• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Je leeft dus in dit appartementencomplex, in een appartement dat je hebt weten te bemachtigen via-via. Je bent een student die veel feest, leert, met vrienden optrekt maar ook erg vaak thuis is. Je probeert contact te leggen met je buren en een zo'n normaal mogelijk leven te leiden. Mits je de rare verschijnselen niet meerekent. Durf je daarvoor iemand in vertrouwen te nemen? Of krop je net zo lang alles op tot je er gek van wordt ?

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post!
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    -Graag met leestekens en hoofdletters typen. Let daarnaast ook op grammatica !
    - Niet al te veel offtopic
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!
    - Niet gelijk drama maken! Blijf hierin realistisch. Op de eerste dag van aankomst zie je niet gelijk rare dingen.
    - Aantal mannen en vrouwen proberen gelijk te houden !


    Er moeten nu eerst weer een stuk of twee mannen bij voor er weer dames mogen !

    Bewoners.
    - Jurgen Belov - BloodyFace
    - Daniël Akins - Tortura
    - Ryder Gregg Watersinss -Tamino
    -Eric Hendriks - PlagueRat
    - Morgaine Ravensdale - PlagueRat
    -Laura Jackson - Trouble258
    - Danae Rylee Arington - Alyssum (Afwezig van 22/04 t/m 25/04)
    - Ruby Dawn - Puritatem
    - Amaranthe Marisa Dubois -BloodyFace

    Rol.
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 12:47 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wanneer de meesten online zijn :'D
    Ik ben morgen een hele dag weg ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe kan ik nu weten wanneer dat is x3?
    Ik denk dat ik hem dan wel kan openen ?
    Ik kan toch wel zeggen dat als je de rol nog niet ingevuld hebt, je ook nog niet kan posten ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Misschien is het wel handig als er eerst nog een mannelijke bewoner bijkomt :x

    Ik zelf geef meestal een dag waarop ik het open, en dan hebben ze gewoon tot dan om de rol in te vullen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meestal zegt iedereen dat :'D
    Dat je bijvoorbeeld zegt: "Iedereen krijgt tijd om zn rol af te werken tegen woensdag. 's Avonds maak ik het topic aan."
    Zoiets, en dan kan er gediscussieerd worden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hm, ik denk dat het handiger is als de rollen eerst afgemaakt worden. Sommige mensen vinden het namelijk wel fijn als er eerst gewacht word. Dus ik zou de users die gereserveerd hebben een berichtje sturen. :]

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 20:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daar zat ik zelf dus ook over te denken (=
    De mensen die hun rol nog niet hebben ingevuld vragen of ze dat zo snel mogelijk willen doen (en dat geld dus ook voor jullie, Alyssum & Puritatem :3 )

    En ja, ik hoop ook zeker dat er spoedig nog een man bij komt, maar ik weet niet hoe het zal lopen helaas


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    Daar zat ik zelf dus ook over te denken (=
    De mensen die hun rol nog niet hebben ingevuld vragen of ze dat zo snel mogelijk willen doen (en dat geld dus ook voor jullie, Alyssum & Puritatem :3 )

    En ja, ik hoop ook zeker dat er spoedig nog een man bij komt, maar ik weet niet hoe het zal lopen helaas

    Ja, ik ben ook bezig met mijn rol, maar ik was even een serie afkijken. Je krijgt 'm zo binnen. :'3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Series zijn ook heel belangrijk !
    En ik moet die van mezelf ook nog doen merk ik net s; dus het kan nog wel even rustig aan hoor !


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    Series zijn ook heel belangrijk !
    En ik moet die van mezelf ook nog doen merk ik net s; dus het kan nog wel even rustig aan hoor !

