• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Je leeft dus in dit appartementencomplex, in een appartement dat je hebt weten te bemachtigen via-via. Je bent een student die veel feest, leert, met vrienden optrekt maar ook erg vaak thuis is. Je probeert contact te leggen met je buren en een zo'n normaal mogelijk leven te leiden. Mits je de rare verschijnselen niet meerekent. Durf je daarvoor iemand in vertrouwen te nemen? Of krop je net zo lang alles op tot je er gek van wordt ?

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post!
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    -Graag met leestekens en hoofdletters typen. Let daarnaast ook op grammatica !
    - Niet al te veel offtopic
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!
    - Niet gelijk drama maken! Blijf hierin realistisch. Op de eerste dag van aankomst zie je niet gelijk rare dingen.
    - Aantal mannen en vrouwen proberen gelijk te houden !


    Er moeten nu eerst weer een stuk of twee mannen bij voor er weer dames mogen !

    Bewoners.
    - Jurgen Belov - BloodyFace
    - Daniël Akins - Tortura
    - Ryder Gregg Watersinss -Tamino
    -Eric Hendriks - PlagueRat
    - Morgaine Ravensdale - PlagueRat
    -Laura Jackson - Trouble258
    - Danae Rylee Arington - Alyssum (Afwezig van 22/04 t/m 25/04)
    - Ruby Dawn - Puritatem
    - Amaranthe Marisa Dubois -BloodyFace

    Rol.
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 12:47 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nog even een vraagje; als ze daar al een paar dagen verblijven, blijven ze daar dan vast zitten of niet? Of kunnen ze gewoon het appartement uit? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wel, eerst is het zeg maar dat ze gewoon hun normale ding doen, ja af en toe zien ze wel iets van waanbeelden.. maar zodra het zeg maar erger wordt, en meer mensen er vanaf weten dan is het misschien wel leuk om het zo te maken dat ze het appartement niet kunnen verlaten tot ze een oplossing hebben of zoiets s:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zal nu mijn rol insturen, morgen zal ik 't uiterlijk wat bijwerken, maar de belangrijkste dingen zijn er al.

    Naam: Ruby Dawn.
    Leeftijd: 22 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Ze heeft een sterke wilskracht. Als ze iets wilt dan zet ze dit ook door en dan laat ze zich niet zo snel afschrikken, maar dit doet ze niet als ze gepusht word door iemand. Ze haat het namelijk om opgejaagd te worden en om dingen te doen voor mensen, terwijl ze dit zelf ook gemakkelijk kunnen. Ook heeft ze er een hekel aan om verstoord te worden. Ze heeft een enorm koppig karakter, dus ze zal haar schuld niet toegeven.
    Ze is ook een vrouw die altijd het beste voor iedereen wilt en anderen voor zichzelf zet, maar soms laat ze zich zo meeslepen in de problemen van iemand anders dat ze zichzelf helemaal wegcijfert. Het gevolg is dat zij dan wat afwezig en soms zelfs wat depressief of agressief uit de hoek kan komen. Maar met al deze verschillende emoties die je van haar ziet zul je haar moeilijk of zelfs niet zien huilen. Dit is iets wat zij niet doet. Alleen als ze zeker weet dat er niemand in de buurt is en zij alleen is laat ze deze tranen vallen.
    Ruby is een vrouw met een grote passie voor de kunst en muziek. Ze houdt ervan om muziek te maken of eventjes naar buiten te gaan om wat frisse lucht in te ademen vanwege de vroege ochtendmist en glorie. Dit geeft haar weer nieuwe energie en inspiratie. Muziek is een deel van haar leven. Naast dit alles lijkt ze misschien een lievig en stil, verlegen meisje, maar vergis je niet; dit is zij echter niet. Deze jonge vrouw heeft een pittig karakter en kan onverwacht uit de hoek komen met haar bijdehante opmerkingen en spontane acties. Haar sarcastische en sadistische uitspraken worden niet altijd gewaardeerd door iedereen, maar hier heeft zij lak aan – net zoals de regels. Ze heeft namelijk een erg kort lontje.
    Haar pittige kant komt naar boven als ze hoort dat er mensen in gevaar zijn of als zij iemand niet mag. Vooral zijn dit mannen die alleen vooroordelen hebben en erg seksistische varkens zijn, maar ook vrouwen zijn het; die vooral naïef bezig zijn en tegelijkertijd zo hun sex-appeal gebruiken om een man in te palmen. Zelf heeft ze deze ook, maar dit zal ze niet gebruiken. Ze wil een man die geeft om haar innerlijk en niet om haar zwoele uiterlijk en afgetrapte, seksuele opmerkingen. Die ze overigens ook niet zal geven.
    Met dit alles kan ze goed naar je luisteren en kun je, je dingen kwijt aan Ruby, want ze is een betrouwbaar en rechtvaardig iemand.
    Uiterlijk:


    Extra: Ruby wilt graag haar eigen tattoo-shop, dus haalt ze haar inspiratie en werkvaardigheden op om ook in een tattoo-shop te werken. Ze moet meer schoonmaken en dingen regelen dan dat ze mag tatoeëren, maar af en toe knijpen haar werkgevers een oogje dicht en laten haar dan een klant tatoeëren. Ze krijgt het al aardig onder de knie en het duurt niet lang voor ze ook echt aan de slag mag gaan.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 23:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfft ik heb er echt wel zin in, geen zin om te wachten.


