• Ja, ook ik ben de zoveelste die een mailbuddy zoekt.

    Ik vind het leuk om een keer met iemand te praten over van alles zoals dezelfde interesses of over gewone en idiote dingen om te lachen of zo en nog wat of om even eens mijn hart te kunnen luchten bij iemand die ook echt luistert. Ik heb al een paar mailbuddy's gehad, maar deze mailde niet terug of het contact was gewoon verbroken, daarom zoek ik een nieuwe mailbuddy!

    Mijn naam is Sylvie, ik ben 18 jaar, in juni word ik 19. Ik zoek dus ook liefst iemand rond mijn leeftijd, veel jonger of ouder maakt nu ook weer niet uit.
    Ik ben van België en woon ergens in Limburg en nee ik praat niet zo traag zoals sommige mensen daar.
    Ik hou van dansen, schrijven, lezen, rpg'en, simsen en lachen waaronder plezier maken dus ook valt. Ik ben een redelijke zotte doos als ik het zo mag noemen en ben vooral heel erg vrolijk, zelfs als ik ziek ben zal ik nog een lach op mijn gezicht kunnen toveren. Ook ben ik een echte huismus als ik het eerlijk moet toegeven, ik ga wel een keertje met mijn nicht naar de bioscoop of een keertje shoppen met een vriendin, maar daar blijft het wel bij, ik ben nog maar een paar keer naar een fuif geweest, maar die dingen interesseren me niet echt. In vakanties en weekends ben ik lang ik vooral lang op de computer te vinden en ik ben dan ook nog eens zo een nachtmens, haha. Ohja, ik haat school enorm en ik zit niet zo graag in mijn klas ;s
    Verder ben ik bang van spinnen en als het echt heel erg donker of stil is beeld ik me soms dingen en geluiden in waardoor ik mezelf bang maak, haha.

    Verder liggen mijn interesses vaak anders dan de meeste mensen die ik ken, maar op Quizlet zullen wel mensen te vinden zijn die eens dezelfde interesses hebben.
    Harry Potter, Twilight (al ben ik niet zo een echt fantasy mens), dansfilms, Desperate Housewifes, Pretty Little Liars, andere spannende series of van die realityshows met make-overs enz, SpangaS, One Direction, Paramore, Nickelback, Avril Lavigne, Ashley Tisdale, Hilary Duff, Disney Channel (jaja schaam), Nickelodeon (hihi), MTV, horror, romantische films, Keeping Up Appearances (hilarusch met Hyacinth), enz ...

    Wie interesse heeft mag iets laten weten. Liefst hou ik contact via e-mail of skype omdat dat het makkelijkst is volgens mij, maar andere mogelijkheden zijn ook altijd mogelijk he?

    Als je nog meer van me wilt weten moet je gewoon maar vragen stellen, die zal ik dan zo eerlijk mogelijk proberen te beantwoorden.


    16 - 09 - '17

    Niemand? ;s


    16 - 09 - '17

    Ik ben 15, wordt 18 juli 16, dus ik weet niet of dat in jouw idee te jong is? Het maakt niet echt uit, want ik wilde gewoon even zeggen: Sims, Pretty Little Liars, Paramore, Harry Potter, One Direction, schrijven én lezen? Je klinkt erg awesome, dus je zal vast wel iemand vinden die wat meer in je leeftijdscategorie valt ^^
    Hmm, ik klink nu redelijk idioot waarschijnlijk, maar ach c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mundane schreef:
    Ik ben 15, wordt 18 juli 16, dus ik weet niet of dat in jouw idee te jong is? Het maakt niet echt uit, want ik wilde gewoon even zeggen: Sims, Pretty Little Liars, Paramore, Harry Potter, One Direction, schrijven én lezen? Je klinkt erg awesome, dus je zal vast wel iemand vinden die wat meer in je leeftijdscategorie valt ^^
    Hmm, ik klink nu redelijk idioot waarschijnlijk, maar ach c:


    Dankje, nou te jong ben je niet (:


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Dankje, nou te jong ben je niet (:


    Oké c: Nouja, als je met me wilt skypen/mailen (skype lijkt me het handigst? Gaat wat sneller) moet je me maar even een privébericht sturen, dan geef ik je mijn email/skype!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Je lijkt me iemand leuk, ik zal me even voorstellen.
    Ik ben Erika, 18 jaartjes jong en ik woon in Vlaams-Brabant (tegen Limburg aan). Ik heb niet echt iets met fuiven, ik ga liever andere dingen doen met vriendinnen zoals films kijken, schaatsen en naar concerten gaan. Qua muziek luister ik eerder naar rock en metal, maar ik luister zowat alles. Ik kijk graag naar films en dan vooral komedie en horror (gaat niet samen maar goed). Mijn hobby's zijn schrijven, muziek (spelen en luisteren), lezen en met vriendinnen afspreken. Dat is het zowat.

