• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Een zuchtje verliet mijn mond. Zo lang had Liam het niet volgehouden om iets achter te houden voor mij, wat voor mij een grote verrassing is. Ik rammelde even met mijn tas om te checken of mijn pillen er écht in zaten. Geen gerammel. Een geërgerde kreun verliet mijn mond en gooide mijn nu nutteloze tas weg. Er zat allemaal maar mijn snapback en mijn zonnebril in, behalve dat was mijn tas nu gewoon nutteloos. ''Geen pillen bij me, nu ben ik nutteloos.'' zuchtte ik. Ik fronste even en dacht na. Een manier waar ik nooit aan zou denken? ''Dat is pas vaag. Daar help je me ook erg mee als ik het wil weten.'' mompelde ik. Toen werd ik een beetje depressief, maar ach ja. Ik was echt niets zonder mijn pillen, iedereen wist dat. Ik haatte het gewoonweg als mensen dingen voor me achterhielden of over mij gingen roddelen. Ik had een verleden die ik echt nooit meer kon vergeten, een wereld waarin iedereen mij haatte. Gewoon omdat ik mezelf was. Het was inderdaad vaag, maar ik trapte er altijd weer in, helaas.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Hij glimlachte tegen mijn lippen en maakte zich toen weer los. 'Hey babe.' grijnsde hij waarna hij me naast hem trok. Ik zag dat hij een beetje ongemakkelijk naar Liam en Marie-Anne keek. Hij kneep geïrriteerd zijn handen samen tot vuisten. Ik leg een hand op zijn pols en glimlach naar hem. 'Hij gaat het echt doen Chay..' zuchtte hij zacht en ik bijt even op mijn lip. Ik keek even naar Liam en Marie-Anne en dan weer naar Zayn. 'Ze is nog zo jong, ze zou toch niet serieus met hem gaan trouwen..'. 'Ik weet het niet Zayn, het lijkt erop dat Liam niet snel van gedachten veranderd.' zeg ik zacht. Het was een moeilijke situatie voor hem, ik begreep het heus wel. Maar Liam veranderd niet snel van gedachten, en Marie-Anne zegt denk ik ook niet snel nee tegen hem...


    Zayn Malik
    'Ik weet het niet Zayn, het lijkt erop dat Liam niet snel van gedachten veranderd.' zegt ze zacht. Ik zuchtte en legde mijn hand op Chay's hand die op mijn pols rustte. Ik schudde geërgerd mijn hoofd toen ik Liam en Marie-Anne naast me zag kussen. Ik sloeg mijn armen om Chayenne's middel en legde mijn hoofd op haar schouder. Ik voelde me hopeloos. Ik wist dat ik het niet kon tegenhouden, het hele aanzoek en het huwelijk zeker niet. Ik wist niet eens of hij al toestemming gevraagd had aan mijn ouders. Het liefst zou ik hem aanvliegen, hem in elkaar slaan totdat hij het niet eens meer kon vragen. Maar zo was ik niet. Liam was mijn beste vriend en ik kon me niet voorstellen hoe mijn leven zou zijn zonder hem en One Direction. 'Ik heb geen zin in het concert..' zei ik zachtjes toen ik mijn greep iets verstrakte om Chayenne's middel. Een jongen die voorbij kwam keek ons met opgetrokken wenkbrauwen aan en liet zijn blik nogal opvallend over Chayenne glijden waarna ik hem een dodelijke blik toe worp. Viezerik.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 23:15 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Ik zag Marie-Anne rommelen in haar tas en daarna het ding weggooien. Ik trok een wenkbrauw op en zuchtte bij haar woorden. "Lieve Annie. Je bent niet nutteloos, dat ben je nooit. Ga alsjeblieft niet dat soort absurde dingen zeggen, want dan ga je ze misschien nog geloven en dat zou ik echt nooit willen." Ik gaf haar een kusje op haar neus. Aan haar manier van mompelen merkte ik dat ze weer met haar emoties naar beneden schoof. Misschien had ik nog wel een stripje in mijn tas zitten. Ik rommelde wat in de rugzak naast het bankje en viste er een half leeg stripje uit. "Tada. Maakt dat je dag weer goed?" Ik drukte het in haar handen en een kus op haar wang. Ik wilde haar niet zo hopeloos en depressief zien, dat deed me echt pijn. Ik keek even naar Zayn, die een jongen vuil aan het nastaren was. Okay dan. Ik was het ten minste niet, dus dat scheelde. Langzaam begon ik iets minder angstig te worden voor het optreden. Zayn had tot nu toe nog niets gedaan. Misschien zou hij het dan wel achterwege laten, al durfte ik daar alleen nog van te dromen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Voor even werkten Liam's woorden nog geen eens. Hij rommelde wat in zijn rugzak en gaf me toen een half stripje van mijn pillen. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond en keek de pillen aan. Het ergste was dan ook dat ik niet zonder mijn pillen kon leven, anders ging ik van de ene stemming naar de andere en mét mijn pillen kon ik minstens wel een beetje blij blijven. Mijn andere pillen had ik voor vandaag niet nodig, dacht ik zo. Het was een mooie dag en daar kon niets aan tippen. ''Heb je toevallig ook een flesje water bij de hand?'' vroeg ik met een zwakke glimlach. Soms was ik echt verbaasd waarom Liam een relatie met mij wilde, ik was een vaag mens. Ik bedoelde, hij kon andere mooiere meiden krijgen, modellen misschien wel. Een zuchtje rolde over mijn mond en glimlachte weer breed. Dat was wat ik bedoelde. Stemmingswisselingen om de minuut, echt irritant.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 8:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Hij legt zijn hand op mijn hand en ik glimlach naar hem. Al snel sloeg hij zijn armen om mijn middel en zijn hoofd op mijn schouder. Ik lach zacht en leun tegen hem aan. 'Ik heb geen zin in het concert..' zei Zayn zacht en ik voel zijn greep wat verstrakken. Ik slik even en kijk hem even aan. 'Het komt wel goed.. En niet om je depressief te maken, maar doet hij het niet bij het concert dan doet hij het ergens anders..' fluister ik. Ik bijt even in mijn volle lip en kijk naar de jongen die opvallend naar mij kijkt. Ik zucht en rol met mijn ogen. Ik had echt een hekel aan dat soort mannen... Gelukkig is Zayn niet zo.


