• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    Begin:
    Iedereen hangt gewoon een beetje rond, dan zien de meiden de jongens ook staan (:


    El Diablo.

    [Iemand voor Melanie?]

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:20 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles
    Blijkbaar heette ze Zara, zelfs de eerste keer dat ze het tegen de jongen aan de kassa had gezegd, had ik het gehoord. Maar ze werd er precies nogal mee gepest. Mijn vermoedens werden bevestigd toen het meisje recht voor haar, haar naam nog eens moest roepen. Geen medelijden krijgen, Harry. Ik werd me terug bewust van mijn plan, toen ze haar koffie vastnam en in mijn richting stapte, naar de uitgang. Hoe dichter ze kwam, hoe mooier ze leek te worden. Het was alweer enkele weken geleden sinds mijn laatste meisje en die was lang zo mooi niet geweest. Haar donkerrode haren, waar een bruine schijn in zat, vielen perfect over haar schouders. Ze droeg een zwart T-shirt met de boodschap 'kiss me or leave me'. Dat kon straks nog wel eens van pas komen. Ik schoot vooruit, toen ze me passeerde en zoals voorspeld vloog heel de inhoud van haar beker, over haar kleren heen. "Sorry, ik had je niet gezien," mijn acteurskunsten kwamen weer bovendrijven. "Ik raap het wel even op." Ik bukte me op de beker, die ze had laten vallen, van de grond te halen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ll Bree voor Niall? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    ll Bree voor Niall? ll

    [Is goed. Bree is met Vicky naar de films en lopen nu erheen. Hij kan zayn denk ook tegenkomen aangezien die voor vicky gaat ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Ik zal zo weer even reageren. Ik had mijn telefoon verloren en er was een dik drama.. ||


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    || Ik zal zo weer even reageren. Ik had mijn telefoon verloren en er was een dik drama.. ||

    [Oke. Ik ben mijn telefoon nu ook kwijt. Letterlijk kwijt. Hij ligt vast ergens in mijn kamer en het is toch een oud ding. Ik was aan het sparen voor een nieuwe mobiel :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ En nu ga ik eten koken ^^ ]


    26 - 02 - '16

    Eline Flares

    Ik neem een slokje van mijn drinken en leun wat achterover. 'Oké, ik weet wat' Begon Louis ineens te zeggen. 'We doen een spel. Tien vragen. Om de beurt stellen we elkaar een vraag, die je móét beantwoorden. Tenzij het te persoonlijk is, om ik wil je niet kwetsen' Nog voordat ik kan antwoorden zegt hij alweer: 'Ik begin. Wat is je volledige naam?' Met zulke vragen zal het niet zo moeilijk worden. Toch besluit ik maar gewoon te antwoorden. Dit is nog maar vraag 1. Wie weet wat voor vragen hij voor mij in petto heeft. 'Nou, da's niet zo moeilijk. Eline Katherina Flares. Alleen vond ik zelf de ''Katherina'' niet mooi en niet origineel dus heb ik mijn naam veranderd in Eline Flares.' Ik glimlach liefjes en ga verder. 'Nu is het jouw beurt. Eeh... Ik wilde eigenlijk ook vragen wat jouw hele naam was, maar ik ben niet zo van het na-apen. Dan maar..... Wat is je geboortedatum?' Zo origineel ben ik zelf ook niet echt. Ik neem nog een slokje van mijn drinken en kijk vragend naar Louis.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:56 ]

    [Was eten]

    Louis William Tomlinson

    'Nou, da's niet zo moeilijk. Eline Katherina Flares' Geïnteresseerd en geboeid luisterde ik verder naar haar. 'Alleen vond ik zelf de "Katherina" niet mooi en niet origineel dus heb ik mijn naam veranderd in Eline Flares' glimlachte ze. 'Een erg mooie naam' complimenteerde ik haar, terwijl ik terug glimlachte. 'Nu is het jouw beurt. Eeh... Ik wilde eigenlijk ook vragen wat jouw hele naam was, maar ik ben niet zo van het na-apen. Dan maar..... Wat is je geboortedatum?' vroeg ze, waarbij ik een grinnik niet kon onderdrukken. 'Louis William Tomlinson, en ik ben geboren op vierentwintig december, 1991' beantwoordde ik haar vraag. 'Heb je een relatie?' vroeg ik onschuldig aan Eline. Ik kon toch moeilijk wat doen als ze al een vriendje had. Maar die zou ik wel wegwerken. Mijn doel was en bleef op dit meisje gevestigd, het maakte niet uit wat er in de weg stond. Oprecht nieuwsgierig keek ik haar aan, met enkel een glimlachje en een vrolijke twinkeling in mijn ogen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Als Zayn ook even reageert kan ik een hele lange post maken c: ]


    26 - 02 - '16


    Zara Ava Gordon.
    Outfit.

