• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:



    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 1

    Wachtlijst:
    queenofloki +
    Ziamcrew +
    xxHoranx
    Coockies +
    MattSmith
    Matilda
    1DNiallxMe +
    Harmonize
    StylessGirl
    KittyChan
    Cullens
    1DNiallxMe
    Paynez
    xxHoran
    Kodaline
    DarkMark
    Moore

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Thanks! Ik heb ook het gevoel alsof ik steeds meer leer van het maken van al die trailers voor iedereen (:

    @Silverton je staat op de lijst (:
    oki ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lizor schreef:
    @NiallH Ik hoop dat dit een beetje is wat je wilde (:

    Omg, I love it! :p

    NiallH schreef:
    (...)
    Omg, I love it! :p

    Yay :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Fleeko Hij is klaar, hope you like it (:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 15:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jaah hij is super ! dank je! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lizor schreef:
    (...)
    Thanks! Ik heb ook het gevoel alsof ik steeds meer leer van het maken van al die trailers voor iedereen (:

    @Silverton je staat op de lijst (:


    Inderdaad!


    Reality's overrated.

    Fleeko schreef:
    jaah hij is super ! dank je! :3

    Graag gedaan (: x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb een vraag, welke muziek het je gebruikt bij mijn eerste trailer?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 21:03 ]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    Ik heb een vraag, welke muziek het je gebruikt bij mijn eerste trailer?

    Dat weet ik niet meer, ik heb gewoon "dramatic trailer music' ingetypt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat weet ik niet meer, ik heb gewoon "dramatic trailer music' ingetypt (:


    Wehh, ik heb het nodig :-(


    Reality's overrated.

    Titel verhaal: Time Discovers Truth
    Korte samenvatting:

    Jarenlang heersten de mensen over de aarde, maar zodra de koning stierf, brak de chaos uit. Wezens uit allerlei werelden zagen hún kans om uit hun donkere vestigingen te ontsnappen en de macht te grijpen.
    De mensen waren zwakker en gingen ondergronds. Aangezien de mensen minder oud worden dan de demonen, elven en andere wezens, was er al snel een minderheid in vergelijking met de anderen.
    De mensen kregen door dat ze langzaam maar zeker de underdog waren en er kwamen steeds meer overlopers, die bijvoorbeeld naar de elven gingen. Hierdoor ontstonden er ook halfbloeden, die vrijwel overal niet echt geaccepteerd werden.
    Hier gaat het over Avery Alexandra. Haar hele leven is ze getraind om te strijden en het is dan ook geen verassing dat zij de taak van de overleden legeraanvoerder overneemt.
    Dit blijkt echter moeilijker te zijn dan gedacht, wanneer er vriendschappen, liefde, verraad en geheimen boven water komen.

    Sfeer: Duister, oorlog, geheim, liefde, verraad
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Never Let Me Go - Florence + The Machine, Eyes One Fire - Blue Foundation (iets futuristisch kan ook)
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Ehmm,, iets over die koning die stierf en dan dat er een chaos kwam en de mensen de underdog werden
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Ehm,, Ik heb geen idee :$
    Voor die wezens misschien iets uit Lord Of The Rings of uit de film (Stad van Botten ofzo) Geweerschoten zijn altijd goed xd
    Evt. ideeën voor de trailer:
    Eerst een koning die dood neervalt
    Misschien dan een chaos van allemaal onmenselijke wezens
    En dan geen idee xd (Wauw, ben echt inspiloos. Als je er niets mee kan, begrijp ik het >.<)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Titel verhaal: Life is a job
    Korte samenvatting:

    Slim waren ze niet, maar dom kon je ze ook niet noemen. De tweelingzussen Adriana en Marianne Adams van zeventien. Samen werden ze hun huis uitgestuurd met de volgende reden: ‘Zoek toch een baantje’. Dit omdat Adriana en Marianne niet het type waren om een baan te zoeken. Meestal zaten ze de hele dag door te slapen, niet alleen thuis, ook op school. Hun moeder was hen helemaal zat en dus had ze de tweeling het huis uitgegooid. Adriana en Marianne vonden het niet erg. Ze hadden een paar koffers ingepakt en meegenomen en ze logeerden bij een aantal vrienden en familieleden. Ze misten hun moeder niet, buiten was het ook prima. Tenminste, dat dachten ze. Er gebeurde teveel in de buitenwereld. Meer dan ze dachten.

    Sfeer: Drama, actie, onbekende personen, en een vleugje verdriet.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Iets drama-achtigs, en een beetje mysterieus. Ik kan er geen vinden nu ;-p
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Ze werden uit huis gestuurd
    door hun vreselijke luiheid
    Maar ze wisten niet wat ze buiten moesten
    ze logeerden bij een vriendin, Gyra
    Het ging daar heel goed
    totdat er iets gebeurde,
    iets gebeurde wat niemand had gevreesd.
    Zou het Adriana en Marianne lukken
    om dit te overleven?

    Evt. al een paar youtube filmpjes: In ieder geval wil ik een meisje met rode krullen en twee tweelingzussen met allebei donkerblond haar als dat kan, erin.
    Evt. ideeën voor de trailer: Eerst moeten de tweelingzussen zichtbaar zijn, en kun je dan zoiets maken dat het lijkt alsof ze uit huis worden geduwd? Als dat niet kan, is dat niet erg. En dan wil ik graag het meisje met rode krullen zien en dan steeds de tekst er steeds tussenin enzo, en wil ik dat je een bos erin verwerkt. Lukt dat?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:11 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben vandaag en morgen weg, woensdag en donderdag kan ik misschien nog wel een of twee trailers maken, maar dan ga ik voor twee weken op vakantie :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben van af 19 julie vier weken weg..
    Ik weet niet of je mijn trailer daar voor af krijgt..
    Anders doe eerst maar wat andere mensen, ik heb er toch niets aan als ik weg ben..
    Ik weet niet zeker of ik daar indernet heb, anders laat ik het wel weten goed?
    x


    It hurts because it mattered † - John Green

    xxHoran schreef:
    Ik ben van af 19 julie vier weken weg..
    Ik weet niet of je mijn trailer daar voor af krijgt..
    Anders doe eerst maar wat andere mensen, ik heb er toch niets aan als ik weg ben..
    Ik weet niet zeker of ik daar indernet heb, anders laat ik het wel weten goed?
    x

    Is goed (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.