• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik hou echt van romantische comedies maar op het einde voel ik me altijd zo alleen. Pfft, ik ben echt wanhopig.

Travel far enough, you'll meet yourself

Ugh, stom stuk hypocriet. Stop met liegen en zeg gewoon waarom je ermee kapt in plaats van smoesjes te bedenken.

Your make-up is terrible

Off to bed. Good night, Q.

† Love? I want to sleep.

Kotsen om half 3 's nachts terwijl je alles er al uitgekotst hebt, yaaaay.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Ik wil gewoon echt iemand die me een knuffel geeft wanneer ik het nodig heb.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Meh, het is nog steeds niet over. :l

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

I swear to whatever abomination of our fears and fantasy is up there, one day I'll wrap my hands around your throat and slowly squeeze the life out of you. And nobody will ever know it was me.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Roane schreef:
    I swear to whatever abomination of our fears and fantasy is up there, one day I'll wrap my hands around your throat and slowly squeeze the life out of you. And nobody will ever know it was me.

Oeh, dat klinkt heel bekend.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

"Een normale verkoudheid", ja vast.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Mijn buik doet nog steeds pijn X__x

26 - 02 - '16

Nou mijn vriend kwam vandaag om 8 uur 's ochtends thuis ipv 3 uur 's nachts ._. Dus nu ligt ie nog heerlijk te slapen en ik moet me klaarmaken om te gaan werken. Wel irritant om zo stil te doen :'D

-

Als ik doodga, laat die gozer me sowieso dood liggen. -.-

Take me to wonderland

Ik ga zo kotsen. En ik heb een vieze keelsnoepjessmaak in mijn mond. Ik weet niet welke ik vervelender vind.

i put the fun in funeral

Alyssum schreef:
    Ik wil gewoon echt iemand die me een knuffel geeft wanneer ik het nodig heb.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

K, ik hoop dat je snel beter wordt ):

So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.