    Ik likte lichtjes over mijn lippen en keek nogmaals rond. Ik wist niet of het aan mij lag of niet, maar van zodra ik mijn warme koffie over mij kreeg rolde een kleine gil over mijn lippen. "Sorry, ik had je niet gezien". Ik keek naar de jongen voor mij, "Ik raap het wel even op". Hij bukte zich om de beker op te rapen. Hij had bruin gekruld haar, groene ogen, voor zover ik had kunnen zien, en was zeker het soort jongen dat niet op meisjes als mij afkwam om te praten. Ik keek even naar mijn T-shirt die alles had moeten opvangen en zuchtte. Geweldig, ik moest die T-shirt wel uit doen als ik niet wou dat ik naar koffie stonk. Een zachte zucht rolde over mijn lippen waarna ik mijn haren bekeek. Die, en mijn broek, waren gelukkig nog altijd droog. Ik zette mijn muts terug wat beter op mijn hoofd, "Maakt niet uit, ik lette niet op".

    Zayn Malik

    Ik kijk de twee meiden grijnzend na en kijk dan grijnzend naar Jay. 'Ik weet wat je denkt.' grijns ik en ik knik. 'Ze zijn moeilijk... Maar je kent Niall en mij wel. We krijgen ze altijd.' grijns ik. Ik drink mijn slushee op en gooi hem weg. 'Nou...Wat gaan we doen?' vraagt Jay en ik haal mijn schouders op. Nando!! Ik heb je nodig... stuur ik naar Niall en ik grijns kort. 'Moet jij nog draaien vanavond?' vraagt Jay terwijl we de hoek omlopen. Ik weet wat hij bedoeld, het is vrijdag. Op vrijdag, zaterdag en zondag draaide ik altijd in Club "The Midnight Rose". Het was een 21+ club, ik ben 20. Maar ik kom er makkelijk in. Het is er wel leuk hoor. Veel drank, over drugs zeiken ze niet echt, meisjes in superhotte, korte jurkjes, en gespierde jongens die te grappig zijn... 'Tuurlijk moet ik draaien egghead, het is vrijdag.' grijns ik..


    El Diablo.

    Eline Flares
    Ik vond het fijn om iemand bij me te hebben die naar me kon luisteren. Het is iets heel anders dan ik eigenlijk gewend ben, maar het bevalt me wel. 'Louis William Tomlinson, en ik ben geboren op vierentwintig december, 1991' antwoordde hij. Ik schonk hem een dankbare glimlach en hij gaf mij een nieuwe vraag. 'Heb je een relatie?' Eerlijk en oprecht gaf ik antwoord. 'Nee, op dit moment niet nee. Nu is het weer jou beurt.' Ik hoopte dat er dit keer wel een goede vraag in me opkwam, maar niet dus. Ik neem nog een slokje van mijn drinken. Ik vind het wel lekker. 'Hoe heette dit drankje ook alweer?' Ik had het zelf nog nooit eerder gehad, maar ik vond het smaken naar meer. Ik kon het alleen niet bestellen als ik de naam niet wist.

    Vicky Monroe
    'Dat was awkward en vaag' zei Bree grinnikend. 'I totally agree' begon ik terwijl ik het laatste restje van mijn smoothie opdronk. 'Ze waren zóó opdringerig! Het leek wel of ze met ons aan het flirten waren en dat is wel het laatste wat ik wil. Ik voelde me ook totaal niet goed bij hem enzo' vervolgde. Ik gooide mijn smoothie beker van plastic met een boogje in de dichtstbijzijnde prullenbak. 'Wat voor film zullen we eigenlijk gaan kijken? Ik heb gehoord dat Valentino een hele goede film is.' zei ik terwijl ik even achterom keek of ik de jongens nog zag. 'Godzijdank ze zijn weg' mompelde ik. 'Ik zag een van die jongens ook al vanochtend. Er hing een gigantische walm rokerslucht om hem heen en als ik van iets walg, zijn het wel rokers. Wat jij?'


    26 - 02 - '16

    Louis William Tomlinson

    'Nee, op dit moment niet nee. Nu is het weer jou beurt' glimlachte ze. Perfect. 'Hoe heette dit drankje ook alweer?' vroeg ze, waarbij ik moest lachen. 'Dat is een Java Chip, mijn favoriete koffie van Starbucks' grijnsde ik. Ik zocht in mijn gedachten naar een nieuwe vraag. Ondertussen waren er al drie vragen voorbij, nog zeven te gaan. Aangezien mijn brein niet bepaald wilde meewerken en protesteerde tegen de gedachtes, besloot ik maar gewoon de eerste beste vraag die in me op kwam aan Eline te stellen. 'Heb je nog broers of zussen?' vroeg ik haar. Ik schonk haar een vrolijke, opgewekte lach en nam zelf ook nog een slokje van mijn Java Chip.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."