• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    UGH waarom kunnen mensen zo zeiken. Vriendin van me wil uit haar kamer en had op fb gezegd dat er een kamer te huur was. Gaan die huisgenoten lopen zeiken dat het een smerig huis is en dat ze prijs te hoog is. WTF. Zij bepaald die prijs van die kamer niet :') Wat zeuren ze dan.


    -

    Wil iemand me aan mijn huiswerk sturen? --'


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Wil iemand me aan mijn huiswerk sturen? --'


    *zet bril op de punt van de neus en zet een strenge blik op* Marlijn, maak je huiswerk! *wijst streng op berg huiswerk*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb al volledig het laatste hoofdstuk. Nu nog de overgebleven delen schrijven. D:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mallory schreef:
    Wil iemand me aan mijn huiswerk sturen? --'

    Jij. Nu. Huiswerk maken. Anders mag je mijn huiswerk ook maken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Killed schreef:
    (...)

    *zet bril op de punt van de neus en zet een strenge blik op* Marlijn, maak je huiswerk! *wijst streng op berg huiswerk*

    *kijkt wanhopig naar de stapel en slikt*
    Yes ma'am.


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    (...)
    Jij. Nu. Huiswerk maken. Anders mag je mijn huiswerk ook maken.

    Noooooooooooo. * rent weg*


    •*• Lululu •*•

    I need foooooood.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Friday? Feels like Monday...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik had al sinds gisteren weekend. Fuck yeah *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is vandaag weer muh-dag.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De dag gaat snel voorbij, en ik moet nog zo veel doen. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga is lekker de hele dag in m'n pyjama rondlopen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké, dat gaat goed.. Niet dus.


    •*• Lululu •*•

    Omgosh...
    Ik zet net een kinderlied op uit verveling op youtube, krijg ik reclame waar een jongen zichzelf neerschiet en waar een priester een jongen verkracht. Like wtf? oO


    Take me to wonderland