• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    Begin:
    Iedereen hangt gewoon een beetje rond, dan zien de meiden de jongens ook staan (:


    El Diablo.

    Eline Flares

    Ik sta op en niet veel later voel ik een hand op mijn schouder. Ik voel hoe ik warmer word vanbinnen. 'Is het erg als ik meeloop? Ik heb nog niet gegeten' Dat had ik niet verwacht van hem. Hij haalt zijn hand weer van mijn schouder glijden en zegt: 'Als je het liever niet hebt, snap ik dat wel. Ik zelf zou ook niet zomaar een vreemde mee laten lopen'. Ik kijk hem in zijn ogen. Nadat hij zoiets gezegd heeft gezegd kun je toch niet nee zeggen? Ik schenk hem een glimlach en zeg: 'Natuurlijk wil ik dat je mee gaat.' Ik kijk even om me heen. 'Eeh, waar gaan we eten?' misschien klinkt het wat opdringerig maar ik kan niet veel langer wachten.

    (sorry dat het zo kort is)

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:54 ]

    [Ik ga even een potje League of Legends doen, die duren al snel meer dan een halfuur, dus ik kijk wanneer ik weer kan reageren. Ik moet nu namelijk iets hebben dat me afleid van de maagpijn :c ]


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    [Ik ga even een potje League of Legends doen, die duren al snel meer dan een halfuur, dus ik kijk wanneer ik weer kan reageren. Ik moet nu namelijk iets hebben dat me afleid van de maagpijn :c ]

    [Beterschap ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb ook erg korte stukjes, haha. Maar ik zit op mijn iPod en ondertussen moet ik aan een pianostuk werken, en een liedje op de gitaar leren]

    Louis William Tomlinson

    'Natuurlijk wil ik dat je mee gaat' glimlachte ze. 'Mooi' glimlachte ik terug. Eline's ogen schoten even heen en weer, en ze keek even om haar heen. 'Eeh, waar gaan we eten?' vroeg ze. Ik stelde wel wat makkelijks voor, om dat was pas het begin. 'Misschien wat halen bij Starbucks?' stelde ik voor. Zelf had ik wel zin in koffie en een broodje, of een muffin. 'Op mijn kosten, natuurlijk' zei ik er achteraan. 'Of wil je ergens anders heen?' vroeg ik haar met een glimlach. Hopelijk vertelde Eline makkelijk over haarzelf, dat zou het een stuk makkelijker maken. Maar anders zou ik er toch wel achter komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eline Flares

    'Misschien wat halen bij Starbucks?' Zegt Louis. Nog voordat ik kon antwoorden zeg hij erachteraan: 'Op mijn kosten, natuurlijk' een echte gentleman zie ik wel. 'Of wil je ergens anders heen?' 'Nee, nee! Ik zou het leuk vinden om naar de Starbucks te gaan. Die kant op dan maar?' Zeg ik. Normaal praat ik niet zoveel en zo snel. Maar ja, normaal komt er ook niet een jongen naast me zitten die plots een gesprek begint dus waarom ook niet? Zouden mijn ouders dit wel goed vinden? Kom op El', niet aan je ouders denken. Deze dag moet niet verpest worden. Louis en ik lopen met een rustig tempo naar de Starbucks. Ik weet niks te zeggen en staar naar de lucht. Naar de wolken die langzaam wegwaaien en naar de vogels die in een V vorm vliegen. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.

