• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Ophelia Annabelle Payne
    Een lichte glimlach speelde mijn lippen omhoog toen Louis zo enthousiast leek: ik wilde immers niet dat hij verdrietig een concert zou bijwonen. Dat zou de sfeer tussen de jongens niet beter maken.
    'Op je rug?' Herhaalde ik enigszins verbaasd, terwijl ik mijn ogen op het smoezende groepje meiden liet rusten. Soms vond ik het moeilijk, zoals op internet, als ik al die knappe meisjes zag die voor Louis waren. Dan begreep ik niet waarom hij mij zou kiezen uit al die meisjes en vooral op tour had ik het daar nog wel eens moeilijk mee.
    Uiteindelijk knikte ik een tikje verlegen waarna ik op zijn rug sprong en mijn hoofd tegen zijn nek drukte. Ik was nog een beetje slaperig, maar wist dat het tijdens het concert helemaal goed zou komen. Bovendien zou ik me voor moeten bereiden op Liam. Al was ik wel zo ver dat ik hem kon vertellen dat het ook niet koek en ei was tussen Zayn en hem.
    Op dit punt had ik te doen met onze ouders: hun zoon zou gaan trouwen en hun dochter was zwanger. Ik slikte terwijl ik mijn benen iets steviger om zijn middel krulde. Het smoezende groepje meisjes was nu niet enkel aan het fluisteren, maar wees ook nog eens verrast onze kant op.
    Hoe zou dat zijn als ze er achter kwamen dat dé Louis Tomlinson vader zou worden? Ik beet op mijn onderlip voor ik zachte kusjes in zijn nek begon te drukken, om hem te plagen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Payne
    Toen Zayn aan kwam lopen viel ik stil en verstrakte mijn spieren. Gelukkig deed hij of ik niet bestond. Dat had ik eigenlijk liever niet, maar het was veel beter dan een kwade Zayn. Mijn spieren kreeg ik niet ontspannen, maar mijn ademhaling werd wel snel weer rustiger. Ik legde mijn handen op Annie's benen en ging zacht met mijn duimen heen en weer. Gewoon een klein gebaar van liefkozing. Ik was zo blij met het meisje op mijn schoot, al maakte haar broer me echt erg bang. Dat zou er straks leuk uitzien op het podium. Niall kwaad op Hazza, Zayn kwaad op mij en Lou met zijn hoofd totaal niet erbij. Toen ik Chay zag aankomen wilst ik me iets te relaxen. Door haar zou hij hopelijk wat kalmeren. Ik drukte zacht een kusje op Annie's wang, waar Zayn het niet kon zien. "Ik leef nog." fluisterde ik zacht in haar oor. Met een van mijn handen klopte ik het toch maar af op het parkbankje. Ik wilde echt niet dat karma voor het tegenovergestelde ging zorgen, ookal geloofde ik niet echt in karma. Het kon op dit soort momenten nooit kwaad het mee te hebben.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    'Op je rug?' herhaalt ze nog eens en ik knik nog steeds vrolijk. Uiteindelijk springt ze toch op mijn rug. Ik spring een keer en ga dan weer vrolijk door met lopen. Mijn handen liggen onder haar benen en ik houd haar stevig vast. Fluitend loop ik verder tot ik opeens lieve zachte kusjes in mijn nek. Even sluit ik mijn ogen. Ze moet me beslist plagen he? De lieve aanrakingen bezorgen me kippenvel. 'Phee..' breng ik met moeite uit mijn mond. Ik stop met lopen en zet haar neer. Ik draai me om. 'Phee, je weet dat als je eenmaal begint, ik niet kan stoppen' grijns ik. Mijn handen knijpen even in haar kont. 'Maar ik heb zo een concert dus ik moet me inhouden' vertel ik al zuchtend. Ik geef haar een vluchtige kus op haar lippen, strijk een plukje haar achter haar gezicht, en draai me weer om. 