    Haha nee, als ik 't uitstel komt 't er nooit van. Ik ben nu bezig met m'n rol. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet nog even folders vouwen, maar ik weet al hoe ik haar ga maken, dus wanneer ik klaar ben zal het beschrijven hopelijk snel gaan :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hii allemaal.
    Echt sorry, maar ik wil me graag uitschrijven, ik doe namelijk al mee met vele RPG's.
    Ik dacht dat het handiger was om het nu alvast te zeggen dat tijdens het speeltopic.

    Alyssum schreef:
    Ik moet nog even folders vouwen, maar ik weet al hoe ik haar ga maken, dus wanneer ik klaar ben zal het beschrijven hopelijk snel gaan :3

    Ooohh, da's echt fucked upp. Moet je er een boel? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    On-topic blijven, mensjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol.
    Naam: Jurgen Belov
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Jurgen is te herkennen aan zijn vrijwel altijd charmante uitstraling. Met zijn miljoenen glimlach en gladde praatjes weet hij elk persoon als was in zijn handen te krijgen. Het heeft hem tot dusver geholpen om te komen waar hij nu is aanbeland. Jurgen heeft nogal een moeilijk verleden, hij houdt er niet van om over zijn verleden te praten. Laat staan over zijn familie. Het zou kunnen komen door zijn stroefe verleden waarin zijn vader met de ene vrouw na de andere in het bed lag dat hij zo is geworden, maar het zou heus kunnen zijn dat Jurgen van zichzelf zo is. Het is zijn geheim en dat is hij niet bereid te delen met iemand.
    'liefde' heeft voor hem niet zozeer een betekenis. Zijn ouders waren immers vaker weg dan thuis en als ze er waren dan waren ze dronken of zo ver heen dat er geen normaal woord meer mee te spreken viel.
    Hij is een vrije jongen. Hoe andere mensen zich voelen maakt hem over het algemeen niet uit. Hij is een jongen van de straat, iemand die altijd voor zichzelf heeft moeten opkomen, waardoor hij hard is geworden. Hij is wijs, heeft kijk op de zaak en weet hoe hij op een bepaalde situatie moet reageren. Hij loopt op zijn leeftijdsgenoten vooruit. Het leven is niet makkelijk, hij kan het weten. Aangezien hij van de ene stad na de andere reist kan hij zich nooit ergens settelen. Maar daar gaat veranderingen in komen. Hij wil het wilde, geheime leven dat hij leidde opgeven voor iets rustig.
    Natuurlijk is hij niet onvriendelijk, hij vind sociale contacten leggen geen probleem. maar zodra ze te dichtbij komen probeert hij een muur op te zetten. Hij wil niemand lastig vallen met hoe hij is. Maar misschien zou hij dat toch een keer moeten doen.
    Jurgen is ergens onder al die gezichten die hij opzet een stille, wijze jongen die een degelijk vrouwenhart kan doen laten smelten.
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]


    Jurgen heeft bruin, krullend haar wat langer is dan zou moeten. Waardoor het vaker voor zijn ogen valt dan goed is. Meeatal veegt de jongen het dan ook nonchalant weer naar achteren met zijn grote, mannelijke handen. Zijn kaaklijn is erg strak, wat hem een wat strenge en norse uitkijk geeft. Hij heeft borstelige wenkbrauwen en diep blauwe ogen.
    Extra: Jurgen komt van de straat. Waar hij als klein schoffie altijd stennis schopte. Na de ontmoeting met een wijs man besloot Jurgen dat hij iets van zijn leven wou maken maar de vondst van zijn grootvaders dagboek maakte dat plan niet meer van belang. Hij jaagde zijn opa's dromen na, maar na jaren heeft Jurgen besloten dat het zo niet langer meer kan. Daarom heeft hij zichzelf weten op te werken van straatschoffie naar student Economie. Daarnaast loopt hij stage in het bedrijf van een multimiljonair.


    Pff nog niet helemaal tevreden maar het moet maar even zo s:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @ALLSTARSx : Dat is geen punt, begrijp ik wel hoor (= ik zal je weghalen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.