    [Was even naar de bakker]

    Louis William Tomlinson

    'Nee, nee! Ik zou het leuk vinden om naar de Starbucks te gaan. Die kant op dan maar?' vroeg ze. Ik knikte en liep naast haar, in de richting naar Starbucks. Er hing een stilte om ons heen, waarbij ik enkel glimlachte. Terwijl we liepen, bekeek ik Eline nog eens en nam haar goed in me op. 'Je hebt echt prachtige ogen' bewonderde ik haar. Ondertussen kwamen we aan bij Starbucks, waar ik de deur voor Eline openhield en vervolgens er achteraan te lopen. Er was een kleine rij, die al snel weg was waardoor wij aan de beurt waren. 'Voor mij een muffin en een Java Chip' besloot ik en vragend keek ik naar Eline, met nog altijd de vertrouwde glimlach op mijn gezicht. 'Wat wil jij?' vroeg ik aan haar, terwijl ik uit mijn zak mijn portomennee haalde en er wat geld uithaalde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( ik weet niet zeker of ik vandaag nog kan posten)

    Eline Flares
    'Je hebt echt prachtige ogen' Zegt Louis. IK smelt helemaal van deze woorden. Nog nooit heeft iemand zoiets tegen mij gezegd. Al snel kwamen we bij de Starbucks aan waar Louis de deur voor me openhoud. Ik geef hem een kort knikje en we lopen naar binnen. Na de lange rij zijn wij eindelijk aan de beurt.'Voor mij een muffin en een Java Chip' klinkt er uit Louis' mond. 'Wat wil jij?' 'Eeh, doe maar hetzelfde.' Mijn gedachten zijn helemaal niet meer bij het eten, maar bij Louis. Hij is zo aardig voor me. Ik zie hoe hij afrekent en samen lopen we naar een tafeltje.

    Louis William Tomlinson

    Ik ging tegenover Eline aan het tafeltje zitten en nam een slokje van mijn Java Chip. 'Oké, ik weet wat' begon ik. 'We doen een spel. Tien vragen. Om de beurt stellen we elkaar een vraag, die je móét beantwoorden. Tenzij het te persoonlijk is, om ik wil je niet kwetsen' stelde ik voor. 'Ik begin' grijnsde ik naar haar. Een goede manier om Eline beter te leren kennen. 'Wat is je volledige naam?' vroeg ik haar, terwijl ik een scheve glimlach opzette. Ondertussen nam ik voor de tweede keer een slok, en keek afwachtend naar Eline.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik hou de twee meisjes scherp in de gaten. Die blonde vond ik wel leuk, dus die zou van mij worden.. De brunette daarentegen was echt iets voor Niall.. Maar ze was niet lelijk hoor.. Ik luister even naar wat ze zeggen, en grijns kort. 'Jay, meekomen.' sis ik zacht en loop naar de twee meiden toe. 'De bios hé? Ik raad je elke film aan behalve The Host.' zeg ik en laat even mijn tandpasta smile zien. Mijn lach was een van de dingen die je zo aan me kon herkennen. Blinkend witte tanden en mijn tong die tegen mijn tanden aan drukt. De "Dream Smile" volgens sommigen.. Ik kijk naar de man en hoor nog net wat de blonde wil. 'Doe voor mijn vriend en mij nog maar twee slushees, alle vier de drankjes op mijn kosten.' glimlach ik en betaal snel zonder dat de meiden kunnen protesteren.. 'Ik ben Zayn trouwens, en dit is Jay.' glimlach ik vriendelijk...


    El Diablo.

    Harry Styles

    Ik wil net de deur achter me dicht trekken, om wat te eten te halen, wanneer ik mijn mobiel in mijn broekzak voel trillen. Geërgerd vis ik het ding uit mijn zak en open het berichtje. Zayn heeft wat voor me gevonden zo te zien. Ik bekijk snel even de foto die erbij zit en een grijns siert mijn lippen. Ze zag er niet verkeerd uit, zoveel was zeker. Snel typ ik een berichtje terug. 'Thanks man, ik kom zo.' Daarna stop ik mijn mobiel terug weg en ga op weg. De Starbucks is niet heel ver, met een beetje geluk zou ik nog op tijd zijn. Ik stap aan een goed tempo door en een paar minuten later sta ik voor de Starbucks. Van Zayn is al geen spoor meer, die is vast al op zoek naar een gepast meisje voor hem. Nonchalant leun ik tegen de deur, denken hoe ik dit het best kan aanpakken. Ik kan nu naar binnen gaan, maar er staan alweer zo'n vijf mensen achter haar, dus dan mis ik haar sowieso. Best dat ik gewoon wacht tot ze buitenkomt, dan "toevallig" tegen haar opbotst en dan verplicht ben haar een nieuwe koffie te betalen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Zara Ava Gordon.
    Outfit.

