• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Je leeft dus in dit appartementencomplex, in een appartement dat je hebt weten te bemachtigen via-via. Je bent een student die veel feest, leert, met vrienden optrekt maar ook erg vaak thuis is. Je probeert contact te leggen met je buren en een zo'n normaal mogelijk leven te leiden. Mits je de rare verschijnselen niet meerekent. Durf je daarvoor iemand in vertrouwen te nemen? Of krop je net zo lang alles op tot je er gek van wordt ?

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post!
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    -Graag met leestekens en hoofdletters typen. Let daarnaast ook op grammatica !
    - Niet al te veel offtopic
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!
    - Niet gelijk drama maken! Blijf hierin realistisch. Op de eerste dag van aankomst zie je niet gelijk rare dingen.
    - Aantal mannen en vrouwen proberen gelijk te houden !


    Er moeten nu eerst weer een stuk of twee mannen bij voor er weer dames mogen !

    Bewoners.
    - Jurgen Belov - BloodyFace
    - Daniël Akins - Tortura
    - Ryder Gregg Watersinss -Tamino
    -Eric Hendriks - PlagueRat
    - Morgaine Ravensdale - PlagueRat
    -Laura Jackson - Trouble258
    - Danae Rylee Arington - Alyssum (Afwezig van 22/04 t/m 25/04)
    - Ruby Dawn - Puritatem
    - Amaranthe Marisa Dubois -BloodyFace

    Rol.
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 12:47 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik heb het gezien, ja. Eerlijk gezegd, twijfel ik nog of ik daar wel aan mee wil doen. En ik heb 'm verstuurd hoor. Hopelijk vind je 'm wat, want ik heb de laatste tijd zo weinig inspiratie dat ik er gek van word en mijn posts eronder lijden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    haha ach ik zie wel wie wel meedoet en wie niet
    het is niet dat ik mensen ga verplichten x3

    ah joh, ik kan er wel iets mee (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    haha ach ik zie wel wie wel meedoet en wie niet
    het is niet dat ik mensen ga verplichten x3

    ah joh, ik kan er wel iets mee (=

    Dat laatste klinkt alsof het iets heel ergs is. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nee x3
    ik kan overal wel iets mee !


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Naam: Mason Brian Stark
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Komt
    Uiterlijk:



    *Klik*
    Mason heeft donkerbruine ogen, die op een afstandje zwart lijken. Zijn donker bruine haren associëren goed bij zijn ogen, waardoor hij er soms angstaanjagend uit kan zien. Zijn lengte speelt daarin ook een rol, want hij is rond de twee meter lang. Daardoor moet hij soms even bukken om nergens zijn hoofd tegen te stoten.
    Zijn haar zit vaak warrig, maar dat laat hem er juist knap uitzien.
    Mason draagt vaak donkere kleding, donker blauw, rood, zwart etc. Zijn kleren zijn vaak hip, maar hij wil wel dat ze lekker zitten, anders wil hij dat kledingstuk niet.
    Hij houdt van gympen, omdat die hem fijn zitten.
    Extra: -

    Het innerlijk ga ik nog maken.(:

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 18:35 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oooh ~ niceee ~ !!
    (mijn personage vindt hem al leuk. xD )

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 18:40 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ben Barnes. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PlagueRat schreef:
    Oooh ~ niceee ~ !!
    (mijn personage vindt hem al leuk. xD )


    Ghehe, lol.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tortura schreef:
    Ben Barnes. :9~


    Yup, door jou heb ik hem gekozen.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ... Slijmbal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    ... Slijmbal.


    (puh)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    (puh)

    Hehe, ik hou van je. (A)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Hehe, ik hou van je. (A)


    Ik ook van jou, hoor.(H)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Yup, door jou heb ik hem gekozen.:Y)

    Yeah man, I feel awesum. /epic face.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    hoera hoera, iedereen blij x3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.