• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Eén ding wist ik wel over mijn haar, blond stond me sowieso niet en een echte ginger als Ed Sheeran ging ook helemaal niets worden. Opeens brandde er een lampje in mijn hoofd en kreeg ik een idee. ''Je zei me iets over een verrassing!'' riep ik en keek hem met een grote glimlach aan. Ik negeerde zijn vraag over lopen of wachten, ik wilde de verrassing weten. Wat het ook maar was. Ik draaide me om, mijn benen aan weerszijden van Liam en keek hem met een grote geniepige grijns aan. Hij wist dat ik niet tegen verrassingen kon, dus hij moest het me maar vertellen anders werd ik ongeduldig en ging hem de hele tijd irriteren en geloof me, als je door mij geïrriteerd werd, was het niet bepaald leuk. Ik ging dan letterlijk aan je hoofd zeuren tot je het vertelt. Niemand stopte me. Niemand. ''Vertel het me gewoon,'' smeekte ik. ''Anders ga ik aan je kop zeuren, de hele tijd. Dan ga ik in je oortje praten als je moet optreden, ik weet nog geen eens of het kan, maar dan vraag ik het gewoon aan de geluidsman.'' zei ik vastberaden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik keek naar haar en zag aan haar ogen dat ze nu de verrassing wilde weten. Nee, niet nu. Als het over een uurtje of twee was geweest stonden we op het podium en waren er geen problemen meer. Ik zuchtte en zette haar weer naast me neer. Ook mijn vraag om haar af te leiden hielp niet, dat hielp nooit. Ze zou blijven proberen tot ik het zou vertellen, maar ik moest sterk zijn. Ik kon het wel. Daarbij, als ik het nu zei had het niet zoveel impact en om te zorgen dat Zayn me niet direct zou wurgen moest het openbaar en moest hij haar reactie zien, als die goed was dan, maar daar hoopte ik wel op eigenlijk. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. "Nee, je moet wachten. Na het optreden zal ik het je vertellen." Ik grinnikte bij haar plan. "Gelukkig werkt Bernie(?) daar niet aan mee. Daarbij kan ik ze ook gewoon uitpluggen." Ik drukte een kus op haar neus. "Kan je niet een keer geduldig wachten? Ik zal het je echt niet onthouden hoor. Wees daar maar niet bang voor." Ik drukte zacht een kus op haar lippen, hopend dat dat haar een beetje zou kalmeren, en mij ook trouwens.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik pruilde mijn lippen en keek hem met grote ogen aan. ''Nee. vertel het me gewoon.'' pruilde ik en keek hem weer met grote ogen aan. ''En je zou me er meer over vertellen en zeg niet dat het 'leuk gaat zijn' voor me, maar echte details.'' zuchtte ik en haalde een hand door mijn haar die al over mijn rug kwam. Ik was blij met mijn haar ja. ''Je weet dat als je die oortjes uit gaat pluggen het management boos wordt omdat ze dan niks tegen je kunnen zeggen. Ik ben wel slim.'' zei ik verontwaardigd en kruiste protesterend mijn armen. Ik zag er vast uit als een klein kind, maar dat kon me even niks schelen. Liam drukte een kus op mijn lippen, waarna ik toch weer naar hem toeboog en mijn lippen weer zacht op die van hem drukte. Een gelukkig gevoel overspoelde me, een gevoel die ik nooit kwijt wilde raken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en keek haar in haar mooie grote ogen. Sterk zijn, Liam. Ik zuchtte. "Ofwel je bent er heel blij mee, ofwel niet. Er is geen tussenweg. Maar ik zal wat er ook gebeurt van je blijven houden." Ik drukte een kusje op haar wang. Ik grinnikte bij haar opmerking. "Je weet dat we tijdens een optreden maar weinig naar ze luisteren. Als we eenmaal dingen hebben gezegd of gedaan kunnen we er toch niets meer aan doen." Voor ze nog dingen kon doen drukte ik mijn lippen op de haren. Het voelde fijn, zoals altijd. Mijn hart maakte een sprongetje, net als bij de eerste keer. Ik trok haar toch weer op mijn schoot en wikkelde mijn armen stevig om haar heen. Ik voelde me echt gelukkig met haar. Waarom kon Zayn dat nou niet zien? Misschien wilde hij het gewoon niet zien, net als ik met Orphea, maar hij zou het net als ik toch echt onder ogen moeten komen dat er ook dingen gebeurden waar hij geen controle over had.