• Beoordeel een creatie, bijv. een gedicht, storie, quiz of poll van de quizletter boven je.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik geef je quiz 'Hoe goed ken jij de liedjes van P!nk?' een 4. Persoonlijk ben ik geen fan van P!nk en luister ik de liedjes amper, ook had ik je punten aftrek gegeven doordat het, ten eerste al de hoeveelste fanfiction is op Q en ten tweede, de laatste vraag ging over P!nk zelf; en niet over de liedjes van P!nk, terwijl dat in de titel staat. Voor de rest is het wel leuk, maar het kon beter.


    Some people are art and do art at the same time

    Constantine schreef:

    Leviosae, ik heb je Stand Alone 'Dark Days' gelezen. Ik geef het een 8. Ik vind het heel mooi geschreven, je legt je gevoel erin, alsof je het echt zelf hebt meegemaakt. (wat ik natuurlijk niet weet, en ik hoop voor je dat je het niet hebt meegemaakt. En als wel: goed van je dat je er nu uit bent gekomen! Het leven draait inderdaad om genieten!)


    ^^dankje helaas heb ik het wel zelf mee gemaakt.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 23:24 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Voor je quiz 'Ben je wel echt aardig' geef ik een 2. Weinig vragen, zelf zou ik geen èèn van de antwoorden kiezen dus het ging nogal moeilijk en naar mijn mening vind ik het nogal gemeen om een quiz te maken voor mensen of ze wel echt aardig zijn.


    Say you love me, as much as i love you.

    Voor je gedicht "Boven" geef ik je een 8. Het is een mooi gedicht en ik kan er verder niet echt veel over zeggen aangezien ik zelf niet echt van de gedichten ben..^^


    :)

    Voor de quiz 'Ken jij alle msn-smileys?' geef ik je een 6. Punt aftrek omdat het maanden geleden is gemaakt, maar ook omdat het vrij weinig vragen zijn, en dat zijn ook lang niet alle smileys - terwijl er in de titel 'alle' staat. Verder gaf ik je bonuspunten voor de originaliteit, het is eens wat anders :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Voor je gedicht 'SlenderStyle!' geef ik een 2. Het is de songtekst van een liedje, en dan ook nog eens een verschrikkelijke.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 12:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    voor de quiz over pink een 6,5. Ik vind het niet heel origineel, maar het is wel leuk en goed.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Cathedra schreef:
    Voor de quiz 'Ken jij alle msn-smileys?' geef ik je een 6. Punt aftrek omdat het maanden geleden is gemaakt, maar ook omdat het vrij weinig vragen zijn, en dat zijn ook lang niet alle smileys - terwijl er in de titel 'alle' staat. Verder gaf ik je bonuspunten voor de originaliteit, het is eens wat anders :Y)

    [Haha lol nog bedankt voor die bonuspunten dan^^ Zelf kijk ik mijn quizzen van maanden geleden wel eens terug en dan zou ik mezelf ook niet veel hoger dan een 6 geven:Y)]

    OT:
    xMusicxLovex: Voor je quiz 'wie uit de suit life on deck' geef ik je een 7. Ik vind het een origineel onderwerp en leuke toepasselijke vragen en goede uitkomsten(maar jammer dat er geen afbeelding bij zit). Alleen vind ik de titel een beetje vaag als je de inleiding niet eerst leest^^, en misschien een iets vrolijkere opmaak. Verder nice quiz! (:


    :)

    Voor je quiz 'welk sprookjesfiguur ben jij?'
    een 6.5 omdat de antwoorden heel voorspelbaar zijn en je makkelijk het antwoord dat je wilt krijgen kan manipuleren.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Voor je gedicht 'Zintuigen' geef ik je een 8. Een leuke en originele gedicht, met mooie zinnen. Twee punten aftrek omdat het niet rijmt, want persoonlijk vind ik rijmende gedichten mooier klinken. Maar ik vind je gedicht heel mooi!


    Some people are art and do art at the same time

    Voor de story; Het vuur van de avatar
    4, Avatar en Harry Potter?


    Voor de quiz; Wat ga jij worden als je later groot bent?
    6,5, ik snapte niet helemaal waar de vragen naar toe gingen maar de uitkomsten waren leuk :Y)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:15 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Voor het gedicht 14 days een 7, ik vond hem wel grappig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voor je quiz Welk element past het beste bij jou [Atla+Lok] geef ik je een 8,5. Het zijn leuke en toepasselijke vragen die eruitzien alsof er ook echt de tijd voor is genomen. Verder zijn het mooi uitgewerkte uitkomsten. Top quiz:)
    Oeps te laat:$

    @JJHamblett: voor je gedicht .... Geef ik jou/je nichtje een 8. Kort maar krachtig en erg mooi(:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:31 ]


    :)

    Voor de Quiz; Welk sprookjesfiguur ben jij?
    7, veel goede vragen maar de uitkomsten zijn een beetje voorspelbaar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Voor de quiz 'Welke kunstenaar ben jij? geef ik je een 8, misschien een paar vragen te weinig om te kunnen weten welke kunstenaar jij bent, maar verder is het een originele en leuke quiz!


    Some people are art and do art at the same time