• Beoordeel een creatie, bijv. een gedicht, storie, quiz of poll van de quizletter boven je.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik geef jouw quiz 'ik voorspel jouw toekomst' een 9. Leuke vragen en leuke uitkomsten. :3 Origineel bedacht, ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik geef je gedicht Was it fair? een 8, omdat er veel gevoel in zit en ik 'm heel mooi vind. :'D

    @ Macabre,

    Sorry haha, was een beetje te laat. Heb net je gedicht Dementor kiss gelezen en ik vond hem erg mooi en origineel, een leuke schrijfwijze! Therefore, 8!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:57 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Voor je gedicht Try geef ik je een 9. Supermooi en begrijpelijk geschreven.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 17:55 ]


    :)

    Voor je quiz ''Welk instrument past het beste bij jou?'' een 7.4
    De vragen slaan vrijwel nergens op maar het idee en de uitkomsten zijn wel leuk.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Voor je story The Seasons geef ik je een 9, een leuke en originele story, leuk geschreven en je schrijfstijl bevalt me wel. Echt een leuke story, lieffie!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb je gedicht/liedje SlenderStyle gelezen en ik ging echt helemaal stuk. Ik geef het een 8,7


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Licet schreef:
    Voor de story; Het vuur van de avatar
    4, Avatar en Harry Potter?

    Crossover. Avatar en Harry Potter gaan prima samen. Magie en natuurbesturing, waarom zou dat niet kunnen?
    Ik ben het op zich wel eens dat het geen geniaal verhaal is, want inmiddels is het een soort mishmash van supernatural, harry potter, avatar, favole en iets uit mijn hoofd met demonen. dus ik weet zelf niet eens meer waar het heen gaat. xD Don't judge me, oud verhaal. Px

    proudfoot:
    voor je quiz 'kan jij met mij een story schrijven?' een 8. Leuke manier om er achter te komen, goede vragen en heel leuke eindvraag. c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Sex Toy of Akatsuki

    Ik ga het zeker lezen XD Briljant bedacht :p
    Punt: 8 ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Ik geef je poll 'Wat vind jij van badeenden? een 8,5. Melige vraag en leuke antwoorden. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Voor je quiz Ben je wel echt aardig? geef ik je een 6,5. Het zijn een beetje vage vragen om op te baseren of iemand echt aardig is of niet(;


    :)

    Oeh voor je story: Refresh || James Sirius Potter

    een 8.0 leuk idee en mooi geschreven :)
    heb al een abo haha

    xxx


    Always believe in yourself

    Je enige story - 6
    Ik vind de schrijfstijl redelijk irritand lezen, sorry.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    PlagueRat schreef:
    (...)
    Crossover. Avatar en Harry Potter gaan prima samen. Magie en natuurbesturing, waarom zou dat niet kunnen?
    Ik ben het op zich wel eens dat het geen geniaal verhaal is, want inmiddels is het een soort mishmash van supernatural, harry potter, avatar, favole en iets uit mijn hoofd met demonen. dus ik weet zelf niet eens meer waar het heen gaat. xD Don't judge me, oud verhaal. Px

    proudfoot:
    voor je quiz 'kan jij met mij een story schrijven?' een 8. Leuke manier om er achter te komen, goede vragen en heel leuke eindvraag. c;


    Ben ik zeker niet met je eens, de Avatar wereld en Harry Potter wereld zijn kun niet op een goede manier samenbrengen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    voor je gedicht Blind Soldier.
    een 7 vind hem redelijk, maar ik hou meer van lange gedichten.
    Dat van die schrijfstijl geeft niet hoor het is nog maar een begin hoofdstukje.
    De rest is in een andere schrijfstijl geschreven.
    x


    Always believe in yourself

    Ik heb je verhaal gelezen, maar je moet beter op je interpunctie letten. Daarnaast zitten er spelfouten in en is het idee wel aardig. Ik geef je een 5.5.


    "Well, well. Look who we've got here!"