• Ik zoek dus leesvoer, ken je of heb je een leuke story? Plaats het hier.

    WEL
    - OP
    - Romantisch
    - Story's met dieren
    - Story's waarin de hoofdpersonen/hoofdpersoon (een) meisje(s) zijn/is
    - Story's van mensen met een leuke schrijfstijl
    - enz.

    NIET
    - 1D
    - JB
    - The Hungergames
    - Twilight
    - Andere bekende mensen
    - Story's van mensen die geen goede Nederlands hebben
    - Story's die niet zelf zijn bedacht
    - Story's waar meerdere mensen aan meewerken
    - Story's waar al meer dan 2 weken niks gepost is
    - Story's waarin ze het niet melden als de schrijfster/schrijver een tijdje offline is en dan geen hoofdstukken kan schrijven

    Meer kun je zelf wel ontdekken wat ik graag lees/niet lees. Dump story's maar hier (:

    Psst.. neem je ook een kijkje op mijn story? Klik!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 12:36 ]


    Some people are art and do art at the same time

    WEL
    - OP
    - Romantisch
    - Story's met dieren
    - Story's waarin de hoofdpersonen/hoofdpersoon (een) meisje(s) zijn/is
    - Story's van mensen met een leuke schrijfstijl
    - enz.

    NIET
    - 1D
    - JB
    - The Hungergames
    - Twilight
    - Andere bekende mensen
    - Story's van mensen die geen goede Nederlands hebben
    - Story's die niet zelf zijn bedacht
    - Story's waar meerdere mensen aan meewerken
    - Story's waar al meer dan 2 weken niks gepost is
    - Story's waarin ze het niet melden als de schrijfster/schrijver een tijdje offline is en dan geen hoofdstukken kan schrijven


    Meer tegens door voors, ik denk niet dat je m'n story wil XD


    ©1998

    Ik ga je story bekijken!

    Ik heb een story die je misschien leuk vindt.. het gaat in ieder geval niet over bekende mensen....
    http://www.quizlet.nl/stories/126983/petrichor/


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Verduistering van de wereld - elementen deel 1

    'I can control water like nature controls it, I can make it quiet, I can make it wild,
    I can make it whatever I want. Cause I am the watergirl.'


    Elena leeft een normaal en zelfs bijna gelukkig leven tot ze ontdekt dat ze een gave heeft, de enige die haar echt begrijpt is haar moeder. Maar als zij komt te sterven en Elena in een weeshuis terechtkomt verandert alles. Met behulp van Matt ontdekt ze wie ze echt is en waarom ze een gave heeft. Het is het begin van een reis waarin ze op zoek gaat naar zichzelf en naar de reden van haar kracht. Het begin van een avontuur waar ze nooit over had durven dromen.

    Het is een OP verhaal, fantasy.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    http://www.quizlet.nl/stories/131465/the-one/ Misschien is dit wat??

    Secret Danger

    Every Family has a story.. Welcome to ours.
    [dutch]


    Dance like nobody's watching'

    "It's time to begin, isn't it?
    I get a little bit bigger, but then I'll admit
    I'm just the same as I was
    Now don't you understand
    That I'm never changing who I am."




    Al mijn hele leven lang word ik buitengesloten, word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben anders dan anderen. Het is niet alleen dat ik anders gekleed ben en nauwelijks vrienden heb. Nee, er is nog iets anders. Ik heb een speciale gave, ik krijg namelijk visioenen. Ik denk dat de meeste mensen als ze dat zouden weten het wel cool zouden vinden. Nou, dat is het helemaal niet. Ik zie in die visioenen nooit geluk dat me zal overkomen. Ik zie alleen maar nare dingen. In deze wereld waarin ik leef lijkt er niemand mij te begrijpen. Het liefst houd ik dingen voor mezelf. Ik leef meer in mijn eigen wereldje. Mensen noemen mij stil en verlegen. Misschien is dat ook wel waar, maar ze hebben geen idee wat ik allemaal doormaak. Ik wil af van mijn visioenen. Dokters zeiden dat er wel een medicijn is voor mijn gave. Maar niet een medicijn dat je moet slikken of moet smeren over je huid. Nee, een speciaal soort medicijn. Het medicijn genaamd liefde. Iets wat ik nooit in mijn leven zal krijgen.






    © Written by: DiCaprio.
    Cover made by: Vuelie.
    Trailer made by: Obliviate7.


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    "It's time to begin, isn't it?
    I get a little bit bigger, but then I'll admit
    I'm just the same as I was
    Now don't you understand
    That I'm never changing who I am."




    Al mijn hele leven lang word ik buitengesloten, word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben anders dan anderen. Het is niet alleen dat ik anders gekleed ben en nauwelijks vrienden heb. Nee, er is nog iets anders. Ik heb een speciale gave, ik krijg namelijk visioenen. Ik denk dat de meeste mensen als ze dat zouden weten het wel cool zouden vinden. Nou, dat is het helemaal niet. Ik zie in die visioenen nooit geluk dat me zal overkomen. Ik zie alleen maar nare dingen. In deze wereld waarin ik leef lijkt er niemand mij te begrijpen. Het liefst houd ik dingen voor mezelf. Ik leef meer in mijn eigen wereldje. Mensen noemen mij stil en verlegen. Misschien is dat ook wel waar, maar ze hebben geen idee wat ik allemaal doormaak. Ik wil af van mijn visioenen. Dokters zeiden dat er wel een medicijn is voor mijn gave. Maar niet een medicijn dat je moet slikken of moet smeren over je huid. Nee, een speciaal soort medicijn. Het medicijn genaamd liefde. Iets wat ik nooit in mijn leven zal krijgen.






    © Written by: DiCaprio.
    Cover made by: Vuelie.
    Trailer made by: Obliviate7.


    Klinkt leuk! Ik wil best kijken, maar waar is de link?


    Some people are art and do art at the same time