• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pluisjes, ga van mijn broek af D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien moeten we er gewoon een tijdje mee stoppen. Maar ik hou zoveel van je.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Itami schreef:
    Omgosh...
    Ik zet net een kinderlied op uit verveling op youtube, krijg ik reclame waar een jongen zichzelf neerschiet en waar een priester een jongen verkracht. Like wtf? oO

    Ze dragen niet voor niks jurken!
    /Yess daar hebben we een theorie voor uitgedacht met de familie.
    And lol never seen that ad.


    No growth of the heart is ever a waste

    YES. Even geen boeken meer!


    We need a bigger boat.

    Awh, dat is echt lief ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom droogt mijn haar zo langzaam? D: Waarom droogt mijn nagellak zo langzaam? Ik moet dadelijk weg, hoor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Schijtsensor. Waarom blijf je verdomme niet op dezelfde graad staan en moet je per se altijd op het licht reageren even though I don't fucking want it? First world problems.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ze dragen niet voor niks jurken!
    /Yess daar hebben we een theorie voor uitgedacht met de familie.
    And lol never seen that ad.

    It was the first time I saw it. :3 Ik verwachtte niet echt dat een jongen zichzelf door de kop ging schieten als ik kinderliedjes opzoek. :p

    Honger! D:


    Take me to wonderland

    Mensen denken echt dat dit topic een soort van dagboek/twitter is of zo. (cat)


    Your make-up is terrible

    If I spend one day with you, I know for sure I will fall for you again.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik wil je niet kwijt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Volgens mij was dit toch echt het 'Lucht je hart-topic' of ben ik nou gek? Oh wait, I am. :'].


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb even iemand nodig die me niet veroordeelt om wat ik gedaan heb maar me wel advies geeft. Any volunteers?

    Sofinite schreef:
    Ik heb even iemand nodig die me niet veroordeelt om wat ik gedaan heb maar me wel advies geeft. Any volunteers?


    Altijd.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Altijd.


    Ik PB je even, oke? Ik kan niet op msn. Te lui om te downloaden op windows 8.