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Ik dacht dat je het innerlijk nog wat langer moest maken :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Ik dacht dat je het innerlijk nog wat langer moest maken :x

    Hmm? Tegen wie had je dat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dat gedaan ook al is het nu nog nie echt lang. Maar ik ben erover aan het nadenken of ik misschien ook een jongen ga doen om het wat in evenwicht te houden.


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Puritatem schreef:
    (...)
    Hmm? Tegen wie had je dat?


    Niet tegen jou hoor :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou graag ook jongen invullen, maar ik weet niet hoe lang hij blijft leven XD


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Alyssum schreef:
    Naam: Danae Rylee Arington
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Prettig gestoord en spontaan, dat is een goede manier om Danae te omschrijven. Ze is het type dat op straat rond zal lopen met een bord waarop “Free Hugs” of “Kiss me, I'm Irish” staat. Dat doet ze niet omdat ze aandacht wil, wat mensen wel eens denken, maar omdat ze weet dat dat soort kleine dingetjes net hetgeen kan zijn om iemands dag weer goed te maken. Danae vindt het belangrijk dat je mensen helpt en iets doet voor de maatschappij, wat dan ook de reden is dat ze regelmatig vrijwilligerswerk doet, van kleine, zieke kindjes vermaken in het ziekenhuis tot meehelpen in het dierenasiel.
    Danae is daarnaast ook avontuurlijk ingesteld en schaamt zich niet snel voor dingen, zo zal ze bijvoorbeeld er niet voor terugdeinzen om te bungeejumpen of om raar verkleed over straat te gaan.
    Beslissingen nemen doet ze meestal op basis van haar gevoel en zelden met haar verstand, hierdoor is ze soms nogal een flapuit en komen er al gauw dingen uit haar mond, die ze niet had willen zeggen. Wanneer ze ruzie met iemand heeft kan ze zich nog wel eens laten meeslepen door het moment en is ze instaat iemand volledig de grond in te boren, al ze daar later, wanneer ze uitgeraasd is, zich daar wel schuldig over voelen. Of ze haar excuses dan aanbied is dan niet zeker, dat hangt van de ruzie af en hoe belangrijk de persoon in kwestie voor haar is.
    Iets waar Danae niet tegen kan, is dat mensen ten onrechte nare opmerkingen naar haar toe maken, ze zal er gewoon met een sarcastische opmerking op reageren, maar zoiets kan haar wel degelijk kwetsen. Iets anders wat haar kwets is wanneer mensen zonder reden ineens kortaf of bot tegen haar doen, ze zal dan echter geen sarcastische opmerking maken, maar ze zal eerder wat boos om worden. Ook kan ze niet tegen racistische of discriminerende mensen. Tegenover dat soort mensen schiet ze nogal snel uit haar slof. Ze kan ook opgefokt raken als ze er achterkomt dat mensen haar aan het lijntje houden.
    Danae heeft liever mensen om zich heen, dan dat ze alleen is, deels omdat ze het gewoon fijner vindt, maar ook omdat ze zich dan veilig voelt. Ze heeft echter ook momenten waarop ze alleen wilt zijn en dan kan je haar beter niet lastig vallen, al is het soms het enige wat ze nodig heeft een stevige knuffel.
    Voor de rest is ze erg slordig en laat ze haar spullen over en nergens slingeren, wat er regelmatig voor zorgt dat ze dingen kwijtraakt. Ook kan ze opzoek gaan naar haar mobiel, terwijl ze die gewoon in haar hand heeft.
    Danae gelooft dat er wel “iets” is, maar dat dat niet één God is, maar meerdere goden, zoals in de Griekse mythologie.
    Uiterlijk:




    Extra: Wat je misschien niet verwacht, is dat Danae erg geïnteresseerd in andere culturen, en dan vooral in de oude culturen, dat is dan ook hetgeen wat ze studeert aan NYU. (Klik voor wat ze precies studeert)


    Zo :Y)
    Ik hoop dat ze zo goed is.
    Morgen -vandaag dus- zal ik de beschrijving van het uiterlijk ook nog invullen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Puritatem & Alyssum : Helemaal goed ! De rest komt dan wel, als ik het grotendeels maar alvast heb (=
    @ Trouble258 : wel, ik zou toch graag willen dat je het innerlijk nog wel iets langer maakt, dat is ook fijner voor je medespelers ! en als je een jongen wil maken dan mag dat
    @PlagueRat : Tja, is het -het proberen waard of zal hij per direct al dood neervallen x3?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Is het zo goed? En nu moet alleen tortura zijn rol nog invullen.


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    *haar rol.

    @BloodyFace, als ik je een tip mag geven: plan niet om het topic op maandagavond of dinsdagavond te openen, Q doet het dan nooit >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @BloodyFace: hij zal een tijd lang overleven, maar als eet doden vallen, dan zal hij de eerste zijn.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    @BloodyFace: hij zal een tijd lang overleven, maar als eet doden vallen, dan zal hij de eerste zijn.


    Over wie heb je het?


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you