik loop snel naar het park. Was er iets verkeerd? Ik zie Jake al staan. Hij was een prachtige verschijning. Zijn leuke zwarte haren door de war. Zijn kaaklijn en zijn blauwe ogen. Ik glimlach meteen als ik hem zie. Ik trek hem in een knuffel en druk een kus op zijn lippen. Ik kijk hem aan als ik me losmaak. 'Wat is er?' Vraag ik hem. Ik voel een twinkeling in Mijn ogen. 'We moeten praten.' Zegt hij serieus. Mijn lach verdwijnt. Dit klonk niet Goed. 'Wat is er Jake?' Vraag ik bezorgt.  'Het spijt me voor dit, maar ik maak het uit.' ik hou mijn adem in. Wat?! Mijn wereld stort langzaam in. Hoe kon hij. 'Het spijt me maar we gaan steeds meer uit elkaar. We kunnen nog steeds vrienden blijven toch?' Zegt hij toch nerveus. Ik knik. 'Tuurlijk.' mijn stem klinkt gebroken. Hij zucht en trekt me in een knuffel. Ondanks dat hij het uitmaakte liet hij wel zien dat hij nog om me gaf. Jake en ik waren vroeger namelijk beste vrienden. Ik snuif zijn geur op. Ik trek me los en geef hem een kus op de wang. 'Ik moet gaan.' Zeg ik waarna ik me omdraai. 'Ik spreek je later Jake.' Roep ik naar hem. Zodra hij echter uit zicht is en ik dus ook uit zijn zicht ben ren ik weg. Mijn ogen verblind door de tranen. Ik ga op een bankje zitten. Ik weet niet waar ik ben. Ik pak mijn mobiel uit mijn tas en sms Vicky. Jake heeft het uitgemaakt. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik begrijp het als je het druk hebt, maar heb je misschien tips? Sorry als ik tegen je aan zeik.. Xxx Bree. waarom smsde ik haar. Ze had grotere problemen. Haar depressie en haar ouders. Wat was ik voor een zeikerd. Ik voelde me op dit moment heel erg alleen ondanks dat er allemaal mensen rond me liepen. Ik probeerde mijn tranen tegen te houden, maar het gaat nogal moeilijk. Nu maar hopen dat niemand me aan zou spreken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ ik zal morgen weer reageren ik zit nu op de mobiel namelijk en dan kan ik niet goed zien hoe lang m'n posts worden]


    26 - 02 - '16

    Liam Payne

    'Melanie.' zei ze en ik knik. Melanie hé... Ik bestudeer haar houding even en heb het gelijk door. Ze probeert vriendelijk te doen maar ze heeft het niet op vreemden.. Wie wel.. Ik grinnik even zacht, 'Je houdt niet van vreemden, ik heb het al door.' lach ik. 'Later' zeg ik en sta op. Ik wil net weg lopen als Megan aan komt lopen met Jason. Ik kende hun wel... Ik wist ook dat je als loverboy niet elk meisje moest gebruiken. Je had nog een paar vrienden nodig, die kunnen altijd helpen. Zo dus ook Jason en Megan.. 'Megan, Jason!' grijns ik en geef ze beide een knuffel. Ik praat even met ze en loop dan verder. Voor ik de hoek om ga zie ik dat ze naar Melanie gaan. Zie je nou wat ik bedoel? Nu kunnen zij me helpen om haar te krijgen....


    El Diablo.

    Melanie Jones
    'Je houdt niet van vreemden, ik heb het al door. Later.' lacht hij en hij staat op. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hoe hij wegloopt en daarna een stelletje begroet. Ik kijk even goed en kan niet geloven wat ik zie. Megan en Jason.. Megan had geen tijd om met mij naar de stad te gaan, maar wel met Jason.. En ze kende die gekke Liam ook nog? Ik begon bijna aan mijn eigen verstand te twijfelen. Hij kende ze blijkbaar nog best goed ook, want hij gaf ze beide een knuffel. Nadat ze even met Liam hebben staan praten komen ze naar mij toe. 'Hey Melanie.' zegt Megan poeslief en Jason staat er met zijn domme glimlach langs. 'Hoi.' zeg ik met een neppe glimlach kortaf terug en ik klem mijn tas stevig in mijn hand. 'Sorry dat ik niet met jou mee ging, ik had Jason al zo lang niet gezien.' verontschuldigt ze zich maar ik weet dat ze het niet meent. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga maar weer eens naar huis. Veel plezier samen.' zucht ik en ik loop ze allebei voorbij, op naar huis. Naar de ruzies, de drama en het eeuwige gedoe. Soms vroeg ik me af of het ooit beter zou worden. Of ik ooit gewaardeerd kon worden en misschien zelfs iets goeds kon doen bij mijn ouders. Maar na elke ruzie vervaagde die hoop daarop een beetje, en na de laatste ruzie, was die hoop helemaal weg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    { Mijn topics. Ik reageer morgen wel, aangezien ik nu doodop ben. :') }