    Jaspis schreef:
    Je lijkt me iemand leuk, ik zal me even voorstellen.
    Ik ben Erika, 18 jaartjes jong en ik woon in Vlaams-Brabant (tegen Limburg aan). Ik heb niet echt iets met fuiven, ik ga liever andere dingen doen met vriendinnen zoals films kijken, schaatsen en naar concerten gaan. Qua muziek luister ik eerder naar rock en metal, maar ik luister zowat alles. Ik kijk graag naar films en dan vooral komedie en horror (gaat niet samen maar goed). Mijn hobby's zijn schrijven, muziek (spelen en luisteren), lezen en met vriendinnen afspreken. Dat is het zowat.


    Ik luister ook wel is metal en horror films kijk ik ook vooral (:


    16 - 09 - '17

    Ik ben ook Desperate Housewives fan! Eindelijk, ik dacht al bijna dat ik de enige was :31


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Ik ben ook Desperate Housewives fan! Eindelijk, ik dacht al bijna dat ik de enige was :31


    Moeilijk he zo mensen vinden die die serie leuk vindt?


    16 - 09 - '17

    Hola! Ik ben Evi, ik ben 19 jaar (eind november 20), en ik hou van zingen, dansen, muziek maken, tv-series, muziek luisteren, lachen, concerten bezoeken en gezellige dingen doen. I luister graag naar de Jonas Brothers, Seasick Steve, Status Quo, Bonnie Raitt en John Mayer (vooral die eerste). Ook Bruno Mars vind ik awesome. Ik woon in Noord Limburg (Nederland), tegen de grens met Brabant en Duitsland aan. Mijn favoriete series zijn: LOST, Desperate Housewives, The Wire, How I Met Your Mother, Nikita, Dexter en Entourage. Ik vind het gezellig te praten, dus als je zin hebt in iets dergelijks als Skype ofzo, stuur maar een priveberichtje (: !


    We need a bigger boat.

    Ik ben Brookelle, zeg maar gewoon Brooke of Brook. Ik ben net een half jaar zeventien, maar mijn innerlijk is nogal kinderachtig en als je het op mijn gedrag zou schatten, ben ik net vier. Oorspronkelijk is mijn vader Amerikaans, en mijn moeder Nederlands. Aangezien mijn vader zijn gezin twee jaar geleden in de steek liet voor zijn vriendin, woon ik nu met mijn broertjes en zusjes bij mijn moeder. Ik heb een speciale toneelopleiding en ben van plan om iets met dramaleraar te worden. Aan sport doe ik aan Ierse Dans, kickboksen, fitness, ik heb op jazz-ballet gezeten en op boogschieten maar ik heb totaal geen richtingsgevoel dus ben ik er maar van af gegaan omdat ik te gevaarlijk was. Ook ben ik erg muzikaal qua instrumenten, om van zingen bak ik niks van. Acht jaar heb ik in East Harlem, New York gewoond en spreek thuis Engels omdat mijn broertjes en zusjes geen Nederlands kunnen. Op dit moment loop ik stage bij een musicalcursus voor kinderen, en werk ik bij een bakker. Popmuziek vind ik erg mooi, alhoewel rock toch echt mooier is. Daarom ben ik ook erg fan van Three Days Grace, Green Day, P!nk, maar ook erg van The Fray en boybands zoals One Direction. Geen zorgen, ik fangirl niet 24/7. Als huisdieren heb ik twee honden, twee katten, twee hamsters, èèn vis [de ander heb ik per ongeluk vermoord doormiddel van te veel voer in de kom te laten vallen. Maar de vis die nog leeft heb ik vernoemd naar mijn hamster die ik ook per ongeluk vermoord heb, Dokter Noedels], èèn baardagaam en ik ben van plan om weer tamme ratten te kopen. Het enige beetje belangrijke wat je nog over mij moet weten is dat ik lesbisch ben, en voor de rest ben ik wel klaar zo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Moeilijk he zo mensen vinden die die serie leuk vindt?