'Tommovervoer, tot uw dienst. Hier is uw bestelde pakezel' zeg ik. Ik ga wat door mijn knieen en mijn handen staan weer wat uit elkaar, klaar voor haar om op te springen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Oké, ik moest alles even op een rijtje zetten. Harry was vreemdgegaan? Maar.. Wat en hoe..? De tour, natuurlijk. De beste manier om mensen te manipuleren. ''Zo zie je het resultaat van toeren.'' zuchtte ik zacht. Liam draaide me weer normaal op zijn schoot, de rede was hoogstwaarschijnlijk Zayn die elk moment kon komen. Hij legde zijn hoofd op mijn schouder, waarna ik grinnikte. Zayn kwam er ook aan en ging naast ons zitten, het was vast niet een goed gevoel als je zusje klef deed met je beste vriend. Ik zou dan niet echt blij zijn. Chay kwam ons vrijgezellen en drukte een kus op Zayn's lippen. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond, misschien zouden beiden jongens dan wel kalmeren. ''Dat is maar goed, want ik wil je niet dood. Is het echt zo erg, tenminste wat jij aan het plannen bent, dat Zayn boos wordt?'' Ik snapte mijn eigen zin niet meer, maar ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar opgeluchte zucht. Zij voelde vast ook mijn spanning een beetje wegvallen. Het was vast niet leuk je broer en je vriendje, aka zijn beste vriend, zo tegen elkaar te zien doen. Ik zuchtte bij haar vraag. Even slikte ik en veegde een lok haar voor haar oor weg. "Het is iets groots. Dat is het zeker. En Zayn vind het veels te groot." fluisterde ik zo zacht in haar oor dat Zayn het in geen mogelijkheid kon horen. Ik drukte nog een kus onder haar oor. "Ik hou van je." zei ik iets harder voor ik mijn kin weer rustig op haar schouder legde. Ik voelde me zo best heel erg prettig. Ik zuchtte content en sloot mijn ogen even. Mijn gedachten gingen weg van deze plek, weg van alle spanningen en gevaren. Naar de tijd dat als ze eenmaal ja had gezegt en Zayn me niet had vermoord. Dat we samen gezellig in een klein cottage zaten met een kop thee voor de tv en samen Belle en het Beest keken. Een tijd waar we allebei dol gelukkig waren en niets dat weg kon nemen. Een tijd en plek ver van hier.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 22:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Tuurlijk! Ben er over een kwartier xx Chay las ik voordat ik glimlachend mijn telefoon in mijn zak liet glijden. Ik zuchtte en bestudeerde de jongens en hun vriendinnetjes even. Al snel zag ik Chay aan komen lopen op veel te hoge witte hakken. Ik grinnikte toen ze een beetje ongemakkelijk over het gras liep. 'Hey.' zegt ze als ze bij ons is en voordat ik iets terug kon zeggen belande haar lippen al op op de mijne. Ik glimlachte even tegen haar lippen aan en maakte me toen weer los van haar. 'Hey babe.' grijnsde ik toen ik haar naast me neer trok. Een beetje ongemakkelijk keek ik naar Liam en Marie-Anne. Ik wist het zeker, hij ging zijn plan doorzetten. Ze zaten samen wat te fluisteren en geïrriteerd kneep ik mijn handen samen tot vuisten. 'Hij gaat het echt doen Chay..' zuchtte ik zachtjes tegen Chayenne die naast me zat. 'Ze is nog zo jong, ze zou toch niet serieus met hem gaan trouwen..'

    [Kort, maar had niet veel om op te reageren.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Hij glimlachte tegen mijn lippen en maakte zich toen weer los. 'Hey babe.' grijnsde hij waarna hij me naast hem trok. Ik zag dat hij een beetje ongemakkelijk naar Liam en Marie-Anne keek. Hij kneep geïrriteerd zijn handen samen tot vuisten. Ik leg een hand op zijn pols en glimlach naar hem. 'Hij gaat het echt doen Chay..' zuchtte hij zacht en ik bijt even op mijn lip. Ik keek even naar Liam en Marie-Anne en dan weer naar Zayn. 'Ze is nog zo jong, ze zou toch niet serieus met hem gaan trouwen..'. 'Ik weet het niet Zayn, het lijkt erop dat Liam niet snel van gedachten veranderd.' zeg ik zacht. Het was een moeilijke situatie voor hem, ik begreep het heus wel. Maar Liam veranderd niet snel van gedachten, en Marie-Anne zegt denk ik ook niet snel nee tegen hem...


