• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Svale schreef:
    (...)

    Je ziet het niet zo heel goed, omdat mijn haar slag heeft. Het heeft nu alleen wat meer volume gekregen. :')

    Oh hemel, ik heb ook slag haha. God, dat gaat nog wat worden als ik er op een gegeven moment de ballen voor heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blabla, saaiheid.


    You are beautiful, you are love.

    Tortura schreef:
    (...)
    Oh hemel, ik heb ook slag haha. God, dat gaat nog wat worden als ik er op een gegeven moment de ballen voor heb.


    Dan moet je hem niet al te kort knippen, want anders gaat hij alle kanten op staan of moet je elke keer met een stijltang aan de slag.
    Maar ik zou het gewoon doen! In het ergste geval ben je niet tevreden, zit je er een tijdje aan vast en moet je wachten tot het weer aangegroeid is. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Serieus, als ik het geld had gehad, dan had ik hem niet op maandlasten gekocht.
    Ik denk dat ik dus gewoon die 500 euro moet sparen en dan maar die mooie kast moet kopen. Stelletje sukkels -.- morgen daar maar even opbellen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb Story of the Month gewonnen. What is this wizardry?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh c'mon! Really?! Je plot wordt opgelost in het eerste hoofdstuk! Hoe ga je in hemelsnaam nog 20 andere hoofdstukken schrijven? Oh en natuurlijk dat lovey dovey gedeelte ook nog.
    Ik geef het op. Mensen die 1D bromances schrijven, hebben geen schrijftalent. -.-

    @ DarkSavior
    Gefeliciteerd! :')

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 1:07 ]


    Take me to wonderland

    Ik wil die economietoets niet maken D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er huppelt hier ineens een eekhoorn door de tuin. Zo leuk! (bloos)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ugh, ik haat alles op dit moment. En ik voel me schuldig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Godver ik ben moe. Daaamn, but it was worth it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Itami schreef:
    Oh c'mon! Really?! Je plot wordt opgelost in het eerste hoofdstuk! Hoe ga je in hemelsnaam nog 20 andere hoofdstukken schrijven? Oh en natuurlijk dat lovey dovey gedeelte ook nog.
    Ik geef het op. Mensen die 1D bromances schrijven, hebben geen schrijftalent. -.-

    @ DarkSavior
    Gefeliciteerd! :')

    Dankjewel :3 En ik ben het helemaal met je eens :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niks, alweer.


    •*• Lululu •*•

    Het verbaast me niet eens.


    •*• Lululu •*•

    Nou, als maatschappij een 4 (of hoger) is, ben ik blij. Ik ben alleen bang dat het een 3 is -.-

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 11:07 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik begin ziek zijn een beetje zat te worden..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''