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Hij trok mij weer op zijn schoot en wikkelde zijn armen stevig om me heen, mijn armen lagen in zijn nek. Ik herinnerde me nog precies dat ik nog twee jaar geleden nog vrijgezel was en met écht niet voorstelde om klef met iemand te doen. Zeker niet met mijn broer's beste vriend, dat was nog wel twee jaar geleden. Toen One Direction samen werd gesteld, stelde Zayn mij voor aan Liam en ja, toen viel ik al voor hem eigenlijk, maar niet zo erg. Mijn gedachten waren toen nog wel normaal, maar naarmate ik Liam meer zag, hoe meer ik iets voor hem voelde. Ik vond het nogal gênant en zielig voor Zayn, daarom durfde ik niets te ondernemen. Ik opende mijn mond en grijnsde breed, ik ging er wel achterkomen wat hij van plan was. Hoe dan ook, want geduld voor twee uur had ik namelijk niet. Zo'n iemand was ik niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte tegen haar lippen. Ik was blij om haar bij me te hebben. Zayn had onze relatie even moeilijk gevonden als ik met Louis, maar hij had het altijd toegestaan, net als ik met Lou, maar nu was bij hem de maat vol. Ik was gister echt wel een beetje bang voor hem geweest. Hij kon me als hij wilde namelijk makkelijk aan. Ik kon het me bijna niet voorstellen dat ik twee jaar geleden Zayn nog amper kende, laat staan Marie-Anne. Nu zette ik mijn leven voor haar op het spel en ik zou het niet anders doen. Ik voelde haar mond wat openen en duwde zacht met mijn tong tegen de haren. Ik ging hier niet zo gauw op opgeven. Zowel de zoen als het geheim. Ik wist dat ze geen geduld zou hebben die twee uur, maar hoe langer ik haar druk kon houden. Al was het maar tot het omkleden en inzingen. Vanaf dan kon ze niets meer en tijdens de show zou zelfs zij rustig zitten te kijken. Daar kende ik haar goed genoeg voor.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte even en streelde zacht zijn nek, mijn zwakke plek. Het kietelde nogal vond ik. Ik grinnikte even en wikkelde mijn tong om de zijne heen. Het voelde gewoon hemels aan en verder dan dit waren we ook niet gegaan. Klef in bed, maar verder niet. Echt niet. Mensen zouden dat misschien van me verwachten, maar ik was niet echt iemand die echt op de motto YOLO leefde, ook al had ik de tattoo. Eigenlijk kon ik me geen leven zonder Liam voorstellen, haast onmogelijk. Als de jongens op tour waren moest ik nog mijn best doen om niet hysterisch te gillen omdat ik Zayn en Liam. Ik legde mijn armen steviger en sloeg mijn benen rond zijn middel. Ook al zat ie gewoon.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    'Tuurlijk niet Phee! Je bent veel te leuk, lief en alles bij elkaar om gehaat te worden door het leven. Het komt juist allemaal door mij of niet? Je bent dan wel Liam zijn zusje maar ik maak het je ook niet makkelijk. Door mij komt het allemaal.' Geschrokken om zijn woorden perste ik mijn lippen lichtelijk verbaasd op elkaar. 'Door mij ben je ook zwanger. Ik ben ook alleen maar slecht voor deze wereld. Wat doe ik hier nog? Ik heb niks dat ik de werled geef, en doe alleen maar slechte dingen. Ik kan geen voordeel van mezelf noemen. Gewoon. Sorry. Voor alles, dat ik hier ben en... alles.' Zijn woorden vormden uiteindelijk één grote warboel, waarna meerdere tranen zijn wangen bevochtigden.
