• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Je leeft dus in dit appartementencomplex, in een appartement dat je hebt weten te bemachtigen via-via. Je bent een student die veel feest, leert, met vrienden optrekt maar ook erg vaak thuis is. Je probeert contact te leggen met je buren en een zo'n normaal mogelijk leven te leiden. Mits je de rare verschijnselen niet meerekent. Durf je daarvoor iemand in vertrouwen te nemen? Of krop je net zo lang alles op tot je er gek van wordt ?

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post!
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    -Graag met leestekens en hoofdletters typen. Let daarnaast ook op grammatica !
    - Niet al te veel offtopic
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!
    - Niet gelijk drama maken! Blijf hierin realistisch. Op de eerste dag van aankomst zie je niet gelijk rare dingen.
    - Aantal mannen en vrouwen proberen gelijk te houden !


    Er moeten nu eerst weer een stuk of twee mannen bij voor er weer dames mogen !

    Bewoners.
    - Jurgen Belov - BloodyFace
    - Daniël Akins - Tortura
    - Ryder Gregg Watersinss -Tamino
    -Eric Hendriks - PlagueRat
    - Morgaine Ravensdale - PlagueRat
    -Laura Jackson - Trouble258
    - Danae Rylee Arington - Alyssum (Afwezig van 22/04 t/m 25/04)
    - Ruby Dawn - Puritatem
    - Amaranthe Marisa Dubois -BloodyFace

    Rol.
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 12:47 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    De appartementen zien er allemaal hetzelfde uit, de inrichting is wel voor je eigen keuze ! Ik ben even aan het uitzoeken hoe ik dat precies het beste er neer kan zetten s';

    Ze hoeven zeker niet allemaal per se nieuw te zijn, maar ik ga het zo neer zetten dat het appartementencomplex wordt geopend vlak voor het begin van het nieuwe 'schooljaar'
    dan kan het zijn dat sommige mensen al iets eerder zijn dan anderen
    je mag wel zelf bepalen of je personage er al is of nog moet aankomen op de bestemming (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik ga mijn personage laten aankomen das leuker denk k


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Wauw, ik wist niet dat ik een jochie was. Dan heeft mijn moeder me wat te vertellen zeg. Lolol. Bedankt voor het verbeteren, Cheryl.

    En mensen moeten niet zo ongeduldig zijn, ik kan hem niet direct invullen. Het topicmaakster weet wat voor reden ik heb.
    Heb nog ff geduld, ergens vandaag heb ik hem heus wel ingevuld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    hihi oops !
    Nee er is wel geduld hoor, ik geef je de tijd (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Trouble258 schreef:
    (...)

    Over wie heb je het?

    Over het mannelijke personage dat ik wil aanmaken


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    dan zijn er evenveel jongens als meisjes :)


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    ja, alleen weet ik niet of je mijn jongen heel erg .. um... aardig/leuk gaat vinden. xD


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Alyssum schreef:
    Ik vind het wel grappig dat op de één of andere manier ze allemaal goed zijn in muziek.