    Na een eeuwigheid in de rij te hebben staan wachten was het eindelijk mijn buurt. Ik bestelde mijn gewoonlijke koffie en keek even rond.
    "Op welke naam ?". Ik keek naar de jongen achter de toog, "Zara" "Wat ?". Ik sloeg mijn ogen neer en haalde diep adem, "Zara" herhaalde ik, ditmaal iets luider. Hij schreef mijn naam op, verkeerd wel want hij was niet zo slim, en gebaarde dat ik opzij mocht stappen. Hij deed net alsof ik hier voor de eerste keer kwam. Ik haalde mijn vingers door het einde van mijn lokken en keek even rond. Mijn donkerbruine ogen gleden over de gehele winkel, tot ik iemand mijn naam hoorde roepen, ook al stond ik recht voor het meisje haar neus. Zo typisch. Ik nam mijn koffie aan wrong me tussen de mensen naar de uitgang.

    Vicky Monroe
    We liepen richting de kleine zaak waar we de smoothies zouden halen. Het was niet druk. Alleen de winkeleigenaar en jongens waren er aanwezig. Bree liep gelijk richting de balie en ik volgde. 'Een aardbei-banaan-sinaasappel smoothie graag' zei Bree. Ze pakte haar portomonee en mijn blik was gelijk op de man gericht die de smooties maakte. 'En wat wil jij? Ik betaal vandaag aangezien ik zonder jou nog steeds loner op een bankje zou zitten.' zei Bree tegen me. Ik aarzelde even. 'Doe mij maar een aardbei-banaan smoothie' zei ik glimlachend. De man maakte beide smoothies klaar en ik pakte de mijne. 'En naar welke films zullen we zo eigenlijk gaan?' vroeg Bree nieuwsgierig. Ik glimlachte. 'Wat dacht je van een actiefilm, of een goede romantische komedie?' Ik voelde dat er ogen in mijn rug prikten. 'Volgens mij worden we bekeken' mompelde ik onhoorbaar. 'De bios hé? Ik raad je elke film aan behalve The Host' zei de jongen uit het niets. Een beetje van mijn stuk gebracht staarde ik hem aan. Waar bemoeide hij zich mee? Hij liet zijn glimlach zien, die was stralend wit. Schijnbaar was hij er erg trots op. 'Doe voor mijn vriend en mee nog maar twee slushees, alle vier de drankjes op mijn kosten' hij glimlachte snel en voor ik iets kon uitbrengen had hij al betaald. 'Eh, bedankt hoor' mompelde ik lichtelijk in de war. 'Ik ben Zayn en dit is Jay' glimlachte hij vriendelijk. 'Ik ben Vicky,' zei ik, 'en dit is Bree' zei ik terwijl ik Bree een schouderklopje gaf.


    26 - 02 - '16

    Zayn Malik

    Ik zag dat de blonde me even aanstaarde en ik glimlach vriendelijk. 'Eh, bedankt hoor' mompelt ze nadat ik had betaald en ik kijk haar aan. 'No problemo.' glimlach ik, en laat mijn blik kort over haar gezicht vallen. Mhm, pretty face... 'Ik ben Vicky,' zei ze en ik knik even. Vicky dus.. 'en dit is Bree' zei ze vervolgens terwijl ze de ander een schouderklopje gaf. Ik knik weer even. 'Vicky en Bree...' mompel ik terwijl mijn glimlach op mijn gezicht blijft staan. 'Mooie namen hoor.' glimlach ik, en zie dat de drankjes klaar zijn. 'En hier zijn de drankjes.' zeg ik en glimlach weer vriendelijk. Ik geef hun smoothies aan en neem een slok van mijn slushee....