    Zwijgend liet ik mijn vingers over zijn gezicht glijden om ze weg te vegen, waaronder ik hem zachtjes probeerde te sussen. Pas toen ik er zeker van was dat alles droog was, sloeg ik mijn armen voorzichtig om zijn schouders, waarna ik hem dicht tegen me aandrukte een mijn lippen liefkozend tegen zijn voorhoofd drukte en hem voorzichtig heen en weer wiegde.
    'Je bent perfect voor mij, Louis William Tomlinson. Met jou wil ik trouwen, met jou wil ik kinderen, met jou wil ik de wereld zien, met jou wil ik oud worden, in jouw armen wil ik sterven.' Fluisterde ik zachtjes, lichtelijk verbaasd door mijn eigen vastberadenheid.
    Ik wist dat het ergste nog zou moeten komen: onze ouders, Liam, de jongens en de meiden. En daarna uiteraard de rest van de wereld. Maar ze zouden stuk voor stuk onze keus om het kind te houden moeten accepteren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 23:53 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson:

    Ik voelde dat ze mijn tranen wegveegde. Haar aanraking gaf een geruststellend gevoel, maar nog voelde ik me ellendig. Ze probeert me te sussen, maar mijn gedachten zijn luider dan haar gefluister. Ik voel haar handen om me heen, waarom doet ze zo lief? 'Je bent perfect voor mij, Louis William Tomlinson. Met jou wil ik trouwen, met jou wil ik kinderen, met jou wil ik de wereld zien, met jou wil ik oud worden, in jouw armen wil ik sterven.' zegt ze. Onder haar uitleg kijk ik haar ongeloofwaardig en verbaasd aan. En toch, haar woorden. Ze zijn zo lief, en ook oprecht. Dat merk ik wel. Ik kijk Ophelia weer aan en zucht even. Met de ruggen van mijn vingers strijk ik langzaam over de zachte huid van haar linker kaak. Ik ben zo gelukkig met haar, ik het betergezegt veel geluk met haar. Ik heb alleen maar geluk. Eerst, kom ik door bij de X-factor, kom daarna in een supergezellige groep jongens en mag daarmee op tour om mensen te plezieren met iets wat ik het allerliefste doe. Op houden van Phee na dan. En met het zusje van Liam ga ik ook nog eens een gezin stichten. Op dit moment zal hij me wel haten, maar ik ben ervan overtuigd dat na een tijdje onze band alleen maar sterkert wordt. Maar toch moet ik het vragen. 'Waarom?' fluister ik zacht.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ophelia Annabelle Payne
    'Waarom?' Ik was blij te zien dat Louis iets minder in de put zat, hoewel hij nog steeds niet helemaal de ouwe was. In plaats van te antwoorden, echter, besloot ik mijn woorden wijselijk in te slikken. Ik wist namelijk dat er geen dingen waren die ik hem kon vertellen om hem uit te leggen wat ik voor hem voelde.
    In plaats daarvan streek ik enkele plukjes uit zijn gezicht voor ik me langzaam voorover boog om mijn lippen voorzichtig tegen de zijne te drukken. Mijn lippen tot een enigszins verlegen glimlach gekruld, terwijl ik zijn onderlip uitdagend tussen mijn tanden nam.
    Omdat ik van hem hield, natuurlijk. Maar zoiets zeggen was zo gemakkelijk, dat ik het liever aan hem wilde bewijzen.
    Uiteindelijk maakte ik me langzaam van hem los om hem bedenkelijk aan te kijken. 'Daarom.' Prevelde ik vervolgens zachtjes, terwijl ik mijn armen lichtjes rond zijn middel krulde om hem zo dicht tegen me aan te houden.
