• Lieve praatjes, mooie cadeautjes en een goed uiterlijk.. Dat is het enige wat loverboys nodig hebben om meisjes in te kunnen palmen. Het is makkelijk voor ze, ze hoeven alleen maar een onzeker meisje te vinden en het kan beginnen. Eerst het vertrouwen winnen.. vervolgens een relatie aangaan gevuld met prachtige, dure cadeaus.. Maar dan komt het verschrikkelijke deel, je moet het terug betalen.. Waar je natuurlijk lang niet het geld voor hebt. Je weet maar al te goed wat er dan gaat gebeuren... Maar trap jij in de spelletjes van deze jongens? Laat jij je gek maken door hun lieve kant? Misschien wel.. Misschien niet.. Maar één ding is zeker... Ben je eenmaal in hun macht... Dan kom je er niet meer uit.....


    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Harry Edward Styles - Melieke
    - Niall James Horan - Damnbieber
    - Liam James Payne - Malino
    - Louis William Tomlinson - Blog

    Meisjes:
    - Meisje van Zayn - Vicky Monroe = Pantheon
    - Meisje van Harry - Zara Ava Gordon = Lifeisajoke
    - Meisje van Niall - Bree Leigh Jackson = HurtedHeart
    - Meisje van Liam - Melanie Jones = Depay
    - Meisje van Louis - Eline Flares = BluePassion

    Regels:
    - 3-4 regels schrijven!
    - Denk goed na als je meedoet! Ik wil geen mensen die in het eerste topic al stoppen!
    - Maximaal 2 personages p.p
    - 16+ mag
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - OOC tussen haakjes!
    - Geen perfecte personages!
    - Dit is geen sneltrein RPG! Zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Alleen ik open de topics! Behalve als ik offline ben, maar stuur me dan een linkje!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    Begin:
    Iedereen hangt gewoon een beetje rond, dan zien de meiden de jongens ook staan (:


    El Diablo.

    [Ik laat ze wel naar de club gaan @Malino]
    Bree Leigh Jackson
    Ik knik. 'Valentino klinkt leuk en i Agree. Ze stonken naar de rook.' Knik ik. Ik trek haar mee naar de bios en kijk naar de tijden. O god nee. Valentino draaide al de laatste. Alleen nog Oz the great and powerfull. Les miserables, maar dat was romantiek liever niet dus en als laatste hadden we nog Mama, maar die hadden we al gezien. Damn it. Valentino draaide pas een kwatier, maar nu binnen gaan zou ook niet leuk zijn. Dan miste we teveel. 'valentino is al bezig en de rest van de films zijn niet leuk.' Zeg ik beteuterd. 'Wat kunnen we doen....' Zeg ik nadenkend en meer tegen mezelf dan tegen Vicky. 'We kunnen naar de club gaan even alles vergeten?' Stek ik voor. Vicky kennende zal ze vast wel meegaan ze hield zelf ook wel van stappen en dat was voor mij perfect op Jake uit mijn hoofd te halen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vicky Monroe
    'Valentine klinkt leuk en I agree. Ze stonken naar rook' Bree knikte. Ze trok me mee richting de bioscoop en keek naar de tijden. 'Valentino is al bezig en de rest van de films zijn niet leuk' zei ze beteuterd. Ik knikte peinzend. 'Je hebt gelijk' zei ik, ook beteuterd. 'Wat kunnen we nu doen?' zei ze nadenkend. Ze leek het meer tegen zichzelf te zeggen dan tegen mij, maar dat vond ik niet erg. Ik was namelijk ook zo'n beetje 24/7 in mezelf aan het mompelen. 'We kunnen naar de club gaan en alles vergeten?' stelde ze hardop voor. Ik knikte. 'Dat is een goed idee. Dan kan ik gelijk die engerds vergeten en een lekker drankje drinken samen. Wie weet maken we nog leuke vrienden?' zei ik vrolijk. Ik haakte mijn arm in de hare en samen liepen we naar de club.