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte licht en grinnikte. ''Hoe groot kan het wel niet zijn?'' vroeg ik zacht. Hij drukte een kus onder mijn oor. ''En ik houd ook van jou. Zielsveel zelfs.'' glimlachte ik breed. Een gelukzalige zucht verliet mijn lippen, ik was gewoon het gelukkigste meisje van de hele wereld, maar toch was ik nog steeds benieuwd naar de verrassing van Liam. ''Ga je het me nog vertellen of niet?'' mompelde ik. Zayn en Chay waren samen aan het praten en zag hoe Zayn even naar ons keek. Ik wilde dus echt niet in zijn schoenen staan, ook al wist ik niet hoe erg de verrassing was. Ik pakte Liam's hand vast en kneep er geruststellend in, wat er ook ging gebeuren, ik bleef altijd klaarstaan voor hem. Een glimlach sierde mijn mond en draaide mijn gezicht weer om naar die van Liam om een kus op zijn lippen te drukken, ik wist wel dat Zayn er niet van hield om ons klef te zien, maar hij wilde zijn zusje eenmaal gelukkig zien en ik was gelukkig én klef met Liam.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    'Phee, je weet dat als je eenmaal begint, ik niet kan stoppen' Hij grijnsde, en mijn lippen vormden een verontwaardigde ''o'' toen hij zijn vingers in mijn kont zette. Hij was hoogstwaarschijnlijk de ondeugendste jongen die ik kende. 'Maar ik heb zo een concert dus ik moet me inhouden' vervolgde hij beslist, waarna hij me losliet en opnieuw in de positie ging staan waarmee ik op zijn rug kon.
    'Van mij niet,' liet ik hem met grote oogjes weten, voor ik braaf op zijn rug sprong en mijn hoofd opnieuw tegen zijn nek drukte om zijn geur op te snuiven. Dat was soms een klein minpuntje aan onze relatie: we werden zo aan het schema van de band gebonden. Bovendien was ik bang voor camera's die zich in de bosjes verstopten en wilde daarom niets liever dan ergens naar binnen gaan waar de roddelpers niet welkom was.
    'Ik houd van je, Lou.' Murmelde ik zachtjes maar gemeend tegen de achterkant van zijn shirt voor ik mijn armen lichtjes rond zijn nek drapeerde. Liam had onze relatie tien keer niks gevonden. Het leeftijdsverschil en zijn overbeschermdheid waren niet goed samen gegaan en ik had zijn voorwaarde enkel in tact gehouden omdat ik hem niet wilde kwetsen. Maar mijn relatie met Louis.. dat was iets waar Liam buiten stond. En ik wilde alles met Louis delen, ook een lichamelijke relatie. Dat hoorde er nu eenmaal bij en Liam deed ongetwijfeld hetzelfde met Marie-Anne. Ik zag niet wat ik fout had gedaan, en hoopte dat Liam dat ook in zou zien.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Payne
    Ik zuchtte bij haar woorden en glimlachte. "Erg." was mijn enige antwoord. Ik had wel andere dingen kunnen zeggen, maar dan had ik het te veel weggegeven. Ik drukte een kusje onder haar oor. Bij haar woorden verscheen er een grote glimlach op mijn gezicht. Ik wist het wel, maar zeker in dit soort tijden was het heel fijn het nnog eens te horen. Ik sloot mijn ogen en dreef langzaam af in mijn fantasiewereld, waarvan ik hoopte dat het ooit werkelijkheid zou worden. Ik schrok op toen ze een vraag stelde en dacht even na. "Nee. Je moet echt geduldig zijn, Annie. Het is namelijk niet leuk meer als je het al weet." zei ik zacht. Ik zag haar richting Zayn kijken. Zelf keek ik ook even. Hij en Chay waren druk aan het praten samen. Vast over was ik zou gaan doen vandaag. Zou dit goed kunnen eindigen? Ik hoopte van wel, al was ik geen prins op het witte paard. Ik hoopte alsnog op een 'en ze leefde nog lang en gelukkig' met de princess. Ik glimlachte naar haar toen ze in mijn hand kneep. Toch was ik verbaast toen ze me een kus gaf. Meestal deden we dit niet recht voor Zayn's gezicht, zeker niet als hij in een niet zo goede bui was, maar goed. Ik kuste haar zacht terug en hield haar iets dichter bij me.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    'Van mij niet,' zegt ze en ze springt op mijn rug. Ik zucht even en begin dan toch te lopen. Ik voelde haar hoofd opnieuw in mijn nek maar gelukkig was ze zo aardig om me nu niet te plagen. Wel snuift ze, wat ik wel een beetje vaag vind. Ruik ik dan zo lekker? Nee, ik heb gewoon goede deo uitgekozen. Die moet je onthouden Lou. 'Ik houd van je, Lou.' hoorde ik haar murmelen. 