    Over een tijdje zouden we met z'n drieën zijn. Louis, ik en onze kleine Tomlinson. Hoewel het idee nogal onwerkelijk was, voelde ik me niet langer eenzaam en mislukt. Het was nu eenmaal zo gelopen, nu kon ik enkel het beste er van maken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson:

    Ze probeert wat plukjes uit mijn haar te halen, waardoor ik een nep-glimlach opzet. Ik zou het graag willen, maar het is gewoon te lastig. Ik zie haar gezicht dichterbij komen en voel haar warme, volle, zorgzame lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en merk dat ze mijn onderlip vastheeft tussen haar tanden. Ik voel een groot deel van de druk van me af vallen. Mijn schouders beginnen zicht te ontspannen en minder spieren in mijn lichaam staan gespannen. Hoe doet ze dat toch? Ze haalt haar lippen weer los van me en kijk me bedenkelijk aan. 'Daarom.' zegt we en meteen glimlach ik. Hij is niet groot, maar wel gemeend. Ze houd haar armen om mijn middel en ik voel haar dicht tegen me aan. Dit is zo veel beter dan een massage, behalve als ik die van Phee krijg natuurlijk. Ik grinnik even en richt me weer op Ophelia. Dit keer leg ik mijn lippen op die van haar en tussendoorprevel ik op haar lippen: 'Je bent echt de allerbeste'. Mijn handen laat ik op haar heupen rusten waarna ik mijn hoofd nog iets kantel. Ik haal mijn lippen van die van haar en nu volgen ze een weg naar haar kaak. Ik plant voorzichtig een heleboel kusjes op een rij tot ik bij haar oorlel kom en ik begin weer te grijnzen. Ik bijt er zachtjes maar toch speels in. Daarna verkennen mijn lippen een ander pad naar haar nek. Op een bepaald punt stoppen ze om wat bloed omhoog te zuigen. Ondertussen zijn mijn handen alweer naar Ophelia haar haren gegaan om daar weer aan te plukken. Begrijpelijk, het is ook betoverend.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Sorry dat ik zo laat reageer, heb het druk met school en basketbal. ]

    Megan Horan
    Ik hou mijn mond gesloten en ga niet tegen zijn woorden in. Dan zou hij weten dat ik het er niet mee eens ben, want anders zou ik het niet voor Harry opnemen. Het park komt al in zicht. Toch wel geluk dat Harry nergens te bekennen is, met Niall erbij kan ik niet naar hem toe gaan. En als ik hem en hem negeer, zoals ik Niall "beloofd" heb, denkt hij dat ik nog steeds boos ben. Het duurt nog wel even totdat het concert begint, maar ondanks dat is er al een hele drukte in het park. Gillende meisjes staan om Niall heen, terwijl ik probeer hem uit de massa te trekken. Ik ben niet in een bui om vriendelijk naar de meisjes te lachen, laat staan een praatje maken. Zonder kleerscheuren bereiken we backstage. Al snel zie ik Marie-Anne en Liam, die het wel heel gezellig met elkaar hebben. 'Doe dat in een slaapkamer,' groet ik de twee. Misschien zitten Harry en ik morgen ook weer bij elkaar op die manier, als alles loopt zoals gehoopt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liam Payne
    Ik grijnsde tegen haar lippen toen ik haar tong om de mijne voelde. Het voelde zoals altijd echt geweldig en het gaf me hoop. Hoop voor straks. Dat ze ja zou zeggen. En hoop dat Zayn me niet zou afmaken als hij haar gelukkig zou zien. Alleen omdat we dit dus wel eens in het openbaar deden geloofde niemand dat we nooit verder waren gegaan. Ik kon me geen leven zonder haar voorstellen, maar we deden het rustig, zeker ook nu ik had gezien hoe makkelijk het mis kon gaan. Louis was dan wel dom geweest, maar dat was een heel andere zaak. Ik ontspande mijn schouders weer, die bij de gedachte aan Phee en Lou weer opgespannen waren en trok haar dichter naar me toe. Haar benen lagen nu om mijn middel en haar armen om mijn nek. Ik liet mijn vingers zacht over haar rug gaan onder de zoen. Jammer genoeg duurde dit moment niet lang. Ik trok langzaam en onwillig terug en keek naar Megan. "Alsof jij altijd van Hazza afblijft." zei ik terug. "Hey allemaal, trouwens." Ik liet Marie-Anne nogsteeds niet los. "Waar is meneer de casanova eigenlijk?" Ik trok een wenkbrauw op.


    Bowties were never Cooler

    (Waar kan ik inspringen?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,