    26 - 02 - '16

    Bree Leigh Jackson
    'Dat is een goed idee. Dan kan ik gelijk die engerds vergeten en een lekker drankje drinken samen. Wie weet maken we nog leuke vrienden?' zegt ze en ik knik. Ze haakt haar arm in de mijne en we lopen weg het winkel centrum uit. 'We hebben Red Passion, maar vanavond hebben ze daar strip avond. We kunnen naar The Midnight Rose gaan. Daar hebben ze wat meer manieren omdat het 21+ is en ik ken daar een uitsmijter dus die laat ons er wel in.' Zeg ik met een kleine grijns rond mijn lippen. Ik keek even kort naar mijn kleding. Een mooie skinny jeans en een leuk topje daarbij lekkere vans en mijn leren jack en mijn grote tas. Altijd leuk stond het. Mijn topje was een legerprint en ik had altijd als ikchet koud had een dunner leger jasje van mijn broer die in het leger zat. Dan had ik altijd wat van hem bij me. Ik kijk Vicky aan. Zu ze willen naar the midnight rose?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles

    Ze zat blijkbaar nog het meest van allemaal in met haar T-shirt, die echt helemaal onder de koffie zat. "Maakt niet uit, ik lette niet op," zei ze. "Nee, het is echt volledig mijn schuld. Kom, ik betaal je snel een nieuwe." Ik trok haar ietwat dwingend terug de winkel mee in en vroeg toen: "Je hebt je toch niet verbrand? Hete koffie kan gevaarlijk zijn, heb ik ervaring mee." Ik moest grijnzen bij de herinnering. Terwijl ik mijn beurt afwachtte, liet ik mijn blik nog eens over haar lichaam glijden. Haar ogen waren heel erg donker van kleur en pasten precies bij haar haarkleur. Ik merkte nu pas dat haar bh duidelijk werd doordat haar T-shirt nat geworden was. Lang kon ik mijn ogen echter de kost niet geven, want de jongen achter de bar stond geërgerd te wachten tot ik zou bestellen. "Deze, tweemaal," zei ik verveeld.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Zara Ava Gordon.
    Outfit.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op waarna ik mijn schouders ophaalde. Oke dan, iemand de winkel terug insleuren was ook een manier om te zeggen dat je erop stond om mij een nieuwe koffie te betalen ook al was het deels mijn schuld. Ik voelde zijn blik op mijn lichaan branden terwijl we in de rij stonden maar ik lette er niet op. Hij was nu vast gewoon aan het lachen dat hij 1 van mijn beste T-shirts totaal had verpest. Ik likte over mijn lippen nadat hij verveeld had gezegd wat hij nodig vond. Eigenlijk was dit best wel cliché niet ? Jongen botst tegen meisje, meisje morst koffie, jongen betaalt nieuwe koffie en ze krijgen kinderen. Wel, ik geloof niet in sprookjes, zeker niet meer nadat mijn zus zelfmoord had gepleegd door pesterijen dat ze lelijk en dik was terwijl ze echt een mooi slank meisje was. Ik nam de koffie aan en keek er ietwat verlegen naar. Ik keek op naar de onbekende jongen, "Uh, dank je". Nee beter kon ik niet tegen een vreemde, sorry.

    Eline Flares
    'Dat is een Java Chip, mijn favoriete koffie van Starbucks' Zei Louis, Dat snap ik best, want het is echt heerlijk. Ik zou er zo 5 van achterover kunnen gooien. Ik kijk Louis vragend aan, omdat hij nu aan de beurt is om een vraag te stellen. Niet veel later zei hij: 'Heb je nog broers of zussen?' Hij schonk me een glimlach. Vreemd, elke keer al hij lacht voelt het vertrouwd maar nu voel ik iets anders. Iets vreemds. Ik vertrouw het niet helemaal. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, dus ik schenk er weinig aandacht aan.
    Ik ben zo in mijn gedachten dat ik vergeet om te antwoorden. 'O, sorry. Eeh ja, ik heb een klein zusje van 5. Ik houd echt veel van haar en ik zou er dan ook alles aan doen om haar niks te laten overkomen.' Ik voel de tranen al opborrelen. Snel kijk ik naar de grond. Ik adem even diep in en uit en weet mijn tranen gelukkig in bedwang te houden.

