• Ik ga volgende week vrijdag met mijn zus naar The Host. We kijken er echt ontzettend naar uit omdat we beiden het boek fantastisch vonden.
    Ik ben wel een beetje bang dat de film totaal niet meer op het boek lijkt, maar dat neem ik er dan maar bij.
    Wie gaat er nog allemaal naar de film?

    May contain spoilers ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hebben jullie die dan online gekeken ofzo? Of is hij in Nederland al uit?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In Nederland is hij al twee weken uit.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Typisch, bij ons komt hij dus maandag uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil hem erg graag zien.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik heb hem vorige week gezien. Ik vond het boek slecht, maar de film is leuk (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga sowieso kijken (: Het is echt mijn lievelingsboek ^^


    Live life limitless.

    Zo zonde dat Stephenie Meyer alleen wordt geassocieerd met Twilight, terwijl dit boek zo veel beter is! Ik wil hem ook zien, weet niet of ik 'm in de bios ga kijken, maar ik ga 'm sowieso kijken :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."



    That is all.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil deze film echt zo graag zien. Ik heb het boek in het Nederlands en Engels.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 21:20 ]

    Dumbledore schreef:
    Ik heb het boek niet gelezen en hoef de film ook niet te zien. De verhaallijn spreekt me niet aan en ik heb even gekeken op IMDB en zag dat de film een 5,9 krijgt, dus daar wordt hij niet echt aantrekkelijker op voor mij. Maar veel plezier als je hem wel gaat kijken!


    Chaos is a ladder.

    Ik vond 'm verbazingwekkend heel erg goed! Ik ben nu het boek aan het lezen en ik merk wel verschil in uiterlijk bij personages, maar de karakters van binnen worden erg goed gespeeld!


    “Love is a contradiction.”

    Wandelaar schreef:
    Ik vond 'm verbazingwekkend heel erg goed! Ik ben nu het boek aan het lezen en ik merk wel verschil in uiterlijk bij personages, maar de karakters van binnen worden erg goed gespeeld!


    Klopt, de zoeker wordt in het boek anders beschreven dan dat ze in de film eruit ziet.

    Korra schreef:
    (...)

    Klopt, de zoeker wordt in het boek anders beschreven dan dat ze in de film eruit ziet.

    Inderdaad, volgens mij heeft ze in het boek kort zwart haar toch? En ze zou klein zijn. In de film is ze lang en blond, maar eigenlijk denk ik dat dat juist beter werkt, dat ze zo boven Melanie uittorent maakt haar angstaanjagender.


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind de Melanie voor de films anders ook niet echt de perfecte actrice voor die rol. Hopelijk speelt ze hem wel goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leviosae schreef:
    Daar wil ik zooo graag heen !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa