• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Innerlijk:
    Uiterlijk+Foto:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 11:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Ah, echt onwijs bedankt!
    Wil je me trouwens een privé-bericht of gastenboek-bericht sturen als ik iets fout doe qua RPG? Dit word mijn allereerste RPG namelijk. :Y)

    Sure ^.^ veel plezier met je eerste RPG :'P


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Sure ^.^ veel plezier met je eerste RPG :'P

    Dankje. Heb er superveel zin in! Had me altijd al een keer willen aanmelden voor een RPG en toen ik zag dat er één over The Vampire Diaries was, wist ik gewoon dat dit mijn kans was aangezien dat echt mijn favo serie ever is!
    Vanaf vrijdag zul je mij dus zien posten.


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Dankje. Heb er superveel zin in! Had me altijd al een keer willen aanmelden voor een RPG en toen ik zag dat er één over The Vampire Diaries was, wist ik gewoon dat dit mijn kans was aangezien dat echt mijn favo serie ever is!
    Vanaf vrijdag zul je mij dus zien posten.

    Is goed! :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam: Teamin J. Sangue
    Leeftijd: 115 jaar. Geboren in 1897. Hij oogt als achttien.
    Rol: Hybrid
    Innerlijk: Teamin is een gevoelige jongen. Hij heeft heel wat meegemaakt in zijn leven, iets wat hem ook hard heeft gemaakt. Hij stoot mensen vaak af als deze te close met hem proberen te worden, hij wil niet meer die pijn van jaren geleden. Teamin is iemand die anderen graag helpt.
    Als iemand hem teveel vragen stelt over zijn verleden vlucht hij snel, hij wil niet dat mensen achter zijn verleden komen. Mensen hoeven niet te weten wat voor een leven hij leed, en nog lijdt.
    Teamin is een zeer slimme jongen, hij heeft redelijk veel mensenkennis en voor hij op iemand afstapt observeert hij degene eerst van een afstandje om te pijlen hoe diegene ongeveer in elkaar zal zitten. Hij is erg voorzichtig.
    Teamin is echter wel snel over de rooie te krijgen. Je hoeft maar iets te ver te gaan met vragen en hij word al boos, dat is zijn manier van zichzelf beschermen. Als iemand te dichtbij komt gaat hij automatisch ruzie zoeken.
    Teamin drinkt geen menselijk bloed. Al heefth hij er wel moeite mee het bloed te weerstaan, als hij één druppel menselijk bloed ziet of ruikt verliest hij zichzelf al snel. Dat is dan ook zijn zwakke plek. Hij heeft het er altijd al moeilijk mee gehad om het bloed van een mens te weerstaan. Daardoor steelt hij regelmatig bloedzakken bij een bloedbank zodat hij zich niet helemaal verliest, zo zorgt hij ervoor dat hij zichzelf nog een beetje in de hand houdt. Teamin drinkt geen mensenbloed omdat hij het vreselijk vind om een persoon pijn te laten lijden voor zijn behoeftes.Hij vind het ook vreselijk om dieren te doden voor zijn behoeftes maar dit vind hij toch iets minder erg dan het vermoorden van een mens..

    Uiterlijk:


    Teamin heeft blond geverfd haar, hij vind bruin hem niet staan omdat zijn huid dan nog bleker zal lijken dan hij al is. Teamin’s ogen dragen een helderblauwe kleur. Hij is niet erg gespierd en is rond de 1,79 lang.
    Hij heeft een hoop littekens, iets wat hem altijd heeft herinnerd aan zijn pijnlijke verleden.

    Geschiedenis: Teamin heeft zijn ouders zien overlijden door zijn toedoen jaren geleden. Hij heeft vele goede vrienden gehad, maar die waren geen vampiers. Hij heeft dus zo'n beetje al zijn vrienden zien opgroeien en zelf blijft hij altijd die jongen van achttien jaar.
    Hij heeft altijd zijn vrienden op een gegeven moment moeten verlaten omdat hij niet wilde dat ze het raar gingen vinden dat hij nooit echt ouder werd. Iets wat hem altijd veel pijn en moeite heeft gekost.. Hij is twee jaar geleden zijn broer verloren aan vampierjagers, zijn broer heeft ervoor kunnen zorgen dat Teamin het overleefde. Teamin is na het voorval naar Mystic Falls gekomen, al weet niemand na twee jaar nog steeds niet wie hij is en wat hij er komt doen.

    Extra Teamin is van Argentijnse komaf. Aan zijn uiterlijk is het niet zichtbaar. Maar aan zijn tweelingbroer, die is overleden voor hij naar Mystic Falls kwam, is het wel duidelijk zichtbaar. Hij had een blanke moeder, waar Teamin erg op lijkt, en een argentijnse vader, waar zijn broer Jae dus weer enorm op lijkt.
    Teamin heeft het nogaltijd moeilijk met het verlies van zijn enige en laatste familielid.


    [Sorry voor iedereen die deze jongen al kennen & erdoor misschien lichtelijk geïrriteerd raken omdat ik niet veel variatie heb ofzo..
    Ik móest TT gewoon maken.. Ik ben gewoon verslaafd aan TT.. Lol :'D]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:10 ]


    Little do you know

    WillNotLearn schreef:
    Naam: Alexander 'Alex' Night
    Leeftijd: 25
    Rol: Vampire Hunter (One of the 5)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:




    Him in TVD

    Alex heeft donkerblond haar, blanke huid en een gespierd lichaam. Afgezien van de vele littekens op zijn lichaam is er nog iets raars, een tattoo die alleen maar zichtbaar is voor potentiele jagers. De tattoo is er niet voor niets, het vertelt een verhaal, het verhaal over Silas. De tattoo bevat niet alleen het verhaal maar ook de kaart naar waar Silas begraven is, de spreuk om hem te laten ontwaken en een bericht. In zijn geval is de tattoo al over de helft, hoe meer vampieren of Hybrids hij vermoord hoe groter hij word.
    Geschiedenis: Eigenlijk leefde Alex een best normaal en zorgeloos leven, het leven dat een gewoon wetenloos mens zou hebben. Maar op dat moment, was hij ook één van die wetenloze mensen, tot ongeveer 4 jaar geleden. Zijn oom, eigenlijk zijn favoriete oom was terug gekomen van een van zijn vele reizen -voor zover hij wist reisde hij gewoon veel- en eigenlijk voor het eerst viel de tattoo op die hij op zijn hand had en vroeg er naar. Zijn oom vertelde hem het hele verhaal, eigenlijk zonder er enige doekjes om te winden toen hij over de verbazing heen was dat hij de tattoo kon zien en na een tijdje twijfelen besloot hij in te gaan op zijn aanbod hem te trainen
    Extra: Voor het vermoorden van Vampieren heeft Alex een voorliefde voor zijn pijl en boog.



    Geschiedenis is af.. Het innerlijk gaat nog wel even duren denk ik.. Daar ben ik erg slecht in.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 14:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Avalon Lockwood
    Leeftijd: 18 jaar
    Rol: Mensenmeisje, founding family, vampire hunter (One of the 5)
    Innerlijk: Avalon is een meisje met een ijzeren wil. Dit zorgt er dan ook voor dat ze een goed doorzettingsvermogen heeft en er alles voor over heeft om haar doelen te bereiken. Bijna alles dan, want ook voor Avalon zijn er grenzen, maar die zijn erg hoog. Ze is een avontuurlijk meisje dat graag uitdagingen en confrontaties aan gaat, dit kan er soms nog weleens ertoe leiden dat er ruzies komen, iets waar Avalon een hekel aan heeft, maar ze houdt ervan om duidelijk te maken wat zij van iets vindt. Een meisje met een uitgesproken mening dus. Ondanks dat deze kant er is, steekt die niet altijd de kop op, want er is ook het meisje dat veel om familie geeft en ook om de veiligheid van de founding familys. Dit is ook de reden waarom ze een Hunter is, het Hunter zijn zit ook in haar bloed. Om terug te gaan naar de andere kant van Avalon, ze kan dus best lief zijn en in eerste instantie zal ze zich ook voordoen alsof ze lief is. Ondanks dat ze een hekel heeft aan schijnheilige mensen, doet Avalon zich ook liever voor, maar dit is om niet op te vallen onder de mensen en om zo makkelijker haar doelen te bereiken. Vampieren en hybrids te doden.
    Ze is een zeker meisje, maar het is niet zo dat ze van zichzelf weet dat ze ergens goed in is. Als iemand haar een compliment geeft, doet ze nonchalant en alsof alles oké is, maar van binnen weet ze niet goed hoe ze met het compliment moet omgaan dan.
    Wat je voor de rest tot nu toe hoeft te weten over Avalon, mede doordat het innerlijk toch lastig te bepalen is als je er nog nooit mee geschreven heb, is dat ze een redelijk gesloten persoon is. Ze doet gewoon vrolijk en sociaal waardoor het lijkt alsof je haar kent, maar niemand doet dat echt goed, behalve de andere Hunter(s) van the 5. Die weten namelijk hoe het is om op vampieren te jagen en de rest weet het niet.

