• Beoordeel een creatie, bijv. een gedicht, storie, quiz of poll van de quizletter boven je.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Voor je quiz: Ben jij een film kenner? 9.5
    Origineel! Maar 50 is een beetje veel. Voor de rest; een leuke en originele quiz!


    Some people are art and do art at the same time

    Voor je gedicht Kerst: 6,5
    Origineel, maar niet echt fantastisch


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    voor je quiz "welke kleur heeft je aura" een 5.8
    nogal weinig vragen en de vragen sloegen niet zoveel op de uitkomst (aangezien de kleur van je aura afhangt van je karakter) en er stond nogal weinig uitleg bij de uitkomsten terwijl dat hier wel nodig was :/

    Voor je gedicht: pesten 7,5
    Leuk gedicht! En het is waar ook, wel een beetje jammer dat je niet rijmt en ook geen hoofdletters en andere leestekens gebruikt. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Voor je quiz: Ben jij: Harria, Louise, Niallya, Zayna of Liamia?: 7
    Ik moest er wel om lachen, leuke melige quiz, vooral dat rijmen! haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    haha een 8,5 voor je quiz who you are... Hij maakte me wel aan het lachen :3
    @ cathedra ... I know... en das ook de bedoeling ;3

    Voor je gedicht trust... een 6.5 sorry maar het is niet volledig, er missen leestekens en het is erg kort. Wel een mooi idee.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    5-shot Blood In My Bathroom
    cijfer: 9.5
    heel goed geschreven en beschreven. Super idee! ik neem een abo. c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Gedicht : Eenzaamheid
    Cijfer: 8
    Omdat ik mezelf er een beetje in kan terugvinden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je quiz Beauty of the brains: 8,5 best een originele quiz, maar ik vond de antwoorden soms een beetje onduidelijk.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Quiz: welke kleur is jouw aura.
    Beoordeling: 7
    Eenvoudige en weinig vragen ook een beetje te korte uitkomsten, wel een leuk idee.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Voor je quiz: De Stressmeter, een 8.
    Heel origineel, leuke vragen! Vooral de uitkomsten, ik moest er heel hard om lachen. Ik had een 9, haha


    Some people are art and do art at the same time

    Voor je story 'My Stand Alone: Wanneer je me niet hebt verraden', een 7
    Het begin hield me goed vast, spannend en goed geschreven. Maar hoe meer ik las, hoe minder het verhaal me vast hield. Er zitten een aantal grammaticafouten in en vanaf ongeveer de helft, nadat ze was gered door haar zusjes, vond ik het verhaal wat slapper worden. Er hadden wat meer details in kunnen zitten en sommige zinnen hadden wat beter verwoord kunnen worden (; Maar overal wel een origineel verhaal (:


    Inspiration can hit you any time

    Voor je quiz 'Wat voor anime cat ben jij', een 6. Er waren redelijk veel spellingsfoutjes en smileys -naar mijn smaak-, al had het wel leuke uitkomsten. c:
    Daarbij is het ook een oude quiz, dus ik heb er begrip voor, hahaha.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 14:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    voor je gedicht 'the girl' een 7.5
    ik kan mezelf er wel in vinden, en het is op zich best goed, maar ik heb hem naar mijn gevoel al vaker gezien, dus ik weet niet of hij echt van jouw is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see