    Louis William Tomlinson

    'O, sorry. Eeh ja, ik heb een klein zusje van 5. Ik houd echt veel van haar en ik zou er dan ook alles aan doen om haar niks te laten overkomen' Ze keek naar de grond, waarbij ik zag dat ze het moeilijk had. Al gelijk sprong ik op en liep ik naar Eline toe, om mijn armen om haar heen te slaan. 'Het spijt me, echt waar' knikte ik. 'Ik weet precies hoe je -je voelt. Zelf heb ik vier zusjes, en ik heb echt alles voor hun over' zei ik, haar volkomen begrijpend. Natuurlijk loog ik voor de helft, maar ik begreep Eline volledig. Mijn zusjes waren ook alles voor mij. Charlotte, Felicite, en natuurlijk niet te vergeten de tweeling Daisy en Phoebe. 'Maar ik weet zeker dat haar niks zal overkomen, met zo'n geweldige zus' glimlachte ik, waarna ik Eline weer losliet. Sommigen mensen keken me even raar aan, wat me niet bepaald boeide. Ik liep terug en ging weer zitten, waar ik me weer omdraaide naar Eline.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 9:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eline Flares
    Terwijl Louis zijn armen om mij heen slaat zegt hij: 'Het spijt me, echt waar. Ik weet precies hoe je -je voelt. Zelf heb ik vier zusjes, en ik heb echt alles voor hun over' Zijn armen voelen vertrouwd en warm, maar niet veel later laat Louis me weer los. 'Maar ik weet zeker dat haar niks zal overkomen, met zo'n geweldige zus' Een zacht lachje kwam tevoorschijn bij mij. Hij doet wel zijn best om mij op mijn gemak te stellen, dat is zeker. Alleen vertrouw ik hem niet helemaal voor het hele verhaal. Ik heb namelijk nog een zusje. Nou ja, dat had ik. Ze is omgekomen omdat ze als baby verkeerde medicijnen kreeg. Een jaar later werd Amber geboren. Mijn zusje van 5. 'Ik wil aan iets anders denken op dit moment.' Zeg ik terwijl ik Louis in zijn ogen kijk. 'Wat is je lievelingseten?' Zeg ik. Ik was toch aan de beurt om een vraag te stellen?

    [@Malino, waar is Liam ergens, dan kan ik wat met Melanie haha!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Haha, ik laat hem wel bij Zayn en Jay staan dan XD Die staan momenteel bij Jay's sportauto xd ]


    El Diablo.

    Harry Styles

    "Graag gedaan," antwoordde ik glimlachend, waarna ik mijn eigen koffie aannam en de jongen aan de kassa het gepaste geld betaalde. "Ik hoop dat de vlekken uit je T-shirt gaan," vervolgde ik, haar natte kledij aankijkend. "Heb je wat te doen? Anders zou ik je willen vragen of je 'm niet met mij wilde opdrinken. Ik ben Harry," vervolgde ik, terwijl ik mijn hand naar haar uitstek. Precies op dat moment zag ik het kettinkje rond haar hals. Zou ze gelovig zijn? Waarvoor zou dat kruisje anders dienen? Ik besloot het haar straks te vragen. Ik moest haar aan de praat houden, zodat ik straks tenminste haar nummer zou hebben.

    {Ik ga er vanuit dat ze dat kettinkje van haar zus nu ook draagt? (: }


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    [Haha, ja, altijd (':]
    Zara Ava Gordon.
    Outfit.