'Ik houd het meest van jou!' zeg ik meteen. Ik zie het podium waar we straks moeten optreden en zeg: 'Kijk, daar!'. Vlak daarna begin ik te rennen. Ik ontwijk alle paaltjes en de mensen gaan al uit de weg voor ons. We staan nu bij de hekken waar normaal gesproken de fans zouden staan. Ik zet Phee neer en bewonder het podium. Het blijft altijd mooi om te zien. Ik klim zonder twijfel over het hek en spring behendig op het podium. Ik begin de meest gekke dansjes te doen, puur voor de lol. Ik ben happy nu, en niemand kan dat veranderen. Denk ik...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik fronste weer even, nu wist ik wel zeker dat ik het nooit uit zijn mond zou horen, pas over twee uur. ''Gaat het mijn leven veranderen?'' piepte ik zachtjes en keek Liam met grote ogen aan. Ik zuchtte zacht en speelde voorzichtig met zijn vingers. ''Je weet dat ik daar niet tegen kan, vertel het me nou gewoon. Ik bedoel, Zayn is hier. Bijna iedereen is hier.'' mompelde ik. Liam kuste me zacht terug en met een grijns ging mijn tong zacht en plagend over zijn onderlip. Een risico, ja dat wist ik dondersgoed, maar wat kon je er eenmaal aan doen als je van iemand hield? Ik ging weer in dezelfde positie zitten als voorheen, maar dan mijn benen gewoon. Een grijns sierde mijn lippen en een legde mijn armen weer in zijn nek. Ik bedoelde, Zayn deed dit zo vaak met Chay, dus ik zag het probleem niet zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik keek haar aan. "Ja" zei ik zo zacht dat het eigenlijk alleen een zucht was. Ik zag haar weer me met grote ogen aankijken. Elke keer moest ik weer meer moeite doen het te weerstaan. Ik wreef zacht met mijn duim over haar vingers. "Nee" zei ik zacht voor ze haar lippen op de mijnen drukte en ik haar zacht terug kuste. Toen ik haar tong tegen mijn lip voelde beet ik er heel zacht in voor ik de kus langzaam probeerde af te sluiten. Dit moesten we nu niet doen. In ieder geval moesten we nu niet zo ver gaan. Hij deed dan wel hetzelfde met Chay, ik zat hier in een andere positie. Ik aaide even daar haar haren en hoorde opeens bekende voetjes op het podium. Ik trok nu mijn lippen helemaal terug en glimlachte naar de rest "Lou is via de andere weg gekomen." zei ik half lachend. Ik was zeker blij dat hij weer vrolijk was. Een half uur geleden had ik zijn kop van zijn romp kunnen rijten omdat hij mijn zusje zwanger had gemaakt, maar hem zo bezorgt en triest zien had me echt pijn gedaan.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik pruilde mijn lip even toen Liam zijn lippen van de mijne haalde. ''Dan ga ik weer aan je kop zeuren,'' Zei ik met een grote glimlach. ''Dus, wat is het nou.'' zei ik nonchalant en keek hem voor de zoveelste keer met grote ogen aan. Ik hoorde gerommel van het podium en ik concludeerde dat het Louis was, Harry kon het nooit zijn geweest, ik dacht zo dat hij hiervoor te chagrijnig was en Harry kennende zou hij ook niet zo snel van emotie veranderen. Ik kon wel makkelijk van stemming veranderen, wat nogal vaag is, maar ja. Ik had mijn pillen altijd bij de hand. ''Maar, hoe kan het mijn leven veranderen dan? Ik ben maar achttien en dan zijn er niet veel mogelijkheden weet je. Oké, jij kreeg een contract.., maar dat is een ander verhaal.'' zei ik en keek hem met een lieve glimlach aan, ik moest het gewoon weten en niemand ging me dan wel tegenhouden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grijnsde. "Dat weet ik, lief." Ik legde mijn hoofd tegen haar schouder en sloot mijn ogen om de hare niet te zien. "Ik ga het echt niet zeggen." mompelde ik. Het was nog best vermoeiend dit vol te houden, maar straks als alles over was zou het het hopelijk waard zijn. Ik zuchtte bij haar vraag en opende mijn ogen weer. "Op een manier waar je nu nooit aan zou denken." Antwoordde ik voor ik nog een zacht kusje op haar wang drukte. Ik ging het haar echt niet zeggen. Er waren hier veels te weinig getuigen die iets zouden doen als Zayn me om mijn strot zou vliegen en mijn nek zou proberen te breken. Dat was een reden waarom ik het tijdens het optreden wilde doen: bodyguards die hem tegen konden houden en daarbij, misschien nog wel belangrijker, kon zo de hele wereld mijn liefde voor haar zien en zien dat ik nooit meer iemand anders zou willen dan haar.


    Bowties were never Cooler