• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    [Naar het Hydepark komen voor het concert?]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Inmiddels waren we al in het park aangekomen, ik wou nog fans handtekeningen geven en foto's laten maar Megan trok me er algauw door waardoor ik de kans niet kreeg. Ik stak mijn hand even op als excuus en zwaaide daarna nog een keer. Ze hebben daar waarschijnlijk heel lang gewacht en dan krijgen ze niet meer dan dit, maar waarschijnlijk zijn ze allemaal ook bij het concert dus dan is het geen probleem. Als we backstage zijn zien we Marie-Anne en Liam zoenen. Ze waren wel schattig samen. Megan verstoord hun moment waardoor ik even grinnik en dan naar Liam kijk. Bij zijn opmerking veranderd mijn vrolijke gezicht gelijk naar een boze. 'Ja daar blijft ze vanaf! want die gast komt maar gewoon nooit meer in haar buurt!' zeg ik geïrriteerd, niet door Liam maar alleen maar door Harry. Hoe had ik hem ooit kunnen vertrouwen dat hij niks zou doen? Ik had dat nooit moeten doen dan zou Megan niet zo verdrietig zijn geweest de laatste tijd. 'hopelijk ver weg' zeg ik op de andere vraag van Liam en zucht even, ik had dus echt geen zin hem vandaag te zien.

    Marie-Anne Malik

    Ik voelde hoe zijn vingers zacht over mijn rug gingen, maar hoorde Megan's stem. Liam trok zich langzaam terug en ik keek alsnog in zijn ogen. Eigenlijk zat ik zo wel lekker en wilde niet graag weg uit deze positie. Ik grinnikte even bij Liam's opmerking en legde mijn hoofd op zijn borstkas. ''Zayn is er ook nog niet, ben wel benieuwd waar hij is.'' zei ik en glimlachte licht. Het was wel rustig zonder Zayn erbij, de laatste tijd was hij een beetje nijdig als ik samen was met Liam. ''Maar ja, moesten jullie ons per se storen?'' vroeg ik en keek de stel mensen met een vragende blik aan, maar glimlachte toch wel. Ik ging geen vin verroeren, gewoonweg omdat ik geen zin had. Als Liam mij weg wilde moest hij me gewoon optillen, ik had zelfs geen zin om op te staan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik keek wat verbaast toen Niall echt kwaad reageerde op mijn opmerking. Zo had ik het echt niet bedoelt. "Rustig, Nialler. Zo bedoelde ik het helemaal niet." Volgens mij was nu niet de tijd te vragen waarom Niall zo belachelijk boos was op Harry. Niall boos krijgen was namelijk best moeilijk, dus ik wilde het misschien niet eens echt weten. Hopelijk zouden ze elkaar niet het podium af vechten, want dat konden we de fans toch echt niet aandoen. Ik keek naar beneden toen Marie-Anne haar hoofd op mijn borst legde. "Die is vast nog druk met Chay. Maak je er niet druk om." Eigenlijk was ik wel blij dat hij er nog niet was. Zodra hij er zou zijn zou ik echt moeten oppassen met wat ik zei of deed want ik wilde echt niet vechten. Marie-Anne stelde toen de vraag die ik eigenlijk aan Megan had willen stellen voor Niall boos was geworden. Ik hield Annie nogsteeds dicht tegen me aan. "Waar is Amy trouwens?" vroeg ik aan Niall in de hoop hem daardoor weer een stuk rustiger te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    [Ben nu aan het werk, zal een stukje plaatsen als ik terug ben. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Megan Horan
    'Alsof jij altijd van Hazza afblijft,' zegt Liam terug. Hij weet zo te horen nog nergens van, anders zou hij nooit zo reageren. Niall begint er gelijk weer over te zeuren. 'Ja daar blijft ze vanaf! want die gast komt maar gewoon nooit meer in haar buurt!' zegt hij geïrriteerd. Ik neem plaats naast de twee, die geen moeite hebben genomen om normaal te gaan zitten. 'Niall is een beetje te beschermend,' leg ik de twee uit. Niet dat dit de situatie duidelijk maakt, ze weten nog niets van Harry zijn actie. 'Waar is meneer de casanova eigenlijk?' vraagt Liam. Niall is me net voor als ik mijn mond open wil trekken om erop te reageren. 'Hopelijk ver weg,' zegt hij. Wijselijk hou ik me stil. 'Maar ja, moesten jullie ons per se storen?' vraagt Marie-Anne. 'Dit is een openbare ruimte, jullie hadden ook ergens anders kunnen gaan zitten, dat had je geen last van ons.' Liam gaat alweer verder met de vraag waar Amy blijft, die aan Niall gericht is. Hopelijk komt ze snel, dan is Niall wat meer afgeleid en heb ik de mogelijkheid om ergens met Harry te gaan praten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Marie-Anne Malik