    "Graag gedaan" antwoordde hij glimlachend. Hij nam zijn eigen koffie aan en betaalde de jongen achter de bar. Was ik er nu vanaf of moest ik blijven staan ? Het was niet dat ik dit soort dingen gewoon was of zo.
    "Ik hoop dat de vlekken uit je T-shirt gaan" zei hij, naar mijn natte kleding kijkend. Ik keek even naar onderen en trok de zoom van mijn shirt wat naar voren omdat het enorm plakte en ik daar niet van hield.
    "Waarschijnlijk niet, maar trek het je niet aan, ik vind wel een andere". Waarschijnlijk vond ik geen andere meer, maar ik wou hem geen schuldgevoel geven. "Heb je wat te doen ? Anders zou ik je willen vragen of je 'm niet met mij wilde opdrinken. Ik ben Harry". Hij stak zijn hand uit waardoor mijn blik er automatisch naar ging. Oké, dus ik stond te praten met een vreemde die mij net een nieuwe koffie had betaald. Bleef ik vriendelijk en zei ik ja dan had ik er misschien een nieuwe vriend bij of hij ontvoerde me en ik ging de buitenwereld nooit meer zien. Laten we het er eens op wagen.
    "Wel, ik wachtte eigenlijk op een vriendin, maar ik weet zeker dat het haar nog een uur kost om hier te raken" antwoordde ik dan maar. Ik legde mijn veel kleinere hand in zijn, nog steeds, uitgestoken hand, "Zara".

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 14:31 ]

    Harry Styles

    "Ik wil je wel een nieuwe betalen, mijn ouders kunnen best wat geld missen." Hup, twee leugens in één zin. Ik had allereerst al een jaar geen contact meer met mijn ouders, en ik dacht niet dat ze door hun kleine schoenenwinkeltje al rijk waren geworden. "Wel, ik wachtte eigenlijk op een vriendin, maar ik weet zeker dat het haar nog een uur kost om hier te raken." Ik lachte even en zei: "Oh, dat ken ik." "Zara". Ik wilde bijna zeggen dat ik dat wist, maar besefte dan dat ik zo door de mand zou vallen. "Dat is een mooie naam," antwoordde ik, terwijl ik haar hand schudde. "Zullen we daar gaan zitten?" vroeg ik, wijzend naar een nogal afgelegen tafeltje in de hoek.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Zara Ava Gordon.
    Outfit.

    Ik maakte mijn hand los en knikte, "Mij goed". Ik likte kort over mijn lippen en ging aan het tafeltje zitten die hij had aangeduid. Ik zakte neer op 1 van de stoelen en legde mijn rood-bruine lokken over mijn schouders. Mijn tanden beten zich vast in mijn onderlip terwijl ik met mijn donkerbruine ogen zijn handelingen volgde toen hij neerzakte op zijn stoel. Mijn kleine handen sloten zich om mijn warme beker. Ik sloeg mijn ogen kort neer en haalde zachtjes adem. Lag het aan mij of werd dit een beetje awkward ? Mijn T-shirt plakte nog altijd enorm. Oh wacht, hij had daar iets over gevraagd.
    "Oh, juist, vergeten" mompelde ik, "Het is niet nodig om een nieuwe te kopen, je hebt al koffie gekocht, meer dan genoeg". Ik lachte ietwat verlegen mijn witte tanden bloot en keek daarna weer naar mijn beker met koffie.

    Vicky Monroe
    'We hebben Red Passion, maar daar hebben ze een strip avond. We kunnen naar Midnight Rose gaan. Daar hebben ze wat meer manieren, omdat het 21+ is en ik ken daar een uitsmijter dus die laat ons er wel in' zei Bree met een kleine grijns rond haar lippen. Ze keek even naar haar kleding. 'Je ziet er heus wel leuk genoeg uit' zei ik vriendelijk. Ze keek me even aan met een vragende blik. 'Maar natuurlijk wil ik naar Midnight Rose! Ik heb heel veel over die club gehoord. Hij schijnt heel gezellig te zijn' zei ik met een glimlach. 'Zullen we maar gaan dan?' vroeg ik vervolgens. Ook ik keek even naar mijn kleding. Vrij simpel, maar toch stijlvol. Het kon er mee door. Ik haakte mijn arm in de hare en we liepen naar de Midnight Rose toe. Toen ik de uitsmijter zag staan kreeg ik even een brok in mijn keel, die ik snel weg slikte. Wat een reus van een vent..

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 21:02 ]


    26 - 02 - '16