• Als eerste wil ik even zeggen dat ik niemand hiermee persoonlijk wil aanvallen en dat het me niks uit maakt op welk geslacht je valt.

    Maar ik snap niet wat er zo leuk is aan al die bromance (of hoe ze dan ook mogen heten) stories. Ik begrijp het gewoon niet wat er zo geweldig is om je favoriete personage opeens van geaardheid te laten veranderen. Neem nou al die 1D stories. Heel veel daarvan zijn bromance maar kan iemand mij alsjeblieft uit leggen waarom heel veel mensen het leuk vinden om te lezen dat ze opeens iets met elkaar hebben? Dit geld hetzelfde voor Gale&Peeta, Edward&Jacob, Bill&Tom of wie dan ook.

    Ik wil nog een keer zeggen dat ik niks tegen mensen heb die homoseksueel zijn. In tegen deel zelfs.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omdat ze toen nog leuk en goed geschreven waren, en nu is het een relatie tussen man vrouw al gelijk pats boem verliefd en getrouwd in een paar hoofdstukken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hashirama schreef:
    (...)
    LOL ik ook niet XD. Was ik een mooie fanfic aan het lezen: bam zwanger. FUUU. Y U fucking me?
    I hated bromances before, maar nu vind ik het wel leuk!
    En er is een verschil tussen dingen lezen/schrijven en ze daadwerkelijk toepassen. Gelukkig maar, anders zou ik al tig moorden hebben gepleegd lololo.

    Omg, dat had ik ook ooit eens. Na lang zoeken, had ik eindelijk een goede bromance, besloot dat kind om er een mpreg van te maken en dan begin ik mij allerlei vragen gaan te stellen. "Waar groeit dat kind in?", "Hoe komt het kind eruit?"
    Nee, je kan me veel voorschotelen van fantasie, maar mpreg kan ik gewoon niet verwerken. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Omg, dat had ik ook ooit eens. Na lang zoeken, had ik eindelijk een goede bromance, besloot dat kind om er een mpreg van te maken en dan begin ik mij allerlei vragen gaan te stellen. "Waar groeit dat kind in?", "Hoe komt het kind eruit?"
    Nee, je kan me veel voorschotelen van fantasie, maar mpreg kan ik gewoon niet verwerken. :p


    Wat is dan mpreg?


    Physics is awesome

    Dumbledore schreef:
    Weet ik niet. Ik vind er ook niks aan.


    26 - 02 - '16

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Mpreg verhalen?

    Er is wel een verschil tussen een onbekende personen verhaal wat over twee homo's gaat dan een fanfiction of een met bekende personen.
    Want met een onbekende personen heb je zelf de karakters verzonnen en kun je ze maken hoe je ze wilt. Om een echt goed verhaal met bekende personen te maken moet je aan de basis van het karakter van dat bekende persoon houden. Sommige hebben echt een karakter trek dat ze steeds meisjes versieren en als ze dat dan veranderen vind ik het persoonlijk al een minder goed verhaal omdat je dan het hoofd persoon dat al bestond veranderd. Dan hadden ze beter een onbekend persoon kunnen gebruiken.

    Male pregnancy.

    Hmm, ik vind dat je die personage wel wat kan aanpassen, maar dat is mijn mening. :p Het is gewoon leuk om over die personen te fantaseren. Ook al klopt het niet met de werkelijkheid. ^^


    Take me to wonderland

    Ik vind die verhalen met 1D bromances echt ran-zig, sorry. Ik kan dat écht niet lezen, laat staan dat ik zelf zoiets kan schrijven. Ik word gewoon al misselijk bij het idee om die jongens seks te laten hebben.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik vind persoonlijk niet dat je een Bill en Tom verhaal kunt schrijven als ze daar geen broers zijn. Maar dat is een ander onderwerp.
    Zo'n verhaal heb ik eens gelezen. Het waren dezelfde personen, maar ze waren niet met elkaar verwant. Het zat best goed in elkaar eigenlijk. Maar qua realiteit sloeg het nergens op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Itami schreef:
    (...)
    Male pregnancy.

    Hmm, ik vind dat je die personage wel wat kan aanpassen, maar dat is mijn mening. :p Het is gewoon leuk om over die personen te fantaseren. Ook al klopt het niet met de werkelijkheid. ^^


    Mother of...
    Dat is best gestoord eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Mother of...
    Dat is best gestoord eigenlijk.

    I know and I hate it.
    Dus ik kan er van doodvallen als ze geen waarschuwing plaatsen, want dat verpest voor mij het hele verhaal.


    Take me to wonderland

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Mpreg verhalen?

    Er is wel een verschil tussen een onbekende personen verhaal wat over twee homo's gaat dan een fanfiction of een met bekende personen.
    Want met een onbekende personen heb je zelf de karakters verzonnen en kun je ze maken hoe je ze wilt. Om een echt goed verhaal met bekende personen te maken moet je aan de basis van het karakter van dat bekende persoon houden. Sommige hebben echt een karakter trek dat ze steeds meisjes versieren en als ze dat dan veranderen vind ik het persoonlijk al een minder goed verhaal omdat je dan het hoofd persoon dat al bestond veranderd. Dan hadden ze beter een onbekend persoon kunnen gebruiken.

    Yes, at least try and keep them a bit in-character. Alhoewel ik soms ook voor de lolz verhalen lees waar ze juist zo out of character mogelijk zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Itami schreef:
    (...)
    Male pregnancy.

    Hmm, ik vind dat je die personage wel wat kan aanpassen, maar dat is mijn mening. :p Het is gewoon leuk om over die personen te fantaseren. Ook al klopt het niet met de werkelijkheid. ^^
    Dat is pas gestoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bromance

    Describes the complicated love and affection shared by two straight males. (Van UrbanDictionary)


    Een bromance is dus geen romantische relatie tussen twee mannen maar een vriendschappelijke platonische relatie.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Itami schreef:
    (...)
    I know and I hate it.
    Dus ik kan er van doodvallen als ze geen waarschuwing plaatsen, want dat verpest voor mij het hele verhaal.

    Inderdaad. Warnings, they can save lives. Ik zat een fanfic te lezen en allemaal allemaal mooi en wel, bleek achteraf dat een van die twee dood was. Well crap. Verklaarde meteen waarom de ene persoon zo weinig zei.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anaklusmos schreef:
    Bromance

    Describes the complicated love and affection shared by two straight males. (Van UrbanDictionary)


    Een bromance is dus geen romantische relatie tussen twee mannen maar een vriendschappelijke platonische relatie.

    I know that. Ik blijf die naam gebruiken omdat iedereen dat doet.


    Take me to wonderland

    Hashirama schreef:
    (...)
    Inderdaad. Warnings, they can save lives. Ik zat een fanfic te lezen en allemaal allemaal mooi en wel, bleek achteraf dat een van die twee dood was. Well crap. Verklaarde meteen waarom de ene persoon zo weinig zei.

    Om de een of andere reden moest ik hier heel hard mee lachen. :p
    Of je begint een story te lezen en opeens blijkt de ene 25 jaar oud te zijn en de ander 13 jaar. Yeah, they fuck up my mind.


    Take me to wonderland