    Ik keek Niall fronsend aan en keek toen naar Megan, die naast ons kwam zitten. ''Oké, wat is er in hemelsnaam gebeurd met jullie drie?'' vroeg ik uiteindelijk, om alles helder te krijgen. Het klopt dat dit een openbare ruimte is, maar de fans kwamen hier tenminste niet. Het is wel afgeschermd en als we in de kleedkamer gingen.. Zoenen gingen mensen verkeerde conclusies trekken van onze acties, waar zeker Zayn ook niet blij van zal zijn. Zayn bleef mijn broer en ik hield zielsveel van hem, maar hij kon soms ook wel een beetje té ver gaan. Hij wilde alleen dat ik gelukkig en beschermd was, wat ik trouwens wel voor een volle honderd procent begreep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Liam zegt dat ik rustig moet doen maar dat gaat hem nu dus echt niet woorden, daarvoor was ik gewoon echt nog veel te boos. 'Ik weet dat je het zo niet bedoeld' mompel ik tegen Liam omdat hij er ook helemaal niks aan kan doen. Liam vraagt niet veel later waar Amy is wat me toch wel een beetje laat ontspannen. Ik haal mijn schouders op, ' Ze zou wel komen, misschien komt ze samen met Louis of zo' zeg ik en kijk hem even aan. Wat wou ik graag dat Amy er nu gelijk was, die kan me wel rustiger krijgen, al werd ik dat nu ook wel weer iets. Al wordt dat snel verpest door Marie- Anne die vraagt wat er aan de hand is. 'Nou die gast denkt dat die gewoon even zomaar kan vreemdgaan en daardoor mijn zusje verdrietig kan maken' zeg ik boos en knijp ondertussen in mijn vuist, Harry moest ik nu echt niet tegenkomen.

    Ophelia Annabelle Payne
    Een kinderlijke giechel verliet mijn lippen toen hij mijn hals voorzag van een zachte zuigzoen. Als ik eerlijk was, was ik er nog steeds niet helemaal aan gewend dat mensen me graag aanraakten, en Louis kreeg me op die manier altijd enorm snel verlegen.
    Uiteindelijk was ik sterk genoeg om me onder hem vandaan te wurmen en mezelf te fatsoeneren voor ik mijn jasje van de fauteuil in de hoek van de kamer griste. 'Jij, Tomlinson, moet zo optreden. Ik zou niet willen dat je al die enthousiaste fans laat wachten. Ik streek mijn lokken achter mijn oor, om vervolgens grijnzend naar de oorbellen in mijn oorlellen te wijzen. Twee helderoranje wortels, als goedmakertje omdat ik gewoonlijk niet heel erg veel wortels naar binnen werkte. Daar hield ik te veel van aardbeien voor, al was het best leuk om hem er aan te herinneren met zulke kleine gebaren.
    'Als je straks iemand weggesleept ziet worden, omdat ze het concert verstoorde door zo hard te gillen, ben ik dat.' Grinnikte ik hoofdschuddend, terwijl ik mijn jas dichtknoopte en Louis' hand pakte om hem overeind te trekken. Hij was uiteindelijk één kop groter dan ik, en ik vond het wel prettig dat hij zo groot en beschermend was. In de meeste gevallen voelde ik me bij hem dan ook het veiligst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Payne
    Bij Niall's antwoord op mijn vraag schudde ik mijn hoofd. "Dat gaat hem niet worden, Niall. Ik weet namelijk waar die uithangt en dat is zeker niet met Amy." Het verbaasde me hoe makkelijk ik erover sprak. Alsof ik me erbij neer had gelegd. Misschien was dat ook wel zo. Nu Zayn het me zo moeilijk maakte met Annie snapte ik waar Lou stond. Ik was er nogsteeds neit blij mee, dat was een heel ander verhaal, maar ik snapte zijn plek. Mijn ogen werden groot toen Niall Anie's vraag beantwoordde. Nu snapte ik zeker wel waarom hij pissed was op Harry. Dat moest Lou dan weer niet flikken met Phee, maar ik had zo het gevoel dat dat niet zo snel meer ging gebeuren. Ik draaide Annie om op mijn schoot en legde mijn hoofd op haar schouder. Hoe we net zaten kon ik direct mijn leven al vaarwel zeggen als Zayn langs kwam. Zo zou hij er mee moeten kunnen leven... hoopte ik. Toch was ik bang dat hij zich nu tegenover mij net zo voelde als Niall tegenover Hazza.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Een laatste plens water landde in mijn gezicht toen ik me klaarmaakte om naar de plaats van het concert te gaan. Ik wist wat Liam van plan was en ik wist dat ik hem nu tegen moest houden. De druppels water liepen langs mijn gezicht af naar beneden en druppelde langzaam op de handdoek onder me waar ze kleine donkere vlekjes achterlieten. Ik zuchtte toen ik de handdoek oppakte en het water van mijn gezicht veegde. Een klein beetje gel belandde op mijn handen toen ik de handdoek weg gelegd had en ik deed mijn haren in zijn vaste model. Ik deed de laatste plukjes goed voordat ik mijn handen weer onder het stromende water hield en in de handdoek wikkelde om ze af te drogen. De natte handdoek hing ik over de bad rand en ik liep de slaapkamer in waarna ik een laatste blik in de spiegel worp. Mijn zwarte, leren jasje hing nonchalant over mijn schouders en het witte shirt met een kleine v-hals hing los om mijn lichaam heen. Ik griste mijn telefoon van het nachtkastje en sms'te Chayenne.
    Hey babe, zie ik je zo? x Zayn.
    Ik liet het ding in mijn broekzak glijden en liep naar de voordeur die ik achter me sloot. Zuchtend stapte ik in mijn auto en reed naar het park waar we afgesproken hadden. Zuchtend parkeerde ik de auto bij een stoeprand en sloot de autodeuren achter me waarna ik ze op slot deed. Ik zag de jongens in de verte al zitten en een lichte chagrijnige blik verscheen over mijn gezicht toen ik Liam en Marie-Anne zag, klef, zoals altijd. Ik zette een pokerface op een liep met een zwakke glimlach naar de jongens toe waar ik naast ze ging zitten. Ik grinnikte even om Liam en schudde mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:11 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ze zijn in een park... :P]


