• Ik ga volgende week vrijdag met mijn zus naar The Host. We kijken er echt ontzettend naar uit omdat we beiden het boek fantastisch vonden.
    Ik ben wel een beetje bang dat de film totaal niet meer op het boek lijkt, maar dat neem ik er dan maar bij.
    Wie gaat er nog allemaal naar de film?

    May contain spoilers ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Misschien ga ik de film wel een keer kijken uit nieuwsgierigheid. :')


    Take me to wonderland

    Ik ben er al geweest, het is echt een hele goede film! Veel plezier. c:


    To love is to destroy.

    Ik wil ook graag naar die film, hij lijkt me echt geweldig. Het boek was ook echt heel goed.


    Your make-up is terrible

    Daar wil ik zooo graag heen !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ga misschien volgende week zondag als hij dan draait.
    Ik weet wel dat de acteurs goed zijn. Jake Abel bijvoorbeeld c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga hem niet in de bios zien maar ik wacht gewoon even tot hij in goeie kwaliteit op het internet staat. Wil hem wel graag zien, maar niet zo graag dat ik er geld voor wil betalen :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik wil die film ook wel zien, en ga misschien ook binnenkort


    As travars

    Ik heb de film gezien en het boek gelezen. Echt geweldig allebei, en de film past best wel bij het boek! Alvast veel plezier bij de film ;D


    --

    Ik heb het boek niet gelezen en hoef de film ook niet te zien. De verhaallijn spreekt me niet aan en ik heb even gekeken op IMDB en zag dat de film een 5,9 krijgt, dus daar wordt hij niet echt aantrekkelijker op voor mij. Maar veel plezier als je hem wel gaat kijken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb het boek en de film gezien, hij was echt prachtig! En veel beter dan alle Twilight films.
    + Jake Abel & Max Irons spelen de hoofdrollen dus dat is een plus punt hehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    I wanna watch it! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil hem kijken, maar ik heb de tijd niet. Misschien later, als de film al wat langer in de bioscoop is.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het is een geweldige film.
    Het is erg trouw aan het boek gebleven en ze geven de twee personen in een lichaam heel mooi weer.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb de film gezien en het is echt mooi verfilmd. Ik vond het echt leuk om naar te kijken (ook al zaten er rotkinderen die niet wilden ophouden met kletsen naast me).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    daar wil ik misschien ook wel heen :)


    Tijd voor koffie.