    Ja, echt heel erg! Ik hoor vaak "Grey's Anatomy is zo leuk," en dan vraag ik meestal of ze Desperate Housewives ook leuk vinden. Nope.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Ja, echt heel erg! Ik hoor vaak "Grey's Anatomy is zo leuk," en dan vraag ik meestal of ze Desperate Housewives ook leuk vinden. Nope.


    Ik vind Grey's Anatomy niet zo leuk .. ik volg het toch niet dus xp


    16 - 09 - '17

    xPOMPOMS schreef:
    Hola! Ik ben Evi, ik ben 19 jaar (eind november 20), en ik hou van zingen, dansen, muziek maken, tv-series, muziek luisteren, lachen, concerten bezoeken en gezellige dingen doen. I luister graag naar de Jonas Brothers, Seasick Steve, Status Quo, Bonnie Raitt en John Mayer (vooral die eerste). Ook Bruno Mars vind ik awesome. Ik woon in Noord Limburg (Nederland), tegen de grens met Brabant en Duitsland aan. Mijn favoriete series zijn: LOST, Desperate Housewives, The Wire, How I Met Your Mother, Nikita, Dexter en Entourage. Ik vind het gezellig te praten, dus als je zin hebt in iets dergelijks als Skype ofzo, stuur maar een priveberichtje (: !


    Oooh de JoBro's en Bruno Mars (:
    Dexter heb ik een paar uur geleden nog gekeken, was de eerste keer (:


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik vind Grey's Anatomy niet zo leuk .. ik volg het toch niet dus xp


    Ik volg het zo'n beetje, maar ik ben niet echt een die-hard fan. Dsperate Housewives is leuker (:


    Tijd voor koffie.

    Blog schreef:
    Ik ben Brookelle, zeg maar gewoon Brooke of Brook. Ik ben net een half jaar zeventien, maar mijn innerlijk is nogal kinderachtig en als je het op mijn gedrag zou schatten, ben ik net vier. Oorspronkelijk is mijn vader Amerikaans, en mijn moeder Nederlands. Aangezien mijn vader zijn gezin twee jaar geleden in de steek liet voor zijn vriendin, woon ik nu met mijn broertjes en zusjes bij mijn moeder. Ik heb een speciale toneelopleiding en ben van plan om iets met dramaleraar te worden. Aan sport doe ik aan Ierse Dans, kickboksen, fitness, ik heb op jazz-ballet gezeten en op boogschieten maar ik heb totaal geen richtingsgevoel dus ben ik er maar van af gegaan omdat ik te gevaarlijk was. Ook ben ik erg muzikaal qua instrumenten, om van zingen bak ik niks van. Acht jaar heb ik in East Harlem, New York gewoond en spreek thuis Engels omdat mijn broertjes en zusjes geen Nederlands kunnen. Op dit moment loop ik stage bij een musicalcursus voor kinderen, en werk ik bij een bakker. Popmuziek vind ik erg mooi, alhoewel rock toch echt mooier is. Daarom ben ik ook erg fan van Three Days Grace, Green Day, P!nk, maar ook erg van The Fray en boybands zoals One Direction. Geen zorgen, ik fangirl niet 24/7. Als huisdieren heb ik twee honden, twee katten, twee hamsters, èèn vis [de ander heb ik per ongeluk vermoord doormiddel van te veel voer in de kom te laten vallen. Maar de vis die nog leeft heb ik vernoemd naar mijn hamster die ik ook per ongeluk vermoord heb, Dokter Noedels], èèn baardagaam en ik ben van plan om weer tamme ratten te kopen. Het enige beetje belangrijke wat je nog over mij moet weten is dat ik lesbisch ben, en voor de rest ben ik wel klaar zo.


    Woow, lange tekst.! Volgens mij lijkt jij op mij als het om kinderachtig gedoe gaat, haha, ik gedraag me soms ook wel is als een vier jarige xD
    En ik fangirl ook niet de hele tijd, zo iemand ben ik zelfs niet eens, ik hou niet van gillen, freaken, huilen en flauwvallen dus, hahaha


    16 - 09 - '17