• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Je leeft dus in dit appartementencomplex, in een appartement dat je hebt weten te bemachtigen via-via. Je bent een student die veel feest, leert, met vrienden optrekt maar ook erg vaak thuis is. Je probeert contact te leggen met je buren en een zo'n normaal mogelijk leven te leiden. Mits je de rare verschijnselen niet meerekent. Durf je daarvoor iemand in vertrouwen te nemen? Of krop je net zo lang alles op tot je er gek van wordt ?

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post!
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    -Graag met leestekens en hoofdletters typen. Let daarnaast ook op grammatica !
    - Niet al te veel offtopic
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!
    - Niet gelijk drama maken! Blijf hierin realistisch. Op de eerste dag van aankomst zie je niet gelijk rare dingen.
    - Aantal mannen en vrouwen proberen gelijk te houden !


    Er moeten nu eerst weer een stuk of twee mannen bij voor er weer dames mogen !

    Bewoners.
    - Jurgen Belov - BloodyFace
    - Daniël Akins - Tortura
    - Ryder Gregg Watersinss -Tamino
    -Eric Hendriks - PlagueRat
    - Morgaine Ravensdale - PlagueRat
    -Laura Jackson - Trouble258
    - Danae Rylee Arington - Alyssum (Afwezig van 22/04 t/m 25/04)
    - Ruby Dawn - Puritatem
    - Amaranthe Marisa Dubois -BloodyFace

    Rol.
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 12:47 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik denk er nog effe over na.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Morgaine Ravensdale
    Leeftijd: 24
    Geslacht: vrouwelijk
    Innerlijk: ze is een plagerig type en niet op haar mondje gevallen. Ze is erg aanwezig en ze zingt bijna de hele dag door. Over het algemeen is ze vrij vrolijk en je kunt Morgaine blindelings vertrouwen. Meestal probeert ze heel erg stoer over te komen, maar dat zorgt er juist voor dat ze klunzig wordt. Morgaine is één van de meest eigenwijze mensen die je ooit zult tegenkomen en ze zal altijd proberen gelijk te krijgen, ook al zit ze fout. Ze is heel erg warm tegenover haar vrienden, maar mocht ze een jongen leuk vinden dan zal ze hem extreem plagen en heel defensief worden als hij iets tegen haar zegt. Mocht iemand ook maar tegen haar zeggen dat ze iemand leuk vind zal ze dat snoeihard ontkennen. Morgaine is een geweldige leugenaar en kan met een perfecte pokerface de meest grove leugens vertellen. Het enige moment waarop Morgaine zich kwetsbaar opstelt is als ze voor publiek zingt. Zingen is voor haar net zo belangrijk als ademen en haar manier om haar hart te luchten en haar ziel bloot te leggen. Haar stoere buitenkant is eigenlijk gewoon een muur die ze om zich heen heeft omdat ze koste wat het kost wil voorkomen dat ze gekwetst wordt. Ze komt uit de getto van Londen, waar ze is opgegroeid tot haar moeder met een rijke zakenman hertrouwde die ook heel goed voor Morgaine zorgde. Maar ze is altijd op haar hoede en weet hoe zwaar je het in het leven af en toe kunt hebben, want ze heeft het zelf meegemaakt en dat is ook de reden dat ze, als ze iets bij zich heeft, altijd iets aan zwervers zal geven. Haar niet zo makkelijke kindheid zorgt ervoor dat ze haar muziek kan leven. Ze heeft last van manische depressie en als ze manisch is dan kan ze wel een heel erg gekke dingen doen, waar ze later spijt van kan krijgen. Haar manische periode is waar je voor moet uitkijken, want als ze depressief is kan ze nog functioneren door medicijnen te slikken en haar masker op te zetten.
    Uiterlijk:


