• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Je leeft dus in dit appartementencomplex, in een appartement dat je hebt weten te bemachtigen via-via. Je bent een student die veel feest, leert, met vrienden optrekt maar ook erg vaak thuis is. Je probeert contact te leggen met je buren en een zo'n normaal mogelijk leven te leiden. Mits je de rare verschijnselen niet meerekent. Durf je daarvoor iemand in vertrouwen te nemen? Of krop je net zo lang alles op tot je er gek van wordt ?

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post!
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    -Graag met leestekens en hoofdletters typen. Let daarnaast ook op grammatica !
    - Niet al te veel offtopic
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!
    - Niet gelijk drama maken! Blijf hierin realistisch. Op de eerste dag van aankomst zie je niet gelijk rare dingen.
    - Aantal mannen en vrouwen proberen gelijk te houden !


    Er moeten nu eerst weer een stuk of twee mannen bij voor er weer dames mogen !

    Bewoners.
    - Jurgen Belov - BloodyFace
    - Daniël Akins - Tortura
    - Ryder Gregg Watersinss -Tamino
    -Eric Hendriks - PlagueRat
    - Morgaine Ravensdale - PlagueRat
    -Laura Jackson - Trouble258
    - Danae Rylee Arington - Alyssum (Afwezig van 22/04 t/m 25/04)
    - Ruby Dawn - Puritatem
    - Amaranthe Marisa Dubois -BloodyFace

    Rol.
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 12:47 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @trouble258 : Nee, ik had toch gevraagd of je het innerlijk langer wou maken dan die drie a vier zinnen die je hebt? Neem dan een voorbeeld aan de andere rollen die zijn ingevuld!

    @Alyssum ; Haha, ja dat had ik inderdaad ook al wel ondervonden! Ik denk dat het dan uiterlijk woensdag wordt dat ik het topic open, tenzij hij het eerder doet. Daarnaast moeten we ook nog even wachten tot Tortura haar rol heeft ingevuld, geduld is een schone zaak ^-^

    @PlagueRat : Wel.. iets is beter dan niet :3 ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wil je is zeggen hoeveel regels het innerlijk moet dan kan ik me daarop baseren :)


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Mijn personage heeft ongeveer twintig regels voor zijn innerlijk, dus misschien dat je dat kan proberen te evenaren


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik heb er nu 8, ik zal gaan voor de 15 want plaguerat heef er ook maar 10


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Trouble258 schreef:
    Naam: Laura Jackson
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Ze is een heel lief meisje en soms ook wel verlegen bij mensen die ze niet zo goed kent, bij haar vrienden is ze altijd een feestbeest en hyperactief.Ze is ook een heel intelligent meisje en laat haar niet snel doen. Bij fuifen in de buurt is ze altijd te vinden want ze is een echt feestbeest. Op fuifen zal ze altijd veel drinken maar ze weet wanneer ze genoeg heeft gedronken en word dus nooit zat. Ze heeft ook altijd een luisterend oor dus als je ergens over wilt praten staat zij altijd paraat. Ze is een heel stoer meisje en haar maak je niet snel bang. Je kunt niet van haar zeggen dat ze niet sportief is want af en toe gaat ze hardlopen. Haar krijg je niet vaak op andere gedachten, als ze iets in haar hoofd heeft wil ze het zo snel mogelijk uitvoeren. Als het dan is niet lukt dan is ze ook wel eens pissig. Ze heeft een meerdere talenten. Ze kan vooral goed zingen en dansen. Daarmee wil ze het ook gaan maken in New York. Haar vrienden van haar oude stad zeiden altijd dat ze zeker genoeg talent had om door te breken in die stad. Graag wil ze ook veel nieuwe vrienden maken omdat ze haar oude vrienden allemaal heeft moeten achterlaten. Als ze een vriendje heeft dan gaat ze er ook helemaal voor, dan heeft ze haar bindingsangst ook overwonnen. Als haar vriendje haar bedriegt of iets anders ergs doet is het voor haar meteen uit en wil ze hem liefst nooit meer in haar leven zien. Buiten haar talenten wil ze ook nog studeren voor als ze het niet waarmaakt met dansen of zingen. Ze is altijd zeer geconcentreerd over haar studies en je kunt haar meestal niet afleiden want ze wil het allemaal heel goed doen. Verder haar druk leven gaat ze ook nog vaak shoppen als ze er de tijd voor heeft en haar zul je nooit met lege handen zien thuiskomen. Ze komt uit een rijk gezin en heeft dus ook veel geld.
    Uiterlijk: Ze heeft bruine haren en bruine ogen en een heel helder gezicht. Ze is ook redelijk slank gebouwd. Ze heeft de gemiddelde lengte.



    Extra: Ze heeft een klein beetje bindingsangst, maar als ze de jongen vertrouwt is de angst weg.


    Is het innerlijk nu lang genoeg?

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:49 ]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Ik vind het wel grappig dat op de één of andere manier ze allemaal goed zijn in muziek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Echt daar heb ik niet op gelet, haha misschien als ze allemaal opgesloten zijn in dat huis kunnen ze bandje oprichten!


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Ja ik vind'm nu wel oke

    Jurgen doet niet mee aan die hype, die wil rijk zakenman worden x3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Danae ook niet :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben benieuwd wanneer tortura haar rol gaat plaatsen, ik heb er zin in !!!


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Dat is nog even afwachten (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Vanwaar beginnen we eig, dat ze aankomen in het huis?


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Ja, of dat ze aan het uitpakken zijn of iets dergelijk


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Moet je char persé nieuw zijn?
    + rond welke tijd in het jaar begint het RPG, dat is wel handig om te weten ivm studie enzo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En mag je zelf kiezen hoe het appertement er uit ziet?


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you