• Beoordeel een creatie, bijv. een gedicht, storie, quiz of poll van de quizletter boven je.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gillies schreef:
    voor je gedicht 'the girl' een 7.5
    ik kan mezelf er wel in vinden, en het is op zich best goed, maar ik heb hem naar mijn gevoel al vaker gezien, dus ik weet niet of hij echt van jouw is.

    Lol jawel :'D but thanks anyway.

    Ignore me, ga maar verder met Gillies


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Lol jawel :'D but thanks anyway.

    Ignore me, ga maar verder met Gillies

    Ik had je quiz: 'Volg jij je dromen' al gemaakt :')
    Ik geef er een 9.5 voor! Ik vind m echt heel goed! Goed Nederlands, niet te veel, niet te weinig vragen, interessante vragen en een goed geschreven uitkomst (;
    Oh en nog even terug op mijn quiz, ja als ik er naar terug kijk vind ik 'm zelf ook ontzettend slecht xd Maar ik vind t zonde om 'm er af te halen, dusja, dan maar een slechte quiz haha xd

    Edit: Ik zal ook iets van Gillies lezen, uno momento (;

    Edit 2:
    Gillies, ik heb je quiz 'Welke Disney vriendschap past het beste bij jou en je beste vriend(in)?' gedaan.
    Ik geef het een 7.5
    Ik vind het een leuke quiz, er staan een aantal leuke vragen tussen en de uitslag komt voor mij persoonlijk overeen met de vriendschap die ik in gedachte had (; Alleen vind ik sommige uitslagen wat overeen komen met elkaar.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:08 ]


    Inspiration can hit you any time

    Constantine, ik heb het verhaal 'What must I do?' gelezen(oke, beetje oud, maarja;p) Ik geef het een 8,7 Ik moest serieus bijna huilen, vet zielig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb de grote Harry Potter kennisquiz gedaan, en ik geef een 8,2. Ik vond hem erg leuk, sommige vragen waren echt lastig, maar sommige weer te makkelijk.


    Miep

    Voor je gedicht, Inconsistent een 8.5
    Het is mooi en ik begrijp wat je bedoelt maar er ontbreekt nog wel iets.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    JJHamblett schreef:
    Constantine, ik heb het verhaal 'What must I do?' gelezen(oke, beetje oud, maarja;p) Ik geef het een 8,7 Ik moest serieus bijna huilen, vet zielig.

    Oh wauw, dankje!
    Hij is inderdaad al wat ouder, en ik schrijf ondertussen al niet meer zo, maar wat fijn om te horen dat het mensen toch nog aangrijpt! Echt waar, dankjewel voor het compliment!

    Leviosae, ik heb je Stand Alone 'Dark Days' gelezen. Ik geef het een 8. Ik vind het heel mooi geschreven, je legt je gevoel erin, alsof je het echt zelf hebt meegemaakt. (wat ik natuurlijk niet weet, en ik hoop voor je dat je het niet hebt meegemaakt. En als wel: goed van je dat je er nu uit bent gekomen! Het leven draait inderdaad om genieten!)


    Inspiration can hit you any time

    Voor je Stand Alone 'De auditie', een 7,5. Het is een mooi verhaal, wat jammer is dat het zo kort is, vind ik. Ook ben je de enters vergeten in de stukjes teksten. Ook vergeet je soms leestekens, maar waar het omgaat is een leuk idee!


    Some people are art and do art at the same time

    Voor je quiz "Ben jij: Harria, Louise, Niallya, Zayna of Liamia" geef ik je een 8. Toepasselijke vragen, een leuk onderwerp en uitkomsten. (:


    :)

    Je quiz Uit welk volk kom jij? @Twilight, THG, Harry Potter geef ik een 9, want het is echt een heel erg leuke quiz!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    Je quiz Uit welk volk kom jij? @Twilight, THG, Harry Potter geef ik een 9, want het is echt een heel erg leuke quiz!


    Heb het eerste hoofdstukje gelezen van je story, en die krijgt een 8. Ik ga nu even verder lezen hihi.


    To infinity and beyond •

    Ik heb de poll 'wat wordt het kindje' gedaan en ik geef het een 7,8

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 20:54 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voor De Grote Harry Potter Kennis Quiz! 2 krijg je een 9.
    Leuke, moelijke vragen!


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Voor je verhaal Midnight rose: 8, want ja, ik hou er gewoon van. c:

    Are you kidney me? lijkt me het meest praktisch, ik ben niet zo'n dichter, kijk daar maar niet naar


    Searching heavens for another earth

    Voor je gedicht Tijd is een illusie geef ik een 8. Het is mooi, ook al ben ik zelf niet echt van de gedichten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 21:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Voor je quiz welke griekse godin past bij jou, geef ik je een 7.
    Er zitten niet zo veel vragen bij, maar de vragen die wel bij zitten zijn ook toepasselijk bij het onderwerp.
    De uitkomsten zijn kort maar krachtig, dus daar mist verder ook niets in(:


    :)