• Ik ga volgende week vrijdag met mijn zus naar The Host. We kijken er echt ontzettend naar uit omdat we beiden het boek fantastisch vonden.
    Ik ben wel een beetje bang dat de film totaal niet meer op het boek lijkt, maar dat neem ik er dan maar bij.
    Wie gaat er nog allemaal naar de film?

    May contain spoilers ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet hem ook nog zien, maar het is echt mijn lievelingsboek ongeveer, dus ik ben bang voor de film, dat die zwaar tegen gaat vallen.
    Ik heb al recensies gelezen, en er zijn naar het schijnt veel kusscenes en het zou ook erg opvallen dat Melanie een veel betere actrice is dan de acteurs van Ian en Jared ;3


    effort never betrays you

    Oh god, slechtste film die ik in een hele lange tijd heb gezien. Het scenario was compleet lachwekkend aangezien alles precies werd uitgekauwd en je je als kijker op die manier bijna beledigd voelde omdat blijkbaar werd gedacht dat je achterlijk bent en iedere ontwikkeling of gedachte letterlijk moet worden uitgesproken. :')
    Na een halfuur had ik het al meer dan gehad, en jezus, wat was het toen nog een lange zit.. Het was dat mijn beste vriendin en ik het allebei na tien minuten al een kutfilm vonden en samen dus de grootste lol hadden om het gebrek aan kwaliteit in de film. We hadden het ook kunnen weten als we van te voren hadden geweten dat het om een Stephanie Meyer verfilming ging.

    Het enige goede aan de film is de soundtrack.


    ars moriendi

    Ben er ook geweest en hij viel niet tegen.
    Vond hem mooier en beter dan ik had verwacht.
    Wel wat langdradig soms maar verder prima I:

    Ik ga 'm vrijdag met een vriendin kijken! Ben heel benieuwd. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik vond het echt een teleurstelling. Zonde gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Ik vond het echt een teleurstelling. Zonde gewoon.


    Agreed.. Had ook wat meer actie verwacht.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Agreed.. Had ook wat meer actie verwacht.
    In het begin was het zo langdradig en op het einde leek het precies over drie dagen te gaan. Echt slecht gedaan. En god zo dom dat Wanda leek. ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    gingercheeks schreef:
    Ik ga hem niet in de bios zien maar ik wacht gewoon even tot hij in goeie kwaliteit op het internet staat. Wil hem wel graag zien, maar niet zo graag dat ik er geld voor wil betalen :')


    Alleen maar tranen van geluk

    Fourtris schreef:
    Ik vond het echt een teleurstelling. Zonde gewoon.

    Ik heb 'm gisteravond met mijn vriend gezien, hij werd gek van mijn commentaar. (cat) Maar ze hebben gewoon alle diepgang uit het verhaal gehaald :C


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fourtris schreef:
    (...)In het begin was het zo langdradig en op het einde leek het precies over drie dagen te gaan. Echt slecht gedaan. En god zo dom dat Wanda leek. ><

    Drie dagen?! x'D Ik had het gevoel dat ik drie dagen in die bioscoopstoel zat, jesus..


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Drie dagen?! x'D Ik had het gevoel dat ik drie dagen in die bioscoopstoel zat, jesus..
    Het was gewoon slecht verfilmd op alle vlakken. Net als Wanda haar cel. Die moest zodanig klein zijn dat ze amper in een goede positie kon liggen en in de film was het precies een suite. Om nog maar over de gevechtscenes, wonden en licht te spreken. Het was een flop.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Ik vond het echt een teleurstelling. Zonde gewoon.

    Ik ook. Ik vond het echt geen leuke film.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb hem gezien wij krijgen vaak heel snel ze op de com geen goede kwaliteit maar boeiend wel leuke film best wel vaag ook...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik heb precies hetzelfde als jou en je zus. Meestal kan de film het boek niet evenaren, dus ik houd mijn hart vast voor deze.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hou mijn hart al vast als ik hem volgende week zaterdag ga kijken.


    Take me to wonderland