    Uiterlijk:


    Ik ben zowaar te lui om het uiterlijk te beschrijven, aangezien je dat redelijk goed kan zien, dus daarom een korte beschrijving. Avalon heeft blond, met donkere plukken, haar. Haar ogen zijn groenig met wat bruin er doorheen. Zachtroze lippen en een goed lichaam. Avalon is 1.76 waar ze tevreden mee is. Ook Avalon heeft de tattoo net zoals de andere van the 5. Deze is bij haar nog niet zo heel uitgebreid, maar hier werkt ze nog aan.
    Geschiedenis: Avalon is een Lockwood en is daarom ook betrokken bij de Founding Family's. Ze weet van het bestaan van vampieren af en vindt dat deze allemaal uitgeroeid moeten worden in de omgeving van Mystic Falls. Ze leidt een goed leven, maar soms ligt er redelijk veel druk op haar en dit is al vanaf dat ze jong was. Altijd netjes zijn op bijeenkomsten en er als een doodnormaal onwetend mens uitzien tegenover de anderen.
    Extra:

    Meh, ik post dit alvast voordat Q weer op mij gaat haten.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 19:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jullie staan erbij (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omdat er nog zoveel rollen over zijn, mag je vanaf nu als je wil nog 1 rol erbij maken... op=op (: xx

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 11:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Invullijstje? x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh nee die is verdwenen :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan ik dan een Vampier reserverenn?? :3
    Girll .. Or a boy..? x'D
    A Girl, definetley (:

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 19:15 ]


    Little do you know

    Je staat erbij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam:
    Rosalie -Rose- Anna Winter
    Leeftijd:
    Rose uit als een twintig jarige jonge vrouw.
    Ze is geboren in het jaar 1390, en leeft daarmee dus al meer dan zeshonderd jaar op deze planeet.
    Rol:
    Vampier,
    Innerlijk:
    Rose was vroeger, en daarmee bedoel ik voor ze vampier werd, een normale dorpeling. Ze hield enorm van dieren en mensen om zich heen hebben. Ze was altijd lief en aardig tegen alles en iedereen. Rose heeft haar 'switch' omgezet aangezien ze al een halfe eeuw geen liefde meer wil voelen voor iemand. Ze haat het om aan haar eerste jaren als Vampier te worden herinnerd. Ze reageert vaak op de meeste mensen, vooral meiden en vrouwen, zeer arrogant, en is daardoor ook niet echt geliefd onder de dames. Naar mannen reageert ze eigenlijk alleen maar flirterig, tenzij de man haar niets interresseert. Dan is ze gewoon weer zo kil als wat. Vaak windt ze mannen om haar vingers om ze daarna te gebruiken als haar voedsel. Het geeft haar, sinds ze haar familie heeft uitgemoord, voldoening om te moorden. Vaak denkt ze niet helemaal goed na voor ze op een man afstapt, ze heeft al eens een vampier jager proberen te vermoorden. Maar die poging mislukte omdat hij haar al lang doorhad..
    Uiterlijk:


    Rose Heeft lange blonde pijpenkrullen. Haar ogen dragen een mooie blauwe kleur. Rond haar lippen siert meestal een grijns, die er eigenlijk ook niet makkelijk weg te halen is. Ze heeft eigenlijk geen littekens aangezien haar huid snel genoeg heelt om het litteken ook snel te laten vergaan.
    Ze heeft een slank lichaam met maar een beetje vrouwlijke rondingen.

    Geschiedenis:
    Ze had alles wat haar hartje begeerde, maar toen ze veranderde in het bloeddorstige monster dat ze nu is werd ze verafschuwd door haar hele familie. De Vampierjagers probeerden haar te doden, maar ze was hen te slim af. Rose is gevlucht en is bijna de hele wereld over geweest. Maar na tien jaren aan reizen is ze teruggekeerd, haar hart was gevuld met woede en ze wilde wraak. Haar familie woonde allemaal samen in één groot kasteel. Rose ging erheen, en iedere nacht ging er iemand dood.. Als eerste ging ze naar haar jongste zusje, zij had Rose altijd verteld dat ze er voor haar zou zijn. Maar toen Rose Vampier bleek te zijn verafschuwde ook Mary haar. Rose heeft met het bloed van haar zusje op de muur gezet 'I'm back, and I'm here to kill you all.. Rosalie'. Haar hele familie was doodsbang, en iedere nacht ging er weer één iemand dood.. Als laatste bleven haar ouders over, en de nacht dat Rose hen kwam meenemen naar de hell smeekte ze haar om genade. Maar Rose gaf het hen niet, ze genoot van de smeekbedes van haar ouders..
    Extra:
    Rose heeft er een hekel aan als mensen haar Rosalie noemen. Zo noemde haar familie haar altijd, dus heeft ze zichzelf Rose genoemd. Als iemand haar Rosalie noemt kan ze heel boos worden.
    Rose heeft de nodige ring om over dag naar buiten te kunnen, deze ring heeft ze al vijfhonderd jaar. Ze had in plaats van de ring ook een armband of ketting kunnen laten maken, maar ze vond dat die te snel kapot getrokken kunnen worden en dan zou ze verbranden in de zon. Dus ze heeft voor het meest betrouwbare gekozen: Een ring.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:04 ]


    Little do you know

    Vegangirl --> Hael :)


    I will keep watch.