    Hehehe. Ik heb er geen eens op gelet bij de andere personages. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol.
    Naam:
    Daniël Akins
    Leeftijd: 25
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Daniël is het soort mens dat in het moment leeft, dus wanneer hij zich bijvoorbeeld verdrietig voelt door een gebeurtenis, zal hij dat ook laten merken. Hoewel hij dan wel weer vindt dat hij wat van het moment moet maken, waardoor het niet zo vaak voor komt dat hij zijn bedroefde kant laat zien. Niet omdat hij enorm macho wil zijn met het idee dat mannen niet horen te huilen, wel om de reden dat hij tijden liever vrolijk doormaakt dan het omgekeerde. Dat is de enige reden die erachter zit volgens hem, of dat wil hij zichzelf graag wijsmaken. In feite zit er een heleboel achter, maar merkt hij het niet op of – wat het meest waarschijnlijke is – wil het niet waarnemen. Wanneer je hem kent, zal je hem dan ook regelmatig horen zeggen dat hij wat ‘van het moment wil maken’, terwijl hij in werkelijkheid nog gemarteld wordt door zijn verleden.
    Anderen houden mensen op afstand door hun kille, afstandelijke aanblik en houding jegens hen, terwijl deze jongeman het juist totaal anders aanpakt. Hij staat niet enkel bekend als ‘de gek van het gebouw’ vanwege het feit dat hij telkens mensen waarschuwt die het appartementengebouw binnenkomen en daar vervolgens gaan wonen, maar hij is ook berucht als een enorme vrouwenjager. Zo houdt hij andere mensen op afstand doordat hij geen echte relaties aangaat, met diverse vrouwen het bed deelt en vanzelfsprekend geen persoonlijke dingen met hen deelt. Daarbij komt nog dat hij zijn titel “de gek” eigenlijk wel vermakelijk vind, want dat zal vast en zeker ook afschrikken.
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Extra: Hij komt uit Groot Brittannië.
    Daniël heeft momenten dat hij als een ongelooflijke ketter rookt, daarom heeft hij bijna altijd wel een pakje sigaretten bij de hand.
    Zijn slaapkamer ziet er op deze foto uit en de rest van zijn appartement op dit plaatje. :].

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 23:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alles bijgewerkt (=
    Iedereen heeft nu zijn rol ingevuld ( of gedeeltelijk, maar de rest komt denk ik nog wel )
    dus heeft iemand er bezwaren tegen dat ik -hopelijk- vanavond het speeltopic open?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Naam: Eric Hendriks
    Leeftijd: 30
    Geslacht: mannelijk
    Innerlijk: als kind al was Eric erg hebberig en zelfzuchtig. Hij moest per se altijd winnen en anders zou hij een woede aanval krijgen. Over de jaren is dit niet veranderd. Hij is een ontzettende veelvraat en eet bijna de hele dag door en dan vooral snacks en vettig fastfood spul. De jongen heeft een tijd op een normale school gezeten, maar is al spoedig naar een kostschool gestuurd. Hij heeft een thuis studie gedaan in game design en zit meestal in zijn kamer te gamen. Aangezien hij niet veel te doen heeft, verveelt Eric zich snel en gaat dan voor de lol dingen kapot maken of met een verrekijker naar mensen gluren, vooral naar leuke meisjes en hij fapt ook extreem veel. Eric is heel erg asociaal en weet niet hoe hij met mensen moet praten, dus meestal maakt hij heel erg ongepaste opmerkingen of alleen maar grommerige, knorrige geluiden voor hij zich weer terugtrekt in zijn hol. Ook al is hij een erg onaangename persoon, hij is ook maar een mens en is eigenlijk heel eenzaam, maar hij weet gewoon helemaal niet hoe hij met zichzelf en met anderen moet omgaan.
    Uiterlijk:


    Vanwege het vele snacken is Eric behoorlijk vatsig en heeft hij manboobies. Zijn zwarte haar is meestal vettig en groezelig. Hij is 'gothic', maar alleen in zijn kledingstijl en make-up, hij heeft geen idee wat gothic eigenlijk inhoudt. Zijn ogen zijn troebel bruin en hij is ongeveer 1.78 groot. Hij weegt bijna 150 kilo. Meestal draagt Eric zwarte kleding, maar af en toe zijn de shirts van een andere kleur of draagt hij een jeans. Hij heeft bijna altijd zweetvlekken onder zijn oksels.
    Extra: Hij heeft het appartement van zijn ouders gekregen die zijn huur voor hem betalen in de hoop dat hij dan gemotiveerd zal worden om zijn best te gaan doen in het leven en misschien contact zal maken met een aantal mensen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 2:20 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik heb absoluut geen bezwaar ;)


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Nee dan ben ik juist heel blij als je het opent. (Y)


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Wow. Ik krijg de rillingen van die vent.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Wow. Ik krijg de rillingen van die vent.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.