• Beoordeel een creatie, bijv. een gedicht, storie, quiz of poll van de quizletter boven je.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Voor je quiz test jezelf: ben jij ijdel? Een 7.5 originele quiz maar voorspelbare vragen en de uitkomsten zijn ietwat onhandig.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    je quiz, ben je een film kenner een 7.4
    Het is origineel, maar hij is lang en misschien had je de vragen anders kunnen stellen.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    De quiz; Welke boek past bij jouw - 6,5
    Geen heel origineel idee, weinige vragen maar wel kloppende vragen en genoeg uitkomsten


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    De quiz: Wat is jouw perfecte verjaardagstaart? - een 8.5, leuke quiz en een origineel idee, maar de eerste vraag bepaalt bijna alles, in mijn ogen. En ik gaf je een extra punt omdat taart zo lekker is :9~

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 12:59 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ja/Nee quiz, ik houd van Ja/nee quizzen en ik vond 'm heel leuk alleen een beetje kort :c


    Let it come and let it be

    Ik heb de stand alone Goodbye graceful gelezen en ik vond hem erg mooi. Je hebt een fijne schrijfstijl! Ik geef je een 8,5


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voor je story; Twinkle, Twinkle Little Star, een 7
    Ik vind het een erg leuk verhaal en je schrijfstijl is erg fijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Voor je story Newborn geef ik een 7. Het is een mooie schrijfstijl, en een verhaal waar ik wel eens in verder zou willen lezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Voor je quiz ('Welke griekse God(in) past bij jou?) geef ik je een 6. Weinig vragen, een paar taalfouten maar wel veel uitkomsten. Toch is het een originele quiz en daar gaf ik je punten voor.


    Some people are art and do art at the same time

    Voor je quiz 'Ja/nee quiz. ^^' geef ik je een 8. Grappige vragen en sommigen slaan eigenlijk nergens op, maar dat is nou eenmaal zo bij een ja/nee quiz:p

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 9:41 ]


    :)

    Voor je story Labyrinth of Pain wil ik je graag een 7,5 geven. Een leuke story, met een originele verhaallijn. Je schrijfstijl is ook prettig, maar soms bevalt het me eventjes niet, maar het blijft een leuk verhaal :') En misschien ga ik hem even lezen en een abo nemen XD


    Some people are art and do art at the same time

    Voor je story a ghost, a human, een 8,5 je schrijft mooi en makkelijk leesbaar. En het is een boeiend verhaal.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 18:13 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb de quiz De Grote Afkortingen Quiz. Gedaan, en ik geef het een 7, het waren erg makkelijke vragen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voor je quiz 'Wie van Harry's kinderen (en de rest) ben jij?' geef ik je een 8.5. De vragen zijn toepasselijk en goede uitgebreide uitkomsten.


    :)

    Voor je quiz 'Test jezelf: Ben jij ijdel?' geef ik een 9. Geen al te lange vragen, niet teveel vragen en leuke uitkomsten. Ook is het echt heel origineel!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."