    Lang zwart haar tot haar heupen, groene ogen, 1,73 lang. Draagt meestal skinny jeans met een tank top en een sjaaltje of anders een jurkje. haar wenkbrauwen zijn verzorgd en aangezet met wenkbrauwpotlood. Ze draagt meestal eyeliner en mascara en gebruikt parfum van Cacharel. Ze heeft een hartje getatoeëerd in de holte van haar keel en een notenbalk die om haar enkel heen zit van het nummer "Stand in the rain." Vaak draagt ze haar haren in een paardenstaart of vlecht.
    Extra: Ze is net afgestudeerd aan het conservatorium van London en hoopt in New York het geluk te vinden als zangeres. Ze zingt vooral rock, maar ze is ook goed in jazz en heeft een jaar lang klassieke zang gehad. Heeft een Newfoundlander puppy genaamd Amergin waarmee ze graag gek doet. Haar moeder is een wicca en die houdt zich bezig met natuurmagie en Morgaine heeft het nodige mee gekregen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 19:36 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Naam: Laura Jackson
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Ze is een heel lief meisje en soms ook wel verlegen bij mensen die ze niet zo goed kent, bij haar vrienden is ze altijd een feestbeest en hyperactief.Ze is ook een heel intelligent meisje en laat haar niet snel doen. Bij fuifen in de buurt is ze altijd te vinden want ze is een echt feestbeest. Op fuifen zal ze altijd veel drinken maar ze weet wanneer ze genoeg heeft gedronken en word dus nooit zat. Ze heeft ook altijd een luisterend oor dus als je ergens over wilt praten staat zij altijd paraat. Ze is een heel stoer meisje en haar maak je niet snel bang. Je kunt niet van haar zeggen dat ze niet sportief is want af en toe gaat ze hardlopen. Haar krijg je niet vaak op andere gedachten, als ze iets in haar hoofd heeft wil ze het zo snel mogelijk uitvoeren. Als het dan is niet lukt dan is ze ook wel eens pissig.
    Uiterlijk: Ze heeft bruine haren en bruine ogen en een heel helder gezicht. Ze is ook redelijk slank gebouwd. Ze heeft de gemiddelde lengte.



    Extra: Ze heeft een klein beetje bindingsangst, maar als ze de jongen vertrouwt is de angst weg.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 11:58 ]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    @Puritatem : Neem je tijd, voel je niet verplicht om mee te doen (:
    @ PlaqueRat : Helemaal goed, ik zal je erbij zetten!
    @trouble258 : Ik ga jou er ook bij zetten maar mag het innerlijk van je personage nog wel iets langer?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zal wel eens een jongen aanmaken, want de meeste zullen wel meissies willen. Wil je die ff voor me reserveren, meid?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een meisje reserveren (: leuk idee trouwens!

    @Tortura : Haha ja die meisjes zijn wel in trek he (= Komt goed hoor, ik zal het erbij zetten

    @ALLSTARSx : Dat is goed


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    okj ik ga het innerlijk nu wat langer maken :)


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Mag ik een vrouwelijke bewoner reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een mannelijke bewoner reserrveren? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Alyssum & Tamino : Ja dat mag, ik zal jullie erbij zetten !


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sorry, maar ik besluit toch om er niet aan mee te doen. Ik wilde 't liefst een meisje, maar die zijn er - ben ik bang - weer in overvloed. Ik vind het wel jammer, want het leek me wel een leuke RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In principe zou je wel een meisje mogen,
    dan zet ik daarna wel in het topic dat er eerst jongens bij moeten voor er weer vrouwen kunnen.
    Kijk maar wat je doet (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Naam: Ryder Gregg Watersins
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Ryder is op het eerste zicht wat je noemt een badass. Hij lijkt nergens bang voor te zijn, kan nogal nonchalant overkomen, weerhoudt zich er niet van met meerdere meisjes te flirten en heeft vaak last van een 'idgaf'-attitude. Niets is minder waar. Oke, hij heeft niet veel angsten, maar de enkele dingen waar hij toch bang van is, probeert hij zo goed mogelijk te verbergen, uit vrees dat anderen hem dan als een lafaard gaan beschouwen, hoewel hij maar al te goed weet dat de houding die hij nu zowat permanent aanneemt ook niet echt heldhaftig te noemen is. Op vlak van relatie is hij dan weer helemaal anders. Hij is enorm onzeker over zichzelf en zal zich in een relatie -vriendschappelijk of partner- enorm beschermend opstellen, en wil steeds goed doen voor die persoon, uit angst deze te verliezen. Zijn angsten bestaan dus, zoals je wel kan afleiden, vooral uit verlatingsangst en vrees om helemaal alleen achter te blijven. Om dit probleem op te lossen heeft hij dus zijn 'maskers' gecreëerd, zoals hij ze zelf wel eens inwendig noemt.
    Uiterlijk:





