• Ik zoek dus leesvoer, ken je of heb je een leuke story? Plaats het hier.

    WEL
    - OP
    - Romantisch
    - Story's met dieren
    - Story's waarin de hoofdpersonen/hoofdpersoon (een) meisje(s) zijn/is
    - Story's van mensen met een leuke schrijfstijl
    - enz.

    NIET
    - 1D
    - JB
    - The Hungergames
    - Twilight
    - Andere bekende mensen
    - Story's van mensen die geen goede Nederlands hebben
    - Story's die niet zelf zijn bedacht
    - Story's waar meerdere mensen aan meewerken
    - Story's waar al meer dan 2 weken niks gepost is
    - Story's waarin ze het niet melden als de schrijfster/schrijver een tijdje offline is en dan geen hoofdstukken kan schrijven

    Meer kun je zelf wel ontdekken wat ik graag lees/niet lees. Dump story's maar hier (:

    Psst.. neem je ook een kijkje op mijn story? Klik!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 12:36 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb je verhaal bij mijn favorieten gezet! Hij klinkt leuk, maar ik heb nu even geen tijd (:

    Ik heb misschien ook wel een verhaal voor je. Hij is wel al af en ik ben het vervolg bezig, maar misschien vind je het wat. (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jouw verhaal had ik volgens mij al afgelezen? ^^


    Some people are art and do art at the same time




    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.





    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ga nu je verhaal lezen, het klinkt interessant.
    Dit is mijn verhaal, ik weet niet of je het wat vindt, maar ik dacht ik kan allicht een link plaatsen..


    What would you do if you were forced to love?
    Mixed feelings


    Take a breath & let the rest come easy

    Mensen, ik heb weer een story nodig (: Drop die van jou hier.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk dat je iets te strenge regels hebt (; had ik ook een keer
    Though ik kan geen linkjes plaatsen maar kijk even op mijn profiel ik heb:
    The Seasons
    Our Family History

    en nog wel t een en ander.
    Als je OP's wil raad ik je aan eens op het profiel van Emissive te kijken, zij heeft een verzameling met OP stories van jan en alleman.

    Xx


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik kan even geen links plaatsen, maar ik zou zeggen: neem een kijkje op mijn profiel. (:
    Ik raad je Het Doolhof en het lied van de raaf aan, doolhof is al heel lang met veel hoofdstukken en een tweede deel dat lopend is en de ander is lopend, met nog niet zo heel veel hoofdstukken. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Er is een verhaal van mijn vriendin over een fantasie wereld met elfen en dat ze de Zomersteen uit de handen van Crystal moeten pakken of zo iets.....
    Ze is al bezig met deel 2 maar het is een heel leuk verhaal:

    Deel 1

    Deel 2

    xx


    I'm tired of acting like I'm not hurting..



    De ketens van Lucifer

    Langzaam opende ze haar ogen, voor haar enkel een olielamp waar de vlam rustig flikkerde. Ze duwde zich omhoog uit het stof, hoe was ze hier gekomen, waar was ze? Ze keek naar beneden ze droeg een dunne witte nachtjapon, haar gouden style lokken over haar schouders gedrapeerd. Ze staarde in het duister, een lange donkere hal, het zag eruit alsof hier eeuwen niemand was geweest. voorzichtig pakte ze de olie lamp van de grond en begon te lopen, waarheen wist ze ze niet, ze kon zich niet herinneren wat hiervoor was gebeurd, alsof dit haar eerste herinnering was.

    - Telt op dit moment 32 hoofdstukken
    - Genre Horror, Drama, Fantasy, Romantiek en [16+]
    - Ondanks dat lucifer geen onbekende is vind ik het toch een OP
    [/center]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    mischien is dit een leuk verhaal?
    het heet bloedwolf.
    het gaat over een meisje dat in de toekomst kan kijken en ziet dat ze de magische wereld moet redden van een groot "beest"
    ik weet niet of hij goed genoeg is :$
    XxNori


    'The best way to predict the future is to create it'.



    Vele eeuwen na de val van het Romeinse Rijk en nog meer eeuwen na het oude Griekenland, is alles erop vooruit gegaan. Maar voor sommigen is de vete nog intact. Twee groepen, de Romeinen en de Grieken, houden de oude vete in stand. Omdat ze nog steeds in de goden geloven. Ze geloven nog steeds in hun goddelijke helft.






    Start: 19/06/2013
    Language: Dutch
    Genre: Fantasy, Action, Unknown Characters
    Written by Silverton


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oke, ik weet niet of je nog wel wil dat ik hier reclame plaats.. Maar ik doe het wel

    Under Your Spell

    Prudence en haar nichtje Adriana gaan samen met de ouders van Prudence op vakantie naar Schotland. Daar ontmoeten ze twee hele aardige jongens, maar na een paar vreemde gebeurtenissen beginnen ze te twijfelen, wie zijn de jongens echt?

    "Who are you? No, what are you?"

    nederlands geschreven
    nederlands gesproken
    hier en daar een woordje engels
    Onbekende personen
    Lopend

    http://www.quizlet.nl/stories/126394/under-your-spell/

    Echt sorry als je niet wilde dat ik hier nog iets neer ging zetten :$


    I'm the devil in an angel appereance~

    kijk anders op mijn profiel naar de Rhan serie. Daar ben ik momenteel actief mee bezig en die voldoet aan je eisen. De anderen ook, maar daar ben ik minder actief mee bezig.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!