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (ik wacht op een reactie van Louis)

    [Sorry, druk. Ik ben aan het schrijven!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vicky Monroe
    Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak en viste hem er snel uit. 'Nieuw bericht' stond er in het scherm. Ik tikte erop en er verscheen een tekst in het scherm. Jake heeft het uitgemaakt. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik begrijp het als je het druk hebt, maar heb je misschien tips? Sorry als ik tegen je aan zeik.. Xxx Bree Ik schrok even, want ik dacht juist dat het goed ging tussen die twee. Kom je naar het winkelcentrum? xx Vicky sms'te ik haar. Ik liep ondertussen verder richting de stad. Stiekem maakte ik me wel zorgen om Bree. Ik hoopte dat ze niet te ongelukkig zou worden van haar gebroken hart. Misschien kon ik die wel helen door haar mee uit winkelen te nemen. Gewoon, als een soort therapie.


    26 - 02 - '16

    Bree Leigh Jackson
    Ik voelde gelukkig mijn mobiel trillen en pakte hem in lichtsnelgeid zo snel was ik. Er stond 'Nieuw bericht.' Ik glimlachte erdoor. Ik openende hem al. Kom je naar het winkelcentrum? xx Vicky Ik glimlachte. Gelukkig vond ze het niet erg. Ik stond op pakte mijn tas en liep naar het winkelcentrum. Mijn maskara zat nu vast op mijn min, maar het maakte ms niet uit. Vanochtend had ik echter alleen maskara opgedaan. Meer had ik niet nodig. Ik loop het winkelcentrum binnen. Ik was niet zo een winkel gek, maar het was met een vriendin en daar zei ik nooit tegen. Ik zag Vicky al staan en ik liep naar haar toe. 'Hee Vick.' Korte ik haar naam op waarna ik haar in een knuffel trok. 'Sorry als ik je stoor. Je was de eerste aan wie ik dacht.' Zeg ik een tikkeltje beschaamd terwijl ik mijn opgedroogde en overige tranen wegveeg met de palm van mijn hand.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vicky Monroe
    Ik zag dat Bree op me af kwam lopen. 'Hey Vick' zei ze mijn naam afkortend. Ik vond het altijd leuk als zij dat deed en alleen zij mocht dat doen. Als anderen dat deden konden ze een rare blik van mij verwachten. Ze gaf me een knuffel en ik knuffelde terug. 'Sorry als ik je stoor. Je was de eerste aan wie ik dacht' zei een een beetje beschaamd, haar tranen wegvegend. 'Hey, meid, het geeft echt niet hoor. Ik help je graag. Daar zijn we toch vriendinnen voor?' vroeg ik met een glimlach terwijl ik haar een schouderklopje gaf. 'We gaan nu lekker winkelen, ergens een smoothie drinken en vervolgens kunnen we nog wel een filmpje pakken. Lijkt je dat leuk?' zei ik met een glimlach.


    26 - 02 - '16

    Zayn Malik

    Na een tijdje trap ik mijn sigaret uit en kijk naar mijn Iphone. Ik had een paar berichtjes, maar negeerde de meeste. Opeens zag ik Jay staan bij de berichtjes en ik grijns even. Jay zorgde er altijd voor dat ik wat drugs had, en het was ook een goede vriend. Gast! Laten we rondhangen in het winkelcentrum! Heb niks te doen en dan kan jij chicks checken lees ik en ik lach even. Kom eraan! verstuur ik en loop naar binnen. Hij stond altijd op een vast punt, en zo ook vandaag. Bij de ijssalon dus.. Ik zucht kort en loop grijnzend naar hem toe. 'Sup.' zeg ik en ik krijg een slushee in mijn hand gedrukt. 'En, al leuke meiden gezien?' vraagt hij en ik knik lichtjes. 'Er was een blonde die voorbij liep, die was wel cute.' geef ik toe. Ik kijk hem kort aan vanachter mijn zwarte zonnebril. 'Maar ik zie wel..' mompel ik. Ik hang de zonnebril in mijn v-hals en loop verder. 'En nu, wat gaan we doen?' zeg ik en kijk hem kort aan..


    El Diablo.