    Bowties were never Cooler

    [Oke, ik zal eventjes aanpassen]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson:

    Ze giechelde, waardoor ik begon te grijnzen. Ophelia wurmt zich uit mijn 'greep' en zegt: 'Jij, Tomlinson, moet zo optreden. Ik zou niet willen dat je al die enthousiaste fans laat wachten.'. Oja, optreden. Jammer... Ach, gelukkig vind ik zingen geweldig. Ze haalt een lok van haar haar achter haar oor en wijst naar haar oorbellen. Eerst kijk ik haar even onbegrijpend aan, maar als ik zie dat het worteltjes zijn krullen mijn mondhoeken omhoog. 'Carrots' fluister ik blij. 'Als je straks iemand weggesleept ziet worden, omdat ze het concert verstoorde door zo hard te gillen, ben ik dat.' grinnikte ze en ik begin te lachen. Ze knoopt haar jasje dicht en trekt me omhoog. Met wat moeite sta ik op en meteen kijk ik omlaag. Mijn blik verliest Ophelia nooit. Nouja, behalve als ik weg ben natuurlijk. Ik verstrengel mijn vingers in die van haar en geef haar een kusje op haar haar. Ik open de deur en loop samen met Phee de deur uit. Als we buiten aan het lopen zijn loop ik vrolijk rechtuit en zwaai met onze handen heen en weer. En dan te bedenken dat ik zonet nog compleet depressief was. Phee is zo geweldig. Ik sta op het punt om te huppelen, maar houd me in. In plaats daarvan neurie ik Because of you van ne-yo. Als ik over de tekst begin te denken grinnik ik even. Wat zou het wat zijn als ik verslaafd ben aan Ophelia. Ik houd van haar, maar verslaafd? Nee. Ik leg mijn hand acher haar langs op haar onderrug. Opeens komt wat in me op. 'Je mag ook wel op mijn rug' zeg ik serieus. Tja, ik heb genoeg energie, wat maakt het ook allemaal uit? Ik zie verder op de weg een groep meisjes aan het smoezen en deze kant op kijken. Waarom? Oja, ik ben beroemd. Soms met Phee vergeet ik dat gewoon even, wat ik wel fijn vind. Ze zorgt er gedeeltelijk ook voor dat het niet naar mijn hoofd stijgt. I'm so lucky.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Chayenne Rose Styles

    Ik zet mijn natte haar in een staart en kijk in de spiegel. Tijd voor wat make up. Ik doe een klein laagje blush op mijn wangen en pak mijn eyeliner. Ik zet een mooi lijntje op mijn ooglid en maak een haakje omhoog aan het einde. Een likje mascara en wat lipgloss... Zo ik ben klaar. Ik loop mijn kamer weer in en open mijn kledingkast. Ik pak wat kleding en trek alles aan. Een perfecte outfit dit. Een zwarte short, een zwarte blouse, een lichtroze blazer, een zwarte handtas en witte hakken. Ik hoor mijn telefoon en ik pak snel mijn Iphone van het bureau. Hey babe, zie ik je zo? x Zayn. lees ik en een glimlach ontstaat op mijn lippen. Tuurlijk! Ben er over een kwartier xx Chay verstuur ik. Ik loop mijn badkamer weer in en pak de föhn. Ik föhn snel mijn haar droog en kam het uit. Vervolgens zet ik een lok vast met een schuifspeldje en ik loop naar beneden. Ik dump de laatste dingen in mijn handtas en doe mijn Iphone in mijn zak. Zo snel als ik kan loop ik op hakken naar het park, het was gelukkig niet ver. In de verte zie ik Zayn en de anderen al zitten en ik loop naar ze toe. 'Hey' zeg ik als ik er ook sta en ik druk een kus op Zayn's lippen...


    El Diablo.