    El Diablo.

    Vicky Monroe
    'Mooie namen hoor' zei Zayn nadat hij wat mompelde dat ik totaal niet kon verstaan. 'Dankje' zei ik en ik liet op mijn beurt mijn glimlach eens zien. Ik pakte het drankje aan van Zayn en dronk er wat van. Ik glimlachte naar Bree. 'Wat zou het leven zijn zonder smoothies...' zuchtte ik. Ik nam nog een paar slokjes. 'Zullen we dan maar?' vroeg ik aan Bree. Ik wou namelijk maar wat graag met haar naar de bioscoop en die jongens drongen zich een beetje aan ons op. Iets dat ik totaal niet prettig vond en daarom wou ik eigenlijk zo snel mogelijk weg van hier. 'We gaan bij de bioscoop wel kijken naar welke film we gaan, oke?' zei ik. Ik voelde me namelijk totaal niet op mijn gemak bij deze jongens. Ik voelde me eigenlijk überhaupt niet op mijn gemak bij jongens.


    26 - 02 - '16

    Bree Leigh Jackson
    Ze bestelt en ik Wacht op onze drankjes. 'Wat dacht je van een actiefilm, of een goede romantische komedie?' Vraagt ze. 'Ik heb wel zin in een actiefilm eigenlijk. Ik ben helemaal klaar met romantiek, maar een komedie is ook goed.' Zeg ik glimlachend tegen haar. 'Volgens mij worden we bekeken.' Hoor ik heel zachtjes uit Vicky haar mond komen. Ook deels omdat ik goed kon liplezen. Ze had gelijk ik zag wazig twee jongens op ons afkomen. 'De bios hé? Ik raad je elke film aan behalve The Host' Zegt een jongen met een zwarte kuif en een andere jongen staat naast hem. Ze waren beide best knap maar voor de rest niets. Ik had eigenlijk wel zin in Die hard. 'Doe voor mijn vriend en mee nog maar twee slushees, alle vier de drankjes op mijn kosten' Hij betaalde voor ik het kon doen en het liet me met mijnogen rollen. Ik was niet zo aanhankelijk ik kon zelf dingen betalen. 'Ik ben Zayn en dit is Jay' glimlachte hij vriendelijk. 'Ik ben Vicky,' zei Vick, 'en dit is Bree' stelt ze mij voor. Ik liet een zache grinnik horen. Jay Bree. Dat rijmde. O god ik klonk nu echt heel erg dronken ofzo. Lachen om niets. Ik kon mezelf wel face palmen. Ik voelde een schouderklopje en toverde een glimlach op mijn gezicht. 'Jep dat zijn wij.' Zeg ik waarna ik mijn portomonee in mijn tas doe. Ik kon namelijk moeilijk betalen voor niets. Hij gaf ons onze Smoothies en ik dronk er meteen een teug uit. O god. De goddelijkheid. 'Wat zou het leven zijn zonder smoothies...' ik maak een instemmend geluidje. 'Zullen we dan maar?' vroeg Vicky opeens. Ik begreep het ik wist wat zij van jongens vond. Te opdringerig dit en ik was het er mee eens. 'Ja is goed dan hebben we tijd genoeg om een leuke film uit te zoeken.' Zeg ik met een glimlach rond mijn lippen. . 'We gaan bij de bioscoop wel kijken naar welke film we gaan, oke?' ik knik. Ik haak mijn arm door die van haar. 'Tot misschien ooit.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik ons omdraai en met Vicky wegloop. Zodra ze uit het zicht zijn en ons niet kunnen horen kijk ik Vicky aan. 'Dat was akward en vaag.' Zeg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break