• It's my birthday! C'est mon anniversaire! Es mi cumpleaños! Es ist mein Geburtstag! En voor de mensen zonder talenknobbel:
    Het is mijn verjaardag!
    Vandaag is de eerste dag dat ik als 16-jarige door het leven ga. Nu had ik voor mijn verjaardag allemaal geld gevraagd voor rijlessen, omdat mijn ouders altijd al hebben gezegd dat ik dat van mijn eigen geld moest betalen. Ik had me er allang bij neergelegd en was al druk begonnen met sparen en nu kreeg ik vanochtend een kaart van ze, waar op stond: 'Gefeliciteerd! Van ons krijg je twintig rijlessen, je rijexamen en je theorie-examen!' Ik ben zo ontzettend blij met dit kado dat ik deze smiley ga gebruiken die ik eigenlijk nooit gebruik: (yeah)
    Dus hier is voor iedereen taart (:


    From these ashes, I will rise

    Gefeliciteerd! En natuurlijk succes met je rijlessen. c:


    To love is to destroy.

    Barnabas schreef:
    Gefeliciteerd. :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Happy birthday (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Gefeliciteerdd =D hopelijk heb je een leuke dag (:
    (yeah)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Gefeliciteerd :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gefeliciteerd!
    Nu maar hopen dat je niet zo'n ramp bent als mij.
    Ik had 60 rijlessen nodig...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gefeliciteerd!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Super lief van je ouders. :3
    Van harte gefeliciteerd en succes met je rijlessen!


    You are beautiful, you are love.

    Gefeliciteerd!


    Bad decisions make good stories.

    Gefeliciteerd! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Goddamnit woman, had gezegd dat je vandaag jarig bent D:
    Gefeliciteerd! <3
    Supergaaf cadeau (al prefereer ik persoonlijk per paard te reizen) :]. Mijn broer is voor de tweede keer gezakt voor z'n rijexamen. Geen flauw idee hoe die opmerking jou zou moeten motiveren of iets dergelijks, voelde gewoon een ongelofelijke drang om het met je te delen :3.


    i put the fun in funeral