    El Diablo.

    [Ik wacht op de rest]


    Bowties were never Cooler

    [ik weet niet hoe ik veder kan met Niall]

    [Sorry dat ik weinig reageer, ik ben gewoon heel druk met sport de laatste tijd. Ik zal echt proberen wat vaker te reageren. Vanavond zal ik proberen tijd vrij te maken om een post te schrijven. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Rustig maar. Ik wil gewoon eigenlijk niet iedereen voorbij rennen]


    Bowties were never Cooler

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Hij legt zijn hand op mijn hand en ik glimlach naar hem. Al snel sloeg hij zijn armen om mijn middel en zijn hoofd op mijn schouder. Ik lach zacht en leun tegen hem aan. 'Ik heb geen zin in het concert..' zei Zayn zacht en ik voel zijn greep wat verstrakken. Ik slik even en kijk hem even aan. 'Het komt wel goed.. En niet om je depressief te maken, maar doet hij het niet bij het concert dan doet hij het ergens anders..' fluister ik. Ik bijt even in mijn volle lip en kijk naar de jongen die opvallend naar mij kijkt. Ik zucht en rol met mijn ogen. Ik had echt een hekel aan dat soort mannen... Gelukkig is Zayn niet zo.


    Zayn Malik
    'Het komt wel goed. En niet om je depressief te maken, maar doet hij het niet bij het concert dan doet hij het ergens anders.' fluistert Chay terwijl ze me even aankijkt. Ik zucht en haal mijn schouders op voor zover het kan. De jongen die Chayenne net zo raar aankeek loopt gelukkig weer door. Ik recht mijn hoofd en scan de ruimte om me heen, niks is veranderd, Marie-Anne en Liam zijn nog steeds diep in gesprek en meteen schieten er honderden vragen door mijn hoofd. Ik zie hoe gelukkig ze elkaar maken, ze houden van elkaar en dat straalt er vanaf. Ik wist hoe het voelde, tussen mij en Chay was het precies hetzelfde. Ik zou door het vuur gaan voor Chay en ik wist dat Liam dat ook voor Marie-Anne zou doen. Ik zuchtte en liet mijn blik even over Chayenne's gezicht glijden. 'Misschien moet ik maar met hem gaan praten..' zei ik toen ik Chayenne's hand vastpakte en haar meetrok naar Liam en Marie-Anne. 'Liam, kan ik je even spreken?' vroeg ik zo rustig mogelijk terwijl mijn handen steeds klammer werden. Zenuwachtig was ik niet snel, maar nu..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Ik keek naar Annie. Hoe opgelucht die paar kleine ronde schijfjes haar konden maken. Ik glimlachte en toverde een half leeg flesje water uit dezelfde rugzak. "Ik hoop dat je niet vies van me bent." Ik drukte nog een kusje op haar lippen voor ik haar het flesje gaf. "Neem maar snel, dan voel je je beter." zei ik zacht. Ik veegde een plukje haar achter haar oor en bleef gewoon rustig en dromerig naar haar zitten kijken. Ze was zo mooi en lief en slim. Eigenlijk alles waarvoor ik kon wensen. Ze zag het alleen zelf niet. Ik snapte niet waarom. Ik schrok letterlijk op toen ik Zayn hoorde. Gelukkig zat Annie op mijn schoot, anders was ik een stukje de lucht in gesprongen. Ik keek naar hem. "Tuurlijk." zei ik, in de hoop mijn stem vast te houden, maar het lukte me niet helemaal. Ik wilde Marie-Anne voorzichtig van mijn schoot en zette haar op mijn plek neer terwijl ik opstond. "Zie je zo, Annie." zei ik voor ik haar nog een kort kuje op haar lippen gaf. Ik rechtte mijn rug en keek naar Zayn. Ik kon niet ontkennen dat mijn handen nu klam werden van spanning. Ik had namelijk geen idee wat ik moest verwachten.