    Klik & klik & klik & klik

    Extra: Ryder komt uit een gezellig gezin, waarin hij enig kind is. Graag had hij nog enkele broers of zussen gehad, maar daar waren zijn ouders niet zo voor te vinden. Als kind was hij braaf, luisterde steeds, was vriendelijk en geinteresseerd in alles. Enkele trekjes die hij tot nu toe nog steeds niet is kwijtgeraakt. Hij is naar New York getrokken in de veronderstelling eens lekker gek te doen, en hij wil het proberen te maken ergens op Broadway. Inderdaad, net als elk persoon heeft Ryder een geheime droom. Hij houdt van muziek, acteren en lezen, en stiekem -al zal hij dat niet gauw toegeven- heeft hij een zwak voor romantische films, die hij het liefst kijkt met een meisje in zijn armen. Een meisje waarvan hij houdt.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 13:05 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam: Danae Rylee Arington
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Prettig gestoord en spontaan, dat is een goede manier om Danae te omschrijven. Ze is het type dat op straat rond zal lopen met een bord waarop “Free Hugs” of “Kiss me, I'm Irish” staat. Dat doet ze niet omdat ze aandacht wil, wat mensen wel eens denken, maar omdat ze weet dat dat soort kleine dingetjes net hetgeen kan zijn om iemands dag weer goed te maken. Danae vindt het belangrijk dat je mensen helpt en iets doet voor de maatschappij, wat dan ook de reden is dat ze regelmatig vrijwilligerswerk doet, van kleine, zieke kindjes vermaken in het ziekenhuis tot meehelpen in het dierenasiel.
    Danae is daarnaast ook avontuurlijk ingesteld en schaamt zich niet snel voor dingen, zo zal ze bijvoorbeeld er niet voor terugdeinzen om te bungeejumpen of om raar verkleed over straat te gaan.
    Beslissingen nemen doet ze meestal op basis van haar gevoel en zelden met haar verstand, hierdoor is ze soms nogal een flapuit en komen er al gauw dingen uit haar mond, die ze niet had willen zeggen. Wanneer ze ruzie met iemand heeft kan ze zich nog wel eens laten meeslepen door het moment en is ze instaat iemand volledig de grond in te boren, al ze daar later, wanneer ze uitgeraasd is, zich daar wel schuldig over voelen. Of ze haar excuses dan aanbied is dan niet zeker, dat hangt van de ruzie af en hoe belangrijk de persoon in kwestie voor haar is.
    Iets waar Danae niet tegen kan, is dat mensen ten onrechte nare opmerkingen naar haar toe maken, ze zal er gewoon met een sarcastische opmerking op reageren, maar zoiets kan haar wel degelijk kwetsen. Iets anders wat haar kwets is wanneer mensen zonder reden ineens kortaf of bot tegen haar doen, ze zal dan echter geen sarcastische opmerking maken, maar ze zal eerder wat boos om worden. Ook kan ze niet tegen racistische of discriminerende mensen. Tegenover dat soort mensen schiet ze nogal snel uit haar slof. Ze kan ook opgefokt raken als ze er achterkomt dat mensen haar aan het lijntje houden.
    Danae heeft liever mensen om zich heen, dan dat ze alleen is, deels omdat ze het gewoon fijner vindt, maar ook omdat ze zich dan veilig voelt. Ze heeft echter ook momenten waarop ze alleen wilt zijn en dan kan je haar beter niet lastig vallen, al is het soms het enige wat ze nodig heeft een stevige knuffel.
    Voor de rest is ze erg slordig en laat ze haar spullen over en nergens slingeren, wat er regelmatig voor zorgt dat ze dingen kwijtraakt. Ook kan ze opzoek gaan naar haar mobiel, terwijl ze die gewoon in haar hand heeft.
    Danae gelooft dat er wel “iets” is, maar dat dat niet één God is, maar meerdere goden, zoals in de Griekse mythologie.
    Uiterlijk:




    Extra: Wat je misschien niet verwacht, is dat Danae erg geïnteresseerd in andere culturen, en dan vooral in de oude culturen, dat is dan ook hetgeen wat ze studeert aan NYU. (Klik voor wat ze precies studeert)

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 0:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered