• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ach schatje, hou maar in je hoofd dat het tijdelijk is... Het komt allemaal wel weer goed!


    We need a bigger boat.

    Lalalalalalala
    Ik hoor je niet hoor.


    •*• Lululu •*•

    Ik lees over debieten, regimes, verhang en andere termen, maar het enige wat blijft hangen is een goed idee voor een nieuw verhaal. O, het zware leven van een toekomstige schrijfster! (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dan ben je bezig met het schoonmaken van een verhoerd huis, dan moet je zo ook nog eens werken...-.-
    Echt, serieus. Die vrouw die het zo achtergelaten heeft en zo naar de kloten geholpen heeft, die mag zich echt REGELRECHT SCHAMEN! BAH BAH BAH!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Not feeling very well and STILL going to Taekwondo, I think this will be my suicide.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    99 problems but a bitch ain't oneeeeeee.

    Heerlijk, dat meeblèren. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lekker grillen vanavond. (krul)


    Your make-up is terrible

    Wat een kutcollega, zeg. Kan wel janken. Blij dat ik eindelijk van haar af ben - en stiekem ook ontzettend blij dat ze ontslagen wordt. Alsof ik er iets aan kan doen dat zij nou een hekel heeft aan stagiaires. Ugh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I like doing photoshop. Whoop whoop!


    26 - 02 - '16

    Ik baal van mijn rapport -.-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Waarom weet ik daar weer niks van?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er is niks te doen. :c


    Take me to wonderland

    Why do you keep ruining everything for me?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat was eens maar nooit weer.....


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Verdomme, alles draait! Ik wordt er misselijk van. (no_chears)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel