• Als eerste wil ik even zeggen dat ik niemand hiermee persoonlijk wil aanvallen en dat het me niks uit maakt op welk geslacht je valt.

    Maar ik snap niet wat er zo leuk is aan al die bromance (of hoe ze dan ook mogen heten) stories. Ik begrijp het gewoon niet wat er zo geweldig is om je favoriete personage opeens van geaardheid te laten veranderen. Neem nou al die 1D stories. Heel veel daarvan zijn bromance maar kan iemand mij alsjeblieft uit leggen waarom heel veel mensen het leuk vinden om te lezen dat ze opeens iets met elkaar hebben? Dit geld hetzelfde voor Gale&Peeta, Edward&Jacob, Bill&Tom of wie dan ook.

    Ik wil nog een keer zeggen dat ik niks tegen mensen heb die homoseksueel zijn. In tegen deel zelfs.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doe waar je zin in hebt I guess. Het maakt mij niet echt uit welk onderwerp mensen kiezen om over te schrijven als ze het zelf maar leuk vinden. Wat mij het meeste irriteert is het repetitieve van stories, meestal ook nog is op een laag niveau, die met honderd per uur op de site worden geüpload. Als je graag slashfiction leest prima, maar het zou tenminste leuk zijn als mensen zouden doorkrijgen dat hun verhaal al een keer of vijf op de site te vinden is.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik ben het helemaal met Square eens. (:
    Zelf ship ik ook yaoi/slash koppels, maar dat gaat inderdaad ook meer om de personen dan om het yaoi.
    Wat One Direction of sowieso yaoi/slash/bromance/whateveryoucallit bij real life personen of celebrities betreft, daar ben ik ook niet zo weg van, maar dat geldt ook voor straight koppels die echt bestaan of alle fanfiction die over real life personen gaat. Puur omdat ik dat awkward vind, omdat die personen echt bestaan. Bij bijv. Harry Potter is dat veel minder, omdat het een fictief personage is.
    Kortom; het meest awkward aan de One Direction bromances vind ik niet de boyxboy/yaoi, maar het feit dat het over One Direction gaat, over jongens die echt bestaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind bromances vaak leuker omdat de meeste fanfictionschrijvers, excuses als ik je nu beledig, niet geweldig goed zijn in een vrouwelijk personage verzinnen en ik dan echt niet overweg kan met de hoofdpersoon. Ik vind het veel leuker als het bij One Direction blijft in plaats van dat er zo'n muts met anorexia, zelfmoordneigingen, ouders met losse handjes en alcoholproblemen aan toe wordt gevoegd. Ik zeg niet dat alle verhalen zo zijn, maar ik heb niet zo'n zin om door een lijst met verhalen te scrollen waarbij alle hoofdpersonen zeikerds zijn. Het enige verhaal dat ik leuk vond met One Direction én onbekende personen, staat op Wattpad. Maar dat is dan ook een masterpiece, als ik dat zo mag zeggen.

    Ik denk dat ik hier heel veel mensen onbedoeld mee beledig.


    Searching heavens for another earth

    Voor mij hoeft het niet hoor. Ik vind het niet echt leuk om te lezen. Maar ja, de schrijver moet het zelf weten als hij/zij dat leuk vind om te schrijven, wie houdt hen dan nog tegen? Maar ik ga het dan echt niet lezen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik begrijp er ook niks van. :'D


    ars moriendi

    Sommige mensen hebben hun needs, I guess. Ik moet er ook niets van hebben, maar als sommige mensen die dingen wel leuk vinden, en er bepaalde vrolijke gevoelens van krijgen, so be it.
    Ik zal ze echter nooit lezen (':


    We need a bigger boat.

    Bayern schreef:
    Ik begrijp er ook niks van. :'D


    Because Rickyl.


    Your make-up is terrible

    Yaoi is sexy. ~ maar het gaat meer om de gevoelens van die persoon dan om de yaoi zelf. Hoe de persoon met zijn gevoelens omgaat is dus interessant om te lezen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind bromances vaak leuker omdat de meeste fanfictionschrijvers, excuses als ik je nu beledig, niet geweldig goed zijn in een vrouwelijk personage verzinnen en ik dan echt niet overweg kan met de hoofdpersoon. Ik vind het veel leuker als het bij One Direction blijft in plaats van dat er zo'n muts met anorexia, zelfmoordneigingen, ouders met losse handjes en alcoholproblemen aan toe wordt gevoegd. Ik zeg niet dat alle verhalen zo zijn, maar ik heb niet zo'n zin om door een lijst met verhalen te scrollen waarbij alle hoofdpersonen zeikerds zijn. Het enige verhaal dat ik leuk vond met One Direction én onbekende personen, staat op Wattpad. Maar dat is dan ook een masterpiece, als ik dat zo mag zeggen.

    Ik denk dat ik hier heel veel mensen onbedoeld mee beledig.

    Je denkt dat die anorexia, zelfmoordneigingen, ouders met losse handjes en alcoholproblemen niet komen in bromances? :p


    Take me to wonderland

    Oke, hoe zit het dan met zelfverzonnen/onbekende personages?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ^ Writing that too. Moet 'm nog een keer afmaken tho ><.


    No growth of the heart is ever a waste

    kittje schreef:
    Oke, hoe zit het dan met zelfverzonnen/onbekende personages?

    Ik had ooit een een gay story met zelfverzonnen personages, maar dat heb ik weggehaald omdat het plot op niks sloeg. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Je denkt dat die anorexia, zelfmoordneigingen, ouders met losse handjes en alcoholproblemen niet komen in bromances? :p


    Vaak beter uitgepakt dan bij onbekende personen, omdat bestaande personages/reallife personages vaak toch een kenmerk hebben qua karakter.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Vaak beter uitgepakt dan bij onbekende personen, omdat bestaande personages/reallife personages vaak toch een kenmerk hebben qua karakter.

    Zou kunnen dat het bij bromance beter is. Ik lees geen straight 1D verhalen. :p Maar bij bromance zit er ook heel wat shit tussen.
    Ik kan je zo een paar voorbeelden geven van dingen die in bromances worden geschreven waarvan ik denk: You're not worth being a writer!
    Maar natuurlijk, dat kan ook gebeuren in straight 1D stories en ik twijfel er ook niet aan dat dat gebeurt.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Zou kunnen dat het bij bromance beter is. Ik lees geen straight 1D verhalen. :p Maar bij bromance zit er ook heel wat shit tussen.
    Ik kan je zo een paar voorbeelden geven van dingen die in bromances worden geschreven waarvan ik denk: You're not worth being a writer!
    Maar natuurlijk, dat kan ook gebeuren in straight 1D stories en ik twijfel er ook niet aan dat dat gebeurt.


    Nou ja, uiteindelijk geldt er toch één ding, en dat is dat de schrijver het goed op orde moet hebben. Ik lees liever een 1D straight story met een goed uitgepakt plot dan een gaystory waar je continu tegen de spelfouten op botst. Maar om de reden in mijn eerste reactie, komt dat bijna nooit voor, haha. Ik hou gewoon niet van toegevoegde personages. Ed Sheeran? Best. Josh? Best. Mary Anne Caitlin drie-vierhonderd extra namen? Nee, dankjewel.


    Searching heavens for another earth