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even en schudde mijn hoofd. Snel maakte ik de fles open en maakte twee pillen los van het stripje. Ik nam de twee pillen in en een opgelucht gevoel ging door me heen, zoals ik al zei; zonder pillen was ik gewoon nutteloos. Opeens kwam Zayn met Chayenne aan zijn hand, hij wilde met Liam praten. Er ontstond een brok in mijn keel en knikte langzaam. ''Ga alsjeblieft niet dood.'' mompelde ik zacht. Liam zou het wel begrijpen, want ja, dit was geen makkelijke situatie en dat ging allemaal over zijn verrassing. Serieus, wat zal het allemaal wel niet zijn? Ik bedoelde, het was Liam, hij kon niet zomaar iets geks verzinnen en dan aan mij als verrassing geven. Niet echt Liam die ik eenmaal kende. Ik begon een beetje nerveus met mijn vingers te spelen en maakte me zorgen om Liam en Zayn, desnoods ook om Chayenne.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Horan
    'Nou die gast denkt dat die gewoon even zomaar kan vreemdgaan en daardoor mijn zusje verdrietig kan maken,' beantwoordt Niall de vraag. Liam gaat er verder niet op in. Anne-Marie mompelt nog wat over touren maar geeft er verder ook geen reactie op. Anne-Marie en Liam gaan weer verder waar ze mee bezig waren en Zayn komt even later ook binnen lopen. Omdat ik verder toch niets te doen heb begin ik maar wat dingen op mijn telefoon te checken. In de tussentijd zijn er geen belangrijke dingen op het internet verschenen en tussen mijn mentions staan geen speciale tweets. Ik let pas weer op de rest als ik Liam vanuit mijn ooghoek op zie staan, zo te zien is Chayenne ook gearriveerd. Nu Liam niet meer met Marie-Anne bezig is heb ik de kans om haar een gunst te vragen. Bij mijn notities typ ik een berichtje in, die ik haar daarna laat lezen.
    Wil je Niall voor me afleiden als Harry komt?
    Met Niall op een paar meter afstand kan ik het haar niet persoonlijk vragen. En het gaat nooit lukken om met Harry te praten als Niall hier in de buurt is.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Marie-Anne Malik

    Ik keek even op toen Megan me iets van haar notities liet zien. Wil je Niall voor me afleiden als Harry komt? Ik glimlachte en knikte. ''Natuurlijk, dat doe ik namelijk graag.'' grinnikte ik zacht en keek met een grote glimlach naar Megan. Waar bleven ze? Ik werd nu al ongerust van, stel dat ze tegen elkaar vochten, dat wilde ik me nog geen eens voorstellen. Een zuchtje verliet mijn mond en haalde mijn hand door mijn haren, ik was al een béétje geruster door de pillen, maar ze werkten nog niet voor een volle honderd procent, al was het wel een hele opluchting dat Liam ze bij had. ''Weet jij misschien wat Liam van plan is?'' vroeg ik aan Megan en keek haar vragend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Het loopt weer een beetje dood. ): ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.